oke jhaliquote:Op woensdag 18 december 2013 14:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Cachet ook niet, dat staat algemeen 'bekent'.
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:52 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dat die 2 achten staan voor 2 paar tieten en die 1 een penissoort double tittyfuck
dude.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke jhali
laat Tjacka je maar pakken
koffie, appeltaart en vragen wat voor een opleiding je doet?quote:
Tjacka zegt datquote:Op woensdag 18 december 2013 14:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
dude.
hoezo denk jij nu ineens dat ik iets met hem heb?
En of ik een vriendje heb.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
koffie, appeltaart en vragen wat voor een opleiding je doet?
Ik kies alleen voor jou meer niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:00 schreef Jhali het volgende:
wtf tjacka, loop je dat rond te verkondigen?
Ja maar dan met ''vriendin'' ipv vriendquote:
ik ben geen pikachu.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kies alleen voor jou meer niet.
Ik de jouwe.quote:
gewoon zeggen dat je geen vaste vriendin hebt maar er wel meerdere in het vaatje zittenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik de jouwe.
Iedere fucking keer als ik mijn familie zie
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je geen vaste vriendin hebt maar er wel meerdere in het vaatje zitten
Roept alleen maar meer vragen opquote:Op woensdag 18 december 2013 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je geen vaste vriendin hebt maar er wel meerdere in het vaatje zitten
Harde struggles man.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje. Jullie leven gaat ook niet over rozen zeg.
ik zag net iemand lopen die op Finkers leek, was jij toevallig net buiten?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje. Jullie leven gaat ook niet over rozen zeg.
''te lui voor''quote:Op woensdag 18 december 2013 15:05 schreef Rodawa het volgende:
Je kan ook gewoon de aloude tactiek toepassen en roepen dat je momenteel helemaal geen tijd hebt voor een vriendin.
lijkt rabbit op herman finkers?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zag net iemand lopen die op Finkers leek, was jij toevallig net buiten?
Alsof ik buiten komquote:Op woensdag 18 december 2013 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zag net iemand lopen die op Finkers leek, was jij toevallig net buiten?
je bent zelf bestaanquote:Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja wel goed gevonden
jammer dat er geen schele pokemons bestaan
nee, bij mij is het ook al in mijn vocabulaire ontstaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:12 schreef Jhali het volgende:
[..]
is het erg dat ik op school en bij vrienden ook de hele tijd ''je bent zelf'' gebruik
je bent zelf je bent zelfquote:Op woensdag 18 december 2013 15:12 schreef Jhali het volgende:
[..]
is het erg dat ik op school en bij vrienden ook de hele tijd ''je bent zelf'' gebruik
als er wind is blijf ik meestal thuisquote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, bij mij is het ook al in mijn vocabulaire ontstaan.
En iets wat ontstaan is moet je niet tegen houden, want als er wind is dan ga je toch ook zeilen?
Hangt van de context en situatie af. Als een docent tegen de klas zegt: "pak allemaal een stuk papier", dan zou ik niet roepen "je bent zelf een stuk", nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:12 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik gebruik al heel mijn leven "Je bent zelf" Ik zou niet weten hoe ik anders zou moeten discussiëren/ruzies uitvechten.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:12 schreef Jhali het volgende:
[..]
omg ik heb nog nooit zo hard gelachen om iets op het internet terwijl het eigenlijk helemaal niet zo grappig isquote:Op woensdag 18 december 2013 15:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hangt van de context en situatie af. Als een docent tegen de klas zegt: "pak allemaal een stuk papier", dan zou ik niet roepen "je bent zelf een stuk", nee.
Of "we gaan nu leren over de geschiedenis van Nederland" - "je bent zelf geschiedenis." Dat kan bedreigend overkomen.
Zou ik wel doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hangt van de context en situatie af. Als een docent tegen de klas zegt: "pak allemaal een stuk papier", dan zou ik niet roepen "je bent zelf een stuk", nee.
Of "we gaan nu leren over de geschiedenis van Nederland" - "je bent zelf geschiedenis." Dat kan bedreigend overkomen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, bij mij is het ook al in mijn vocabulaire ontstaan.
En iets wat ontstaan is moet je niet tegen houden, want als er wind is dan ga je toch ook zeilen?
SHIIIIT waarom vind ik dit zo grappigquote:Op woensdag 18 december 2013 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou ik wel doen.
Leraar: "We gaan het hebben over geslachtsziekten"
"Je bent zelf een geslachtsziekte"
Je bent zelf een slappe lach.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:17 schreef Jhali het volgende:
ik kan niet tegen mijn hond die in mijn voet bijt schreeuwen omdat ik de slappe lach hebhou op
Je bent zelf een hondquote:Op woensdag 18 december 2013 15:17 schreef Jhali het volgende:
ik kan niet tegen mijn hond die in mijn voet bijt schreeuwen omdat ik de slappe lach hebhou op
je bent zelf inb4quote:Op woensdag 18 december 2013 15:19 schreef Jhali het volgende:
oke niet meer grappig
inb4 ''je bent zelf niet meer grappig''
Je doet het verkeerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:19 schreef Jhali het volgende:
oke niet meer grappig
inb4 ''je bent zelf niet meer grappig''
je bent zelf verkeerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd.
Je moet dan zeggen je bent zelf niet.
ik lust geen koffiequote:Op woensdag 18 december 2013 15:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
je bent zelf verkeerd.
OOOOHH BRA BRA POW
Lichamelijk 17 volgens mij, maar mentaal 5.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet vragen is gevaarlijker in dit geval
Mentaal jonger.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lichamelijk 17 volgens mij, maar mentaal 5.
Dat kan Elan heel goed zelf uitmakenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook goedemiddag.quote:
Weet ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dat kan Elan heel goed zelf uitmaken
.quote:
O jij bent echt erg zegquote:Op woensdag 18 december 2013 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:25 schreef Jhali het volgende:
Omg, ik wilde net het licht aandoen en toen drukte mijn hond het licht aan met haar reet.
Omg, ik wilde net het licht aandoen en toen drukte mijn hond het licht aan met haar reet.
Wat een feest.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:25 schreef Jhali het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sommigen gedragen nou eenmaal zo.kan 't niet helpen.
Kan je mij uitleggen hoe je water warmt?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik eet cup-a-soup. Toen besefte mijzelf dat ik nog wat extra croutons had staan. Deze gooide ik er vervolgens bij om erachter te komen dat deze oud en niet lekker meer waren. Nu zet ik nieuw water op voor een tweede poging cup-a-soup.
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?
Duh, in het tostiapparaat. Dat weet toch elke mongool.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan je mij uitleggen hoe je water warmt?
Wie's dat?quote:
Wat is daar raar aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |