1 2 3 | setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100 setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1 cgminer --script stratum+tcp://[POOL] -u [USER] -p [PASS] |
Komt door gebrek aan fee, met wat geluk gaat het snel en anders wachten tot morgen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:28 schreef kthxbye het volgende:
Ook in de DOGE blockchain zie ik mijn transactie nog nietKrijgen we dit gezeik weer!
Ik had dat dus voor alle coins gedaan behalve Dogequote:Op donderdag 19 december 2013 00:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geldt voor iedere coin, is het eerste dat ik aanpas zodra ik een wallet heb gestart
0.025 - 0.050 BTC denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:30 schreef firecow het volgende:
Ik heb maar 50.000 doge... wat is zoiets waard dan ? Ben niet echt bekend met die site van cryptsy
Haha. Ik word echt leip hier. Waarom staat ie ook nog niet in de blockchain!? -Address not seen on the network- zegt ie.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:29 schreef MaGNeT het volgende:
Time-travel-exploit met reactie op kthxbye
Omdat de transactie (door lage en/of gebrek aan fee) nog niet in een block is opgenomen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:30 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Haha. Ik word echt leip hier. Waarom staat ie ook nog niet in de blockchain!?
Ik heb 0.02 fee betaald zelfsquote:Op donderdag 19 december 2013 00:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat de transactie (door lage en/of gebrek aan fee) nog niet in een block is opgenomen.
Ik zie in de wallet 16 bevestigingenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat de transactie (door lage en/of gebrek aan fee) nog niet in een block is opgenomen.
Is het aan te raden om nog een transactie te doen en dan met 10 DOGE fee ofzo? Of helpt dat nietquote:
Meestal maar een stuk of 6 maar bij Cryptsy kan dat vele uren tot dagen duren.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:32 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zie in de wallet 16 bevestigingen
hoeveel heb je er nodig
Als het al verzonden is, is het weg. Tenzij je nog meer saldo in je wallet hebtquote:Op donderdag 19 december 2013 00:32 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Is het aan te raden om nog een transactie te doen en dan met 10 DOGE fee ofzo? Of helpt dat niet
Dat hoop ik niet, maar zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:35 schreef kthxbye het volgende:
Of wordt dit weer de typische "Cryptsy" manier van een coin toevoegen: eerst een select groepje gebruikers er mee laten handelen, en dan het grote publiek?
Wou het net zeggenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef kthxbye het volgende:
Prijzen zijn insane. 0.08 BTC voor 1 DOGE
Waar zie je dat?quote:
Voorheen had ik nooit maar dan ook nooit problemen met deposits, het is gewoon kut de laatste 3 weken.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:35 schreef kthxbye het volgende:
Of wordt dit weer de typische "Cryptsy" manier van een coin toevoegen: eerst een select groepje gebruikers er mee laten handelen, en dan het grote publiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |