Omdat je een kleine piemel hebtquote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef jonganoniempje het volgende:
ik ben niet marokkaans nee, hoezo?
vind je? zit toch redelijk ver boven het gemiddeldequote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat je een kleine piemel hebt
...dickheads....(!)quote:Op donderdag 19 december 2013 00:22 schreef richolio het volgende:
BullshitEen condoom kan aardig ver uitrekken. Sommige mensen doen m zelfs over hun hoofd
Niet op FOK!.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:20 schreef jonganoniempje het volgende:
[..]
vind je? zit toch redelijk ver boven het gemiddelde
ja klopt inderdaad, maar hij zit denk ik gewoon te strak, is ook al een keertje gescheurdquote:Op donderdag 19 december 2013 00:22 schreef richolio het volgende:
BullshitEen condoom kan aardig ver uitrekken. Sommige mensen doen m zelfs over hun hoofd
.... nee, wij neuken zonder condooms, want alle vrouwen willen graag zwanger geschoten worden door random FOK!ers.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet op FOK!.
Hier is een tijdje geleden onderzoek gedaan en de gemiddelde lengte was 30.7cm.
En wij neuken allemaal met normale condooms
lol 30cm vind ik gewoon fucking groot.. de langste penis ooit gemeten is 34cm?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet op FOK!.
Hier is een tijdje geleden onderzoek gedaan en de gemiddelde lengte was 30.7cm.
En wij neuken allemaal met normale condooms
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef Burdie het volgende:
Koop het en probeer het? Of, wat wil je van ons? Moet er even iemand langs komen om het te demonstreren of wat?
Of wilde je eigenlijk gewoon even opscheppen over de lengte van je schwanz? In dat geval: oooooooh, respect joh!
Happy?
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef Burdie het volgende:
Koop het en probeer het? Of, wat wil je van ons? Moet er even iemand langs komen om het te demonstreren of wat?
Of wilde je eigenlijk gewoon even opscheppen over de lengte van je schwanz? In dat geval: oooooooh, respect joh!
Happy?
nee man, wou me gewoon effe informeren, aangezien in noch niet bepaald veel ervaring hebquote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef Burdie het volgende:
Happy?
Eén quote was wel genoegquote:Op donderdag 19 december 2013 00:29 schreef jonganoniempje het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee man, wou me gewoon effe informeren, aangezien in noch niet bepaald veel ervaring heb
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:32 schreef Adolecens het volgende:
TS
[ afbeelding ]
Standaard condoompje dit. Misschien moet je de gebruiksaanwijzing eens lezen bij al dat geoefen van je.
En dat was een FOK!kerquote:Op donderdag 19 december 2013 00:28 schreef jonganoniempje het volgende:
[..]
lol 30cm vind ik gewoon fucking groot.. de langste penis ooit gemeten is 34cm?
ik wou gewoon weten of er iemand was met ongeveer de zelfde afmeting die deze condooms mss gebruikt zo dat ik er geen geld aan zou verspillen moest ie niet passenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eén quote was wel genoeg.
Maar je denkt niet: goh, laat ik het eens uitproberen? Ik snap werkelijk niet wat je met dit topic wilt...? Als je schoenen niet passen, open je dan ook een topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |