Mijn vraag blijft.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Shaylana"
Volgens mij is ze een faker.

Hah! je hebt voorkennis. Ik heb nergens gesteld water op te warmen. Maar voor dit soort leergierig publiek treed ik graag in detail.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan je mij uitleggen hoe je water warmt?

Ik snap het.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah! je hebt voorkennis. Ik heb nergens gesteld water op te warmen. Maar voor dit soort leergierig publiek treed ik graag in detail.
Water bestaat uit kleine deeltjes genaamd moleculen. Als water gaat koken wordt water in plaats van een vloeistof een gas. In een gas zitten de moleculen verder van elkaar af dan in een vloeistof. Daarom is een gas ook lichter dan een vloeistof er zitten minder moleculen in.
Als het water gaan koken willen de moleculen verder van elkaar af gaan zitten daar is in de vloeistof weinig ruimte voor de ze willen naar boven de pan uit. Alleen lukt dat zo’n molecuul moeilijk om zich er doorheen te dringen, ze vormen dus eerst een groepje gasmoleculen en gaan dan met zijn alle naar boven. Dat noemen we een belletje. Omdat de pan van onderaf verhit wordt ontstaan daar ook de meeste belletjes.

Ik kan me er niet druk om makenquote:

Littlerabbit voor docent van het jaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah! je hebt voorkennis. Ik heb nergens gesteld water op te warmen. Maar voor dit soort leergierig publiek treed ik graag in detail.
Water bestaat uit kleine deeltjes genaamd moleculen. Als water gaat koken wordt water in plaats van een vloeistof een gas. In een gas zitten de moleculen verder van elkaar af dan in een vloeistof. Daarom is een gas ook lichter dan een vloeistof er zitten minder moleculen in.
Als het water gaan koken willen de moleculen verder van elkaar af gaan zitten daar is in de vloeistof weinig ruimte voor de ze willen naar boven de pan uit. Alleen lukt dat zo’n molecuul moeilijk om zich er doorheen te dringen, ze vormen dus eerst een groepje gasmoleculen en gaan dan met zijn alle naar boven. Dat noemen we een belletje. Omdat de pan van onderaf verhit wordt ontstaan daar ook de meeste belletjes.

Ik wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken

verwijderd helaaschquote:Op woensdag 18 december 2013 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay. Wat is der nummer?

Dat er een enkeling zwanger raakt moet maar voor lief worden genomenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Altijd zo geïnteresseerd in zijn studenten.

Had je daar serieus de site van Willem Wever voor nodig om zoiets simpels uit te leggen?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

bustedquote:Op woensdag 18 december 2013 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je daar serieus de site van Willem Wever voor nodig om zoiets simpels uit te leggen?
http://www.willemwever.nl(...)-als-het-water-kookt

Ja. Nu zijn er twee mogelijkheden.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je daar serieus de site van Willem Wever voor nodig om zoiets simpels uit te leggen?
http://www.willemwever.nl(...)-als-het-water-kookt

braw braw powquote:Op woensdag 18 december 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Nu zijn er twee mogelijkheden.
Of jij kent de gehele Willem Wever site uit je hoofd.
Of je haalt al mijn posts langs google
Ik weet niet wat treuriger is

We weten niet waar het over gaatquote:Op woensdag 18 december 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
manuela is echt een tyfusslet hoor

Nu gaat hij projecteren om zijn eigen falen trachten te verhullen. Doet hij in VBL ook altijd.quote:

Simpel.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We weten niet waar het over gaat

pics van manuela haar kontquote:Op woensdag 18 december 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
manuela is echt een tyfusslet hoor

Als ik dit bij jou doe is het toch effectiever. Aangezien ik begrippen als "projecteren" wel in de juiste context weet te plaatsen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu gaat hij projecteren om zijn eigen falen trachten te verhullen. Doet hij in VBL ook altijd.
Toch houden we van hem.

pics in DM of wa. Ik oordeel zelfquote:Op woensdag 18 december 2013 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Simpel.
Er was eens een meisje genaamd Manuela.
Dat meisje is zo simpel dat ze 100% banga is.
Nou gr

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2013 15:36:48 ]

quote:Op woensdag 18 december 2013 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]wotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Lekker gek
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le

[..]Zou niet geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept

Ik scan al jouw posts i.v.m. inbreuk rechtse rakker die je er bent.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik dit bij jou doe is het toch effectiever. Aangezien ik begrippen als "projecteren" wel in de juiste context weet te plaatsen.

sharretjequote:Op woensdag 18 december 2013 15:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als ik een naam van haar vriendin noem wel

[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke benen maar who cares 7/10 would hit.blablablabla

Ah dus je bent alweer vanquote:Op woensdag 18 december 2013 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik scan al jouw posts i.v.m. inbreuk rechtse rakker die je er bent.
Willem Wever is inmiddels ook op de hoogte van je actie en was not amused. Er komt over een half uur een boswachter bij je langs met een jachtgeweer.
afgestaptquote:Op woensdag 18 december 2013 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu gaat hij projecteren om zijn eigen falen trachten te verhullen. Doet hij in VBL ook altijd.
Toch houden we van hem.

doesn't*quote:Op woensdag 18 december 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
NO ONE LIKES MANUELA, SHE DOES'NT CARE

fixedquote:Op woensdag 18 december 2013 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dikke benen maar who cares 5.5/10 would hit.

. Dus daarom krijgt zij van mij een 1.
 . Dus daarom krijgt zij van mij een 1.

[..]IS DAT WIE IK DENK DAT HET IS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.: D:D

Nee de wondquote:Op woensdag 18 december 2013 15:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
moet die o dat lidtekending van je voorstellen

lidtekending WTFquote:Op woensdag 18 december 2013 15:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
moet die o dat lidtekending van je voorstellen

Nee?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
IS DAT WIE IK DENK DAT HET IS?: D:D

Ben zelf ook meer van het type ''petite"quote:Op woensdag 18 december 2013 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik hou niet van heup-achtige vormen enzo. Dus daarom krijgt zij van mij een 1.

eh, petite betekent klein.. is dat wat je bedoelt?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben zelf ook meer van het type ''petite"
zo heet dat toch?

Je projecteert toch ook?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dus je bent alweer van
[..]
afgestapt
 .
  .

Nomnomnom.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ghighgih ass ghighig. Vanavond uiteten ohhhhhhhh.

CUZ WE ARE LOUD LIKE LOOHOOOOVEEquote:Op woensdag 18 december 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze doelt dus op zijn penis, maar doet alsof het lijkt op een vagina.
Harde teksten van Jhali.

anorexia heet zoietsquote:Op woensdag 18 december 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben zelf ook meer van het type ''petite"
zo heet dat toch?

Dacht dat ook een beschrijving was voor een soort lichaamsbouw. Maarjaquote:Op woensdag 18 december 2013 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eh, petite betekent klein.. is dat wat je bedoelt?

Boh, wat voor afspraak was dat danquote:Op woensdag 18 december 2013 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boh, mijn afspraak vanavond gaat niet door

Je bent echt een slechte troll maar ik vind het over en weer kankeren wel vermakelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Je projecteert toch ook?
Zelfs een schaamteloze copy/paste waarmee men je betrapt probeer je nog in een ander zijn schoenen te schuiven.
Al denk ik niet dat het zin heeft verder in discussie te gaan met iemand die niet zelfstandig in staat is om uit te leggen hoe het koken van water tot stand komt.

Waar slaat dat nou weer opquote:

Ohh, dan weet ik het niet! Zou dus wel kunnen hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dacht dat ook een beschrijving was voor een soort lichaamsbouw. Maarja
 .
.

quote:

Niks met petite.quote:

Pubquiz.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Boh, wat voor afspraak was dat dan

Oh.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
die ene waar we over hadden op WA eergisteren ofzo

ja sorry maar als je heupvormen bij een vrouw niet mooi vindt val je gewoon 1. op plankjes of 2. op mannenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op
[..]
Ohh, dan weet ik het niet! Zou dus wel kunnen hoor.

Oh, ik wil wel een paar vragen aan je stellen?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks met petite.
[..]
Pubquiz.

Wtf?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja sorry maar als je heupvormen bij een vrouw niet mooi vindt val je gewoon 1. op plankjes of 2. op mannen

quote:Op woensdag 18 december 2013 15:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja sorry maar als je heupvormen bij een vrouw niet mooi vindt val je gewoon 1. op plankjes of 2. op mannen
quote:

Dat is lief van je.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik wil wel een paar vragen aan je stellen?

veel dikker man __Oquote:Op woensdag 18 december 2013 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou ik vind die op de foto ook dik hoor

ik heb nog nooit gehoord dat mensen heupen niet mooi vinden bij vrouwen? vrouwelijke vormen zijn toch juist mooi.quote:

ik vind het spuuglelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 15:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gehoord dat mensen heupen niet mooi vinden bij vrouwen? vrouwelijke vormen zijn toch juist mooi.

Dan moet je het eens wat vaker vragen aan mensen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gehoord dat mensen heupen niet mooi vinden bij vrouwen? vrouwelijke vormen zijn toch juist mooi.
 . Ineens zo'n bobbel
. Ineens zo'n bobbel  .. nee gewoon nee
.. nee gewoon nee

Moet in verhouding zijn, te weinig heupen is niet mooi maar een soort zeekoe die niet door je voordeur past is ook behoorlijk waardeloos.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:43 schreef Jhali het volgende:
[..]

Ik niet. Ik val op fotomodellen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:43 schreef Jhali het volgende:
[..]

Fotomodellen vallen op mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet. Ik val op fotomodellen.

wat vind je wel mooi dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan moet je het eens wat vaker vragen aan mensen.
Nee, ik vind het lelijk. Ineens zo'n bobbel
.. nee gewoon nee
 gewoon vierkant?
 gewoon vierkant?  

Beetje wel. Maar niet zo. Jij hebt ook meer heup dan tsjokkie.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan moet je het eens wat vaker vragen aan mensen.
Nee, ik vind het lelijk. Ineens zo'n bobbel
.. nee gewoon nee

Lijpe speler ben je ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fotomodellen vallen op mij.
Much better.

nee manquote:Op woensdag 18 december 2013 15:42 schreef Elan het volgende:
Tjacka vind jij Jhali nou leuk ja/nee.
Graag een eerlijk en oprecht antwoord.

mag ik niet vreemdgaan?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je vriendinnetje van vannacht dan

Ik heb wel met eentje samengewoond. Mooie tijden.quote:

Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:42 schreef Elan het volgende:
Tjacka vind jij Jhali nou leuk ja/nee.
Graag een eerlijk en oprecht antwoord.

Hahaquote:Op woensdag 18 december 2013 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel met eentje samengewoond. Mooie tijden.
Mijn vrienden konden het niet geloven dat ze op mij zou vallen.
 ik heb wel wat knappe meiden gehad op zich.
 ik heb wel wat knappe meiden gehad op zich. 

marloesquote:Op woensdag 18 december 2013 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hahaik heb wel wat knappe meiden gehad op zich.
Ook wel bovengemiddeld.
Maar ook wel iets beneden gemiddeld.

Hij moet even mailen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjackje. Er is een slot geplaatst op je West-Friese kameraad zijn FoBo.

jij bent zo domquote:

quote:Op woensdag 18 december 2013 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
n eeee gvd
kan ze niet 1x uitzondfering maken
 heeft ze al gedaan. eerst was ze hetero, toen bi en nu lesbisch (dit jaar nog op tv uitgekomen in Uit De Kast)
 heeft ze al gedaan. eerst was ze hetero, toen bi en nu lesbisch (dit jaar nog op tv uitgekomen in Uit De Kast)

WUTquote:Op woensdag 18 december 2013 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]heeft ze al gedaan. eerst was ze hetero, toen bi en nu lesbisch (dit jaar nog op tv uitgekomen in Uit De Kast)
 WUT THE UFCK
 WUT THE UFCK  

oh, vertel?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka zei tegen mij iets anders daarom

die hoer uit vrshoop, A., was op zich nog wel okquote:Op woensdag 18 december 2013 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat waren de iets minder knappe.
Gelukkig geen moniek.

Niet emo.giffen, mooie billen hoor.quote:

nee meen je niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
en daar heb ik mee gezoend, vannacht voor de derde keer. baas toch.

Zo, wat een stérke comeback.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
die hoer uit vrshoop, A., was op zich nog wel ok

waar baseer jij op dat zij een hoer is?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
was niet als comeback bedoeld, gewoon just sayin' man

Is dit nou ruzie zoeken?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
die hoer uit vrshoop, A., was op zich nog wel ok

quote:Op woensdag 18 december 2013 15:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet emo.giffen, mooie billen hoor.
 mond dicht
 mond dicht

ik heb verhalen over haar gehoordquote:Op woensdag 18 december 2013 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waar baseer jij op dat zij een hoer is?

quote:Op woensdag 18 december 2013 15:52 schreef Toto69 het volgende:
Dan vertel je hier die verhaaltjes toch even?
Zal ik haar de link zo geven.
 stoere jongen
 stoere jongen 

Ik laat m'n vriendin niet uitschelden voor hoer door zo'n gedrocht.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat gaan man, echt totaal geen zin.

naar jochquote:Op woensdag 18 december 2013 15:52 schreef Etsu het volgende:
ik zou een moord doen om ezell's billen aan te raken

Nee joh, A uit vrshoop is ook niet toevallig mijn vriendin of zoquote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef Jhali het volgende:
[..]stoere jongen
ik heb het niet over je vriendin he?

hooooo stop ik bedoel iemand andrsquote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik laat m'n vriendin niet uitschelden voor hoer door zo'n gedrocht.

Ik heb de bizarste dingen gedaan ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zet in op bekervoetbal?
Uh, oké

Zo'n rijtje waar je met 1 euro 300 euro kan binnenslepen?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb de bizarste dingen gedaan ja.

geloof ik nietquote:Op woensdag 18 december 2013 15:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
deze week hopelijk boeken voor australie

Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n rijtje waar je met 1 euro 300 euro kan binnenslepen?

neen ik word na 4 uur gebeld of ik ben aangenomen of nietquote:Op woensdag 18 december 2013 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Jhali, kom. Trek je hardloopkleren aan, we gaan een stukje lopen!
 ik huil een beetje vanbinnen
 ik huil een beetje vanbinnen

Oh, na 4 uur of om 4 uur?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
neen ik word na 4 uur gebeld of ik ben aangenomen of nietik huil een beetje vanbinnen

Ja maar dan krijg je minder dan 40 euro als je 10 inzetquote:Op woensdag 18 december 2013 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Pak heerenveen over 0,5 goal dan, of MVV over 1,5.
 .
  .

ja enquote:Op woensdag 18 december 2013 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je minder dan 40 euro als je 10 inzet.

je bent zelf nietquote:Op woensdag 18 december 2013 15:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop niet dat jhali is aangenomen.

you try too hardquote:Op woensdag 18 december 2013 16:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
je bent zelf niet
(doe ik het goed????)

je bent zelf doe?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
je bent zelf niet
(doe ik het goed????)

Moest zo hard lachen dat ik mijn hond niet eens kon vertellen dat hij niet in mijn voet moest bijten. Maar hij spreekt toch geen Nederlands, dus het maakt weinig uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
je bent zelf niet
(doe ik het goed????)

OHMYYYYYYYGGGGGGGGGGGGGODJEEEquote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef Ezell het volgende:
ik ben folders aan het kijken
OMG DE BART SMIT!!!!!

toiletdamequote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef Elan het volgende:
Jhali voor welke functie heb je gesolliciteerd?

was ik dus de administratie vergeten
 was ik dus de administratie vergeten  

Dat is stiekem wel grappig.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:02 schreef Jhali het volgende:
ik denk eigenlijk van niet want ik noemde een aantal werkzaamheden waar ik dacht van te kunnen leren die ze daar doen, en toen vroeg ze van ''oke, en weet je verder wat voor werk wij allemaal doen???''
en toen zat ik echt van eeeehhh nee. terwijl we midden in een hok zaten met allemaal administratie mappen overalwas ik dus de administratie vergeten

Ik las het ook ja. Daarna meteen gelezen dat Ryan G. en Eva M. even een relatiepauze inlassen. Schokkend nieuws.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Van ene Jennifer Lawrence mag je niemand dik noemen omdat het kwetsend kan zijn.
Bij deze vind ik jullie allemaal volslank.

stage reisbureauquote:Op woensdag 18 december 2013 16:01 schreef Elan het volgende:
Jhali voor welke functie heb je gesolliciteerd?

quote:Op woensdag 18 december 2013 16:02 schreef Jhali het volgende:
ik denk eigenlijk van niet want ik noemde een aantal werkzaamheden waar ik dacht van te kunnen leren die ze daar doen, en toen vroeg ze van ''oke, en weet je verder wat voor werk wij allemaal doen???''
en toen zat ik echt van eeeehhh nee. terwijl we midden in een hok zaten met allemaal administratie mappen overalwas ik dus de administratie vergeten

ge-wel-dig
  ge-wel-dig

hahaha ja, 100 keer doorbladerenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
was altijd zo leuk met sinterklaas vroeger

quote:Op woensdag 18 december 2013 16:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik las het ook ja. Daarna meteen gelezen dat Ryan G. en Eva M. even een relatiepauze inlassen. Schokkend nieuws.
http://www.nu.nl/achterkl(...)teunbetuigingen.htmlquote:Albert Verlinde onder de indruk van steunbetuigingen
Nu Onno Hoes onder vuur ligt, staat Albert Verlinde plots ook in het middelpunt van de belangstelling. "Ik ben onder de indruk van de hoeveelheid steunbetuigingen die ik krijg."
Dat zegt de presentator tegen het AD.
Hoewel er eerder relaties kapot zijn gegaan doordat RTL Boulevard onthullend nieuws bracht, vindt Verlinde deze situatie anders.
"Er is één groot verschil: ik heb altijd contact met hen gehouden toen ze onderwerp van gesprek waren. Omdat ik ervan overtuigd ben dat hoe vervelend het ook is, zij er ook hun gevoelens bij hebben."
"Ik ben dan ook verbijsterd dat me nu vanuit de hoek van Evert Santegoeds, die dit maar blijft aanzwengelen, slechts één keer iets is gevraagd. Of ze mij mogen spreken voor het grote kerstinterview. Ik hoef niet uit te leggen wat mijn antwoord was."
Leedvermaak
Volgens de presentator is hij nu ineens het mikpunt van spot, iets wat hij niet kan begrijpen. "Onno heeft zijn eigen verantwoordelijkheid en wat hij heeft gedaan is niet slim. Ik heb niks fout gedaan, maar er wordt nu wel een sfeer gecreëerd alsof dat wel zo is. Er blijft alleen leedvermaak over."
"We hebben na de foto waarop Onno zoende met Ruud Schepers meteen een verklaring uitgebracht waarin we openheid van zaken hebben gegeven. Steeds weer komt Evert met 'onthullingen' maar het is allemaal geen nieuws", zegt Verlinde.
"Die jongen waar hij nu weer mee op de proppen komt? Totale onzin. Ze sparen dingen op om elke dag weer met iets te komen. Het is nu op mijn persoon gericht. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind."

ze lijkt op een barbiequote:Op woensdag 18 december 2013 16:05 schreef Rodawa het volgende:
Jennifer Lawrence heeft overigens best een schattige bolle toet, zie ik nu.
[ afbeelding ]

10/10 zou d'r knuffelenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:05 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een papzak.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:05 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]

Zou haar alleen doen als Mystique.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:05 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 18 december 2013 16:05 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]

Je hebt wel gelijk hoor, ook al mag je het niet zeggen. Ik heb zelf ook liever een volslank gezicht, zoals bijvoorbeeld dat van Onno Hoes.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een papzak.
Oh wacht. Ik moet de verantwoordelijkheid nemen voor het effect dat uitspraken als deze hebben op jonge kinderen. Die leren zo eigenlijk hoe ze cool moeten zijn.
Wat een lekkere volslanke dame

quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou haar alleen doen als Mystique.
Nou nou nou.quote:

wnr kom je eitje bakken?quote:

neequote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ben ik als enige positief over Jennifer Lawrence?

Zonde dat hij zijn hoofd niet op de Grinder foto's plaatste. Anders was ik inderdaad ook wel een carriere als toyboy begonnen.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor, ook al mag je het niet zeggen. Ik heb zelf ook liever een volslank gezicht, zoals bijvoorbeeld dat van Onno Hoes.

quote:Op woensdag 18 december 2013 16:09 schreef supersof het volgende:
vanavond: 17-20
vrijdag: 17-19
volgende week vrijdag: 7-12.15
de week daarna vrijdag: 7-12.15
EN DAN WORD IK ONTSLAGEN
DIT MAAKT MIJN DAG

wel icm hp marathon met fokit hequote:

dat weet ik niet hoorquote:

JAquote:

ik ben blij gvdquote:

ja ja, staat al in de downloadquote:Op woensdag 18 december 2013 16:10 schreef supersof het volgende:
[..]
wel icm hp marathon met fokit he

Nee, ik ook, anders zou ik de foto niet posten. Zou met haar naar een restaurant gaan en feeden.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ben ik als enige positief over Jennifer Lawrence?

quote:Op woensdag 18 december 2013 16:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik ook, anders zou ik de foto niet posten. Zou met haar naar een restaurant gaan en feeden.

Gefeliciteerdquote:

cachetquote:

Kan beter.quote:

1 keer per jaar lijkt me.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind verjaardagen wel leuk hoor. Heb ik bijna nooit.

jaquote:Op woensdag 18 december 2013 16:14 schreef Ezell het volgende:
Is VA one of the girls, Sof en Cachet?

mooi zoquote:Op woensdag 18 december 2013 16:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, denk ik dat ik weet waarom?
Met mij wel goed

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |