Ik begrijp je helemaal. Ik zou niet eens iets durven geven, al zou ik dat wel willen, maar me bij voorbaat al zo schamen dat ik eigenlijk niet meer naar de afspraak zou willenquote:Op zondag 22 december 2013 21:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toch vind ik het lastig.. Ik overdenk het teveeldan ben ik weer bang dat ik iets heel stoms erop zet en dat ze me dan uitlacht. Wat best onrealistisch is
Dat is het hele probleem ookquote:Op zondag 22 december 2013 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders zet je erop "Hopelijk zien we elkaar nooit meer"
Oh lekker nu word ik zenuwachtig van jouw zenuwenquote:Op zondag 22 december 2013 21:46 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal. Ik zou niet eens iets durven geven, al zou ik dat wel willen, maar me bij voorbaat al zo schamen dat ik eigenlijk niet meer naar de afspraak zou willenIk word er plaatsvervangend zenuwachtig van. Sorry, je hebt niks aan mij
Ik heb nuquote:Op zondag 22 december 2013 21:51 schreef kuolema het volgende:
SorryMaar wat zou je tegen haar willen zeggen, waar wil je haar voor bedanken?
Voor het luisteren, meedenken, begrip, tips, schop onder je kont, whatever? Dan kun je dat er toch op zetten?
Ze zal het hoe dan ook waarderen dat je je dank betuigt. Lief hoor
Oh een zin daarmee beginnen is wel een goeie ja!quote:Op zondag 22 december 2013 21:51 schreef kuolema het volgende:
SorryMaar wat zou je tegen haar willen zeggen, waar wil je haar voor bedanken?
Voor het luisteren, meedenken, begrip, tips, schop onder je kont, whatever? Dan kun je dat er toch op zetten? Begin een zin met 'Ik vond het erg fijn dat....' en dan kijken wat er in je opkomt.
Ze zal het hoe dan ook waarderen dat je je dank betuigt. Lief hoor
Het hoeft toch ook geen lap tekst te zijn. Dit zegt voldoende lijkt mij.quote:Op zondag 22 december 2013 22:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb nu
"Beste ....
bedankt voor je hulp dit afgelopen jaar. "
Echt superveel whaha
He bah, herken ik wel hoor (had er heel veel moeite mee toen ik stopte met groepstherapie). Maar uiteindelijk zal je toch verder moeten. Maar zijn geen leuke momenten neequote:Op zondag 22 december 2013 22:46 schreef Elvi het volgende:
Ik wil gewoon zoveel mogelijk op het kaartje. Ik heb zo'n idee dat ik morgen niet in staat ben om wat te zeggenOm tijd uit te sparen ben ik nu alvast begonnen met janken
ik haat het dat het zoveel met me doet...
Aww Elvi tochquote:Op zondag 22 december 2013 22:46 schreef Elvi het volgende:
Ik wil gewoon zoveel mogelijk op het kaartje. Ik heb zo'n idee dat ik morgen niet in staat ben om wat te zeggenOm tijd uit te sparen ben ik nu alvast begonnen met janken
sterkte alvast voor morgen!quote:Op zondag 22 december 2013 22:46 schreef Elvi het volgende:
Waarom? Het is 1 van de beste gevoelens in de wereldquote:
Ik zal de edit van je niet aan anderen laten zien, maar waarom denk je zo?quote:
Het was een fout geplaatste post. Het moest in Versierenquote:Op maandag 23 december 2013 11:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zal de edit van je niet aan anderen laten zien, maar waarom denk je zo?
kut als het niet wederzijds is.quote:Op maandag 23 december 2013 11:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom? Het is 1 van de beste gevoelens in de wereld! Je hebt het maar voor een aantal maand per partner. Genieten zou ik zeggen?
Mja, maar er zijn zoveel dingen kut in het leven. Teveel om op te noemen. Vriendschappen eindigen, relaties afkappen, werk. En ga zo maar door.quote:Op maandag 23 december 2013 11:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
kut als het niet wederzijds is.
of niet bereikbaar is.
Je gelooft niet in liefde wat niet bereikbaar is? ik wel, was verliefd op een vriendin die een vriend heeft. Of iemand die way out of your league is.quote:Op maandag 23 december 2013 11:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, maar er zijn zoveel dingen kut in het leven. Teveel om op te noemen. Vriendschappen eindigen, relaties afkappen, werk. En ga zo maar door.
En liefde wat niet bereikbaar is, daar geloof ik niet in. Liefde is altijd bereikbaar, er bestaat niet 1 ware liefde en niet 1 ware soulmate.
Verliefd worden op iemand die later homo bleek te zijn....was ook een redelijk onbereikbare liefde hahahaquote:Op maandag 23 december 2013 11:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, maar er zijn zoveel dingen kut in het leven. Teveel om op te noemen. Vriendschappen eindigen, relaties afkappen, werk. En ga zo maar door.
En liefde wat niet bereikbaar is, daar geloof ik niet in. Liefde is altijd bereikbaar, er bestaat niet 1 ware liefde en niet 1 ware soulmate.
Way out of your leauge? Hoe dat nu weerquote:Op maandag 23 december 2013 11:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je gelooft niet in liefde wat niet bereikbaar is? ik wel, was verliefd op een vriendin die een vriend heeft. Of iemand die way out of your league is.
dat is kut.
dat heb ik nog niet gehad hoor, maar qua uiterlijk etc.quote:Op maandag 23 december 2013 11:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Way out of your leauge? Hoe dat nu weer? Waarom zou jij niet goed genoeg zijn of uit haar leauge?
Hmm, liefde maakt blind?quote:Op maandag 23 december 2013 11:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
dat heb ik nog niet gehad hoor, maar qua uiterlijk etc.
en verder was het echt kudt dat ik verliefd was op een vriendin van me die al een vriend had. gekozen om het contact te verbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |