SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Trolletjes.quote:
Dan ben je oldskoolquote:Op donderdag 19 december 2013 00:35 schreef Rockiejj het volgende:
Waarom wil je het Hyves logo kopen?
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
KAPI POST MEE JONGENS!JOEHOOEEE
Inderdaadquote:Op donderdag 19 december 2013 00:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Vriendschapsband, elkaars wedstrijden bezoeken en dat soort dingen.
Omdat ik niks te doen heb.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende: [..] Waarom zou ik vrijdag samen met jou kunnen kijken? Dan ben ik met heel andere zaken bezig.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef IPA het volgende:
[..]
Nu de mensen nog. Wat dat betreft kan het beter 7 graden vriezen, dan moeten ze wel springen
quote:
Dit kan geen TT zijn johquote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef IPA het volgende:
[..]
Nu de mensen nog. Wat dat betreft kan het beter 7 graden vriezen, dan moeten ze wel springen
Ik had post 13, OP telt niet mee.quote:
Och, ik kijk eigenlijk niet eens echtquote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef IPA het volgende:
[..]
Twintig kinderen in Bangladesh zijn nu bezig shawltjes te knopen met de beide namenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Vriendschapsband, elkaars wedstrijden bezoeken en dat soort dingen.
Dat is toch niet mijn probleem?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik niks te doen heb.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Twintig kinderen in Bangladesh zijn nu bezig shawltjes te knopen met de beide namen
Coen kan het ook wel als ie wil...quote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Deze plaat heeft wel een Ekdom of Veenstra nodig.
Goedzoquote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo kaper? Ik sluit zelf dat topic af en ik open er 1. Naar goed Fok! gebruik.
Die regel is nieuw voor me man. Bij deze wil ik afstand doen van m'n post zodat ik de komende dagen hier gewoon kan posten zonder nare blikken toegeworpen te krijgen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit kan geen TT zijn joh
nee. Vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch niet mijn probleem?
Waar? Lostprophets?quote:
quote:
Gelukkig was die opa met zijn teleflexcamera er om er een plaatje van te schieten.quote:
Ik heb wel eens seks als ik SR kijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er mensen die SR kijken als ze seks hebben?
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:38 schreef IPA het volgende:
[..]
Die regel is nieuw voor me man. Bij deze wil ik afstand doen van m'n post zodat ik de komende dagen hier gewoon kan posten zonder nare blikken toegeworpen te krijgen.
Dat komt omdat m'n baard doorkomt.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee. Vandaar mijn vraag
Wat ben je vervelend vandaag. En gister
Mazzelpik!quote:Op donderdag 19 december 2013 00:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb wel eens seks als ik SR kijk.
ik ben benieuwd wat ze schenkenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:38 schreef tralalala het volgende:
Die 14-jarige meisjes die aan de pils zitten, in Leeuwarden kan het allemaal.
Stichting martijn ligt er bovenop!quote:Op donderdag 19 december 2013 00:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig was die opa met zijn teleflexcamera er om er een plaatje van te schieten.
Ranjaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat ze schenken
Ik zometeen rond 3 uur. Lig met mijn meisje al knus te kijkenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er mensen die SR kijken als ze seks hebben?
Grolsch.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat ze schenken
Ik zal je wat nare blikken bruine bonen toewerpenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:38 schreef IPA het volgende:
[..]
Die regel is nieuw voor me man. Bij deze wil ik afstand doen van m'n post zodat ik de komende dagen hier gewoon kan posten zonder nare blikken toegeworpen te krijgen.
je krijgt jimbo trekjesquote:Op donderdag 19 december 2013 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt omdat m'n baard doorkomt.
oooone kapiteintje!quote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
There's only oooooooone kapiteintje!
Kan, ja. Misschien als de nacht vorderd.quote:
Nee, ik wil 't sowieso t/m oud en nieuw laten staan.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je krijgt jimbo trekjes
Scheer toxh af joh
Ja, Slint - Good Morning, Captain.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
There's only oooooooone kapiteintje!
Heb je baardje?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik wil 't sowieso t/m oud en nieuw laten staan.
Maar dan mis je Anna..quote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mja, leuk geweest. Morgen weer werken.
prikt het denk.je?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik wil 't sowieso t/m oud en nieuw laten staan.
He, gelukkig.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dit is de tweede captainquote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, Slint - Good Morning, Captain.
Nice! Ik ook.quote:
Ik zou ook snel weggaan...quote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Haters gaan haten.quote:
Maak gifje dan.quote:
okquote:Op donderdag 19 december 2013 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zul je zaterdag wel voelen.
Maar ehh.. Ze gaat zingen?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Haters gaan haten.
[..]
Maak gifje dan.
Ik vind dit nummer vetter:quote:Op donderdag 19 december 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is de tweede captain
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Haters gaan haten.
[..]
Maak gifje dan.
DAT Kwaliteit.quote:
Leuk woordgrapje Johannesquote:
Dat is wel zoquote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef alors het volgende:
Hahah ik vind het wel tof dat ze het gewoon doet
quote:
Ik zou haar ook doen trouwensquote:
Huilend op de parkeerplaatsquote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beter dan het origineel. WAUW WAUW WAUW TE GEK HE! GODSAMME!
Meerquote:Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb nog wel eentje in het genre
[ afbeelding ]
Wie doneertquote:
Deze vind ik iets minder geslaagd maar toch bedanktquote:Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb nog wel eentje in het genre
[ afbeelding ]
Samenquote:
Gaat wel naar het goede doelquote:Op donderdag 19 december 2013 00:44 schreef Silver_Shark het volgende:
jezus je kon beter die 500¤ verbranden dan dit
Zeep en poepwaterquote:
ik heb er maar 7quote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef IPA het volgende:
[..]
De komende 10 pagina's ben jij koning van dit topic.
Oh leukquote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef IPA het volgende:
[..]
Koning, keizer, kapitein.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef IPA het volgende:
[..]
Nu pas klaar?quote:
nazorg.quote:
Wie animeert even dat er een drol uit floept?quote:
*papier hier*quote:
Dat denk ik al een uurtje ofzo inmiddels.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:46 schreef DaMook het volgende:
HALLO het is al LAAT, beetje snellere muziek graag ! Geen slaapmuziek.
Hadden geen plan Bquote:
kweenie, kan het me niet herinnerenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef Paxcon het volgende:
Is er ook niet zo'n gifje dat Derksen dansend in zo'n vervallen buurt staat of was dat alleen met Real Madrid?
Met zwarte leren jas...quote:
hehequote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar is Veenstra als je hem nodig hebt?
Want je kan er zo leuk bij blaffen?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef DaMook het volgende:
ANNA ik wil een nummertje aanvragen !! Doe maar op z'n hondjes.
7u hier.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil verder kijken, maar wekker gaat half 8
Lekker laten gaan...quote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Want je kan d'r zo leuk volblaffen?
Ik vind het wel cutequote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef Vogeltje88 het volgende:
Anna heeft een beetje een vervelend lachje.
Morgen scheurt ze met de lesauto hoppa dat plein op en dan pats in dat huis en Giel kapsel steekt zo uit de motorkap.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eigenlijk in beeld?
Dan wil ik met Alors trouwen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen scheurt ze met de lesauto hoppa dat plein op en dan pats in dat huis en Giel kapsel steekt zo uit de motorkap.
Ik moet een essay schrijven he bahquote:Op donderdag 19 december 2013 00:49 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb morgen tentamen en probeer nu nog rullevante dingen te doen maar dat lukt niet echt
Ik heb vanaf morgen 2 nachtdiensten, vandaag dus zo laat mogelijk doorgaan om te wennenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
Skere tijdenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet een essay schrijven he bah
Ik durf niet, straks word ik vereeuwigd op fokquote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eigenlijk in beeld?
Lwd is niet zo groot hea.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik kijk dus niet echt naar de tv. Sinds wanneer is dat plein zo leeg?
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen scheurt ze met de lesauto hoppa dat plein op en dan pats in dat huis en Giel kapsel steekt zo uit de motorkap.
Gewoon doorgaan is ook goed...quote:
Ik nietquote:Op donderdag 19 december 2013 00:49 schreef knep het volgende:
Ik ga voor het zingen bij Anna de kerk uit.
'iedereen'quote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Dit is de ZOMBIE NATION van vorig jaar. Iedereen gaat los maar geen anthem.
Hadden ze die 2 jaar terug maar gehadquote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel lekker nummertje hoor
En dan weten al je kennissen, oh dat is nou alors van het fok forum.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik durf niet, straks word ik vereeuwigd op fok
Graveyard shift ja?quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef alors het volgende:
[..]
Het is woensdag, het in bijna 1 uur. Dat is altijd zo.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik kijk dus niet echt naar de tv. Sinds wanneer is dat plein zo leeg?
Ik ga morgenmiddag even kijken.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef alors het volgende:
[..]
nee morgen krijg ik 3 kandidaten voor een.sollicitatiegesprek. Dus moet fris en.fruitig zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan is ook goed...
6-10quote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef BobW het volgende:
Wat is het beste moment om te slapen? Of anders gezegd, wat kan je het beste missen?
Gielquote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef BobW het volgende:
Wat is het beste moment om te slapen? Of anders gezegd, wat kan je het beste missen?
Gielquote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef BobW het volgende:
alles van gielquote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef BobW het volgende:
Ja idd, ik pas wel op.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan weten al je kennissen, oh dat is nou alors van het fok forum.
Gielquote:
En dan straks al die verdwaalde verlopen dronken figuren...quote:Op donderdag 19 december 2013 00:51 schreef alors het volgende:
[..]
Het is woensdag, het in bijna 1 uur. Dat is altijd zo.
Maar het mag welquote:
Er is reeds 1 FOK!ker die mijn identiteit heeft achterhaald en sindsdien ben ik peentjes aan het zweten.quote:
Dat was m'n vraag niet hè.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:51 schreef alors het volgende:
[..]
Het is woensdag, het in bijna 1 uur. Dat is altijd zo.
Daar gaan al je anonieme R&P topiscsquote:
Begrijpelijk. Als genie op het internet kun je irl miskend worden.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is reeds 1 FOK!ker die mijn identiteit heeft achterhaald en sindsdien ben ik peentjes aan het zweten.
Ja wel, in een glazen tent! Blokhuispoort!quote:
Nee dat moeten de sollicitanten enkel zijn joh...quote:Op donderdag 19 december 2013 00:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee morgen krijg ik 3 kandidaten voor een.sollicitatiegesprek. Dus moet fris en.fruitig zijn
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is reeds 1 FOK!ker die mijn identiteit heeft achterhaald en sindsdien ben ik peentjes aan het zweten.
Moar. gifs.quote:
Gelukkig heb ik die niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daar gaan al je anonieme R&P topiscs
Eensquote:Op donderdag 19 december 2013 00:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee dat moeten de sollicitanten enkel zijn joh...
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die niet.
Maar wel moet ik dan vermoedelijk al die 60.000 andere posts verklaren
Ik ben sowieso al bekend.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 00:54 schreef KNAK het volgende:
Wie is die Anna? Anna beetje magertjes, iemand BicMacje doneren is wel een goed idee
Hoor je die muziek op dat plein overigens hard
Daar doe ik sowieso niet aan. Dat lijkt me helemaal awkward, als iemand je aan de hand van zo'n topic herkendquote:Op donderdag 19 december 2013 00:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daar gaan al je anonieme R&P topiscs
Nou ja, dat lijkt me wel heel sterk.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:53 schreef alors het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Als genie op het internet kun je irl miskend worden.
Rightquote:Op donderdag 19 december 2013 00:54 schreef alors het volgende:
[..]
Nou en, jij komt toch alleen maar haten.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee dat moeten de sollicitanten enkel zijn joh...
Tussen 11 en 1 schat ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:55 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Right
Wat ik dus bedoelde te zeggen is, vandaar dat ik ook aangeef dat ik nauwelijks naar de tv kijk, is dat het plein rond een uur of 11 nog bommetjevol was en nu nog maar een paar lui. Wanneer is dat gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |