Zat mannen die van een "probleemgeval" (zeker als ze er ook nog eens "geefbaar" uitziet) misbruik zouden willen maken hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:09 schreef Parkietjes het volgende:
Ik ben ook bang dat er geen vent is die op iemand zoals ik zit te wachten, zo'n meid met problemen.
Tsja, als binnen een relatie er ook maar 1 is die daar ontevreden over is...dan is dat natuurlijk al een teken aan de wand. Tis in elk geval niet echt een goed teken nee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:09 schreef Parkietjes het volgende:
[..]
We hadden bijna geen seks meer en veel ruzies...
Als het mis is gegaan doordat jij last heb van psychische klachten, wat zeker moeilijk kan zijn voor een partner, is het niet meteen jouw schuld. Je hebt er toch niet voor gekozen om een depressie en angststoornis te krijgen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:14 schreef Parkietjes het volgende:
Ik zie het steeds als mijn schuld. Het feit dat ik ziek werd en hem voor me liet zorgen. het feit dat ik me zo afhankelijk van hem opstelde. Het feit dat ik geen seks meer wou door de medicijnen en er ook niet echt meer moeite voor deed. Het feit dat ik steeds bleef klagen over futiele dingen als dat hij zijn tanden niet poetste, alles liet slingeren en zo voort...
Ik weet het niet. Ik blijf maar angstig worden van onverwachte situaties. Ik kan mijn emoties niet reguleren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:23 schreef kuolema het volgende:
[..]
Als het mis is gegaan doordat jij last heb van psychische klachten, wat zeker moeilijk kan zijn voor een partner, is het niet meteen jouw schuld. Je hebt er toch niet voor gekozen om een depressie en angststoornis te krijgen?
Het is natuurlijk heel logisch dat je het nu moeilijk hebt vanwege de break-up. Die emoties zijn er nu en daar moet je gewoon doorheen, niets aan te doen. Helaas is dat niet het enige waar je mee zit.
Je bent al 5 jaar in behandeling, dat heeft dus blijkbaar niet genoeg geholpen. Waar heb jij echt behoefte aan?
Eensch! Je bent -net- gedumpt! Tuurlijk voel je je daar kut door, maar daar kom je wel overheen (uiteindelijk...).quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:23 schreef kuolema het volgende:
[..]
Als het mis is gegaan doordat jij last heb van psychische klachten, wat zeker moeilijk kan zijn voor een partner, is het niet meteen jouw schuld. Je hebt er toch niet voor gekozen om een depressie en angststoornis te krijgen?
Het is natuurlijk heel logisch dat je het nu moeilijk hebt vanwege de break-up. Die emoties zijn er nu en daar moet je gewoon doorheen, niets aan te doen. Helaas is dat niet het enige waar je mee zit.
Je bent al 5 jaar in behandeling, dat heeft dus blijkbaar niet genoeg geholpen. Waar heb jij echt behoefte aan?
Wat zijn je uitlaatkleppen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:25 schreef Parkietjes het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik blijf maar angstig worden van onverwachte situaties. Ik kan mijn emoties niet reguleren.
Dat is zo'n stomme (maar meestal goedbedoelde) opmerking altijd...quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:17 schreef Parkietjes het volgende:
Ik vind de vragen alleen maar fijn. Ik heb echt even ervaringsdeskundigen nodig. Mijn moeder en zusje zeggen steeds hetzelfde, "het komt goed', maar die worden ook al moe van me.
Juh wel elke keer als ik er vertrouwen in krijg zegt mijn verloofde: Ja maar je weet het niet he.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:52 schreef kuolema het volgende:
[..]
Handig, die checklist. Heb je er nu een beetje vertrouwen in dat het met jou goed zal gaan straks, wat dat betreft?
Ik kan me voorstellen dat je situatie heel frustrerend is. Hoe zit het met werk in een andere stad? Of is dat niet mogelijk?
Tof, ik vind ze ook leukwas dus het eerste waar ik aan dacht bij je username. Heb je hem daarom gekozen of is het toevallig?
En voor iedereen die december een koetmaand* vindt: nog maar 10 nachtjes slapen en dan is het alweer januari!(ik heb er zelf geen last van gelukkig)
*windows' spellingsuggestie voor 'kutmaand'...wtf is dat XD
Te veel vertrouwen is natuurlijk ook niet goed, je moet wel realistisch blijven. Het klinkt als een handig plan. Goed dat jullie het zo hebben voorbereid!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Juh wel elke keer als ik er vertrouwen in krijg zegt mijn verloofde: Ja maar je weet het niet he.
Kan altijd anders lopen en dat snap ik welMaar dat maakt mij toch wel zenuwachtig.
Maar ik laat het maar gewoon over mij heen komen en deal met de dingen op dat moment.
We hebben o.a al afgesproken dat ik het even moeilijk krijg ik gewoon even naar buiten stap op adem kom en dan weer terug kom.
De meeste steden zitten hier op een uurtje vandaan. En dat is opzich geen probleem.
Toevallig net vandaag mijn vangnet uitgebreid en gesolliciteerd op diverse banen hier in de buurt.
Dus ik hoop maar dat er wat van komt. Heb net een nieuw pak gekregen voor kerst.
Dus dat komt misschien nog wel van pas haha.
Deels mijn liefde voor de band en deels mijn slaap gebrek.
Dat kwam mooi samen hahaha.
Ja... dat klopt ook wel. Iedereen zou zich depressief voelen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eensch! Je bent -net- gedumpt! Tuurlijk voel je je daar kut door, maar daar kom je wel overheen (uiteindelijk...).
Ja, ik vond het na 10 maanden met mijn ex al vreselijk. Dit is gewoon alsof mijn hart is uitgerukt. Alsof er een deel van mij dood is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:35 schreef kuolema het volgende:
Ik weet nog hoe erg ik het vond toen mijn eerste vriendje het na 5 weken uitmaakteWat een hel.
Na 5 jaar ben je zo gewend om met elkaar te leven, dat lijkt me echt heftig.
Ja, ik heb een eigen topic dus als je daar wil reageren? Ik wil hier ook liever praten over het omgaan met moeilijke momenten in het leven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Was er ook niet een topic hier in R&P over mensen waarbij pas geleden hun relatie uit is gegaan? Wellicht dat je ook daar in mee kan gaan posten (of in elk geval lurken?)?
Even voor de duidelijkheid, we willen je niet weg hebben hoor, maar in dat topic zitten ook de experts op liefdesbreukgebied
Nee, er was ooit een reeks dat daarover ging...tenminste, dat dacht ik. Ging over exen en liefdesverdriet enzo. Maar misschien vergis ik me daarin? Geen idee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:17 schreef Parkietjes het volgende:
[..]
Ja, ik heb een eigen topic dus als je daar wil reageren? Ik wil hier ook liever praten over het omgaan met moeilijke momenten in het leven.
Ik ben er ook overheen gekomenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:15 schreef Parkietjes het volgende:
[..]
Ja... dat klopt ook wel. Iedereen zou zich depressief voelen.
Ik heb dat ook vaak. Ik denk dat ik ook vaak uitval naar mensen, waardoor relaties bekoelen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:20 schreef Miniem het volgende:
waarom voel ik me altijd zo gehaat? nu echt het idee dat niemand me mag /alleen, eenzaam.
Uiteindelijk...quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, er was ooit een reeks dat daarover ging...tenminste, dat dacht ik. Ging over exen en liefdesverdriet enzo. Maar misschien vergis ik me daarin? Geen idee.
[..]
Ik ben er ook overheen gekomen
je wordt vaak boos? ik niet. ik ga me dingen persoonlijk aantrekken en vermoedt altijd dat mensen slechte dingen over me zeggen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:25 schreef Parkietjes het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak. Ik denk dat ik ook vaak uitval naar mensen, waardoor relaties bekoelen.
Als ik niet goed in mijn vel zit wel...quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
je wordt vaak boos? ik niet. ik ga me dingen persoonlijk aantrekken en vermoedt altijd dat mensen slechte dingen over me zeggen.
oke, ik heb dat nooit. ik krop het altijd op en betrek het altijd op mezelf.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:27 schreef Parkietjes het volgende:
[..]
Als ik niet goed in mijn vel zit wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |