quote:
Niks met petite.quote:
Pubquiz.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Boh, wat voor afspraak was dat dan
Oh.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
die ene waar we over hadden op WA eergisteren ofzo
ja sorry maar als je heupvormen bij een vrouw niet mooi vindt val je gewoon 1. op plankjes of 2. op mannenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op![]()
[..]
Ohh, dan weet ik het niet! Zou dus wel kunnen hoor.
Oh, ik wil wel een paar vragen aan je stellen?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks met petite.
[..]
Pubquiz.
Wtf?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja sorry maar als je heupvormen bij een vrouw niet mooi vindt val je gewoon 1. op plankjes of 2. op mannen
quote:Op woensdag 18 december 2013 15:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja sorry maar als je heupvormen bij een vrouw niet mooi vindt val je gewoon 1. op plankjes of 2. op mannen
quote:
Dat is lief van je.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik wil wel een paar vragen aan je stellen?
veel dikker man __Oquote:Op woensdag 18 december 2013 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou ik vind die op de foto ook dik hoor
ik heb nog nooit gehoord dat mensen heupen niet mooi vinden bij vrouwen? vrouwelijke vormen zijn toch juist mooi.quote:
ik vind het spuuglelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 15:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gehoord dat mensen heupen niet mooi vinden bij vrouwen? vrouwelijke vormen zijn toch juist mooi.
Dan moet je het eens wat vaker vragen aan mensen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gehoord dat mensen heupen niet mooi vinden bij vrouwen? vrouwelijke vormen zijn toch juist mooi.
Moet in verhouding zijn, te weinig heupen is niet mooi maar een soort zeekoe die niet door je voordeur past is ook behoorlijk waardeloos.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik niet. Ik val op fotomodellen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |