abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134464213
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:49 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

O waarom wouden ministerie van Buitenlandse Zaken hem vrij hebben. Of wouden ze dat hij gewoon gevangenisstraf kreeg i.p.v. de doodstraf.

En computerprobleem was volgens mij ook een kennis van de rechter die Saddam tot de dood had veroordeeld. :') :') :') :') _O- _O-
Amerika heeft nogal een geschiedenis met rare figuren. Geen idee. Maar het waren geruchten, geen harde feiten.
pi_134464283
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:58 schreef expans het volgende:
En eerlijk is eerlijk, Saddam mocht dan wel een sadist zijn, hij ging uit met flair en zijn ophanging en behandeling hebben zijn status als 'held' alleen maar vergroot.
De held van de Arabische wereld werd als een rat uit een gat in de grond gehaald. Niet echt flair.

Zijn zoons waren heldhaftiger omgekomen, al zijn dat ook beesten.
pi_134464413
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:01 schreef Peunage het volgende:

[..]

De held van de Arabische wereld werd als een rat uit een gat in de grond gehaald. Niet echt flair.

Zijn zoons waren heldhaftiger omgekomen, al zijn dat ook beesten.
Ik heb het meer over zijn ophanging, zoals Slayage al zei hij was nog niet eens klaar met z'n Sahada en het luik opende. En bijvoorbeeld zijn gedrag in de rechtbank, strak in pak etc.
pi_134464415
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:58 schreef expans het volgende:
En eerlijk is eerlijk, Saddam mocht dan wel een sadist zijn, hij ging uit met flair en zijn ophanging en behandeling hebben zijn status als 'held' alleen maar vergroot.
zeker, als je je beulen te kakken zet zo vlak voor je dood ben je een echte baas :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_134464474
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:53 schreef IPA35 het volgende:
Het hele Irak verhaal is pure hypocrisie. Eerst Saddam opstoken om Iran aan te vallen op een gruwelijke wijze. Vervolgens geld vragen voor al die wapens. De invasie van Koeweit en dat andere rattenland was in mijn ogen gerechtvaardigd. En 2004 was natuurlijk wel het toppunt van :') .

Niet dat ik fan van Saddam ben of zo, integendeel.
iran contra idd, walgelijke politieke spelletjes altijd van de VS, daar zijn ze meester in
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_134464587
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

iran contra idd, walgelijke politieke spelletjes altijd van de VS, daar zijn ze meester in
Daarom vind ik het altijd zo facepalm waardig van Turken die afgeven op Arabieren terwijl het in Turkije ook zo gefuckt is, wat je nu merkt.
pi_134464628
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nou ja zij wilden dat Saddam de Ayatollahs klop gaf dus gaven de Amerikanen en de Fransen hem wapens, geld en chemische shit. Lekker was dat, en vervolgens gaan zeiken dat hij chemische wapens zou hebben :') . Ik bedoel, Sherlock...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_134464702
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:08 schreef expans het volgende:

[..]

Daarom vind ik het altijd zo facepalm waardig van Turken die afgeven op Arabieren terwijl het in Turkije ook zo gefuckt is, wat je nu merkt.
Wat zeur je nou? Feit is dat de Turken de grootste kontenlikkers (v/d Amerikanen) van het ganse Midden-Oosten zijn.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_134464715
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:08 schreef expans het volgende:

[..]

hoe bedoel je?
-Rabia Al-Basri
  donderdag 19 december 2013 @ 21:11:27 #135
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_134464729
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:04 schreef expans het volgende:

[..]

Ik heb het meer over zijn ophanging, zoals Slayage al zei hij was nog niet eens klaar met z'n Sahada en het luik opende. En bijvoorbeeld zijn gedrag in de rechtbank, strak in pak etc.
Saddam Hussein is een kafir en een rat. En iedereen die zegt dat die taghout een Moslims was is zelf ook een kafir.

Zefs de huidgie Nouri al Maliki vind ik beter dan die achterlijke hoerenzoon Saddam Hussein. :7

Maliki heeft temmisnte nog geen 400.000 Koerden vermoord, iets dat Saddam wel deed.

Ik vind het echt fucking belachelijk dat veel Turken (vooral Turkse fascisten) en Arabieren.

Alle Turkse en Arabische aanhangers van Saddam Hussein zijn of kafir of hoerenkind of prostituee etc.
pi_134464795
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:10 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Wat zeur je nou? Feit is dat de Turken de grootste kontenlikkers (v/d Amerikanen) van het ganse Midden-Oosten zijn.
navo alliantie en alles, als dat turkije een kontenlikker maakt so be it :Y)
-Rabia Al-Basri
pi_134464811
quote:

[..]

Het is eigenlijk vrij simpel. Mensen die hem ophemelen en zo tof vinden zijn gewoon sektarisch. Een andere optie is er niet. Want hij is degene die Irak gesloopt heeft en in puin achter gelaten.

Als ze naar pan-Arabische Iraakse personen zoeken zijn er betere alternatieven dan hem.
pi_134464854
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Saddam Hussein is een kafir en een rat. En iedereen die zegt dat die taghout een Moslims was is zelf ook een kafir.

Zefs de huidgie Nouri al Maliki vind ik beter dan die achterlijke hoerenzoon Saddam Hussein. :7

Maliki heeft temmisnte nog geen 400.000 Koerden vermoord, iets dat Saddam wel deed.

Ik vind het echt fucking belachelijk dat veel Turken (vooral Turkse fascisten) en Arabieren.

Alle Turkse en Arabische aanhangers van Saddam Hussein zijn of kafir of hoerenkind of prostituee etc.
je bent weer op niveau zie ik ^O^ ^O^ ^O^
-Rabia Al-Basri
  donderdag 19 december 2013 @ 21:14:37 #139
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_134464893
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

je bent weer op niveau zie ik ^O^ ^O^ ^O^
Dat jij die hond steunt bewijst dat je gewoon diep gewortelde haat hebt tegen Koerden,

Wat is je politieke voorkeur in Turkije eigenlijk. (Hangi partilisin).
pi_134464903
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Alle Turkse en Arabische aanhangers van Saddam Hussein zijn of kafir of [b]hoerenkind of prostituee etc.[/b]
:')
Helden die het hun leven kostte: Che Guevara (1928-1967), Thomas Sankara (1949-1987), Moammar Gadaffi (1942-2011), Nicolae Ceaușescu (1918-1989), Salvador Allende (1908-1973), Slobodan Milo¨ević (1941-2006)
pi_134464927
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:10 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Weet ik, dat is ook deels mijn punt.

quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoe bedoel je?
Nou, het huidige cemaat/gulen vs AKP gedoe van nu? AKP+Cemaat die de militairen verzwakt hebben, waarbij nu cemaat AKP aanvalt om hun zwakker te maken? Gulen die al 15 jaar in Pennsylvania zit en nooit naar Turkije komt?

Bedoel te zeggen dat op de oppervlakte alles koek en ei is omdat we grote bondgenoten zijn (helaas!) maar dat er net zoals in de Arabische landen genoeg spelletjes gespeeld worden via Turkije.
pi_134464937
quote:
8s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:13 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het is eigenlijk vrij simpel. Mensen die hem ophemelen en zo tof vinden zijn gewoon sektarisch. Een andere optie is er niet.
verklaar je nader, wat bedoel je hiermee? ben ik dan iemand die hem ophemelt? en ben ik dan sektarisch?
-Rabia Al-Basri
pi_134464951
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

navo alliantie en alles, als dat turkije een kontenlikker maakt so be it :Y)
Je kunt je ook passief opstellen binnen de NAVO. De NAVO is in feite helemaal niet bedoeld als de militaire arm van het AIPAC, dat dit wel de feitelijke uitvoering is die veel lidstaten van de NAVO daaraan geven is hun eigen keuze.
pi_134464959
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

verklaar je nader, wat bedoel je hiermee? ben ik dan iemand die hem ophemelt? en ben ik dan sektarisch?
Jij hemelt hem niet op toch?
  donderdag 19 december 2013 @ 21:16:22 #145
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_134464961
quote:

[..]

Niet iedereen die de Sahada doet is een Moslim. Saddam was de grootste Taghout(ongelovige leider) van de hele Islamitische wereld in zijn geschiedenis.

Hij was seculier en nationalistisch wat duidelijk kufr is.

En iedereen die hem Moslim niemt is zelf ook een kafir onthoud dat.
pi_134465003
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:14 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Dat jij die hond steunt bewijst dat je gewoon diep gewortelde haat hebt tegen Koerden,

Wat is je politieke voorkeur in Turkije eigenlijk. (Hangi partilisin).
wtf broer waar steun ik saddam en waaruit haal jij dat ik diepgewortelde haat heb tegen de koerden? er is maar 1 partij in turkije ;)
-Rabia Al-Basri
pi_134465042
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:16 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Niet iedereen die de Sahada doet is een Moslim. Saddam was de grootste Taghout(ongelovige leider) van de hele Islamitische wereld in zijn geschiedenis.

Hij was seculier en nationalistisch wat duidelijk kufr is.

En iedereen die hem Moslim niemt is zelf ook een kafir onthoud dat.
"Goed zo mijn jongen!"

pi_134465060
Slayage, je zegt wel NAVO-bondgenoten maar dit zijn dezelfde bondgenoten die in het verleden ons geen militaire spullen verkochten als het ze niet uitkwam? Waarom denk je dat we pushen op zoveel mogelijk homegrown spullen (Voor zover onze spullen homegrown zijn) en er zoveel word geïnvesteerd in de defensie industrie? Die embargo's hebben opgezet (na Cyprus)?

Die Altay tank die we nu ontwikkelen is er met een reden hoor, anders zouden ze allang Leopard's gekocht hebben. Zelfde geld voor de T-129, en de kleinere dingen zoals raketten.

Waarom is de NAVO zo hard gaan stressen nadat we het Chinese HQ-9 systeem wouden kopen? Terwijl andere NAVO landen ook Russisch spul geïntegreerd hebben in hun systemen?
  donderdag 19 december 2013 @ 21:21:13 #149
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_134465203
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:18 schreef IPA35 het volgende:

[..]

"Goed zo mijn jongen!"

[ afbeelding ]
Wat een kafir een Moslims noemen is zelf Kufr (ongeloof) en dan ben je zelf ook een kafir.

Daar zijn zelfs gematigde Moslims het mee eens.

En het is een basisregel van de Islam.

Je mag me zo vaak met een salafist vergelijken maar ik behoor niet tot hem.
pi_134465222
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:15 schreef expans het volgende:

Nou, het huidige cemaat/gulen vs AKP gedoe van nu? AKP+Cemaat die de militairen verzwakt hebben, waarbij nu cemaat AKP aanvalt om hun zwakker te maken? Gulen die al 15 jaar in Pennsylvania zit en nooit naar Turkije komt?

Bedoel te zeggen dat op de oppervlakte alles koek en ei is omdat we grote bondgenoten zijn (helaas!) maar dat er net zoals in de Arabische landen genoeg spelletjes gespeeld worden via Turkije.
gulen/akp strijd is een machtsstrijd helaas, de grote boeman (het leger) is geruimd en nu beginnen ze in te hakken op elkaar

buitenlands beleid van welke land dan ook is gericht op het behartigen van de belangen van het zelf, dat is een feit en soms worden er tijdeljke coalties gesmeden (vs/saudi/turkije in het syrie geval) en soms worden er coalties gesmeden voor langere termijn turkije/vs (navo) dat betekent niet dat een land een speeltje is van de vs, nee er wordt gezocht altijd naar een win win situatie voor beide partijen
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')