Weet ikquote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo\n beetje heel Leeuwarden noemt het Zaailand...
Bij Queens of the Stone Age in Tivoli had iemand het opgenomen met een goede microfoon dus kwaliteit was echt top, goed genoeg om gewoon vaker terug te luisteren iig.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ok! Van dat laatste denk ik altijd maar dat iemand anders dat veel beter kanDan zie ik het wel op Youtube haha. Zie sowieso al te weinig want ben veels te klein
lekker gapenquote:
Zou het?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef Qunix het volgende:
Ik gok dat als ze eruit mogen ze de zelfde route maar dan andersom mogen lopen.
Het gaat wat vlugger dan ik gewend benquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso dat gejank van die vriendinnen/vrouwen...alsof ze 6 maanden gegijzeld waren in Syrië ofzo.
Het 6 dagen..geniet ervan dat je een keer die sokken niet in de wasmand hoeft te doen.
Vind t eigenlijk wel meevallen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat Bastille klinkt live niet best, was dat al gezegd?
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb daar vanmiddag nog gelopen mensen! wie wil me aanraken?
Dan moet je niet naar 3FM luisteren.quote:
quote:
Wat is er Rob?quote:
Moet afgelopen zijn voordat ze bij die deur staan hè, anders staan ze daar zo awkward te wachten.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Het gaat wat vlugger dan ik gewend ben
Heel erg eens, jezus. Soms wil ik mijn vriend niet eens zien 6 dagen lang.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso dat gejank van die vriendinnen/vrouwen...alsof ze 6 maanden gegijzeld waren in Syrië ofzo.
Het 6 dagen..geniet ervan dat je een keer die sokken niet in de wasmand hoeft te doen.
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar 3FM luisteren.
Valt op zich ook wel mee, iets van 2m02quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Oerbeer het volgende:
Wat is die Coen eigenlijk ook een boom van een kerel.
Mwah, ze lopen ook niet zo snel.quote:
jaja, ik loop er bijna dagelijks. soms naakt...quote:
Godverquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, ze lopen ook niet zo snel.
Kaarsjes, is ie zo weer kaal. FIRE in z'n haar.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet eens kerstverlichting in het haar van Rabbering?
Ja, is aardig plein hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef remcoP het volgende:
Groot plein dit!Iig groter dan afgelopen jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |