abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134466937
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:50 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Misschien is het je niet opgevallen maar ik ben zelf zeer tegen het tweede type krijgsmacht _O- .
Niet dat ik denk dat Turkije haar krijgsmacht niet zo kunnen reduceren tot 200.000 man en nog steeds een groot macht zou zijn maar iets als dienstplicht is nogal oneerlijk als je maar weinig mensen gaat oproepen en bovendien heeft het een sociale waarde.

Wat je bedoelt is het Megali Idee ;) .

Daarom moet er zwaar vernieuwing ingezet worden. En ik ben het met jou eens, liever zo neutraal mogelijk voor eigenbelang in plaats van je voor het karretje van andere landen laten spannen.

Dienstplicht is in de huidige vorm inderdaad achterhaalt, rijkelui studeren in het buitenland en mijn arme neefjes van het platteland moeten dan hun vaderland beschermen. Slaat nergens op. Ze hebben het wel veranderd naar rangschikking qua studieniveau, en zelfs zonder studie ben je nu 12 maanden kwijt maar alsnog is het oneerlijk.

Daarom kan ik eigenlijk ook niet boos worden op mijn ultra linkse neef die geen zin heeft om te gaan :P
pi_134466980
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:50 schreef IPA35 het volgende:

Wat je bedoelt is het Megali Idee ;) .
_O- _O- _O-

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_134467187
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

[ afbeelding ]
Waarom de neuk viel het Griekse leger zomaar uiteen na de slag bij Eskisjehir?!
Eeuwig zonde en bevonden echt zwaar kansloos.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_134467297
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:58 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Waarom de neuk viel het Griekse leger zomaar uiteen na de slag bij Eskisjehir?!
Eeuwig zonde en bevonden echt zwaar kansloos.
te veel ouzo? lekker belangrijk!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_134467402
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

te veel ouzo? lekker belangrijk!
Het is verwonderlijk omdat het Griekse leger daarvoor juist redelijk succesvol bezig was en ineens spontaan desintegreerde na een onbesliste slag met redelijk lichte verliezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_134467489
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:01 schreef IPA35 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zou jij het moeten weten toch?
-Rabia Al-Basri
pi_134467548
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

dan zou jij het moeten weten toch?
Niet op dat punt nee.
pi_134468184
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:33 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Het was pure wraak die ophanging, maar begrijpelijk aangezien Saddam meedogenloos was.
Ze riepen ook Muhammed Baqir al-Sadr's naam, waarschujnlijk een van de meest invloedrijke sjiitiache geestelijken die een groot invloed had na zijn diod. Saddam heeft en zijn zus (ook actieve religieuze actviste) bruut afgemaakt. Details kan je online vinden. Muhammed Baqir Sadr was leraar van oa Nasrallah in Irak toendertijd en Musawi, en meer nu bekende sjitische geestelijken. Nadat Saddam sjitische libanezen die Islam studeerde uit Irak trapte (waarobder Nasrallah) hebben ze bjj terugkomst Hizbullah opgezet.

[..]

Het was geen neutraal proces, ze hadden hem beter gelijk zoals Khadafi de kogel kunnen geven. Was duidelijk dat hij doodstraf krijgt. Vergeet niet dat saddam zelf zeer bruut was, sadistisch gewoon.

Overigens, geef een lijst van president in Arabische landen en wie ze et meest mogen en Saddam en Gamal Abdelnasser staan 100% met stip bovenaan. Onder soennieten dan. Best apart.
Er was helemaal niets begrijpelijk aan de ophanging van Saddam.

Of dacht jij dat het leger in Irak zat echt om Saddam te verdrijven? Nee, natuurlijk niet. Sterker nog, de CIA wist af van de gas aanval jegens de Koerden.

De VS is in mijn ogen de meest walgelijke en hypocriete land op deze aardkloot.
pi_134468281
deze wil ik wel in de OP :P

-Rabia Al-Basri
pi_134468359
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

navo alliantie en alles, als dat turkije een kontenlikker maakt so be it :Y)
:') :') :') :')
pi_134468363
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:15 schreef theunderdog het volgende:
De VS is in mijn ogen de meest walgelijke en hypocriete land op deze aardkloot.
Daar zullen de meesten hier het wel mee eens zijn (behalve Firefly3).
pi_134468395
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:14 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Dat jij die hond steunt bewijst dat je gewoon diep gewortelde haat hebt tegen Koerden,

Wat is je politieke voorkeur in Turkije eigenlijk. (Hangi partilisin).
:')
pi_134468452
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Daar zullen de meesten hier het wel mee eens zijn (behalve Firefly3).
De meeste op dit forum? Ja, dat geloof ik ook wel.

De meeste onder de bevolking? Zeker niet !
pi_134468529
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De meeste op dit forum? Ja, dat geloof ik ook wel.
Althans in dit topic.

quote:
De meeste onder de bevolking? Zeker niet !
Als je land voor het overgrote gedeelte bestaat uit Henk & Ingrid tokkies is dat niet zo verwonderlijk.
pi_134468554
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:33 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Jongen je moet zlef weleens takfir doen om je Moslim zijn te behouden.
Die LSD is haram kill, beter stop je.
pi_134468605
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:21 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Althans in dit topic.

[..]

Als je land voor het overgrote gedeelte bestaat uit Henk & Ingrid tokkies is dat niet zo verwonderlijk.
1: Uhu.

2: Dat is in andere Europese landen niet anders hoor.

De VS is gewoon cool.
  donderdag 19 december 2013 @ 22:34:55 #192
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_134469201
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die LSD is haram kill, beter stop je.
Wat is LSD.
  donderdag 19 december 2013 @ 22:36:24 #194
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_134469277
quote:
'
En wat heeft dat met takfir te maken.
pi_134469520
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:36 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

'
En wat heeft dat met takfir te maken.
Je gedachtes zijn op het paranoīde en wereldvreemde af.
pi_134469551
Wtf dan baklava :?
pi_134469602
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:42 schreef Peunage het volgende:
Wtf dan baklava :?
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_134469839
Paar posts terug nog zeuren over takfiri en shizzle en dan dit doen. Lekker hypocriet :')
pi_134469906
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:49 schreef expans het volgende:
Paar posts terug nog zeuren over takfiri en shizzle en dan dit doen. Lekker hypocriet :')
Synoniem: Baklava95
pi_134470046
Baklava :{
Tövbe tövbe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')