quote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, de achterdeur staat ook altijd open, dus echt 'opgesloten' zijn ze ook niet.
Nu wel omdat er een blok appartementen tussen is gezet ja, maar vroeger was dat heel plein gewoon het Zaailand, het nieuwbouwplan werd ook steeds 'het nieuwe Zaailand' genoemd. Is Zaailand niet chique genoeg ofzo? Of denken ze dat mensen denken dat het een weiland is en geen plein ?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De straat ernaast heet Zaailand, het plein heet Wilhelminaplein.
Over 2 uur kan je iemand z'n hersens ingooien met zo'n krentenbolquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zie Giel wel vooraan om stiekem toch eentje te pakken
In een dichte zak nietquote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Over 2 uur kan je iemand z'n hersens ingooien met zo'n krentenbol
Als de zombies komen kunnen ze inderdaad nergens heenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje hoor... Dit allemaal is niet fake. Ze worden écht opgesloten hoor!!!
Hij was meer mans dan Gers Pardoel vorig jaar iig. Eerst beloven, daarna bijna huilen als een klein meisje en uiteindelijk alleen de zijkanten een beetje bij laten scherenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze zijn haar eraf schoren
Dat heb ik gemist, wat een pussyquote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef IPA het volgende:
[..]
Hij was meer mans dan Gers Pardoel vorig jaar iig. Eerst beloven, daarna bijna huilen als een klein meisje en uiteindelijk alleen de zijkanten een beetje bij laten scheren
Stomme Sirolfquote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje hoor... Dit allemaal is niet fake. Ze worden écht opgesloten hoor!!!
En een rapje schrijven was ook al zo'n dramaquote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef IPA het volgende:
[..]
Hij was meer mans dan Gers Pardoel vorig jaar iig. Eerst beloven, daarna bijna huilen als een klein meisje en uiteindelijk alleen de zijkanten een beetje bij laten scheren
Wel fijn dat z'n nieuwe fan-taaaas-tische single best wel genegeerd wordt.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, wat een pussyZe hadden zijn tong eraf moeten knippen.
Ze draaien nog genoeg crap op 3FM hoor..quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel fijn dat z'n nieuwe fan-taaaas-tische single best wel genegeerd wordt.
Brrrr doe me dan Robbie Williams maar weerquote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
Ah, Waves wordt het wachtmuziekje dit jaar.
Meerdere muziekjes volgens mij...quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
Ik ben benieuwd wat er nog meer op die cd staat wat oneindig wordt herhaald.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat ze dit jaar meerdere van die wachtmuziekbandjes zouden maken. Heel irritant vond ik dat vorig jaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
En Liar Liar en Lily Allen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef Cee het volgende:
Luier luier zo te horen. Wel toepasselijk met dit thema.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er nog meer op die cd staat wat oneindig wordt herhaald.
Wallpaper, Lily Allenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er nog meer op die cd staat wat oneindig wordt herhaald.
Britney Spears - Oops, I did it againquote:Op woensdag 18 december 2013 19:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Luier luier zo te horen. Wel toepasselijk met dit thema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |