omg ik heb nog nooit zo hard gelachen om iets op het internet terwijl het eigenlijk helemaal niet zo grappig isquote:Op woensdag 18 december 2013 15:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hangt van de context en situatie af. Als een docent tegen de klas zegt: "pak allemaal een stuk papier", dan zou ik niet roepen "je bent zelf een stuk", nee.
Of "we gaan nu leren over de geschiedenis van Nederland" - "je bent zelf geschiedenis." Dat kan bedreigend overkomen.
Zou ik wel doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hangt van de context en situatie af. Als een docent tegen de klas zegt: "pak allemaal een stuk papier", dan zou ik niet roepen "je bent zelf een stuk", nee.
Of "we gaan nu leren over de geschiedenis van Nederland" - "je bent zelf geschiedenis." Dat kan bedreigend overkomen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, bij mij is het ook al in mijn vocabulaire ontstaan.
En iets wat ontstaan is moet je niet tegen houden, want als er wind is dan ga je toch ook zeilen?
SHIIIIT waarom vind ik dit zo grappigquote:Op woensdag 18 december 2013 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou ik wel doen.
Leraar: "We gaan het hebben over geslachtsziekten"
"Je bent zelf een geslachtsziekte"
Je bent zelf een slappe lach.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:17 schreef Jhali het volgende:
ik kan niet tegen mijn hond die in mijn voet bijt schreeuwen omdat ik de slappe lach hebhou op
Je bent zelf een hondquote:Op woensdag 18 december 2013 15:17 schreef Jhali het volgende:
ik kan niet tegen mijn hond die in mijn voet bijt schreeuwen omdat ik de slappe lach hebhou op
je bent zelf inb4quote:Op woensdag 18 december 2013 15:19 schreef Jhali het volgende:
oke niet meer grappig
inb4 ''je bent zelf niet meer grappig''
Je doet het verkeerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:19 schreef Jhali het volgende:
oke niet meer grappig
inb4 ''je bent zelf niet meer grappig''
je bent zelf verkeerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd.
Je moet dan zeggen je bent zelf niet.
ik lust geen koffiequote:Op woensdag 18 december 2013 15:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
je bent zelf verkeerd.
OOOOHH BRA BRA POW
Lichamelijk 17 volgens mij, maar mentaal 5.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet vragen is gevaarlijker in dit geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |