Waarom zou hij volgend jaar geen kampioen kunnen worden?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verstappen moet niet nog een jaar F3 rijden.
Kan ie alleen maar minder aanzien van krijgen door niet het kampioenschap te winnen
Dat lijkt me aannemelijk, maar daarmee laat hij niet iets 'bijzonders' zien, hij voldoet dan aan de verwachtingen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom zou hij volgend jaar geen kampioen kunnen worden?
Sam Bird had niet echt het beste CV ter wereld.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:26 schreef nils7 het volgende:
Hij heeft wel kansen bij Mercedes (zie DiResta die volgens mij wel Merc. Junior was) maar goed dat was Sam Bird ook.
Zo opportunistisch is het wereldje helaas.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
Lijkt me onzin, de meeste teams kunnen talent echt wel onderscheiden zonder daarbij alleen uit te gaan van resultaten.
maar slecht is ie ook niet. Overal waar die meedeed heeft ie wel een keer gewonnen. Maar hij heeft even goed last van hetzelfde euvel als Robin Frijns: de financiële kant.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Sam Bird had niet echt het beste CV ter wereld.
quote:Max Verstappen kan mogelijk al volgend seizoen, op 17-jarige leeftijd, zijn debuut in de Formule 1 maken. Helmut Marko, de Oostenrijkse baas van het Red Bull Junior-programma, heeft een voorstel van die strekking klaarliggen en hoopt binnenkort met het Limburgse talent en zijn vader Jos Verstappen tot een akkoord te komen.
In het plan van Marko zou één van de twee stoeltjes van Scuderia Toro Rosso, het satellietteam van Red Bull, voor Max Verstappen worden gereserveerd.
Vader en zoon Verstappen waren op de Red Bull Ring in Spielberg voor het EK Formule 3. Op zaterdag vond er wederom een gesprek plaats met Marko, die er geen geheim meer van maakt dat hem er veel aan gelegen is om de revelatie van het F3-seizoen aan zich te binden.
"Hij is een fan van Max en dat is voor ons alleen maar prettig”, stelt Verstappen senior. De laatste wil (of kan) niet het achterste van zijn tong laten zien over de besprekingen met Marko, maar erkent wel dat een versneld debuut in de koningsklasse van de autosport ‘zomaar één van de opties zou kunnen zijn’.
Verstappen: "Als je zo’n kans krijgt, moet je die pakken. Ik geloof niet dat zeventien jaar te jong is. Zeker niet voor Max, die al heel volwassen is. Het is een goede situatie waar we in zitten, maar ook een lastige. Want wat is de juiste beslissing? En hoe vaak komt zo’n trein voorbij?”
In de autosportwereld gonst het van de geruchten over Max Verstappen en zijn op handen zijnde overgang naar Red Bull en Toro Rosso. "Ik hoor dat natuurlijk ook en het kan heel goed zijn dat Helmut Marko dit voor ogen heeft met Max, maar aan zo’n avontuur zitten altijd haken en ogen. We weten in ieder geval dat Red Bull graag wil, maar we hebben echt nog geen beslissing genomen.”
Marko zei onlangs nog tegenover TELESPORT erg onder de indruk te zijn van Max Verstappen en het gemak waarmee hij de overstap van het karting naar de autosport heeft gemaakt. Verstappen won dit seizoen al acht Formule 3-races en staat in het Europees kampioen tweede achter het Franse talent Esteban Ocon, die deel uitmaakt van het opleidingsteam van Lotus.
Een directe promotie naar de Formule 1, met slechts één jaar ervaring in de autosport op zak, zou ongekend zijn. Het alternatief voor Verstappen is om nog een seizoen ervaring op te doen in één van de overige talentklassen (GP2 of World Series by Renault).
Diezelfde discussie gaat ook al in het Junior-topicquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:18 schreef Ferry_76 het volgende:
Verstappen volgend jaar al in een Toro Rosso?:
http://www.telegraaf.nl/t(...)op_drempel_F1__.html
[..]
niets meer van vernomen, nooit meer in beeld gekomen (letterlijk). Eventjes genoemd om een zitje te bekomen in de GP2 komend jaar, maar van hem en zijn management uit direct ontkracht want "stap terug"quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat Robin Frijns ook nog wat doen komend jaar?
Waarom niet eens kijken naar LMP1 (b.v. Nissan) of eventueel DTM.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
niets meer van vernomen, nooit meer in beeld gekomen (letterlijk). Eventjes genoemd om een zitje te bekomen in de GP2 komend jaar, maar van hem en zijn management uit direct ontkracht want "stap terug"![]()
Het enige wat ie schijnbaar leuk vind aan de GP2 is Tweeten met die coureurs.....
Zielig in een hoekje zitten huilen dat Max wél een zitje bij elkaar krijgt zonder te betalen en hij nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat Robin Frijns ook nog wat doen komend jaar?
Nou ik kan me voorstellen dat het wel frustrerend is hoor. Drie kampioenschappen op een rij winnen en dan met lege handen staan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zielig in een hoekje zitten huilen dat Max wél een zitje bij elkaar krijgt zonder te betalen en hij niet
Had hij het aanbod van Red Bull maar moeten accepteren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zielig in een hoekje zitten huilen dat Max wél een zitje bij elkaar krijgt zonder te betalen en hij niet
tsja waarom? Ego? Kortzichtig? Te gedreven op 1 ding?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom niet eens kijken naar LMP1 (b.v. Nissan) of eventueel DTM.
Nyck kan volgend jaar mooi naar Renault 3.5, daarna kan bij Magnussen of Button vervangen bij Mclaren.quote:Op zondag 28 september 2014 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Nyck de Vries kampioen Eurocup Formule Renault 2.0.
Ik zag dat ook ene Panis meedoet. Is dat de zoon van?
jaquote:Op zondag 28 september 2014 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Nyck de Vries kampioen Eurocup Formule Renault 2.0.
Ik zag dat ook ene Panis meedoet. Is dat de zoon van?
Samen met Stoffel Vandoorne een team van de Lage Landen vormen.quote:Op maandag 29 september 2014 09:23 schreef Marks het volgende:
[..]
Nyck kan volgend jaar mooi naar Renault 3.5, daarna kan bij Magnussen of Button vervangen bij Mclaren.
Goed resultaat, zeker gezien korte voorbereiding en dat het volgens mij zijn debuut is in sneeuw.quote:Op zondag 15 februari 2015 13:02 schreef sasquatsch het volgende:
Kevin Abbring is zojuist 11de geworden in de WRC Rally van Zweden, die gewonnen werd door Sebastien Ogier (VW) voor de Belg Thierry Neuville (Hyundai).
Hij is test- en reserverijder voor Hyundai en maakte zijn debuut in de WRC omdat hij mocht invallen voor de geblesseerde Dani Sordo. Daarnaast is Hyundai van plan in 4 WRC rally's een vierde auto voor hem in te zetten.
Ik hecht geen waarde aan die tijden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:35 schreef sasquatsch het volgende:
Beitske Visser heeft tijdens de eerste WSR Formule Renault 3.5 testen op Jerez de vijfde en vierde tijd gereden. Daarmee was ze de beste Nederlander. Meindert van Buuren werd op de eerste dag zevende en de tweede dag twaalfde, Nyck de Vries elfde en tiende.
Vorig jaar reed Visser ook top tijden in de AVF, gedurende het seizoen zelf was het enorm prut....quote:Op zondag 8 maart 2015 17:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik hecht geen waarde aan die tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |