Same here, 500.000 Doge tweemaal verkocht vannacht. alleen mn BTC's staan op pending withdrawal dus ik kan geen DOGE terugkopen om de balance weer positief te krijgen. Supportticket vanmorgen aangemaaktquote:Op donderdag 19 december 2013 10:09 schreef kthxbye het volgende:
Ja ik word er echt nerveus van inderdaad. Maar als je je nieuwe altcoins wilt dumpen moet je wel
KLOTE Cryptsy, door die vertragingen heb ik nu per ongeluk 3 x 100k DOGE verkocht ipv. 1 x 100k. Nu moet ik dus van mijn BTC (ingekocht a ~ 95), weer DOGE terugkopen (a minimaal 99) om zo mijn negatieve saldo weg te krijgen van -100.000 DOGE
Ik snap die klagende mensen nu wel ja. Coins-E en Bter zijn alternatieven, maar die hebben ook niet alles. Heb je daar ervaring mee?quote:Op donderdag 19 december 2013 10:12 schreef Kale het volgende:
[..]
Same here, 500.000 Doge tweemaal verkocht vannacht. alleen mn BTC's staan op pending withdrawal dus ik kan geen DOGE terugkopen om de balance weer positief te krijgen. Supportticket vanmorgen aangemaakt
Dat dus, en coinedup werkt al twee dagen helemaal voor geen meter meerquote:Op donderdag 19 december 2013 10:14 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik snap die klagende mensen nu wel ja. Coins-E en Bter zijn alternatieven, maar die hebben ook niet alles. Heb je daar ervaring mee?
Ik ga nu 100k DOGE terugkopen, die dan maar even holden o.i.d. totdat ze iets meer dan 100 waard zijn (als dat lukt), om ze dan maar weer te sellen.
-edit- ohnee dat laatste kan natuurlijk helemaal niet want ik koop ze om een negatief saldo weg te werken. KUTSITE
Billioncoin, Graincoin of Lottocoin zou ik proberen als ik jou was!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:21 schreef roislecxe het volgende:
Vorige week ben ik er hier over begonnen, maar dat draaide uit op niks. Moest eerst mn PC een beetje fixen...
Vandaag ga ik een 2e poging wagen met m'n ouwe PCtje IETS te minen.
Dus heb ik eigenlijk de vraag, wat is nu erg makkelijk te minen nog? Wat minen jullie zoal?
Maakt me niet zoveel uit of het de moeite wat waard is, als de difficulty maar laag is, dan heb ik wat te proberen vandaag. En mocht het lukken dan kan ik verder kijken
Dank! Ik ga kijken of ik er iets mee kanquote:Op donderdag 19 december 2013 10:36 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Billioncoin, Graincoin of Lottocoin zou ik proberen als ik jou was!
Persoonlijk vind ik de Asus 280x een stuk beter dan de MSI die ik heb.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:37 schreef SosuaCafe het volgende:
welke van de 280x is volgens jullie de beste?
Ik heb die Sapphire en bevalt goed.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:37 schreef SosuaCafe het volgende:
welke van de 280x is volgens jullie de beste?
Hoeveel Kh/s haal je gemiddeld met deze kaart?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb die Sapphire en bevalt goed.
1500kh/s in cgminer met 2 kaarten.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:15 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Hoeveel Kh/s haal je gemiddeld met deze kaart?
Ja, lees maar een paar posts terug. Ging niet helemaal goed op Cryptsy. Uiteindelijk 2 keer 100k gecashed voor iets minder dan 100.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:17 schreef bambino het volgende:
Morguh
Iemand anders nog doge gecashed?
Ik zit nog te wachten tot die iets hoger komt.
Zou hem graag op 0,00000133+ zien dan hou ik er 1btc aan over.
Dat is precies de reden dat ik geen XFX meer wil kopen.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:18 schreef lainke het volgende:
ik heb hier een XFX 7950 en die is SLECHT man... haal amper 400kh en zit tegen de 75 a 80 graden. Ga ze denk ik proberen te verkopen en een andere, lees betere, kopen
Ja kan ook 525kh halen, maar duurt 10 sec en dan zegt men computer dat de beeldscherm driver niet meer reageert en schakelt de gpu uit. Drop naar 50kh dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik geen XFX meer wil kopen.
Wou daar eerst ook voor gaan maar het is me het risico niet waard.
Met goeie settings kun je er trouwens 650khash uithalen, maar dan gaat de temp ook richting 90-100
Dat is veel. Ik heb een 7870 en 7850 en haal totaal 730 kh/s..quote:Op donderdag 19 december 2013 11:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
1500kh/s in cgminer met 2 kaarten.
Zet je power eens op +20%, dat hielp bij mij. 0.6 ratio van core - mem clock doet het ook goed qua warmte en stabiliteit!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:22 schreef lainke het volgende:
[..]
Ja kan ook 525kh halen, maar duurt 10 sec en dan zegt men computer dat de beeldscherm driver niet meer reageert en schakelt de gpu uit. Drop naar 50kh dan.
Ik heb er nog 1, maar ik wacht op mijn nieuwe voeding. En ik moet nog wat powered risers hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:23 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Dat is veel. Ik heb een 7870 en 7850 en haal totaal 730 kh/s..
Toch maar eens kijken voor zo'n kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |