quote:Beitske Visser zal komend weekend haar debuut maken in de GP3 bij het team van Hilmer. De Nederlandse komt al uit in de World Series, maar mag in Barcelona dus voor het eerst proeven aan een Grand Prix-weekend.
Visser timmert serieus aan de weg. Ze is actief in de Formule Renault 3,5 voor het team van AVF, waar ze rijdt voor de voormalige Spyker-testcoureur Adrian Valles. In de GP3 zal ze uitkomen voor Hilmer, het team waar Robin Frijns vorig jaar nog enkele keren voor actief was in de GP2.
"Goed nieuws! Ik zal voor Hilmer rijden tijdens het GP3-weekend in Barcelona", liet Visser weten via Twitter. "Ik kijk er enorm naar uit om de baan op te gaan."
Dat switchen tussen klasses is dat wel verstandig?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:19 schreef sasquatsch het volgende:
Beitske Visser rijdt dit weekend in de GP3 voor Hilmer
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:04 schreef Spooky4u het volgende:
VT1 > P1
VT2 > P2
Gaat weer goed met Max in Pau.
straks kwali... heb er zin in.
quote:Christijan Albers zal volgende maand niet deelnemen aan de 24 uur van Le Mans. Het Lotus LMP1-team, waarvoor de Nederlander zou racen, heeft zich teruggetrokken. Dit bevestigde de ACO dinsdag.
De Duitse formatie liet eerder dit jaar ook al verstek gaan bij de eerste twee ronden van het World Endurance Championship. De ACO laat weten met het team samen te werken om de gloednieuwe LMP1-bolide van Lotus wel aan de start te krijgen van zes uursrace op het circuit van Austin, die voor 20 september gepland staat.
In de 24 uur van Le Mans zal Lotus vervangen worden door LMP2-formatie Millenium Racing, dat met een Oreca-Nissan rijdt en Oliver Turvey, John Martin en Fabien Giroix als coureus in dienst heeft.
9. 3 Audi's, 2 Toyota's, 2 Porsches en 2 Rebellions (de enige niet hybride)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:02 schreef Fir3fly het volgende:
Hoeveel LMP1 wagens doen er nog mee? Thank god for Porsche.
Eigenlijk is het ook maar zielig: 2 Rebellions die tegen zichzelf strijden in hun eigen privé klasse, LMP1-Lquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
9. 3 Audi's, 2 Toyota's, 2 Porsches en 2 Rebellions (de enige niet hybride)
quote:Max Verstappen staat in de belangstelling van enkele Formule1-teams. De zoon van voormalig F1-coureur Jos Verstappen rijdt momenteel in de Formule 3. 'Mensen praten over hem en dat is altijd een goed teken', aldus vader Verstappen.
Onder meer zouden Red Bull, McLaren en Mercedes geïnteresseerd zijn in de 16-jarige coureur, dat meldt de Telegraaf.
Max Verstappen won pas geleden een race in Duitsland en dat is in de hoogste klasse van de autosport niet ontgaan. Jos Verstappen wilde tegenover de krant niet al te veel kwijt over de interesse. 'Maar het is leuk om te merken dat er volop interesse is in Max. Zijn prestaties zijn niet onopgemerkt gebleven, mensen praten over hem en dat is altijd een goed teken.'
Van iemand van eindredactie sport verwacht ik toch wel dat als ie dan nieuws post dat het op zijn minst nieuws is.quote:
Niet echt bij stilgestaan, wist wel dat er eerder al interesse wasquote:Op maandag 26 mei 2014 13:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Van iemand van eindredactie sport verwacht ik toch wel dat als ie dan nieuws post dat het op zijn minst nieuws is.
5 maanden geleden.
=edit=quote:Op maandag 26 mei 2014 13:33 schreef Coelho het volgende:
Het ging er toch om dat ze in de paddock in Monaco met een aantal teams gesproken hebben
Dat zeker!quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:16 schreef sasquatsch het volgende:
En Max als kanshebber op de overwinning geeft ook weer een extra dimensie.
Volgens die tekst gaat Verstappen voor "Motopark" rijdenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:41 schreef sasquatsch het volgende:
Dit jaar staan er vijf Nederlanders aan de start van de Zandvoort Masters: Max Verstappen, Dennis van de Laar, Jules Szymkowiak, Indy Dontje en Steijn Schothorst.
In deze race gaat hij rijden voor Motopark omdat VAR geen auto beschikbaar heeft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens die tekst gaat Verstappen voor "Motopark" rijden
Hij zit toch bij Van Amersfoort?
Maar is het dan niet zo dat ie wellicht veel minder kans heeft? Want bij VAR gaat het nu juist zo lekker..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In deze race gaat hij rijden voor Motopark omdat VAR geen auto beschikbaar heeft.
Dat zal wel meevallen. Motopark is een goed team.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar is het dan niet zo dat ie wellicht veel minder kans heeft? Want bij VAR gaat het nu juist zo lekker..
Ik ben benieuwd. Mooi moment om na lange tijd weer eens naar het mooie circuit aan de duinen te gaan denk ik, ook geen WK voetbal die dag dus voor mij ideaalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Motopark is een goed team.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In deze race gaat hij rijden voor Motopark omdat VAR geen auto beschikbaar heeft.
Dus wel voor Szymkowiak, maar niet voor Verstappenquote:Ook Verstappens teamgenoot van Van Amersfoort Racing Jules Szymkowiak neemt deel aan het topevenement. De Limburger start voor het Nederlandse topteam in de duinen van Zandvoort.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:15 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Dus wel voor Szymkowiak, maar niet voor Verstappen
http://autosport.nl/klass(...)ters-op-4-tot-6-juliquote:Wijzigingen in de regelgeving binnen de F3-klassen en het drukke schema van het Europese F3-kampioenschap betekenden dat deelname aan de Zandvoort Masters de nodige voeten in de aarde had. De auto van Van Amersfoort Racing, die Max doorgaans bestiert, kan namelijk niet ingezet worden, omdat deze dan al op transport is naar Moskou, waar een week na Zandvoort geracet wordt. Het Nederlandse team heeft nog twee F3-auto's rondrijden in het Duitse kampioenschap, maar doordat Max pas vlak voor de seizoenstart bij Van Amersfoort Racing tekende, waren deze al bezet voor de Zandvoort Masters.
Heb je volgens mij gelijk in.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:42 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens mij mag die F3 wagen van Max niet voor de Masters gebruikt worden omdat de regels van het Europese kampioenschap dit jaar verschillen met die van het Duits of Brits F3 kampioenschap (die nog rijden met de regels van vorig jaar). Dat is ook de reden dat de Masters ook geen Masters of F3 mag heten omdat de wagens niet aan de F3 regels van de FIA voldoet.
Dus had hij sowieso een andere wagen nodig.
Zou mooi zijn als het waar is!quote:At only sixteen years old, and less than a year since his debut in the car, Max Verstappen (son of Jos driver in Formula One in the 90s) was the subject of a little hidden disputed by several teams of the Circus. At the end Verstappen decided, and these days will formalize its relationship with Mercedes, Red Bull and preferred to the other two deals on the plate. His brilliant performance in the European Formula 3 series, series that Verstappen has chosen for his debut in the car, have sparked an interest that did not show for a long time in the world of formulas in preparation.
Verstappen, accompanied by his father Jos, visited the Formula One paddock at Hockenheim last weekend, enjoying not just with the representatives of the Mercedes. At the moment Max is in second place in the European championship of Formula 3, and it is anticipated that a possible transition next year in the GP2 championship. But in the short term there are rumors of a first tests on the Mercedes Formula One in 2012.
Waarom niet? Veel heeft hij nu al niet meer te leren lijkt het wel, te zien aan zijn resultaten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom niet gewoon nog een jaar F3? Lijkt me veel verstandiger dan direct naar GP2 of FR3.5.
Lijkt mij ook, maar aan de andere kant zijn bijvoorbeeld Vettel en Kvyat ook snel gekomenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom niet gewoon nog een jaar F3? Lijkt me veel verstandiger dan direct naar GP2 of FR3.5.
Vettel was 17 toch,bij zijn eerste (test)optreden tijdens een GP weekend?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt mij ook, maar aan de andere kant zijn bijvoorbeeld Vettel en Kvyat ook snel gekomen
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:40 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Vettel was 17 toch,bij zijn eerste (test)optreden tijdens een GP weekend?
bron = http://en.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Vettelquote:Born 3 July 1987 (age 27)
In 2005 he drove for ASL Mucke Motorsport in the Formula 3 Euro Series. He was placed fifth in the final standings with 63 points, winning the year's top rookie honours. He tested the Williams FW27 Formula One automobile on 27 September as a reward for this Formula BMW success. He then went on to test for the BMW Sauber team.
Dat bedoel ik, en Vettel werd slechts vijfde in zijn rookiejaar F3, en had er toen ook al een jaar Formula BMW opzitten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:27 schreef Sinister-D- het volgende:
bron = http://en.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Vettel
18 years, 2 months, 24 days
[Weltschmerz-modus]quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Dat bedoel ik, en Vettel werd slechts vijfde in zijn rookiejaar F3, en had er toen ook al een jaar Formula BMW opzitten.
Max had al 3 kampioenschappen F1 moeten hebben volgens die redenaties....quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
[Weltschmerz-modus]
Max is overduidelijk beter dan Vettel
[/Weltschmerz-modus]
Jup was gisteren al langzaam door aan het sijpelen vanuit Hongarije. Maar nog niet bevestigd....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:33 schreef Jigzoz het volgende:
Volgens mij zei Van Dam net dat dat Red Bull-ding niet doorgaat en dat het dus Mercedes wordt.
En volgend jaar dus GP2. Als hij het daar goed doet, en daar ga ik wel van uit, dan vergroot dat zijn kansen nog meer. Zelfs als Mercedes ineens af zou haken, om welke reden dan ook, dan zijn er nog een heleboel andere opties.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jup was gisteren al langzaam door aan het sijpelen vanuit Hongarije. Maar nog niet bevestigd....
Mijn persoonlijke mening: goed dat ie niet gekozen heeft voor RBR, zij bepalen waar en hoe je ergens heen gaat. Gaat het 1 jaar mis dan ben je gewoon je hele subsidie en plaats kwijt, ongeacht of dat door eigen schuld is of niet. Zie Lewis Williamson als goed voorbeeld.
Mercedes vind ik dan weer een gevaarlijke keus omdat het onduidelijk is wat het moederbedrijf gaat doen als het eens slechter zou gaan bij het teamDie kunnen als fabrikant van het een op het ander moment de stekker eruit trekken als het ze niet meer bevalt. Het blijft tenslotte niet hun core-business. Misschien dat Ferrari of McLaren een betere keus was geweest, allebei volwaardige opleidingsprogramma's met een grote zekerheid dat ze niet zo snel stoppen in de F1. Grote nadeel is dat die beide al junioren hebben klaarstaan (Vandoorne/De Vries bij Mclaren, Ferrari heeft Marciello en Fuoco die tot nu toe ook grote kanshebbers zijn).
Lastige keuze eigenlijk
Waarom zou hij volgend jaar geen kampioen kunnen worden?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verstappen moet niet nog een jaar F3 rijden.
Kan ie alleen maar minder aanzien van krijgen door niet het kampioenschap te winnen
Dat lijkt me aannemelijk, maar daarmee laat hij niet iets 'bijzonders' zien, hij voldoet dan aan de verwachtingen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom zou hij volgend jaar geen kampioen kunnen worden?
Sam Bird had niet echt het beste CV ter wereld.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:26 schreef nils7 het volgende:
Hij heeft wel kansen bij Mercedes (zie DiResta die volgens mij wel Merc. Junior was) maar goed dat was Sam Bird ook.
Zo opportunistisch is het wereldje helaas.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
Lijkt me onzin, de meeste teams kunnen talent echt wel onderscheiden zonder daarbij alleen uit te gaan van resultaten.
maar slecht is ie ook niet. Overal waar die meedeed heeft ie wel een keer gewonnen. Maar hij heeft even goed last van hetzelfde euvel als Robin Frijns: de financiële kant.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Sam Bird had niet echt het beste CV ter wereld.
quote:Max Verstappen kan mogelijk al volgend seizoen, op 17-jarige leeftijd, zijn debuut in de Formule 1 maken. Helmut Marko, de Oostenrijkse baas van het Red Bull Junior-programma, heeft een voorstel van die strekking klaarliggen en hoopt binnenkort met het Limburgse talent en zijn vader Jos Verstappen tot een akkoord te komen.
In het plan van Marko zou één van de twee stoeltjes van Scuderia Toro Rosso, het satellietteam van Red Bull, voor Max Verstappen worden gereserveerd.
Vader en zoon Verstappen waren op de Red Bull Ring in Spielberg voor het EK Formule 3. Op zaterdag vond er wederom een gesprek plaats met Marko, die er geen geheim meer van maakt dat hem er veel aan gelegen is om de revelatie van het F3-seizoen aan zich te binden.
"Hij is een fan van Max en dat is voor ons alleen maar prettig”, stelt Verstappen senior. De laatste wil (of kan) niet het achterste van zijn tong laten zien over de besprekingen met Marko, maar erkent wel dat een versneld debuut in de koningsklasse van de autosport ‘zomaar één van de opties zou kunnen zijn’.
Verstappen: "Als je zo’n kans krijgt, moet je die pakken. Ik geloof niet dat zeventien jaar te jong is. Zeker niet voor Max, die al heel volwassen is. Het is een goede situatie waar we in zitten, maar ook een lastige. Want wat is de juiste beslissing? En hoe vaak komt zo’n trein voorbij?”
In de autosportwereld gonst het van de geruchten over Max Verstappen en zijn op handen zijnde overgang naar Red Bull en Toro Rosso. "Ik hoor dat natuurlijk ook en het kan heel goed zijn dat Helmut Marko dit voor ogen heeft met Max, maar aan zo’n avontuur zitten altijd haken en ogen. We weten in ieder geval dat Red Bull graag wil, maar we hebben echt nog geen beslissing genomen.”
Marko zei onlangs nog tegenover TELESPORT erg onder de indruk te zijn van Max Verstappen en het gemak waarmee hij de overstap van het karting naar de autosport heeft gemaakt. Verstappen won dit seizoen al acht Formule 3-races en staat in het Europees kampioen tweede achter het Franse talent Esteban Ocon, die deel uitmaakt van het opleidingsteam van Lotus.
Een directe promotie naar de Formule 1, met slechts één jaar ervaring in de autosport op zak, zou ongekend zijn. Het alternatief voor Verstappen is om nog een seizoen ervaring op te doen in één van de overige talentklassen (GP2 of World Series by Renault).
Diezelfde discussie gaat ook al in het Junior-topicquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:18 schreef Ferry_76 het volgende:
Verstappen volgend jaar al in een Toro Rosso?:
http://www.telegraaf.nl/t(...)op_drempel_F1__.html
[..]
niets meer van vernomen, nooit meer in beeld gekomen (letterlijk). Eventjes genoemd om een zitje te bekomen in de GP2 komend jaar, maar van hem en zijn management uit direct ontkracht want "stap terug"quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat Robin Frijns ook nog wat doen komend jaar?
Waarom niet eens kijken naar LMP1 (b.v. Nissan) of eventueel DTM.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
niets meer van vernomen, nooit meer in beeld gekomen (letterlijk). Eventjes genoemd om een zitje te bekomen in de GP2 komend jaar, maar van hem en zijn management uit direct ontkracht want "stap terug"![]()
Het enige wat ie schijnbaar leuk vind aan de GP2 is Tweeten met die coureurs.....
Zielig in een hoekje zitten huilen dat Max wél een zitje bij elkaar krijgt zonder te betalen en hij nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat Robin Frijns ook nog wat doen komend jaar?
Nou ik kan me voorstellen dat het wel frustrerend is hoor. Drie kampioenschappen op een rij winnen en dan met lege handen staan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zielig in een hoekje zitten huilen dat Max wél een zitje bij elkaar krijgt zonder te betalen en hij niet
Had hij het aanbod van Red Bull maar moeten accepteren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zielig in een hoekje zitten huilen dat Max wél een zitje bij elkaar krijgt zonder te betalen en hij niet
tsja waarom? Ego? Kortzichtig? Te gedreven op 1 ding?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom niet eens kijken naar LMP1 (b.v. Nissan) of eventueel DTM.
Nyck kan volgend jaar mooi naar Renault 3.5, daarna kan bij Magnussen of Button vervangen bij Mclaren.quote:Op zondag 28 september 2014 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Nyck de Vries kampioen Eurocup Formule Renault 2.0.
Ik zag dat ook ene Panis meedoet. Is dat de zoon van?
jaquote:Op zondag 28 september 2014 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Nyck de Vries kampioen Eurocup Formule Renault 2.0.
Ik zag dat ook ene Panis meedoet. Is dat de zoon van?
Samen met Stoffel Vandoorne een team van de Lage Landen vormen.quote:Op maandag 29 september 2014 09:23 schreef Marks het volgende:
[..]
Nyck kan volgend jaar mooi naar Renault 3.5, daarna kan bij Magnussen of Button vervangen bij Mclaren.
Goed resultaat, zeker gezien korte voorbereiding en dat het volgens mij zijn debuut is in sneeuw.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:02 schreef sasquatsch het volgende:
Kevin Abbring is zojuist 11de geworden in de WRC Rally van Zweden, die gewonnen werd door Sebastien Ogier (VW) voor de Belg Thierry Neuville (Hyundai).
Hij is test- en reserverijder voor Hyundai en maakte zijn debuut in de WRC omdat hij mocht invallen voor de geblesseerde Dani Sordo. Daarnaast is Hyundai van plan in 4 WRC rally's een vierde auto voor hem in te zetten.
Ik hecht geen waarde aan die tijden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:35 schreef sasquatsch het volgende:
Beitske Visser heeft tijdens de eerste WSR Formule Renault 3.5 testen op Jerez de vijfde en vierde tijd gereden. Daarmee was ze de beste Nederlander. Meindert van Buuren werd op de eerste dag zevende en de tweede dag twaalfde, Nyck de Vries elfde en tiende.
Vorig jaar reed Visser ook top tijden in de AVF, gedurende het seizoen zelf was het enorm prut....quote:Op zondag 8 maart 2015 17:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik hecht geen waarde aan die tijden.
Dit is dan ook de reden dat ik aan tijden geen waarde echt.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vorig jaar reed Visser ook top tijden in de AVF, gedurende het seizoen zelf was het enorm prut.....
Rijkeluiszoontje? Geen talent en dan wel dit soort ambities hebbenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:51 schreef Ferry_76 het volgende:
Daniël de jong blijft nog een jaar bij het team van zijn pappie rijden:
http://www.gpupdate.net/n(...)p-motorsport-in-gp2/
5 Punten in twee jaar tijd.
Aan het eind van het seizoen deed ze het aardig in de races met zelfs een top 5 klassering. Dus ik denk dat ze het dit jaar wel beter doet dan vorig jaar. Maar we zullen wel zien.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vorig jaar reed Visser ook top tijden in de AVF, gedurende het seizoen zelf was het enorm prut....
Testtijden hier zeggen idd evenveel als in bv. de F1: hondsklote.
Ik wist niet dat het team van z'n vader was.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:51 schreef Ferry_76 het volgende:
Daniël de jong blijft nog een jaar bij het team van zijn pappie rijden:
http://www.gpupdate.net/n(...)p-motorsport-in-gp2/
5 Punten in twee jaar tijd.
Haar vader? Voormalig toerwagenracer Klaas Visser en voormalig eigenaar van een BMW/Mini dealer in Flevoland, die hij ruim een jaar geleden verkocht heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het team van z'n vader was.
En Beitske Visser waar haalt die haar budget vandaan?
Vader van Daniel de Jong die blijkbaar eigenaar is van MP Motorsport. Ik wist dat niet.quote:
Dan is Adrian Valles vrijgevig.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:53 schreef sasquatsch het volgende:
Voormalig toerwagenracer Klaas Visser en voormalig eigenaar van een BMW/Mini dealer in Flevoland, die hij ruim een jaar geleden verkocht heeft.
Al las ik ook ergens dat ze geen budget had voor F3 en voor weinig in de FR 3.5 kon racen bij Adrian Valles.
Ik doelde op de vader van Visser die misschien (een deel van) haar budget voor zijn rekening neemt.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vader van Daniel de Jong die blijkbaar eigenaar is van MP Motorsport. Ik wist dat niet.
[..]
Dan is Adrian Valles vrijgevig.
twitter:ALGUERSUARI_SR twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 18:42:29I never expected to say this bit this is the Best #girlracer in the world.Remember her name #VISSER . http://t.co/OoaPLckgVm reageer retweet
http://www.autosport.com/news/report.php/id/117990quote:Ex-Caterham Formula 1 test driver Robin Frijns could make a switch to sportscar racing this season with the WRT Audi team in the Blancpain GT Series.
Frijns, who won the Formula Renault 3.5 title in 2012, will try one of WRT's fleet of Audi R8 LMS ultras over the course of the two-day official Blancpain Endurance Series test at Paul Ricard on Wednesday and Thursday.
The 23-year-old Dutchman will be joined at WRT by former Peugeot LMP1 reserve driver Jean-Karl Vernay over the course of the test.
WRT team boss Vincent Vosse explained that both drivers were under consideration for drives in the BES and the sister Blancpain Sprint Series, which together make up the 'GT Series'.
"We will do the tests and then try to find agreements with them for this season; I hope we can do something together," Vosse told AUTOSPORT.
...
Is nu bevestigd dat Frijns voor WRT in de Blancpain GT Series gaat rijden als teamgenoot van Laurens Vanthoor, de regerend kampioen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Ook hier maar even plaatsen:
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/117990
Zou geen slechte stap zijn voor Frijns. WRT is een topteam en bij goed presteren bied dit kansen op DTM en LMP1.
Prima stap.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is nu bevestigd dat Frijns voor WRT in de Blancpain GT Series gaat rijden als teamgenoot van Laurens Vanthoor, de regerend kampioen.
Die Vaxivier lijkt me wel een talent, liet vorig jaar enkele zeer bijzondere dingen zien al weet ik zo niet meer wat. Maar weet nog wel dat ik onder de indruk was en nu dus ook snel met de test... in de gaten houden....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef 4-elements het volgende:
Tweede dag van tests van de WSR 3.5 op Motorland Aragon:
1. Mathieu Vaxivier (Fra) 1:40.662
4. Beitske Visser 1:41.245
8. Meindert van Buuren 1:41.505
9. Nyck de Vries 1:41.534
Volledig overzicht is hier te vinden: http://www.worldseriesbyr(...)fication_day_2-8.pdf
Kan zich beter gaan richten op een carrière in GT's en LMP's.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:14 schreef Marks het volgende:
En Melker gaat GP 2 testen http://www.gpupdate.net/n(...)ie-tijdens-gp2-test/
Ook een die een kans verdient bij een goed team. Wat bij bij enkele GP2, WSR maar vooral GP3 races liet zien is toch bovengemiddeld.
Snelste op dag één: http://www.racexpress.nl/(...)rein-uitslag/n/65602quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:14 schreef Marks het volgende:
En Melker gaat GP 2 testen http://www.gpupdate.net/n(...)ie-tijdens-gp2-test/
Ja goed gedaanquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Snelste op dag één: http://www.racexpress.nl/(...)rein-uitslag/n/65602
En Frijns de snelste in VT1: http://www.racexpress.nl/(...)tert-uitslag/n/65614
Melker wel ja. Frijns heeft zijn auto gisteren in de prak gereden in de quali, kon daardoor miet meedoen aan de quali-race, en start daardoor vandaag als laatste. Iets minder goed gedaan dusquote:
In een klasse met sowieso maar 8 races dacht ik? Niet erg slim, al schijnen bijna alle Audi's in die bocht een keer gespind te zijn. Maar je auto heel houden is ook een kwaliteit.quote:Op maandag 6 april 2015 10:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Melker wel ja. Frijns heeft zijn auto gisteren in de prak gereden in de quali, kon daardoor miet meedoen aan de quali-race, en start daardoor vandaag als laatste. Iets minder goed gedaan dus
Hou het maar op ervaring, zo'n Audi is iets compleet anders dan een formule-wagen.quote:Op maandag 6 april 2015 11:32 schreef aesop het volgende:
[..]
In een klasse met sowieso maar 8 races dacht ik? Niet erg slim, al schijnen bijna alle Audi's in die bocht een keer gespind te zijn. Maar je auto heel houden is ook een kwaliteit.
quote:Op maandag 6 april 2015 13:58 schreef aesop het volgende:
Frijns is überhaupt niet gestart zie ik nu....
quote:
Snap niet dat hij in deze klasse gaat rijden, maargoed... was zeker voor indycar gegaan, formule autos is toch zijn ding lijkt me en sowieso 10x spectaculairder...quote:Op maandag 6 april 2015 13:58 schreef aesop het volgende:
Frijns is überhaupt niet gestart zie ik nu....
Ik niet. Ik bedacht te laat dat het pasen wasquote:Op maandag 6 april 2015 20:22 schreef Jigzoz het volgende:
Nog FOK!-volk op Zandvoort geweest vandaag?
ja, uiteraard. Wat vond je van de truckraces en de showtrucks?quote:Op maandag 6 april 2015 20:22 schreef Jigzoz het volgende:
Nog FOK!-volk op Zandvoort geweest vandaag?
Truckraces vond ik heel gaaf en dat had ik niet verwacht. Die showtrucks hadden van mij niet gehoeven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, uiteraard. Wat vond je van de truckraces en de showtrucks?
Vond het een groot succes.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Truckraces vond ik heel gaaf en dat had ik niet verwacht. Die showtrucks hadden van mij niet gehoeven.
Wat vond jij ervan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vond het een groot succes.Mooie races gezien, jammer dat Marco Donk elke keer uitviel, bijzonder dat Werner Lenz, die vorig jaar oppermachtig was, bij de derde race niet eens op het podium kwam. Showtrucks was vooral heel gaaf natuurlijk voor de mensen die er meereden, zelden zulke brede lachen gezien als toen ik op de plek stond waar ze het paddock weer op kwamen.
Feedback:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- jammer dat de snelheidsbeperking slipstreamen op het rechte stuk onmogelijk maakte.
- een groter startveld zou deze klasse nog zo vreselijk veel toffer maken.
Ja, sorry. Alleen puntjes die iedereen wel zit, maar waar niemand iets mee kan.
Ja, snap ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
die snelheidsbeperking gaat er niet af, dan komen we geen circuit meer op, veiligheid voor alles.
Dat zou heel tof zijn.quote:Doordat dit de eerste race van het seizoen is (en eerder dan de eerste races van de FIA de de Britse raceklasse BTRA) waren nog niet alle trucks klaar. Op de Nürburgring in juli rijden we met ik schat 30/40 trucks, (maar dat is samen met de FIA en BTRA), bij de finaleraces wil ik een veld van minstens 15 trucks hebben (en dat gaat lukken ook), als we wat meer Britten er bij krijgen dan alleen Powell wellicht zelfs 20 of meer.
Nee, voorlopig niet. Tenzij Assen ons een interessant voorstel doet natuurlijk. Is deze foto trouwens niet van de laatste keer dat er daar truckraces waren? Met maar liefst 3 deelnemers...?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef Waffle het volgende:
Komen ze ook nog wel eens op Assen? Is voor mij wat makkelijker te bereiken dan Zandvoort. Kan me deze strijd nog wel herinneren:
[ afbeelding ]
Wat was dat gaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |