abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134533481
Zooo, ben er weer! Leuk weekend gehad (de zondag van morgen krijg ik er gratis bij :P ) en weer wat nieuwe mensen ontmoetvoor het eerst in het echt gezien. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Wel weer jammer dat ik me (als ik buiten de deur slaap) altijd toch weer een beetje druk ga maken over dat er ingebroken wordt, maar alweer is er helemaal niks gebeurd! stomme angsten ook :')
Gelukkig had ik die momenten maar heel weinig, verder was het heel gezellig :)
pi_134533876
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zooo, ben er weer! Leuk weekend gehad (de zondag van morgen krijg ik er gratis bij :P ) en weer wat nieuwe mensen ontmoetvoor het eerst in het echt gezien. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Wel weer jammer dat ik me (als ik buiten de deur slaap) altijd toch weer een beetje druk ga maken over dat er ingebroken wordt, maar alweer is er helemaal niks gebeurd! stomme angsten ook :')
Gelukkig had ik die momenten maar heel weinig, verder was het heel gezellig :)
Lekker sociaal ^O^
Welke mensen heb je nu gezien dan, die je van die games kent?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_134534229
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:31 schreef kuolema het volgende:

[..]

Lekker sociaal ^O^
Welke mensen heb je nu gezien dan, die je van die games kent?
Ja klopt! Ik kende ze alleen maar van stem, dus hun uiterlijk was een complete verrassing voor mij..en voor hun ook natuurlijk! :P
Maar was helemaal top! Gezamelijk gegamed, gekletst, filmpje gekeken en natuurlijk vooral veel lol gehad :Y
Mazzel was ook dat 1 van hun 2 goed kon koken dus die had even een lekkere maaltijd in elkaar geflanst :P
pi_134534272
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja klopt! Ik kende ze alleen maar van stem, dus hun uiterlijk was een complete verrassing voor mij..en voor hun ook natuurlijk! :P
Maar was helemaal top! Gezamelijk gegamed, gekletst, filmpje gekeken en natuurlijk vooral veel lol gehad :Y
Mazzel was ook dat 1 van hun 2 goed kon koken dus die had even een lekkere maaltijd in elkaar geflanst :P
Dat klinkt heel goed allemaal! Ben je van plan dat vaker te doen met deze mensen? Dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk.
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:43:21 #130
418519 Parkietjes
Chirp chirp, tweet tweet.
pi_134534347
Dag, ik wil hier ook posten. Ik ben 25 en lijd al sinds mijn puberteit aan angst en depressie. Afgelopen week is er veel gebeurd, ik ben gedumpt na een relatie van 5 jaar en ben weer bij mijn ouders ingetrokken. Vanzelfsprekend zijn mijn klachten enorm verergerd. Ik zou hier graag van me af willen schrijven.
pi_134534364
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:41 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat klinkt heel goed allemaal! Ben je van plan dat vaker te doen met deze mensen? Dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk.
Nou, tis absoluut voor ervaring vatbaar! En op ts werd ook positief gereageerd, dus wellicht zitten er ook meets in met weer andere clanleden!
Ik heb al eerder in een clan gezeten, maar voor het eerst dat ik ze daadwerkelijk gemeet heb en was heel leuk!
pi_134534390
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:43 schreef Parkietjes het volgende:
Dag, ik wil hier ook posten. Ik ben 25 en lijd al sinds mijn puberteit aan angst en depressie. Afgelopen week is er veel gebeurd, ik ben gedumpt na een relatie van 5 jaar en ben weer bij mijn ouders ingetrokken. Vanzelfsprekend zijn mijn klachten enorm verergerd. Ik zou hier graag van me af willen schrijven.
Ga je gang! :)

En welkom! :W
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:45:12 #133
418519 Parkietjes
pi_134534434
Dank.

Ik ben gisteren naar het ziekenhuis gegaan, de crisisdienst. Mijn angst en verdriet werd me te veel en ik kon er niet mee omgaan. Ik slik antidepressiva en ik heb oxazepam voor als het echt niet goed gaat, maar dat hielp toen even niet meer.
pi_134534465
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, tis absoluut voor ervaring vatbaar! En op ts werd ook positief gereageerd, dus wellicht zitten er ook meets in met weer andere clanleden!
Ik heb al eerder in een clan gezeten, maar voor het eerst dat ik ze daadwerkelijk gemeet heb en was heel leuk!
Ervaring=herhaling? ;)
pi_134534526
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:45 schreef Parkietjes het volgende:
Dank.

Ik ben gisteren naar het ziekenhuis gegaan, de crisisdienst. Mijn angst en verdriet werd me te veel en ik kon er niet mee omgaan. Ik slik antidepressiva en ik heb oxazepam voor als het echt niet goed gaat, maar dat hielp toen even niet meer.
Dat klinkt heftig... :(
Hoe zit je nu verder qua hulp/gesprekken?
pi_134534594
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:45 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ervaring=herhaling? ;)
Yep! Maar we zien wel hoe het loopt! Als ik iedereen van de clan zou willen meeten, dan zou ik full-time bezig zijn (zit meer dan 100 man in de clan! _O- ) :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:45 schreef Parkietjes het volgende:
Dank.

Zit je nu nog in het ziekenhuis? Of ben je alweer "thuis"?
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:49:43 #137
418519 Parkietjes
pi_134534647
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:47 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat klinkt heftig... :(
Hoe zit je nu verder qua hulp/gesprekken?
Ik zou therapie krijgen in mijn oude woonplaats maar ik ga sowieso gesprekken regelen bij de GGZ hier. Als het goed is kan een belletje van mijn psychiater daar dingen in gang zetten. Als ik aangeef dat het echt dringend is, omdat ik me zo ongelukkig voel, dan hoop ik dat het vaart heeft.
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:50:07 #138
418519 Parkietjes
pi_134534657
Ik ging naar het ziekenhuis om met iemand te praten. Het was gelukkig geen opname.
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:51:08 #139
418519 Parkietjes
pi_134534693
Het erge is ook dat het zo vlak voor kerst is. De tijd van familie, vrienden en liefde. Ik droomde al jaren van een kindje en dat wordt me nu ook door de neus geboord. Hoewel het natuurlijk nu totaal onverstandig is om zwanger te raken.
pi_134534721
Heb je daar geen nieuwe afspraak? Toen ik bij de crisisdienst kwam, had ik daar elke week een gesprek en zonodig vaker.
pi_134534779
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:51 schreef Parkietjes het volgende:
Het erge is ook dat het zo vlak voor kerst is. De tijd van familie, vrienden en liefde. Ik droomde al jaren van een kindje en dat wordt me nu ook door de neus geboord. Hoewel het natuurlijk nu totaal onverstandig is om zwanger te raken.
Ben je al bijna te oud om kinderen te krijgen nu (even praktische vraag)?
Ja, de timing is lullig, maar het gebeurt wel vaker rond de "familie"dagen, misschien juist daarom?
En ja, nu zwanger raken zou ik idd "ietswat" onverstandig vinden.
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:59:08 #142
418519 Parkietjes
pi_134535032
Ik ben pas/al 25. En ik kan de crisisdienst bellen zodra ik me weer vreselijk voel, maar omdat ik al behandeld werd op een andere locatie moet het zo zijn dat ze dat kunnen overdragen. Het lijkt me sterk als ze mij nu in dit soort situatie laten stikken.
pi_134535114
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:51 schreef Parkietjes het volgende:
Wat ga je doen de komende week? Heb jij een fijne familie of vrienden om bij op bezoek te gaan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef Parkietjes het volgende:
Ik ben pas/al 25. En ik kan de crisisdienst bellen zodra ik me weer vreselijk voel, maar omdat ik al behandeld werd op een andere locatie moet het zo zijn dat ze dat kunnen overdragen. Het lijkt me sterk als ze mij nu in dit soort situatie laten stikken.
Bedoel je dat je op dit moment al in therapie bent?
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:02:07 #144
418519 Parkietjes
pi_134535195
Ik zit thuis bij mijn ouders nu. Ik vier dus kerst met familie. Dat vind ik wel fijn, ik ben goddank niet alleen.

Ik volg al sinds mijn depressie op mijn 20e therapie. Ik zou in januari beginnen met weer een andere therapeut en daar cognitieve gedragstherapie krijgen.
pi_134535219
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:59 schreef Parkietjes het volgende:
Oké, maar dan kun je over 5 of 10 jaar ook nog kinderen krijgen :)
Was jouw breuk vrij plotsling voor jou dan?

Ligt er ook een beetje aan hoe bureaucratisch ze zijn. Hopelijk voor jou gooien ze er een beetje tempo in! ^O^
pi_134535311
Heb je al eerder cgt gehad? En wat voor behandeling(en) heb je tot nu toe gehad?
pi_134535377
Als je al die vragen van ons vervelend vindt mag je dat zeggen hoor ;)
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:08:19 #148
418519 Parkietjes
pi_134535489
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:04 schreef kuolema het volgende:
Heb je al eerder cgt gehad? En wat voor behandeling(en) heb je tot nu toe gehad?
Uhm, volgens mij wel, maar het is vooral steeds praten over dingen. Ook wat oefeningen maar niet heel intensief. Achteraf had ik ook samen met mijn ex wat sessies, toen al had ik moeten denken van "dit is niet goed".
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:09:05 #149
418519 Parkietjes
pi_134535527
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Oké, maar dan kun je over 5 of 10 jaar ook nog kinderen krijgen :)
Was jouw breuk vrij plotsling voor jou dan?

Ligt er ook een beetje aan hoe bureaucratisch ze zijn. Hopelijk voor jou gooien ze er een beetje tempo in! ^O^
Ja, heel onverwacht, het was ook echt in een week dat er andere dingen niet goed gingen. Ik moet mezelf echt dwingen om hem niet nog eens te bellen en te smeken, want ik weet dat het niet gaat gebeuren, dat hij me niet wil.
pi_134535532
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:08 schreef Parkietjes het volgende:

[..]

Uhm, volgens mij wel, maar het is vooral steeds praten over dingen. Ook wat oefeningen maar niet heel intensief. Achteraf had ik ook samen met mijn ex wat sessies, toen al had ik moeten denken van "dit is niet goed".
Hoe bedoel je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')