assad zit erin, die koerden ding is wel idd too muchquote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef WitteMuur het volgende:
Doe eens oude OP terug zonder Koerdische troep en met Assad
ik zag het idd, oopsquote:
Gaarne idd..quote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef WitteMuur het volgende:
daarnaast zo dat ene mens een nieuwe OP maken, kweet niet hoe ver die isquote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef WitteMuur het volgende:
Ik ga een OP maken. Ben nu even druk met school, maar je ziet 'm vanzelf verschijnen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef WitteMuur het volgende:
Ben een blanke Nederlanderquote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaarne idd..
En mijn lijstje zou ik ook graag zien.. Zoekt lastig terug zo..
Zeg WM? wat is jouw etniciteit eigenlijk?
Je hebt (bijna) NOOIT de lapoquote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ga een OP maken. Ben nu even druk met school, maar je ziet 'm vanzelf verschijnen.
Dan krijgen ze geen reserve onderdelen meer. En de Amerikanen gaan hun beste spul niet verkopen aan landen als Egypte. Ze zijn minder erg dan de Sovjets maar de Egyptische F-16's zijn niet echt top of the line ben ik bang.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Israël had het niet voor eeuwig kunnen houden. Ze zouden sowieso een keer breken tegenover 80 miljoen Egyptenaren.
Maar ja, het is maar hoe je het bekijkt. Egypte heeft nu bijvoorbeeld wel een grote vloot F16's. Alleen kunnen ze die niet zomaar even gebruiken, door hun allianties.
lijkt me makkelijk te regelenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt (bijna) NOOIT de lapo![]()
![]()
Maakt niet uit, dat kan een mod ook aanpassen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt (bijna) NOOIT de lapo![]()
![]()
50 jaar oude technologie als het de oudste versies zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze geen reserve onderdelen meer. En de Amerikanen gaan hun beste spul niet verkopen aan landen als Egypte. Ze zijn minder erg dan de Sovjets maar de Egyptische F-16's zijn niet echt top of the line ben ik bang.
Klopt, daarom zei ik eerder dat ze afhankelijk zijn van goodwill van Amerika en Israël.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze geen reserve onderdelen meer. En de Amerikanen gaan hun beste spul niet verkopen aan landen als Egypte. Ze zijn minder erg dan de Sovjets maar de Egyptische F-16's zijn niet echt top of the line ben ik bang.
Keej, en waarom zouden ze dat doen?? Of je wil een gooir doen naar de "enige echte OP"? moeten de posters wel pikken dan..quote:Op donderdag 19 december 2013 00:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat kan een mod ook aanpassen.
Ze hebben redelijk moderne kisten hoor. Block 40 en een paar block 52's.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
50 jaar oude technologie als het de oudste versies zijn
Dat heb ik afgesproken met een mod, schat.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Keej, en waarom zouden ze dat doen?? Of je wil een gooir doen naar de "enige echte OP"? moeten de posters wel pikken dan..
Topquote:Op donderdag 19 december 2013 00:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat heb ik afgesproken met een mod, schat.
ze is een assadist dus het komt goedquote:
Mwa Egypte is militair gezien niet bepaald onderbedeeld. Het is nog steeds de sterkste van alle Arabische staten. Het punt is dus dat het finito is voor wat de reserveonderdelen betreft als ze iets gaan uithalen tegen Israël.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Klopt, daarom zei ik eerder dat ze afhankelijk zijn van goodwill van Amerika en Israël.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |