1 2 3 | setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100 setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1 cgminer --script stratum+tcp://[POOL] -u [USER] -p [PASS] |
Komt door gebrek aan fee, met wat geluk gaat het snel en anders wachten tot morgen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:28 schreef kthxbye het volgende:
Ook in de DOGE blockchain zie ik mijn transactie nog nietKrijgen we dit gezeik weer!
Ik had dat dus voor alle coins gedaan behalve Dogequote:Op donderdag 19 december 2013 00:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geldt voor iedere coin, is het eerste dat ik aanpas zodra ik een wallet heb gestart
0.025 - 0.050 BTC denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:30 schreef firecow het volgende:
Ik heb maar 50.000 doge... wat is zoiets waard dan ? Ben niet echt bekend met die site van cryptsy
Haha. Ik word echt leip hier. Waarom staat ie ook nog niet in de blockchain!? -Address not seen on the network- zegt ie.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:29 schreef MaGNeT het volgende:
Time-travel-exploit met reactie op kthxbye
Omdat de transactie (door lage en/of gebrek aan fee) nog niet in een block is opgenomen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:30 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Haha. Ik word echt leip hier. Waarom staat ie ook nog niet in de blockchain!?
Ik heb 0.02 fee betaald zelfsquote:Op donderdag 19 december 2013 00:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat de transactie (door lage en/of gebrek aan fee) nog niet in een block is opgenomen.
Ik zie in de wallet 16 bevestigingenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat de transactie (door lage en/of gebrek aan fee) nog niet in een block is opgenomen.
Is het aan te raden om nog een transactie te doen en dan met 10 DOGE fee ofzo? Of helpt dat nietquote:
Meestal maar een stuk of 6 maar bij Cryptsy kan dat vele uren tot dagen duren.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:32 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zie in de wallet 16 bevestigingen
hoeveel heb je er nodig
Als het al verzonden is, is het weg. Tenzij je nog meer saldo in je wallet hebtquote:Op donderdag 19 december 2013 00:32 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Is het aan te raden om nog een transactie te doen en dan met 10 DOGE fee ofzo? Of helpt dat niet
Dat hoop ik niet, maar zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:35 schreef kthxbye het volgende:
Of wordt dit weer de typische "Cryptsy" manier van een coin toevoegen: eerst een select groepje gebruikers er mee laten handelen, en dan het grote publiek?
Wou het net zeggenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef kthxbye het volgende:
Prijzen zijn insane. 0.08 BTC voor 1 DOGE
Waar zie je dat?quote:
Voorheen had ik nooit maar dan ook nooit problemen met deposits, het is gewoon kut de laatste 3 weken.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:35 schreef kthxbye het volgende:
Of wordt dit weer de typische "Cryptsy" manier van een coin toevoegen: eerst een select groepje gebruikers er mee laten handelen, en dan het grote publiek?
Status: 25 bevestigingenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Many History - Select transaction - Transaction Details.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Many History - Select transaction - Transaction Details.
Per ongeluk zonder feequote:Status: 56 bevestigingen, broadcast through 43 node(s)
Maxbet wacht ook al half uur, met fee. Dus ligt toch aan cryptsy.quote:
Nee, want Maxbet zegt in de post die je quote dat hij geen fee heeft gedaan per ongeluk.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Maxbet wacht ook al half uur, met fee. Dus ligt toch aan cryptsy.
Ik bedoel natuurlijk magnetquote:Op donderdag 19 december 2013 00:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee, want Maxbet zegt in de post die je quote dat hij geen fee heeft gedaan per ongeluk.
Jup precies daarom ookquote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef kthxbye het volgende:
Ja ik ook haha, jullie weten beiden veel van de markt en handelen, en lijken qua nicknames ook op elkaar.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef kthxbye het volgende:
Ja ik ook haha, jullie weten beiden veel van de markt en handelen, en lijken qua nicknames ook op elkaar.
En de inhoud van onze wallets helaasquote:Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Jup precies daarom ook
Enige verschil is mod
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef kthxbye het volgende:
Nu snap ik de frustratie van menigeen gebruiker die boos is op Cryptsy. KUTSITE!
Omdat je te gierig bentquote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef kthxbye het volgende:
Status: 10 confirmations, broadcast through 4 nodes
godver waarom staat het er nog niet !!
Die dude die aan hem verkocht heeft, heeft ff 250 usd gecashedquote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef kthxbye het volgende:
Ja!die buyorder van 0.08 is al weer weg natuurlijk
ticket gemaakt?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:54 schreef kthxbye het volgende:
"Thank you for submitting a feedback"!
Daar zou je nog best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:57 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je ticket wordt behandeld bestaat Dogecoin niet eens meer
9 tickets dusquote:Op donderdag 19 december 2013 01:01 schreef kthxbye het volgende:
49450
Op Bitcointalk zijn ze natuurlijk ook al gek aan het worden. Dom van me om direct 2 x 100k te sturen trouwens. Had eigenlijk eerst 50 ofzo meoten doen om te testen, want Cryptsy staat er om bekend dat er ineens deposits verdwijnen e.d.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=376379.40
quote:Op donderdag 19 december 2013 01:08 schreef kthxbye het volgende:
I think the DOGE needed to take a Craptsy first before 'depositing' in my account
zie je hem al op cryptsy?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:12 schreef Kale het volgende:
2 stortingen 50 en 60 confirmations op pending op Craptsy
7,5 ton maar ben vorige week een dag te laat begonnen met minen :-(quote:Op donderdag 19 december 2013 01:14 schreef bambino het volgende:
[..]
zie je hem al op cryptsy?
Hoeveel doge?
Hoe kun je ze nou vorige week al op cryptsy hebben gezet? Kan nog maar sinds een uur/anderhalf?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:16 schreef Kale het volgende:
[..]
7,5 ton maar ben vorige week een dag te laat begonnen met minen :-(
Ze stonden allebei na een paar confirms al in mijn pending balance en daar staan ze nog
Nee uurtje geleden gestort!quote:Op donderdag 19 december 2013 01:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoe kun je ze nou vorige week al op cryptsy hebben gezet? Kan nog maar sinds een uur/anderhalf?
Aaah okquote:Op donderdag 19 december 2013 01:19 schreef Kale het volgende:
[..]
Nee uurtje geleden gestort!
Currency Name Code Available Balance Pending
Dogecoin DOGE 0.00000000 763695
Ja was tegelijk, en daarna zijn we tegelijk ook gaan poolhoppen naar andere coins!!quote:Op donderdag 19 december 2013 01:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Aaah ok
Grappig dat we beide bijna hetzelfde aantal hebbenvolgens mij zijn we tegelijk begonnen met minen
Heb er 754k
wauw, dat wordt 4 uur vannacht dusquote:Op donderdag 19 december 2013 01:22 schreef bambino het volgende:
Due to the popularity of the newly added coin DOGE/BTC we are experiencing
a slight delay in processing your deposit. Please give this process about 4 hrs
and your deposit will be processed in the order it was received...
Please be sure to include your transaction ID when referring to this deposit so
that we may assist you
Thank you for trading at Cryptsy!
Confirmedquote:Op donderdag 19 december 2013 01:24 schreef Kale het volgende:
Amount DOGE
Price Per DOGE
(BTC)
Total (BTC)30547.80000000
0.30% Fee (BTC)91.64340000
Net Total (BTC)30456.15660000
Nee niet confirmed maar dit zou ik volgens de huidige koers krijgen haha. Kan ik de moon kopenquote:
Kijk je wel even naar het volume orders op die prijsquote:Op donderdag 19 december 2013 01:25 schreef Kale het volgende:
[..]
Nee niet confirmed maar dit zou ik volgens de huidige koers krijgen haha. Kan ik de moon kopen
Mocht je millionair worden, fok pimp account voor life jwzquote:Op donderdag 19 december 2013 01:25 schreef Kale het volgende:
[..]
Nee niet confirmed maar dit zou ik volgens de huidige koers krijgen haha. Kan ik de moon kopen
details, detailsquote:Op donderdag 19 december 2013 01:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk je wel even naar het volume orders op die prijs
Ik ben ook weer Doge gaan minen dus ik zit goed in dit topic hahaquote:Op donderdag 19 december 2013 01:27 schreef Maxbet het volgende:
Wacht eens even. Dit is het mining topic.
Zullen we even verkassen naar de SC jongens? Blijft het hier wat overzichtelijker.
Nog rendabel denk je?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:28 schreef Kale het volgende:
[..]
Ik ben ook weer Doge gaan minen dus ik zit goed in dit topic haha
Ik ben aan het minen voor een vriend van me, die heeft een gtx690 dus dat schiet niet opquote:
He das nog goed te doen dus. Hmm. Naja eerst maar even dit traden en de uiteindelijke marktprijs afwachtenquote:
Geloof me, er komen straks tig miljard doge op de markt.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:34 schreef kthxbye het volgende:
105 BTC Wel een lekker handelsvolumetje, kan leuk worden
Ik wil het wel voor je doen, ben vrijquote:Op donderdag 19 december 2013 01:34 schreef Kale het volgende:
Ik weet nu al dat het morgen een zware dag op mijn werk wordt
Juist, 300 miljoen per dag.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Geloof me, er komen straks tig miljard doge op de markt.
Als er in dit topic al ongeveer 4 miljoen aan doge zijn, moet je nagaan wat de rest van de wereld heeft.
Er was 1 dude op die pool die 99.000 khash deed en 300miljoen doge per dag binnenhaalt.
Hah ik ben een hele week vrij en wou eigenlijk morgen vroeg op staan en dingen gaan regelen en doen. Naja. Deze hele week vrij heb ik vrijwel nooit, dus fuck it. Ik blijf wel opquote:Op donderdag 19 december 2013 01:34 schreef Kale het volgende:
Ik weet nu al dat het morgen een zware dag op mijn werk wordt
Hij heeft dus ook niet de hele dag gemined dan? Maar dat stond op doge.netpool als nummer 1 miner.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Juist, 300 miljoen per dag.
Bij een totale uitgifte ban ~144 miljoen per dag![]()
Bro, do you even math?
Dan heeft die pool de diff niet lekker mee gerekend, gebeurt vaker.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij heeft dus ook niet de hele dag gemined dan? Maar dat stond op doge.netpool als nummer 1 miner.
En daar stond 300+miljoen doge per dag (als die die hashrate 24h zou hebben)
Ye ok dat weet ik nietquote:Op donderdag 19 december 2013 01:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan heeft die pool de diff niet lekker mee gerekend, gebeurt vaker.
Of het is een batch, of iemand is erg slim geweest, en heeft nu goed verdiend.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:58 schreef bambino het volgende:
En daar gaat de markt
De 1e doge zijn binnen op cryptsy
Ja zou best kunnen.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Of het is een batch, of iemand is erg slim geweest, en heeft nu goed verdiend.
+1quote:
Hoezo de markt crashen? Prijs staat nog steeds 2.5 keer zo hoog als op Coinedupquote:Op donderdag 19 december 2013 02:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen.
Nadeel is wel dat hij de hele markt laat crashen, en dus zelf ook maar 5BTC ofzo heeft kunnen vangen.
Zou moeten uitrekenen hoeveel precies, maar geen miljoenen
Nja als hij alleen de hoogste koopt, wacht tot er meer buy orders komen voor 0,001quote:Op donderdag 19 december 2013 02:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoezo de markt crashen? Prijs staat nog steeds 2.5 keer zo hoog als op Coinedup
0.001 is ook wel erg onrealistisch, is leuk als je ze zou kunnen pakken, maar niet realistisch als prijs.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Nja als hij alleen de hoogste koopt, wacht tot er meer buy orders komen voor 0,001
dan kan iedereen daar op door gaan.
Maar met getallen als 100 miljoen doge gebeurd dat helaas nooit
Sja, het realisme zijn we de afgelopen tijd allemaal al een beetje kwijtgeraakt denkikquote:Op donderdag 19 december 2013 02:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
0.001 is ook wel erg onrealistisch, is leuk als je ze zou kunnen pakken, maar niet realistisch als prijs.
Bij mij nog pending, 118 confirmationsquote:
Welcome to Cryptsy!quote:Op donderdag 19 december 2013 02:14 schreef Kale het volgende:
500.00 verkocht voor een halve btc, maar order verdwenen en alle saldos op 0?
toch niet, paniek onnodig hahaquote:Op donderdag 19 december 2013 02:15 schreef Kale het volgende:
fuck, al mn doges zijn teruggestort in mn wallet!
Als je die popup had dat trade has occured dan duurt het ff voor je die coins weer hebt.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:14 schreef Kale het volgende:
500.00 verkocht voor een halve btc, maar order verdwenen en alle saldos op 0?
Kutzooi, heb ik dit dus weer gemistquote:Op donderdag 19 december 2013 02:19 schreef Kale het volgende:
zo te zien heb ik mijn 7,5 ton verkocht voor 1 BTC net op tijd voordat DOGE de markt overspoelt
Hier ook graan aan het oogstenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:41 schreef hardwired90 het volgende:
Dogecoin staat nu ook op coinwarz.com, elke hash en watt gaat nu dus op Dogecoin.
Tijd voor Billion, Grain en Lottocoin!
gewoon geduld hebben, komt wel terug goedquote:Op donderdag 19 december 2013 09:59 schreef kthxbye het volgende:
Ja, ik ben ook een beetje aan het springen tussen die drie. En nu een hele nieuwe Xivra, maar die heeft nog geen qt, dus is een beetje lastig om naar je wallet te minen vanuit een commandline (maar het kan wel).
Net ook maar even 100k DOGE verkocht ŕ 95. Toch leuk kleine verdienste. Jammer natuurlijk dat BTC geen flikker meer waard is
Same here, 500.000 Doge tweemaal verkocht vannacht. alleen mn BTC's staan op pending withdrawal dus ik kan geen DOGE terugkopen om de balance weer positief te krijgen. Supportticket vanmorgen aangemaaktquote:Op donderdag 19 december 2013 10:09 schreef kthxbye het volgende:
Ja ik word er echt nerveus van inderdaad. Maar als je je nieuwe altcoins wilt dumpen moet je wel
KLOTE Cryptsy, door die vertragingen heb ik nu per ongeluk 3 x 100k DOGE verkocht ipv. 1 x 100k. Nu moet ik dus van mijn BTC (ingekocht a ~ 95), weer DOGE terugkopen (a minimaal 99) om zo mijn negatieve saldo weg te krijgen van -100.000 DOGE
Ik snap die klagende mensen nu wel ja. Coins-E en Bter zijn alternatieven, maar die hebben ook niet alles. Heb je daar ervaring mee?quote:Op donderdag 19 december 2013 10:12 schreef Kale het volgende:
[..]
Same here, 500.000 Doge tweemaal verkocht vannacht. alleen mn BTC's staan op pending withdrawal dus ik kan geen DOGE terugkopen om de balance weer positief te krijgen. Supportticket vanmorgen aangemaakt
Dat dus, en coinedup werkt al twee dagen helemaal voor geen meter meerquote:Op donderdag 19 december 2013 10:14 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik snap die klagende mensen nu wel ja. Coins-E en Bter zijn alternatieven, maar die hebben ook niet alles. Heb je daar ervaring mee?
Ik ga nu 100k DOGE terugkopen, die dan maar even holden o.i.d. totdat ze iets meer dan 100 waard zijn (als dat lukt), om ze dan maar weer te sellen.
-edit- ohnee dat laatste kan natuurlijk helemaal niet want ik koop ze om een negatief saldo weg te werken. KUTSITE
Billioncoin, Graincoin of Lottocoin zou ik proberen als ik jou was!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:21 schreef roislecxe het volgende:
Vorige week ben ik er hier over begonnen, maar dat draaide uit op niks. Moest eerst mn PC een beetje fixen...
Vandaag ga ik een 2e poging wagen met m'n ouwe PCtje IETS te minen.
Dus heb ik eigenlijk de vraag, wat is nu erg makkelijk te minen nog? Wat minen jullie zoal?
Maakt me niet zoveel uit of het de moeite wat waard is, als de difficulty maar laag is, dan heb ik wat te proberen vandaag. En mocht het lukken dan kan ik verder kijken
Dank! Ik ga kijken of ik er iets mee kanquote:Op donderdag 19 december 2013 10:36 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Billioncoin, Graincoin of Lottocoin zou ik proberen als ik jou was!
Persoonlijk vind ik de Asus 280x een stuk beter dan de MSI die ik heb.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:37 schreef SosuaCafe het volgende:
welke van de 280x is volgens jullie de beste?
Ik heb die Sapphire en bevalt goed.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:37 schreef SosuaCafe het volgende:
welke van de 280x is volgens jullie de beste?
Hoeveel Kh/s haal je gemiddeld met deze kaart?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb die Sapphire en bevalt goed.
1500kh/s in cgminer met 2 kaarten.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:15 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Hoeveel Kh/s haal je gemiddeld met deze kaart?
Ja, lees maar een paar posts terug. Ging niet helemaal goed op Cryptsy. Uiteindelijk 2 keer 100k gecashed voor iets minder dan 100.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:17 schreef bambino het volgende:
Morguh
Iemand anders nog doge gecashed?
Ik zit nog te wachten tot die iets hoger komt.
Zou hem graag op 0,00000133+ zien dan hou ik er 1btc aan over.
Dat is precies de reden dat ik geen XFX meer wil kopen.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:18 schreef lainke het volgende:
ik heb hier een XFX 7950 en die is SLECHT man... haal amper 400kh en zit tegen de 75 a 80 graden. Ga ze denk ik proberen te verkopen en een andere, lees betere, kopen
Ja kan ook 525kh halen, maar duurt 10 sec en dan zegt men computer dat de beeldscherm driver niet meer reageert en schakelt de gpu uit. Drop naar 50kh dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik geen XFX meer wil kopen.
Wou daar eerst ook voor gaan maar het is me het risico niet waard.
Met goeie settings kun je er trouwens 650khash uithalen, maar dan gaat de temp ook richting 90-100
Dat is veel. Ik heb een 7870 en 7850 en haal totaal 730 kh/s..quote:Op donderdag 19 december 2013 11:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
1500kh/s in cgminer met 2 kaarten.
Zet je power eens op +20%, dat hielp bij mij. 0.6 ratio van core - mem clock doet het ook goed qua warmte en stabiliteit!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:22 schreef lainke het volgende:
[..]
Ja kan ook 525kh halen, maar duurt 10 sec en dan zegt men computer dat de beeldscherm driver niet meer reageert en schakelt de gpu uit. Drop naar 50kh dan.
Ik heb er nog 1, maar ik wacht op mijn nieuwe voeding. En ik moet nog wat powered risers hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:23 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Dat is veel. Ik heb een 7870 en 7850 en haal totaal 730 kh/s..
Toch maar eens kijken voor zo'n kaart
Volgens mij was dat alleen een sell order, is niet daadwerkelijk verkocht.quote:
Heb dat nog niet gehad, geen idee wat het probleem kan zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:01 schreef Xeanor het volgende:
Mijn hashrate gaat wel over tijd omlaag naarmate mijn pc langer aan staat. Na een reboot is het weer maximaal. Iemand enig idee waar dat door komt? Valt dit ook te resetten zonder een reboot?
Hoeveel Doge heb je?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:15 schreef bambino het volgende:
Doge gaat hard omhoog nu
Nog een paar stapjes en ik heb eindelijk een bitcoin
754k en changequote:
Ik heb toen wat ingekocht op Coinedup, net toen bekend werd dat het op Cryptsy kwam. Vooralsnog nog niet verkocht, het gaat nog wel even door denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:18 schreef bambino het volgende:
Hij heeft vannacht op 55 gestaan, toen had je moeten kopen, kon je nu verdubbelen
Hier hetzelfde, komt geen coin meer uit die grain.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:15 schreef dimmak het volgende:
Nog meer mensen die in een pool van Altminers zitte? Ik krijg al 2 uur geen coins meer terwijl hij lekker door loeit.
Middlecoin's frontend website update niet op het moment. Zolang je worker's shares worden geaccepteerd is er niets aan de hand!quote:Op donderdag 19 december 2013 12:50 schreef Marco001 het volgende:
Hier net zo op middlepool, ben al de hele dag bezig, maar mijn bitcoinadres staat er niet tussen.
nice!quote:
Lijkt op een fout van MPOS. Bij mijn Doge pool van cryptovalley haal ik ook niks binnen.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:47 schreef lainke het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, komt geen coin meer uit die grain.
Ben maar weer even naar Forkpool geswitched, straks kijken of de shares nog uitbetaald worden bij altminers.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:47 schreef lainke het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, komt geen coin meer uit die grain.
holy ballz, 7m doge... Nicequote:
600 doge per dag is 0,00084BTC per dagquote:Op donderdag 19 december 2013 13:25 schreef Marco001 het volgende:
Ppfff, kom ik aan met ongeveer 600 doge's per dag... (waarschijnlijk, nu na een halve dag 315 doges op gooddoge, maar sinds vanochtend 8 uur geen nieuwe blocks meer gevonden.)
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef Marco001 het volgende:
Bambino, stroom hoef ik niet te betalen, afschrijving heb je sowieso. (Al zal het nu wel iets sneller gaan.)
Tuurlijk heb je afschrijving. Maar minen is in principe je kaart verkrachten.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef Marco001 het volgende:
Bambino, stroom hoef ik niet te betalen, afschrijving heb je sowieso. (Al zal het nu wel iets sneller gaan.)
Ik heb ook nu zowat met 2 dagen doge m'n videokaarten upgrades terugverdiend als ik nu uitcash. Vind het niet verkeerd.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:26 schreef bambino het volgende:
Doge blijft op het moment ff steken op 145...
Twijfel nog steeds of ik zou cashen of wachten...
Het is natuurlijk wel 600 dollar wat ik eigenlijk in 3 nachtjes binnen heb gehaald.
Wachten natuurlijk, kijk die network hashrate. Die hype is nog niet over hoor, staat net een dagje op Cryptsy!quote:Op donderdag 19 december 2013 14:26 schreef bambino het volgende:
Doge blijft op het moment ff steken op 145...
Twijfel nog steeds of ik zou cashen of wachten...
Het is natuurlijk wel 600 dollar wat ik eigenlijk in 3 nachtjes binnen heb gehaald.
Het is ook zeker niet verkeerd. Maar als echte hollander wil je altijd MOARquote:Op donderdag 19 december 2013 14:28 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik heb ook nu zowat met 2 dagen doge m'n videokaarten upgrades terugverdiend als ik nu uitcash. Vind het niet verkeerd.
Geduld is gewoon een hele schone zaak. Het plafond van doge is nog niet bereikt denk ik. De hype begint pas net.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Het is ook zeker niet verkeerd. Maar als echte hollander wil je altijd MOAR
Ja maar dat is geen garantie dat het nog veel omhoog gaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:28 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Wachten natuurlijk, kijk die network hashrate. Die hype is nog niet over hoor, staat net een dagje op Cryptsy!
Garanties heb je niet bij cryptocoins, dat is nu wel duidelijkquote:Op donderdag 19 december 2013 14:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen garantie dat het nog veel omhoog gaat.
Ben trouwens ook nog aan het minen maar de getallen zijn nu veel minder leuk
Nu zo'n 1200 per uur.
Toen doge net uitwas deed ik geloof ik 50k per uurdat was echt grappig, much coine very doge
Die GTX zal het waarschijnlijk nog minder goed doen dan de AMD, maar dat weet ik niet 100% zeker.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:38 schreef Marco001 het volgende:
Kijk, dan tikt het wel lekker aan ja.
![]()
Ik mine doge via een pool, en die doen nu al zeker 7 uur over het vinden van 1 block, met een hashrate van rond de 55 Mh/s![]()
Dan schiet het helemaal niet op inderdaad. Maar boeie, doe dit vooral voor de lol. (wil ook om een dedicated miner te kopen/bouwen)(laat staan dat ik er geld voor heb. )
Slijtage is dan ook een non argument, heb nog een goede MSI GTX260 liggen, mocht de amd 7850 stuk gaan. (Die 1e was nog duurder ook zelfs.)
Hoe zit het met die grain dan? Daar hoorde ik gister iedereen over praten.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:35 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Garanties heb je niet bij cryptocoins, dat is nu wel duidelijk![]()
Je kunt ook inzetten op één van de nieuwe coins, wellicht zit er een nieuwe doge tussen
quote:
Ja Grain, Billioncoin en Lottocoin hebben allen een hoge network hashrate. Ik heb van ze allemaal een aantal, maar ik durf niet te zeggen welke als eerste op een exchange komt.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Die GTX zal het waarschijnlijk nog minder goed doen dan de AMD, maar dat weet ik niet 100% zeker.
[..]
Hoe zit het met die grain dan? Daar hoorde ik gister iedereen over praten.
En voor de liefhebbers, ik mine op multipool.us
Die zitten nu volop Doge te minen met een current hashrate van 2000mhash +/-
Net nu ik een arbitrage-actie tussen Cryptsy en CoinedUp aan het zetten benquote:
Ja goed dat is je eigen keuze. Je kunt ook zeggen ik koop een 2e handse kaart high end amd voor 200, en je verdient 200 per maand.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:10 schreef Marco001 het volgende:
Over rekenen gesproken. Iemand had net voor mij uitgerekend dat ik 0.5 usd per dag zou verdienen met coins. dus zeg 12 usd per maand, of 10 euro. Mijn videokaart heeft me 150,- gekost. Ik verwacht dat die het zeker 2 jaar volhoud, ook onder deze langdurige zware condities. Dat minen zou mij dus ongeveer 90 euro opleveren over 2 jaar bekeken, incl. de aanschaf van een nieuwe GPU.
Sure, diff. zal omhoog gaan, maar ik verwacht dat de waarde van de coins ook nog wel zal stijgen. (nu dan even niet, maar straks wel weer..) Misschien zal het dus wat opleveren, misschien ook niet. Ik denk zelf dat ik ongeveer break-even kan spelen over een termijn van 2 jaar.
Verkeerd topic gepakt..
Orphans ben je kwijt, helaasquote:Op donderdag 19 december 2013 15:06 schreef dimmak het volgende:
Krijg ik orphan blocks eigenlijk nog wel uitbetaald? Vanmorgen 2 met waarde van 100k grain. En daarna zijn de problemen begonnen met de pool.
Ja als je toevallig een snelle confirm hebt bij beide kun je ff makkelijk cashenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:14 schreef Xeanor het volgende:
Iermand heeft cryptsy en coinedup even gelijkgetrokken bij doge. (en daarmee een dikke arb binnengehaald denk ik) Volgens mij zijn er nu een aantal mensen daardoor gaan panic-sellen. Koers gaat straks wel weer gestaag omhoog.
Dat zuigt.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:14 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Orphans ben je kwijt, helaas
Waarom transfer je van btc-e naar mtgox? Zo werkt arben niet. Je moet gewoon op beide exchanges geld hebben staan. Dan koop je op de ene BTC en op de andere verkoop je ze direct.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:32 schreef bambino het volgende:
Ik wil ff kijken wat jullie er van denken, of er een flaw in mijn denken zit want het klinkt allemaal net iets te mooi om waard te zijn.
BTC-e en MtGox zitten bijna altijd 50$ of meer van elkaar af.
Stel ik koop voor 5000 euro aan bitcoin, laten we zeggen dat dat 10 bitcoin is.
Die koop ik op BTC-e
Op MtGox kost bitcoin op datzelfde moment 550 euro
Dat is 10% meer.
Het duurt waarschijnlijk een half uur voor dat het van btc-e naar mtgox is getransfered.
In die tijd kan het zijn dat de markt crasht, maar daar ga ik nu ff niet van uit omdat hij redelijk stabiel is met uitzondering van die china crap.
Goed, nu staat het op mtgox 10btc
Die sell ik voor 5500 euro en cash ik uit.
Dat duurt 2 dagen.
Storten op btc-e
En weer bitcoin kopen (mits er een stijgende lijn bezig is op dat moment om zeker te zijn dat je tijdens de transfer niet genaaid word).
Er zullen vast mensen zijn die dit continu doen. Tenzij ik iets over het hoofd zie (fee laat ik ff buitenbeschouwing want het verschil tussen mtgox en btc-e is zo hoog dat fee verwaarloosbaar is).
Dan heeft het geen zin. Want dan koop je op btc-e 10 btc, en dan moet je wachten tot die koers omhoog gaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:35 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Waarom transfer je van btc-e naar mtgox? Zo werkt arben niet. Je moet gewoon op beide exchanges geld hebben staan. Dan koop je op de ene BTC en op de andere verkoop je ze direct.
Doe koers is ALLEEN belangrijk tijdens de transfer.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:36 schreef Marco001 het volgende:
Als dat daadwerkelijk zo is is het wel een verdomd makkelijke manier om een paar honderd euro te verdienen.
Als je daarvoor steeds dezelfde basis 5000,- gebruikt en 2 dagen bezig bent per cyclus, is dat 15*500 = c.a. 7500,- per maand wat je kan verdienen.
Moet je wel steeds de coins direct weten te verkopen, en de koers stabiel blijven, wat die nu misschien wel even is, maar gister was die niet bepaald stabiel..
Je moet de twee transacties gewoon nagenoeg tegelijk uitvoeren. Daar moet niet 2 dagen tussen zitten. Dat je vervolgens alles wil overmaken naar 1 exchange mag best 2 dagen duren. De arb zelf moet je tegelijk doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Dan heeft het geen zin. Want dan koop je op btc-e 10 btc, en dan moet je wachten tot die koers omhoog gaat.
Het gaat juist om het gebruik maken van de diff tussen de 2
Tegelijk kan niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:38 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Je moet de twee transacties gewoon nagenoeg tegelijk uitvoeren. Daar moet niet 2 dagen tussen zitten. Dat je vervolgens alles wil overmaken naar 1 exchange mag best 2 dagen duren. De arb zelf moet je tegelijk doen.
Je moet gewoon saldo op beide exchanges hebben staan. Plaats op de ene een buy order en op de andere een sell order. Als er een ask en bid staat op die prijzen dan zijn beide transacties toch instant?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Tegelijk kan niet.
Transfer van btc naar mtgox is noodzakelijk. En dat duurt misschien een uur.
Dit werkt ook precies zoals je het zegt, er is echter één reden waarom dit niet gedaan wordt:quote:Op donderdag 19 december 2013 15:32 schreef bambino het volgende:
Ik wil ff kijken wat jullie er van denken, of er een flaw in mijn denken zit want het klinkt allemaal net iets te mooi om waard te zijn.
BTC-e en MtGox zitten bijna altijd 50$ of meer van elkaar af.
Stel ik koop voor 5000 euro aan bitcoin, laten we zeggen dat dat 10 bitcoin is.
Die koop ik op BTC-e
Op MtGox kost bitcoin op datzelfde moment 550 euro
Dat is 10% meer.
Het duurt waarschijnlijk een half uur voor dat het van btc-e naar mtgox is getransfered.
In die tijd kan het zijn dat de markt crasht, maar daar ga ik nu ff niet van uit omdat hij redelijk stabiel is met uitzondering van die china crap.
Goed, nu staat het op mtgox 10btc
Die sell ik voor 5500 euro en cash ik uit.
Dat duurt 2 dagen.
Storten op btc-e
En weer bitcoin kopen (mits er een stijgende lijn bezig is op dat moment om zeker te zijn dat je tijdens de transfer niet genaaid word).
Er zullen vast mensen zijn die dit continu doen. Tenzij ik iets over het hoofd zie (fee laat ik ff buitenbeschouwing want het verschil tussen mtgox en btc-e is zo hoog dat fee verwaarloosbaar is).
Welke is dat?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:03 schreef r8v2 het volgende:
Met de Forkpool heb ik echt dik meer inkomsten dan bij Altminers...
Dat lijkt me best een bijzonder en leuk moment om mee te makenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:49 schreef Xeanor het volgende:
Mijn tweede 10K superblock solo binnengehaald met Grain
Guide zoeken. Google. Komop!quote:Op donderdag 19 december 2013 16:08 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik heb nog een gare oude laptop uit 2002 die niks aan het doen is met windows xp. Iemand een manier om die aan t minen te krijgen?
Hád ik maar3 serverparken. Een bescheiden 3 x 280x en de 7950 moet nog aangesloten worden. Ik ben ook niet gevoelig voor je charm, dus hup! Googlen, bouwen, en report hier je bevindingen en ervaringen!quote:Op donderdag 19 december 2013 16:10 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij bent mijn google, jij weet alles met je 3 serverparken
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:08 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een bijzonder en leuk moment om mee te makendopamine rush
![]()
Screenshotje? Wat zie je?
Congrats! Mooi hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 16:12 schreef Xeanor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft ook een speciaal kleurtje.
Kutsite he. Mijn DOGEs zijn dus ook al meer dan 1,5 uur pending naar CoinedUp.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:12 schreef r8v2 het volgende:
Litecoin van Cryptsy nog steeds pending (al een paar uur). Cryptsy = exit voor mij.
Schitterend, wat een onzinquote:Op donderdag 19 december 2013 16:17 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Kutsite he. Mijn DOGEs zijn dus ook al meer dan 1,5 uur pending naar CoinedUp.
Dood aan Cryptsy.
En op een positievere noot:
Ik denk van wel hoor, anders koop je toch een FPGA zodra ze beschikbaar zijn?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Wanneer komen die scrypt asic miners?
Is het nog de moeite om zo'n R9 280x te kopen, om zo een beetje altoins te graven?
Niet doen, zo maak je je zelf gekquote:Op donderdag 19 december 2013 16:23 schreef r8v2 het volgende:
Damnit, mijn Doges zouden nu 1.3 LTC waard zijn bij Coinedup, i.p.v. de 0.75 vanmorgen op Cryptsy.
Ja weet ik, maar Cryptsy kan dus de bomen in. Het is de enige plek waar ik mijn PXC's nog in zou kunnen leveren, maar dat doe ik dus lekker nietquote:Op donderdag 19 december 2013 16:24 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Niet doen, zo maak je je zelf gek
Die heb ik het in het begin al gedaan, maar daar was toen iets mee. Met 450khash lijkt ie me niet zo rendabel. Gewoon hopen dat Grain op een exchange komt (niet Cryptsyquote:Op donderdag 19 december 2013 16:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Jullie kunnen beter CHNcoin minen. Low diff
Cryptsy is misschien wel traag, maar dat komt omdat er tig duizend man hetzelfde aan het doen zijn als jij.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:25 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar Cryptsy kan dus de bomen in. Het is de enige plek waar ik mijn PXC's nog in zou kunnen leveren, maar dat doe ik dus lekker niet.
Dat levert bijna niks meer op, de diff stijgt enorm snel.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:30 schreef kthxbye het volgende:
Minet er iemand nog DOGEcoins? Ik denk ik zet ze weer eens terug op die netcodepool, en is leuk allemaal, loopt lekker. Maar, omdat dat dashboard plat ligt kan ik dus niet zien hoeveel ik er ongeveer mee binnentrek!
Ik kom al sinds gisteren niet meer op mn dashboard. Denk dat de server het niet trektquote:Op donderdag 19 december 2013 16:30 schreef kthxbye het volgende:
Minet er iemand nog DOGEcoins? Ik denk ik zet ze weer eens terug op die netcodepool, en is leuk allemaal, loopt lekker. Maar, omdat dat dashboard plat ligt kan ik dus niet zien hoeveel ik er ongeveer mee binnentrek!
Ja GRAIN doe ik al een tijdje, maar ik vond die stijging zo interessant van die DOGEs dat ik dacht, eens kijken. Heb er nml. nog > 100k staan in mn wallet.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat levert bijna niks meer op, de diff stijgt enorm snel.
Dan kap ik ook weer ff met minen daar dan. Straks raakt ie ze kwijt ofzo.of doe ik het voor niets.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik kom al sinds gisteren niet meer op mn dashboard. Denk dat de server het niet trekt
Ja ik heb dat dus deze week een tijdje zitten minen, maar wat is daar nou zo bijzonder aan, kun je mij dat uitleggen? heb er zo'n 250, en dazou omgerekend ong. 0.008 BTC moeten zijn. Dat is in één nachtje minen (iets langer misschien wel), dat is toch veel te weinig?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Jullie kunnen beter CHNcoin minen. Low diff
multipool.usquote:Op donderdag 19 december 2013 16:30 schreef kthxbye het volgende:
0,008BTc is 5,6 USD (koers 700)quote:Op donderdag 19 december 2013 16:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja ik heb dat dus deze week een tijdje zitten minen, maar wat is daar nou zo bijzonder aan, kun je mij dat uitleggen? heb er zo'n 250, en dazou omgerekend ong. 0.008 BTC moeten zijn. Dat is in één nachtje minen (iets langer misschien wel), dat is toch veel te weinig?
Jupquote:Op donderdag 19 december 2013 16:39 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ben ik nu nog de enige die ltc aan het minen is?
11 dollar per dag? daar doe ik het echt niet voor hoor...quote:Op donderdag 19 december 2013 16:39 schreef bambino het volgende:
[..]
0,008BTc is 5,6 USD (koers 700)
Dus als dat in 12 uur is, doe je 11,20 usd per dag.
Is niet echt slecht.
Je word er idd niet rijk vanquote:Op donderdag 19 december 2013 16:40 schreef kthxbye het volgende:
[..]
11 dollar per dag? daar doe ik het echt niet voor hoor...
schijnt nog wel potentie te hebben aldus magneetquote:Op donderdag 19 december 2013 16:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja ik heb dat dus deze week een tijdje zitten minen, maar wat is daar nou zo bijzonder aan, kun je mij dat uitleggen? heb er zo'n 250, en dazou omgerekend ong. 0.008 BTC moeten zijn. Dat is in één nachtje minen (iets langer misschien wel), dat is toch veel te weinig?
11 man in de pool?quote:
47quote:
Ik krijg net opeens 4K graan binnen van altminers. Dat heb ik ergens vanochtend gedaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
47
Het duurt helaas wel erg lang voordat de transacties zichtbaar worden van de gevonden blocks.
Daar zit ik dus ook, even geduld hebben dusquote:Op donderdag 19 december 2013 17:00 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik krijg net opeens 4K graan binnen van altminers. Dat heb ik ergens vanochtend gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:03 schreef Xeanor het volgende:
Niet van mij, maar zo eentje wil ik ook wel even vindenUmmm... wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hetzelfde.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:00 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik krijg net opeens 4K graan binnen van altminers. Dat heb ik ergens vanochtend gedaan.
Das mooi want ik wil 2.56 hebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 17:08 schreef Xeanor het volgende:
Cryptsy op 2.25 microBTC per doge en coinedup zit op 1.75 microBTC. Er komt zometeen denk ik weer even een dikke arb aan, met de nodige bijbehorende spike.
2.34 nu, gaat echt superhard.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Das mooi want ik wil 2.56 hebbenvoor 2 btc
Jij hebt zojuist een blok gevonden daar, je staat in de lijstquote:Op donderdag 19 december 2013 17:12 schreef dimmak het volgende:
Net nu ik met Teamviewer naar Forkpool ben gegaan krijg ik rewards van Altminers.
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:19 schreef Xeanor het volgende:
Price (BTC) DOGE Total (BTC)
0.00000295 205559.64342501 0.60640095
holy....
Rare shit dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt zojuist een blok gevonden daar, je staat in de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |