Dat vind ik altijd een beetje mweh. Ik denk niet dat veel mensen in zo'n uitzichtloze situatie willen blijven zitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heel mooi en kan zeker helpen. Maar soms is enige dwang ook nodig.
Zag vanochtend een paar van die jongens bij containers gedumpt afval opruimen. Dat kunnen ze bijvoorbeeld ook prima doen. Laat ze een mooi werkritme opdoen en ze krijgen vanzelf zin in werk wat ook wat oplevert.quote:
Nogal hypocriet om te verwachten dat iedereen in jouw onderhoud moet voorzien, zonder zelf enige plicht te ervaren terwijl je lichamelijk en geestelijk in orde bent.quote:
Dan heb je er al een flinke carrière in de bijstand opzitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef arjan1112 het volgende:
ok. stel ik heb een bijstandsuitkering. vervolgens richt ik de vakbond voor de bijstandsgerechtigde in gemeente *** op... dan benoem ik mezelf tot voorzitter, en dat is dan me tegenprestatie.
Gülsen is een Hollandse naam dacht je?quote:
De tegenprestatie klanten zijn eigenlijk opgegeven voor de re-integratie.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is dan het verschil tussen reintegratie en een tegenprestatie leveren vvd meneer? ze stoppen iedereen toch in de reintegratie huh
Arie Gülsen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef waht het volgende:
[..]
Gülsen is een Hollandse naam dacht je?
Racist.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef waht het volgende:
[..]
hij ziet er erg blank uit. mja er zijn ook veel 'blanke' turken volgens Polderturk,quote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef waht het volgende:
[..]
Er zit echter wat starheid in die regels. Daardoor loopt dit niet zo makkelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
Die blonde moet gewoon als 'stage' op een school gaan werken...
de baan die ze wilt als onderwijs assistente maar dan 'gratis'
zodat ze een jaar later word aangenomen o.i.d
Het liefste zou je iedereen proberen aan het werk te krijgen. Echter de middelen zijn beperkt. Die zet men dan in waar het meeste rendement is te behalen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef arjan1112 het volgende:
ok iemand die dus al 10 jaar thuis zit, moet dus sneeuw gaan ruimen enz Erna.
en iemand die 3 maanden thuis zit, krijgt een heel pakket, werk opleiding enz om zo snel mogelijk weer een echte baan te vinden huh
WIA afschaffen zou nogal grof richting remlof zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef arjan1112 het volgende:
Waht. zoals wat dan? de WIA en de AOW afschaffen?
Afschaffen is veel te rigoureus, maar je kunt harde grenzen stellen aan het aantal of de hoogte van vergoedingen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef arjan1112 het volgende:
Waht. zoals wat dan? de WIA en de AOW afschaffen?
De maatregelen tegen dissidenten worden opgeschroefd.quote:Berlusconi geraakt niet in Brussel voor EVP-vergadering
Onder de gordel.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef Reya het volgende:
Die man woont in Neede, elke verhuisbeweging zou zijn situatie verbeteren.
Op naar Eibergen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef Reya het volgende:
Die man woont in Neede, elke verhuisbeweging zou zijn situatie verbeteren.
Als je iets verder de provincie in zit zit je daar wel kut.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:47 schreef arjan1112 het volgende:
Groningen is geen uithoek.
Redelijk grote stad
Ja, die heeft veel verstand van vaste betrekkingen. 30 jaar is een hele prestatie.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef Tem het volgende:
Henkie 30 jaar bijstand gaat het even vertellen, dames en heren.
Die achterover leunend schertsende opmerkingen maakt over de uitdagingen van uitkeringstrekkers.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef Reya het volgende:
Er ontbreekt een sigaarrokende Brusselse bureaucraat.
Leuk maar de reiskosten zijn hier ook hoog. Ben je de helft van je inkomen weer kwijtquote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef waht het volgende:
Laten we overigens eerlijk zijn, de afstanden zijn binnen Nederland een lachertje. In elk ander land ter wereld is het vrij normaal om dagelijks honderden kilometers af te leggen.
Als je daar alfabeet bent heb je daar al wel meteen een groot voordeel.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je iets verder de provincie in zit zit je daar wel kut.
Komt door de roverheid.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Leuk maar de reiskosten zijn hier ook hoog. Ben je de helft van je inkomen weer kwijt.
Uiteraard.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef Tem het volgende:
Het is allemaal niet de schuld van Meldy.
Ik kijk er nooit naar. Mij interesseert het niet zo wat Jan met de pet en Mien om de hoek van zaken vinden.quote:
Idem hier.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit naar. Mij interesseert het niet zo wat Jan met de pet en Mien om de hoek van zaken vinden.
Nou ja, dat gaat ook weer wat ver. Ik heb gewoon naar de Undateables gekeken.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Idem hier.
Ik zag zelfs nog liever Vitesse uit de beker gewipt worden
Lekker aardig over hulpbehoevenden.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:27 schreef De_Coulance het volgende:
Downies op 2. Excuses aan de downie-gemeenschap.
Ik mag alles want conservatief, Guido niets aangezien hij pretendeert een sociale progressief te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef arjan1112 het volgende:
Je wilt zelf alle uitkeringen verlagen.
Ze uitschelden mag niet, maar verlagen van uitkeringen is wel ok.. pfff
Wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit naar. Mij interesseert het niet zo wat Jan met de pet en Mien om de hoek van zaken vinden.
Bij Debat op 2 snijden ze vaak zware onderwerpen aan, maar dan zetten ze de zaal vol met leken die allemaal wat willen roepen. Dat vind ik net zoiets als die straatinterviews in het journaal. Wat kan mij het nou schelen wat een willekeurige burger vindt.quote:
Klopt, maar in zie het meer als vermaak en hier lopen ook een aantal Henken rond.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij Debat op 2 snijden ze vaak zware onderwerpen aan, maar dan zetten ze de zaal vol met leken die allemaal wat willen roepen. Dat vind ik net zoiets als die straatinterviews in het journaal. Wat kan mij het nou schelen wat een willekeurige burger vindt.
Ach nou ja, zo vinden we allemaal wat anders leuk. Ik kijk ook vaak genoeg naar vermaak.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt, maar in zie het meer als vermaak en hier lopen ook een aantal Henken rond.
Zolang ze geen Twitter-item ertussen plaatsen is het nog vermakelijk.
Mooi portugesen zijn schaars.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef GSbrder het volgende:
Mooie Portuguese tegenover me in de trein. Het mag gezegd worden.
Het is een horloge, geen Portugese dame.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi portugesen zijn schaars.
Ik zou haar een blik bier aanbieden.
Ik zou je horloge in een glas bier stoppen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is een horloge, geen Portugese dame.
Dat zou zonde van de 7.500 euro die de desbetreffende jongeman om zijn pols droeg.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zou je horloge in een glas bier stoppen.
Er is sowieso niet veel voor nodig om die knul door te laten draaienquote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef Hexagon het volgende:
Als de FARC El_Matador te grazen wil nemen moeten ze Bram_van_Loon recruteren. Het lijkt of die goedbedoelende jongen onze Matador helemaal tot waanzin drijft.
Aandoenlijk is wel zijn blinde haat jegens Herman 'Haiku' Van Rompuy. Die man is een veredelde diplomaat, maar El_Matador ziet hem als de nexus van een grote samenzwering.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er is sowieso niet veel voor nodig om die knul door te laten draaien
Sowieso is hij niet erg dol op ratio lijkt hetquote:Op donderdag 19 december 2013 07:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Aandoenlijk is wel zijn blinde haat jegens Herman 'Haiku' Van Rompuy. Die man is een veredelde diplomaat, maar El_Matador ziet hem als de nexus van een grote samenzwering.
Gelukkig is er FOK!, zodat hij zich alsnog ongestoord kan afreageren.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sowieso is hij niet erg dol op ratio lijkt het
Het valt weer te merken, inderdaad.quote:Brussel mijdt u donderdag beter met de wagen. Sinds 7 uur vanmorgen zijn in Brussel vijf kruispunten geblokkeerd naar aanleiding van de Europese top.
Het is vaak of zwart of wit iinderdaad. Maar mensen gedragen zich niet als een wiskundige functie.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zouden Bram en Mata juist maatjes moeten zijn.
Alles moet wijken voor de hoge heren.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Het valt weer te merken, inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |