We weten niet waar het over gaatquote:Op woensdag 18 december 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
manuela is echt een tyfusslet hoor
Nu gaat hij projecteren om zijn eigen falen trachten te verhullen. Doet hij in VBL ook altijd.quote:
Simpel.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We weten niet waar het over gaat
pics van manuela haar kontquote:Op woensdag 18 december 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
manuela is echt een tyfusslet hoor
Als ik dit bij jou doe is het toch effectiever. Aangezien ik begrippen als "projecteren" wel in de juiste context weet te plaatsen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu gaat hij projecteren om zijn eigen falen trachten te verhullen. Doet hij in VBL ook altijd.
Toch houden we van hem.
pics in DM of wa. Ik oordeel zelfquote:Op woensdag 18 december 2013 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Simpel.
Er was eens een meisje genaamd Manuela.
Dat meisje is zo simpel dat ze 100% banga is.
Nou gr
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2013 15:36:48 ]
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]wotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]Zou niet geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |