SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
Let op, de streams zijn nog niet allemaal online
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Brievenbus
› Callcenter / Buiten
› DJ
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden! Ze smelten de kazen!
Bizar vet feestje datquote:
Stelletje kleutersquote:Op woensdag 18 december 2013 22:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neu, scanderen elke wedstrijd altijd "Leeuwarden, Anti Fries". Zwaaien met Nederlandse vlaggen, niet met Friese.
Rookie mistake om cambuursupporters "de friezen" te noemen.
Nee, over 3FMquote:Op woensdag 18 december 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een normale TT is waarschijnlijk pro voetbal
Nee hoor.. frustratie merk je pas bij coldplayquote:Op woensdag 18 december 2013 22:32 schreef Strani het volgende:
Flauwe TT hoor TS, daar moet een hoop frustratie achter zitten
die wil ik wel ff schoonspuiten!quote:
Ze doen een beetje tof natuurlijk, maar zonder de rest van Friesland is Leeuwarden natuurlijk niks.quote:
Oi, die 'be' even verwijderen.quote:
Haha, okay.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee hoor.. frustratie merk je pas bij coldplay
Heel Friesland werkt in Leeuwarden.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ze doen een beetje tof natuurlijk, maar zonder de rest van Friesland is Leeuwarden natuurlijk niks.
Die Triggerfinger covers zijn wel leukquote:
Of een eilandje in het Noorder IJsselmeer.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ze doen een beetje tof natuurlijk, maar zonder de rest van Friesland is Leeuwarden natuurlijk niks.
Ja, goed voorbeeld!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef Stickertje het volgende:
waarom niet 6 dagen lang aan de schijterij in dat huis?
Minder, maar goed als je die wegstuurt dan zit je met enkel werkloze tokkies daar.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heel Friesland werkt in Leeuwarden.
een nummer van rhianna zingen, moet over het algemeen niet al te moeilijk zijn, tenzij je niet kan zingen, of de 3 regels tekst niet kunt onthoudenquote:
Ondertussen al in elk dorp volgens mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef Mascleta het volgende:
Blijkbaar hebben we hier in de provincie ook een glazen huis.
http://www.oostkapellesr.nl
Deze man weet.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een slechte TT zeg. Er moet veel mis zijn in je hoofd als je met deze TT komt aanzetten
Goede post van dhr. Davy.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een slechte TT zeg. Er moet veel mis zijn in je hoofd als je met deze TT komt aanzetten
TOpje van de ijsbergquote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
We zullen je missen Geoquote:Op woensdag 18 december 2013 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Hallo![]()
Ik ben van plan om dit jaar heeeeel wat minder te kijken
In het Westland staan er ook al een paar.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ondertussen al in elk dorp volgens mij.
Inderdaad, maar het is lekker hip om dat te roepenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:35 schreef Strani het volgende:
Sowieso begrijp ik niet waarom je anti-Fries moet zijn. Friesland wil helemaal geen onafhankelijkheid dus waar maakt men zich druk om?
Misschien...komt er ooit nog een moment dat je in de gelegenheid bent mij te horen zingen (al hoop ik het niet voor je)...1 regel van 3 woorden in de juiste toonhoogte kan al een hele klus zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een nummer van rhianna zingen, moet over het algemeen niet al te moeilijk zijn, tenzij je niet kan zingen, of de 3 regels tekst niet kunt onthouden
Dan hoef je ze niet van je ramen af te krabben....quote:Op woensdag 18 december 2013 22:35 schreef Strani het volgende:
Sowieso begrijp ik niet waarom je anti-Fries moet zijn. Friesland wil helemaal geen onafhankelijkheid dus waar maakt men zich druk om?
Waarom zijn mensen Anti Limburg, of Anti Twente. Houd je altijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:35 schreef Strani het volgende:
Ik ben tegen de mensen die er vanuit gaan dat je Fries kunt.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het is lekker hip om dat te roepen
Blijkbaar, treurig.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het is lekker hip om dat te roepen
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Enzyme0546 het volgende:
Ik blijf de hele nacht op voor Anna
Jij gaat alle graveyardshifts kijken?quote:
ik wil de hele nacht op Annaquote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Enzyme0546 het volgende:
Ik blijf de hele nacht op voor Anna
daarin is friesland niet alleen hoor, maar een sterk chauvinisme helpt wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:35 schreef Strani het volgende:
quote:
Hé Geo!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij gaat alle graveyardshifts kijken?
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jep...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens, en ik wil bier.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
Volgend topic moet duidelijk een andere TT krijgen.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben tegen de mensen die er vanuit gaan dat je Fries kunt.
Ja, iets leuks over Coldplay bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
Volgend topic moet duidelijk een andere TT krijgen.
De ergste imitatie die ik gezien hebquote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef Mascleta het volgende:
Blijkbaar hebben we hier in de provincie ook een glazen huis.
http://www.oostkapellesr.nl
Want coldplayquote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, iets leuks over Coldplay bijvoorbeeld.
Leuk en Coldplay is onverenigbaarquote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed hoor, laatste tijd niet zo veel meer aan gedaanquote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe is het met je bierdopjesverzameling
Vooral het schrijven gaat maar 1/10 enigszins een heel klein beetje goed af.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier geen tijd voor vrijmaken...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef Roburtt het volgende:
Had ik maar niks te doen zodat ik ook elke nacht kon kijken
kan jij Fries dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit. Ik sta morgen wel wat eerder op om wat mee te pakken.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef Roburtt het volgende:
Had ik maar niks te doen zodat ik ook elke nacht kon kijken
Ja ik neem hier geen vrij voor want ik heb wel nog een levenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hier geen tijd voor vrijmaken...
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk en Coldplay is onverenigbaar
Rus?quote:
gewoon stoppen met school en ontwikkelingswerk in Burundi gaan doen joh!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:38 schreef richolio het volgende:
Hoefde ik de bus om 07:20 morgen maar niet te hebben.Dan keek ik ook heel de dag. Ik kan eigenlijk maar beter wat schoolwerk doen, dit leid verdomd hard af.
Gelukkig wel!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Nog een par uurtjes en de meeste zijn weg.
Moet je nu niet neuken?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:38 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ben trouwens terug. Nu vanuit bed met mijn meisje naast me. TV aan
Ik kan niet meer vroeg opstaanquote:Op woensdag 18 december 2013 22:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit. Ik sta morgen wel wat eerder op om wat mee te pakken.
naakt??quote:Op woensdag 18 december 2013 22:38 schreef Zaktabak het volgende:
Ja.quote:
Dit was het wel, kon er niet veel meer vindenquote:
In bed liggen, meisje naast je en dan gaan FOKkenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:38 schreef Zaktabak het volgende:
Ik heb ook een leven maar deze week snachts even niet...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja ik neem hier geen vrij voor want ik heb wel nog een leven
Nee.quote:
tabeequote:
Trustequote:
Wolsto bûten boartsje?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje grappig toch wel?quote:
Nee, ik kom uit Eindhovenquote:
Ik verdenk sommigen ervan hem zelf te fabriceren.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit was het wel, kon er niet veel meer vinden
Trusten Ucquote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
We are the worldmooi moment om af te haken.
Tot morgen
Hier ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
Tot morgen
Mag ik dan ook reportages gaan maken daar om vervolgens uitgezonden te worden op evenementen als SR?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon stoppen met school en ontwikkelingswerk in Burundi gaan doen joh!
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb ook een leven maar deze week snachts even niet...
oh,quote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit Eindhoven
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
Tot morgen
Goede nachtquote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
Tot morgen
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
Tot morgen
quote:
quote:
quote:
Jij woont daar ook toch?quote:
Eindhoven de geksteeeeeeequote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit Eindhoven
Tja, maar je stampt ook op taco's.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik vind Anna Drijver maar irritant.
Ik niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
We liggen al warmpjes tegen elkaar aan. Neuken komt nog wel. Eerst nog wat flikflooien zodra we om half 3 een beetje geil begin te worden enz...quote:
Stoor me al aan haar hoofd..quote:Op woensdag 18 december 2013 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
hahaha je bent een papzak.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik ben niet Anti-Fries, maar men vraagt er wel om om anti gevonden te worden, voornamelijk door het overigens op geheel legale en gesubsidieerde wijze behouden van hun taal(want het is geen dialect) en bepaalde tradities...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:35 schreef Strani het volgende:
Lekker warm g.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, maar je stampt ook op taco's.
Er stond KUT... en dan ook nog geschreven door een dame..quote:
nee, je mag de billen van negerkindjes afvegenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Mag ik dan ook reportages gaan maken daar om vervolgens uitgezonden te worden op evenementen als SR?Dan stop ik nu linea recta.
Spannend leven wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]maar ik lees graag over hoe kerels over voetbal zeiken
Sloeg als kut op dirkquote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er stond KUT... en dan ook nog geschreven door een dame..
En dan ga jij dat veranderen..?
het is sowieso een waardeloos nummer, maar een keer per jaar kan ik het tolererenquote:
Ik Levensliedquote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik morgen Komt een vrouw bij de dokter maar ga kijken.
Je mag ze ophalen.. gratisquote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef Evertjan het volgende:
WE ARE THE WORLD!!!! GIVE ME YOUR CHILDREN!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
joh, dat is nog niks.. hoogtepunt van de week is om een topic te openen in KLB.. Spann0ndquote:
Luchtig.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik morgen Komt een vrouw bij de dokter maar ga kijken.
Die van Anna ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
De motoriek van Coen is er niet op vooruit gegaan.
2 meter zijn en een motoriek hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
De motoriek van Coen is er niet op vooruit gegaan.
Vrouwen horen niet vulgair te wezen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er stond KUT... en dan ook nog geschreven door een dame..
En dan ga jij dat veranderen..?
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef tong80 het volgende:
Natuurlijk eerst dictee gedaan op tv. Zo pitten. Morgen aanwezig
tong je bent terugquote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef tong80 het volgende:
dat wil ik eigenlijk ook wel zien...ff checken of dat dat op uitzemist staat.quote:
Hé, je bent er weer.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef tong80 het volgende:
Dit jaquote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
2 meter zijn en een motoriek hebben.
moderne boeren hebben een motorriek.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
TONG IS UNBANNED!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef tong80 het volgende:
Anna Drijver fapperquote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wil ik eigenlijk ook wel zien...ff checken of dat dat op uitzemist staat.
Niet... Het was de enige echte harde (paarsgepunte) waarheid..quote:
Shit, sinds wanneer ben jij geunbanned?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet vulgair te wezen.
Gezellig.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef tong80 het volgende:
Het is op Ned4.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is het niet op Ned3?
Iets meer dan lekker is ze ook inderdaad nietquote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef knep het volgende:
Anna moet zwijgen en haar kleren uittrekken.
Zlatangod is het hier niet mee eensquote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Maar als ze goed vulgair doen, zitten de spetters hier tegen het plafondquote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Omdat Jack op de kabel zitquote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik fap op alle lekkere wijven.quote:
Vanacht wel denk ik?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soms is dat wel lekker hoor.. maar ze moeten niet gaan boeren na het slikken...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ohquote:
Zie je het al voor je, Tong aan het chillen op een sterren resort met een drankje?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik vroeg me serieus al waar hij was afgelopen tijd
Ik haalde hem al bijna in.quote:
Zlatan is dan ook god.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zlatangod is het hier niet mee eens
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zlatan is dan ook god.
quote:
trolls TR gemachtquote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jawel hoor moet je wel goed zoeken
Eigenlijk wel,met Viola Holtquote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, Tong aan het chillen op een sterren resort met een drankje?
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Soms is dat wel lekker hoor.. maar ze moeten niet gaan boeren na het slikken...
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:46 schreef Mansjester het volgende:
Alsof SR al niet erg genoeg is, is Tong ook nog terug
Maar wel Humbertoooooquote:Op woensdag 18 december 2013 22:46 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:46 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef tong80 het volgende:
Had 32 fauten.
Was echt niet te doen dit jaar.
Alsof die chat nu nog niet hard genoeg gaat.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:46 schreef Mansjester het volgende:
Topicbubble. Herkenbaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja!
Ik kom moeilijk verder dan mijn standaard topicsdus dan kom ik je niet tegen
Dan gaat mijn wekker.quote:
Laat de inwoners maar doormiddel van gulle giften opdraaien voor de chaos die je leger in de koude oorlog geforceerd heeft...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:46 schreef Evertjan het volgende:
United States of America for Africa
Witte en Witte als slaapgast.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:48 schreef Mascleta het volgende:
wekker zojuist om 05.30u gezet. Duik gelijk mijn bed in. Tot morgenavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |