Die heb ik het in het begin al gedaan, maar daar was toen iets mee. Met 450khash lijkt ie me niet zo rendabel. Gewoon hopen dat Grain op een exchange komt (niet Cryptsyquote:Op donderdag 19 december 2013 16:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Jullie kunnen beter CHNcoin minen. Low diff
Cryptsy is misschien wel traag, maar dat komt omdat er tig duizend man hetzelfde aan het doen zijn als jij.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:25 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar Cryptsy kan dus de bomen in. Het is de enige plek waar ik mijn PXC's nog in zou kunnen leveren, maar dat doe ik dus lekker niet.
Dat levert bijna niks meer op, de diff stijgt enorm snel.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:30 schreef kthxbye het volgende:
Minet er iemand nog DOGEcoins? Ik denk ik zet ze weer eens terug op die netcodepool, en is leuk allemaal, loopt lekker. Maar, omdat dat dashboard plat ligt kan ik dus niet zien hoeveel ik er ongeveer mee binnentrek!
Ik kom al sinds gisteren niet meer op mn dashboard. Denk dat de server het niet trektquote:Op donderdag 19 december 2013 16:30 schreef kthxbye het volgende:
Minet er iemand nog DOGEcoins? Ik denk ik zet ze weer eens terug op die netcodepool, en is leuk allemaal, loopt lekker. Maar, omdat dat dashboard plat ligt kan ik dus niet zien hoeveel ik er ongeveer mee binnentrek!
Ja GRAIN doe ik al een tijdje, maar ik vond die stijging zo interessant van die DOGEs dat ik dacht, eens kijken. Heb er nml. nog > 100k staan in mn wallet.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat levert bijna niks meer op, de diff stijgt enorm snel.
Dan kap ik ook weer ff met minen daar dan. Straks raakt ie ze kwijt ofzo.of doe ik het voor niets.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik kom al sinds gisteren niet meer op mn dashboard. Denk dat de server het niet trekt
Ja ik heb dat dus deze week een tijdje zitten minen, maar wat is daar nou zo bijzonder aan, kun je mij dat uitleggen? heb er zo'n 250, en dazou omgerekend ong. 0.008 BTC moeten zijn. Dat is in één nachtje minen (iets langer misschien wel), dat is toch veel te weinig?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Jullie kunnen beter CHNcoin minen. Low diff
multipool.usquote:Op donderdag 19 december 2013 16:30 schreef kthxbye het volgende:
0,008BTc is 5,6 USD (koers 700)quote:Op donderdag 19 december 2013 16:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja ik heb dat dus deze week een tijdje zitten minen, maar wat is daar nou zo bijzonder aan, kun je mij dat uitleggen? heb er zo'n 250, en dazou omgerekend ong. 0.008 BTC moeten zijn. Dat is in één nachtje minen (iets langer misschien wel), dat is toch veel te weinig?
Jupquote:Op donderdag 19 december 2013 16:39 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ben ik nu nog de enige die ltc aan het minen is?
11 dollar per dag? daar doe ik het echt niet voor hoor...quote:Op donderdag 19 december 2013 16:39 schreef bambino het volgende:
[..]
0,008BTc is 5,6 USD (koers 700)
Dus als dat in 12 uur is, doe je 11,20 usd per dag.
Is niet echt slecht.
Je word er idd niet rijk vanquote:Op donderdag 19 december 2013 16:40 schreef kthxbye het volgende:
[..]
11 dollar per dag? daar doe ik het echt niet voor hoor...
schijnt nog wel potentie te hebben aldus magneetquote:Op donderdag 19 december 2013 16:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja ik heb dat dus deze week een tijdje zitten minen, maar wat is daar nou zo bijzonder aan, kun je mij dat uitleggen? heb er zo'n 250, en dazou omgerekend ong. 0.008 BTC moeten zijn. Dat is in één nachtje minen (iets langer misschien wel), dat is toch veel te weinig?
11 man in de pool?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |