Mijn vraag blijft.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Shaylana"
Volgens mij is ze een faker.
Hah! je hebt voorkennis. Ik heb nergens gesteld water op te warmen. Maar voor dit soort leergierig publiek treed ik graag in detail.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan je mij uitleggen hoe je water warmt?
Ik snap het.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah! je hebt voorkennis. Ik heb nergens gesteld water op te warmen. Maar voor dit soort leergierig publiek treed ik graag in detail.
Water bestaat uit kleine deeltjes genaamd moleculen. Als water gaat koken wordt water in plaats van een vloeistof een gas. In een gas zitten de moleculen verder van elkaar af dan in een vloeistof. Daarom is een gas ook lichter dan een vloeistof er zitten minder moleculen in.
Als het water gaan koken willen de moleculen verder van elkaar af gaan zitten daar is in de vloeistof weinig ruimte voor de ze willen naar boven de pan uit. Alleen lukt dat zo’n molecuul moeilijk om zich er doorheen te dringen, ze vormen dus eerst een groepje gasmoleculen en gaan dan met zijn alle naar boven. Dat noemen we een belletje. Omdat de pan van onderaf verhit wordt ontstaan daar ook de meeste belletjes.
Ik kan me er niet druk om makenquote:
Littlerabbit voor docent van het jaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah! je hebt voorkennis. Ik heb nergens gesteld water op te warmen. Maar voor dit soort leergierig publiek treed ik graag in detail.
Water bestaat uit kleine deeltjes genaamd moleculen. Als water gaat koken wordt water in plaats van een vloeistof een gas. In een gas zitten de moleculen verder van elkaar af dan in een vloeistof. Daarom is een gas ook lichter dan een vloeistof er zitten minder moleculen in.
Als het water gaan koken willen de moleculen verder van elkaar af gaan zitten daar is in de vloeistof weinig ruimte voor de ze willen naar boven de pan uit. Alleen lukt dat zo’n molecuul moeilijk om zich er doorheen te dringen, ze vormen dus eerst een groepje gasmoleculen en gaan dan met zijn alle naar boven. Dat noemen we een belletje. Omdat de pan van onderaf verhit wordt ontstaan daar ook de meeste belletjes.
Ik wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken
verwijderd helaaschquote:Op woensdag 18 december 2013 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay. Wat is der nummer?
Dat er een enkeling zwanger raakt moet maar voor lief worden genomenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Altijd zo geïnteresseerd in zijn studenten.
Had je daar serieus de site van Willem Wever voor nodig om zoiets simpels uit te leggen?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
bustedquote:Op woensdag 18 december 2013 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je daar serieus de site van Willem Wever voor nodig om zoiets simpels uit te leggen?
http://www.willemwever.nl(...)-als-het-water-kookt
Ja. Nu zijn er twee mogelijkheden.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je daar serieus de site van Willem Wever voor nodig om zoiets simpels uit te leggen?
http://www.willemwever.nl(...)-als-het-water-kookt
braw braw powquote:Op woensdag 18 december 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Nu zijn er twee mogelijkheden.
Of jij kent de gehele Willem Wever site uit je hoofd.
Of je haalt al mijn posts langs google
Ik weet niet wat treuriger is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |