Ik bedoel de kieren afdichten tussen de ventilatie/verwarmings kanaal delen, dit zijn metalen buizen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:55 schreef Geerd het volgende:
Hu waarom wil je ventilatie afdichten ? En waarom is dat hier niet dan?
Aaah nu snap ik hem thanksquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:08 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Ik bedoel de kieren afdichten tussen de ventilatie/verwarmings kanaal delen, dit zijn metalen buizen.
Dit is niet mijn huis maar zo ziet het plafond van mijn kelder er ook ongeveer uit.
[ afbeelding ]
In Nederland wordt vooral heet water gebruikt voor de verwarming, in mijn omgeving (Canada) hete lucht.
Parasol kan ook nog uit het Spaans vertaald worden als 'voor de zon' (letterlijk: 'voor zon').quote:Op maandag 13 januari 2014 16:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Neen, dat komt uit het Latijn. "Contre pluie" en "contre soleil" zouden "tegen regen" en "tegen zon" betekenen.
die reclame bestaat pas net dus dat zal je geen jaren gekost hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:30 schreef afsje het volgende:
Dat 'Cor en Don' van de reclame = Corendon. Meh
Oh shit hahaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een latrelatie is niet hetzelfde als een langeafstandsrelatie.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Op de een of andere bizarre manier was me vandaag opgevallen dat de Schotse vlag als achtergrond gebruikt word op de Britse Union Jack. Nadat ik eens aandachtig dat ding bekeken had zag ik de Engelse en Ierse vlag er ook in.
Dat was me nooit opgevallen dat de Union Jack een combinatie was van 3 andere vlaggen
Edit:
Waar Wikipedia allemaal niet goed voor is
[ afbeelding ]
Dat wist ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Op de een of andere bizarre manier was me vandaag opgevallen dat de Schotse vlag als achtergrond gebruikt word op de Britse Union Jack. Nadat ik eens aandachtig dat ding bekeken had zag ik de Engelse en Ierse vlag er ook in.
Dat was me nooit opgevallen dat de Union Jack een combinatie was van 3 andere vlaggen
Edit:
[ afbeelding ]
Wist je ook dat je hem ook op zijn kop kan hangen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
lang genoeg gestaard vanmiddag om dat ook te zien. 180 graden met de klok mee draaien heeft geen zin iigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:00 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Wist je ook dat je hem ook op zijn kop kan hangen?
Hij heeft namelijk een boven- en onderkant.
Vandaar dat Franse schepen nooit hulp krijgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
lang genoeg gestaard vanmiddag om dat ook te zien. 180 graden met de klok mee draaien heeft geen zin iig![]()
En weet jij ook waarom dat ze vlaggen ondersteboven hangen op schepen? Zodat andere schepen kunnen zien dat je in nood bent en hulp nodig hebt
Tja, als je dichtbij genoeg bent om te kunnen zien hoe de vlag hangt, dan ben je ook dichtbij genoeg om te zien of er iets mis is, lijkt mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Vandaar dat Franse schepen nooit hulp krijgen.
Het is echt zo, heeft met de witte banen te maken: http://resources.woodland(...)aphy/unionjack7.htmlquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
lang genoeg gestaard vanmiddag om dat ook te zien. 180 graden met de klok mee draaien heeft geen zin iig![]()
En weet jij ook waarom dat ze vlaggen ondersteboven hangen op schepen? Zodat andere schepen kunnen zien dat je in nood bent en hulp nodig hebt
Het klopt niet helemaal hoe je het nu zegt. Ierland is de benaming voor het land Ierland, dat niets met het Verenigd Koninkrijk van doen heeft. Ierland heeft een eigen taal, betaalt met de euro en heeft een andere vlag. Het deel dat bij het Verenigd Koninkrijk hoort (met de witte vlag met rood diagonaal kruis) is Noord-Ierland dat samen met Schotland, Engeland en Wales het Verenigd Koninkrijk vormt (waarom is de vlag van Wales eigenlijk niet in de union jack verwerkt?)quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:36 schreef Sinister-D- het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:27 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Het klopt niet helemaal hoe je het nu zegt. Ierland is de benaming voor het land Ierland, dat niets met het Verenigd Koninkrijk van doen heeft. Ierland heeft een eigen taal, betaalt met de euro en heeft een andere vlag. Het deel dat bij het Verenigd Koninkrijk hoort (met de witte vlag met rood diagonaal kruis) is Noord-Ierland dat samen met Schotland, Engeland en Wales het Verenigd Koninkrijk vormt (waarom is de vlag van Wales eigenlijk niet in de union jack verwerkt?)
Ook viel Ierland onder het VK destijds. Daarom dat de vlag van ierland, de st patricks, ook erin verwerkt is. Waarvan nu alleen nog noord-ierland onder het vk valt.quote:The Welsh dragon does not appear on the Union Flag. This is because when the first Union Flag was created in 1606, the Principality of Wales by that time was already united with England and was no longer a separate principality.
Dan nog is het een vreemde naam. Stel je een band voor met de naam De Doperwten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:11 schreef Postbus100 het volgende:
Dat de bandnaam Black Eyed Peas niet zomaar uit de lucht komt vallen. Blijkt een erwtensoort te zijn.
[ afbeelding ]
de rode hete chilipepers is ook apartquote:Op zondag 26 januari 2014 09:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan nog is het een vreemde naam. Stel je een band voor met de naam De Doperwten.
Het rap trio Zout en peper niet te vergeten. Heel veel band namen zijn als je ze vertaalt niet zo stoer meer.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de rode hete chilipepers is ook apart
Misschien dat het nog wel wat cooler klinkt als "Zout en pepâh".quote:Op zondag 26 januari 2014 12:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Het rap trio Zout en peper niet te vergeten. Heel veel band namen zijn als je ze vertaalt niet zo stoer meer.
Hooguit wat Haagserquote:Op zondag 26 januari 2014 12:49 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Misschien dat het nog wel wat cooler klinkt als "Zout en pepâh".
Of Jij Ook, Koningin, De Vogels, De Deuren...zo lelijk allemaalquote:Op zondag 26 januari 2014 13:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Hooguit wat Haagser![]()
Maar inderdaad, ik vraag me af of de kevers en de rollende stenen het in NL zo hadden gered
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |