Was net op NED 1.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit ga je niet menen!!!O shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dit ga je niet menen!!!Buikgriep... het heerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Slaap zacht.quote:
Ik wil het niet hebben!!quote:
Dit ga je niet menen!!!OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Norovirus vliegt ook rond; "voor- en achter simultaan, dan kan het weleens om Noro gaan!" is het ezelsbruggetjequote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil het niet hebben!!
Vrijdag mag hij ziek worden maar niet morgen
Dit ga je niet menen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dat is toch het zelfde?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Norovirus vliegt ook rond; "voor- en achter simultaan, dan kan het weleens om Noro gaan!" is het ezelsbruggetje
Sterkte met oma lieverdquote:
Zijn verschillende veroorzakers die onder de noemer "buikgriep" rondgaan. De meeste hebben alleen effect op 1 van beide transport-openingen...quote:
Echt he!!quote:
Dit ga je niet menen!!!Wat een dilemma... Moet ik nou stiekem een beetje gniffelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of gewoon hardop schaterlachen??![]()
Ik heb het begin een beetje gemist. Daardoor was die eerste zin vol fouten.quote:
Ik heb het in september gehad dus optiefen er meequote:Op woensdag 18 december 2013 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn verschillende veroorzakers die onder de noemer "buikgriep" rondgaan. De meeste hebben alleen effect op 1 van beide transport-openingen...
Schaterlachen natuurlijk, zou ik ook doen als ik jou was.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een dilemma... Moet ik nou stiekem een beetje gniffelen...
Of gewoon hardop schaterlachen??
Het schijnt nogal heftig rond te gaan want op t werk is het echt info-item nr 1 op intranet e.d.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het in september gehad dus optiefen er mee
Jij hebt belangrijke plannen morgen?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he!!
Kutkoters ook altijd
Thanksquote:
Zo kan je het ook noemen jaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij hebt belangrijke plannen morgen?
Had je 15 jaar geleden moeten bedenkenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he!!
Kutkoters ook altijd
quote:
Nou ja ehm primal needs vervullen is ook belangrijkquote:
Oh hell no!!quote:
Je bedoelt toen ik ontdekte dat ik door de pil heen gewoon keihard zwanger was geraakt en ook al ruim 5 maanden zwanger was en er dus niets meer aan kon doen behalve adoptie?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had je 15 jaar geleden moeten bedenken![]()
De vrouwelijke Bad Luck Brian, jij bent hetquote:Op woensdag 18 december 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hell no!!
[..]
Je bedoelt toen ik ontdekte dat ik door de pil heen gewoon keihard zwanger was geraakt en ook al ruim 5 maanden zwanger was en er dus niets meer aan kon doen behalve adoptie?
Vind het wel zielig voor je hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schaterlachen natuurlijk, zou ik ook doen als ik jou was.
Sterker nog, ik zou je bellen zodat je me kan horen lachen![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan ze Y dan niet naar jou sturen?
Zin om voor een zieke, maar zeer rustige puber te zorgen?quote:
Nee?quote:
HELL NO NAH NEEquote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan ze Y dan niet naar jou sturen?
Je liegt hetquote:
Whooptie-fucking-doo!!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De vrouwelijke Bad Luck Brian, jij bent het
Jammer weer ditquote:
Blijkbaar wil ze wel ergens anders op zitten...quote:
Gastquote:Op woensdag 18 december 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
Toen je zei dat de droogstand ophield morgen moest ik nou niet gelijk aan natte poep denken
Thnx hequote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik lach er wel bij want dat gevoel overheerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |