Amerika heeft nogal een geschiedenis met rare figuren. Geen idee. Maar het waren geruchten, geen harde feiten.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:49 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
O waarom wouden ministerie van Buitenlandse Zaken hem vrij hebben. Of wouden ze dat hij gewoon gevangenisstraf kreeg i.p.v. de doodstraf.
En computerprobleem was volgens mij ook een kennis van de rechter die Saddam tot de dood had veroordeeld.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De held van de Arabische wereld werd als een rat uit een gat in de grond gehaald. Niet echt flair.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:58 schreef expans het volgende:
En eerlijk is eerlijk, Saddam mocht dan wel een sadist zijn, hij ging uit met flair en zijn ophanging en behandeling hebben zijn status als 'held' alleen maar vergroot.
Ik heb het meer over zijn ophanging, zoals Slayage al zei hij was nog niet eens klaar met z'n Sahada en het luik opende. En bijvoorbeeld zijn gedrag in de rechtbank, strak in pak etc.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
De held van de Arabische wereld werd als een rat uit een gat in de grond gehaald. Niet echt flair.
Zijn zoons waren heldhaftiger omgekomen, al zijn dat ook beesten.
zeker, als je je beulen te kakken zet zo vlak voor je dood ben je een echte baasquote:Op donderdag 19 december 2013 20:58 schreef expans het volgende:
En eerlijk is eerlijk, Saddam mocht dan wel een sadist zijn, hij ging uit met flair en zijn ophanging en behandeling hebben zijn status als 'held' alleen maar vergroot.
iran contra idd, walgelijke politieke spelletjes altijd van de VS, daar zijn ze meester inquote:Op donderdag 19 december 2013 20:53 schreef IPA35 het volgende:
Het hele Irak verhaal is pure hypocrisie. Eerst Saddam opstoken om Iran aan te vallen op een gruwelijke wijze. Vervolgens geld vragen voor al die wapens. De invasie van Koeweit en dat andere rattenland was in mijn ogen gerechtvaardigd. En 2004 was natuurlijk wel het toppunt van.
Niet dat ik fan van Saddam ben of zo, integendeel.
Daarom vind ik het altijd zo facepalm waardig van Turken die afgeven op Arabieren terwijl het in Turkije ook zo gefuckt is, wat je nu merkt.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
iran contra idd, walgelijke politieke spelletjes altijd van de VS, daar zijn ze meester in
Nou ja zij wilden dat Saddam de Ayatollahs klop gaf dus gaven de Amerikanen en de Fransen hem wapens, geld en chemische shit. Lekker was dat, en vervolgens gaan zeiken dat hij chemische wapens zou hebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
iran contra idd, walgelijke politieke spelletjes altijd van de VS, daar zijn ze meester in
Wat zeur je nou? Feit is dat de Turken de grootste kontenlikkers (v/d Amerikanen) van het ganse Midden-Oosten zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:08 schreef expans het volgende:
[..]
Daarom vind ik het altijd zo facepalm waardig van Turken die afgeven op Arabieren terwijl het in Turkije ook zo gefuckt is, wat je nu merkt.
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:08 schreef expans het volgende:
[..]
Daarom vind ik het altijd zo facepalm waardig van Turken die afgeven op Arabieren terwijl het in Turkije ook zo gefuckt is, wat je nu merkt.
Saddam Hussein is een kafir en een rat. En iedereen die zegt dat die taghout een Moslims was is zelf ook een kafir.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:04 schreef expans het volgende:
[..]
Ik heb het meer over zijn ophanging, zoals Slayage al zei hij was nog niet eens klaar met z'n Sahada en het luik opende. En bijvoorbeeld zijn gedrag in de rechtbank, strak in pak etc.
navo alliantie en alles, als dat turkije een kontenlikker maakt so be itquote:Op donderdag 19 december 2013 21:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Feit is dat de Turken de grootste kontenlikkers (v/d Amerikanen) van het ganse Midden-Oosten zijn.
Het is eigenlijk vrij simpel. Mensen die hem ophemelen en zo tof vinden zijn gewoon sektarisch. Een andere optie is er niet. Want hij is degene die Irak gesloopt heeft en in puin achter gelaten.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:04 schreef expans het volgende:
[..]
Ik heb het meer over zijn ophanging, zoals Slayage al zei hij was nog niet eens klaar met z'n Sahada en het luik opende. En bijvoorbeeld zijn gedrag in de rechtbank, strak in pak etc.
je bent weer op niveau zie ikquote:Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Saddam Hussein is een kafir en een rat. En iedereen die zegt dat die taghout een Moslims was is zelf ook een kafir.
Zefs de huidgie Nouri al Maliki vind ik beter dan die achterlijke hoerenzoon Saddam Hussein.![]()
Maliki heeft temmisnte nog geen 400.000 Koerden vermoord, iets dat Saddam wel deed.
Ik vind het echt fucking belachelijk dat veel Turken (vooral Turkse fascisten) en Arabieren.
Alle Turkse en Arabische aanhangers van Saddam Hussein zijn of kafir of hoerenkind of prostituee etc.
Dat jij die hond steunt bewijst dat je gewoon diep gewortelde haat hebt tegen Koerden,quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Saddam Hussein is een kafir en een rat. En iedereen die zegt dat die taghout een Moslims was is zelf ook een kafir.
Zefs de huidgie Nouri al Maliki vind ik beter dan die achterlijke hoerenzoon Saddam Hussein.![]()
Maliki heeft temmisnte nog geen 400.000 Koerden vermoord, iets dat Saddam wel deed.
Ik vind het echt fucking belachelijk dat veel Turken (vooral Turkse fascisten) en Arabieren.
Alle Turkse en Arabische aanhangers van Saddam Hussein zijn of kafir of [b]hoerenkind of prostituee etc.[/b]
Weet ik, dat is ook deels mijn punt.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Feit is dat de Turken de grootste kontenlikkers (v/d Amerikanen) van het ganse Midden-Oosten zijn.
Nou, het huidige cemaat/gulen vs AKP gedoe van nu? AKP+Cemaat die de militairen verzwakt hebben, waarbij nu cemaat AKP aanvalt om hun zwakker te maken? Gulen die al 15 jaar in Pennsylvania zit en nooit naar Turkije komt?quote:
verklaar je nader, wat bedoel je hiermee? ben ik dan iemand die hem ophemelt? en ben ik dan sektarisch?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vrij simpel. Mensen die hem ophemelen en zo tof vinden zijn gewoon sektarisch. Een andere optie is er niet.
Je kunt je ook passief opstellen binnen de NAVO. De NAVO is in feite helemaal niet bedoeld als de militaire arm van het AIPAC, dat dit wel de feitelijke uitvoering is die veel lidstaten van de NAVO daaraan geven is hun eigen keuze.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
navo alliantie en alles, als dat turkije een kontenlikker maakt so be it
Jij hemelt hem niet op toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
verklaar je nader, wat bedoel je hiermee? ben ik dan iemand die hem ophemelt? en ben ik dan sektarisch?
Niet iedereen die de Sahada doet is een Moslim. Saddam was de grootste Taghout(ongelovige leider) van de hele Islamitische wereld in zijn geschiedenis.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:04 schreef expans het volgende:
[..]
wtf broer waar steun ik saddam en waaruit haal jij dat ik diepgewortelde haat heb tegen de koerden? er is maar 1 partij in turkijequote:Op donderdag 19 december 2013 21:14 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat jij die hond steunt bewijst dat je gewoon diep gewortelde haat hebt tegen Koerden,
Wat is je politieke voorkeur in Turkije eigenlijk. (Hangi partilisin).
"Goed zo mijn jongen!"quote:Op donderdag 19 december 2013 21:16 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Niet iedereen die de Sahada doet is een Moslim. Saddam was de grootste Taghout(ongelovige leider) van de hele Islamitische wereld in zijn geschiedenis.
Hij was seculier en nationalistisch wat duidelijk kufr is.
En iedereen die hem Moslim niemt is zelf ook een kafir onthoud dat.
Wat een kafir een Moslims noemen is zelf Kufr (ongeloof) en dan ben je zelf ook een kafir.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
"Goed zo mijn jongen!"
[ afbeelding ]
gulen/akp strijd is een machtsstrijd helaas, de grote boeman (het leger) is geruimd en nu beginnen ze in te hakken op elkaarquote:Op donderdag 19 december 2013 21:15 schreef expans het volgende:
Nou, het huidige cemaat/gulen vs AKP gedoe van nu? AKP+Cemaat die de militairen verzwakt hebben, waarbij nu cemaat AKP aanvalt om hun zwakker te maken? Gulen die al 15 jaar in Pennsylvania zit en nooit naar Turkije komt?
Bedoel te zeggen dat op de oppervlakte alles koek en ei is omdat we grote bondgenoten zijn (helaas!) maar dat er net zoals in de Arabische landen genoeg spelletjes gespeeld worden via Turkije.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |