Mijn zoon is eigenlijk nooit ziek.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk eens blij dat ik NIET ziek ben zo rond de kerst
Karma is een sletquote:Op woensdag 18 december 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is eigenlijk nooit ziek.
Geweldig wel dat ie dan net nu uitzoekt om ziek te worden
Ik zag het wel. Wat lief dat je een dag voor mijn zoon wil zorgen zodat ik mijn droogstand kan verhelpenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe ik eens lief lees je het niet eens!
Tssk tssk!
Echt niet!!quote:
Niet zeuren en ga dat jochie verzorgen en vertroetelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is eigenlijk nooit ziek.
Geweldig wel dat ie dan net nu uitzoekt om ziek te worden
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt niet!!
Een slet zou dit snappen en dus een andere dag uitzoeken.
Karma is een non. Er is geen andere optie
Ben je gek ofzo, ik en kinderenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het wel. Wat lief dat je een dag voor mijn zoon wil zorgen zodat ik mijn droogstand kan verhelpen![]()
Hoe laat pik je Y. op?
Ze leest allesquote:Op woensdag 18 december 2013 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe ik eens lief lees je het niet eens!
Tssk tssk!
Hij is eigenlijk geen kind meer natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo, ik en kinderen![]()
![]()
Daar doelde ik niet op
Hij ligt op bed te slapen nu!!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zeuren en ga dat jochie verzorgen en vertroetelen.
Moeders moet werken morgen, de trut!!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
Kan Y niet naar je moeder? zeg dat je iets belangrijks hebt
Zie karmaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeders moet werken morgen, de trut!!
Valt wel mee hoorquote:
Niks!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk geen kind meer natuurlijk![]()
![]()
Waar doelde jij dan op?
Klotenon!!quote:
Sweet dreamsquote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef fietsie het volgende:
Ik ga mijn bedje maar eens beklimmen.
Truste.
Trustequote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef fietsie het volgende:
Ik ga mijn bedje maar eens beklimmen.
Truste.
Tss, nou moet je het zeggen ook natuurlijk!!quote:
Ik pak je morgen wel terug met je droogstandquote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss, nou moet je het zeggen ook natuurlijk!!
Of durf je niet? Mietje!![]()
![]()
![]()
Je gaat haar pakken?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik pak je morgen wel terug met je droogstand
Die wordt morgen gewoon verholpenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik pak je morgen wel terug met je droogstand
En er zijn toch wel geschikte liefhebbers op andere tijdstippen beschikbaar??quote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wordt morgen gewoon verholpen
Maar niet vlindermanquote:Op woensdag 18 december 2013 23:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
En er zijn toch wel geschikte liefhebbers op andere tijdstippen beschikbaar??
(nu sluit ik echt af)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |