assad zit erin, die koerden ding is wel idd too muchquote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef WitteMuur het volgende:
Doe eens oude OP terug zonder Koerdische troep en met Assad
ik zag het idd, oopsquote:
Gaarne idd..quote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef WitteMuur het volgende:
daarnaast zo dat ene mens een nieuwe OP maken, kweet niet hoe ver die isquote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef WitteMuur het volgende:
Ik ga een OP maken. Ben nu even druk met school, maar je ziet 'm vanzelf verschijnen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef WitteMuur het volgende:
Ben een blanke Nederlanderquote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaarne idd..
En mijn lijstje zou ik ook graag zien.. Zoekt lastig terug zo..
Zeg WM? wat is jouw etniciteit eigenlijk?
Je hebt (bijna) NOOIT de lapoquote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ga een OP maken. Ben nu even druk met school, maar je ziet 'm vanzelf verschijnen.
Dan krijgen ze geen reserve onderdelen meer. En de Amerikanen gaan hun beste spul niet verkopen aan landen als Egypte. Ze zijn minder erg dan de Sovjets maar de Egyptische F-16's zijn niet echt top of the line ben ik bang.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Israël had het niet voor eeuwig kunnen houden. Ze zouden sowieso een keer breken tegenover 80 miljoen Egyptenaren.
Maar ja, het is maar hoe je het bekijkt. Egypte heeft nu bijvoorbeeld wel een grote vloot F16's. Alleen kunnen ze die niet zomaar even gebruiken, door hun allianties.
lijkt me makkelijk te regelenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt (bijna) NOOIT de lapo![]()
![]()
Maakt niet uit, dat kan een mod ook aanpassen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt (bijna) NOOIT de lapo![]()
![]()
50 jaar oude technologie als het de oudste versies zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze geen reserve onderdelen meer. En de Amerikanen gaan hun beste spul niet verkopen aan landen als Egypte. Ze zijn minder erg dan de Sovjets maar de Egyptische F-16's zijn niet echt top of the line ben ik bang.
Klopt, daarom zei ik eerder dat ze afhankelijk zijn van goodwill van Amerika en Israël.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze geen reserve onderdelen meer. En de Amerikanen gaan hun beste spul niet verkopen aan landen als Egypte. Ze zijn minder erg dan de Sovjets maar de Egyptische F-16's zijn niet echt top of the line ben ik bang.
Keej, en waarom zouden ze dat doen?? Of je wil een gooir doen naar de "enige echte OP"? moeten de posters wel pikken dan..quote:Op donderdag 19 december 2013 00:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat kan een mod ook aanpassen.
Ze hebben redelijk moderne kisten hoor. Block 40 en een paar block 52's.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
50 jaar oude technologie als het de oudste versies zijn
Dat heb ik afgesproken met een mod, schat.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Keej, en waarom zouden ze dat doen?? Of je wil een gooir doen naar de "enige echte OP"? moeten de posters wel pikken dan..
Topquote:Op donderdag 19 december 2013 00:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat heb ik afgesproken met een mod, schat.
ze is een assadist dus het komt goedquote:
Mwa Egypte is militair gezien niet bepaald onderbedeeld. Het is nog steeds de sterkste van alle Arabische staten. Het punt is dus dat het finito is voor wat de reserveonderdelen betreft als ze iets gaan uithalen tegen Israël.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Klopt, daarom zei ik eerder dat ze afhankelijk zijn van goodwill van Amerika en Israël.
I knowquote:Op donderdag 19 december 2013 00:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze is een assadist dus het komt goed
Komt goed dus.. Althans: Zodra ISMFOF tijd heeftquote:Op donderdag 19 december 2013 00:25 schreef expans het volgende:
Omdat deze OP verouderd is
Omdat het een paar topics geleden nog alsnog best veel info had geloof ik totdat de OP een Koerd werd en we dit kregen.
Liever een algemene OP dan half pr werk. Want als ik nu bv de lapo heb kan ik 'mijn' dingen erbij zetten om wat tegengas te geven.
gewoon doenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:25 schreef expans het volgende:
Omdat het een paar topics geleden nog alsnog best veel info had geloof ik totdat de OP een Koerd werd en we dit kregen.
Liever een algemene OP dan half pr werk. Want als ik nu bv de lapo heb kan ik 'mijn' dingen erbij zetten om wat tegengas te geven.
Kan ALTIJDquote:Op donderdag 19 december 2013 00:25 schreef expans het volgende:
done!quote:
Pciesquote:Op donderdag 19 december 2013 00:33 schreef IPA35 het volgende:
Behalve die lelijke vogel is er toch weinig verkeerdanderd aan de OP?
Als er bv een standaard OP word gemaakt met wat basisinformatie dan blijft de OP tenminste nog enigszins neutraal.quote:
Eigenlijk klopt dit beeld niet zo.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:32 schreef expans het volgende:
En betreffende Israel, die hebben geluk dat de Arabieren om ze heen nog jaren achterlopen, afhankelijk zijn van buitenlandse steun (vanuit de VS), en interne problemen hebben.
Dat weten ze zelf ook maar al te goed want het is nog steeds 'wij joden vs de wereld die ons wil uitroeien'.
Ik zeg niet dat hun militaire kracht niks voorstelt oid maar een heleboel spul komt vanuit de VS, oud en nieuw.
En vroeger was het do or die, hadden ze geen keus tegenover de Arabieren. De laatste paar jaren, misschien wel decennia is het meer Palestijnen pesten en af en toe wat doelen raken bij de buren dmv de luchtmacht.
Ben ook geen expert maar in de verschillende reports die hier werden gedeeld werd er bijvoorbeeld gezegd dat soldaten te bang waren om Libanon in te rijden, dat de bevoorrading niet werkte etc.
Maar dat is ook wel logisch want ze stonden opeens tegenover enigszins getrainde soldaten, met uitrusting en zwaardere wapens ipv de standaard spray&pray die je altijd tegenkomt.
Die basisinfo/links staan er nog in toch? Of zijn er bronnen verwijderd?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef expans het volgende:
[..]
Als er bv een standaard OP word gemaakt met wat basisinformatie dan blijft de OP tenminste nog enigszins neutraal.
Mocht je dan je eigen factie willen ophemelen a la Veldkamp dan doe je dat gewoon erbij in een spoiler oid.
*persoonlijke mening*quote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef IPA35 het volgende:
Die tweede foto is wel representatief en de Koerden zijn nu eenmaal een derde partij in dit conflict en zij hebben geen windeieren gelegd.
Geen goede richtlijn voor een OPquote:
ik erger me aan assad, maarja hij hoort wel bij de OP, immers de grootste militie leider in het conflictquote:Op donderdag 19 december 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik stoor me aan de 1e 2 foto's en de laatste.. maar goed, ik ben ook partijdig..
True. Heb ik dan ook niet beweerd..quote:Op donderdag 19 december 2013 00:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Geen goede richtlijn voor een OP.
iset moet gewoon haar ideeen voor de OP hier met ons delen en input van ons vragen om er een goede OP van te makenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Geen goede richtlijn voor een OP.
MILITIE-leider???quote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik erger me aan assad, maarja hij hoort wel bij de OP, immers de grootste militie leider in het conflict
De zogenaamde desintegratie van het Syrische leger wordt schromelijk overdreven.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
MILITIE-leider???
Dacht het niet
http://en.wikipedia.org/wiki/Syrian_Civil_War#Syrian_Armyquote:In November 2011, the Syrian armed forces is estimated to have 200,000 troops.[373] By August 2013, that figure has dropped to 178,000, likely due to defections, desertions, and casualties.[374] As of February 2013, about 80 percent of Syrian soldiers are conscripts from the Sunni Muslim majority population. However, about 60 percent of the officer corps are Alawite.[375]
Whatever.. Assad leidt geen MILITIEquote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De zogenaamde desintegratie van het Syrische leger wordt schromelijk overdreven.
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Syrian_Civil_War#Syrian_Army
het ndf? de shabiha? al die shia milities, die tussen zijn rangen strijden?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whatever.. Assad leidt geen MILITIE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |