Deze sc heeft borderliner ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Soms is het hier chill, soms niet.
Wat voor naam?quote:Op woensdag 18 december 2013 02:25 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zo erg de neiging om een naam te typen, maar ik doe het niet. Zit gewoon vast in mijn hoofd door Tchock.
quote:
Oh. Valt weer tegen dit.quote:
Is dat niet overal?quote:
Ja ik wees Tjacka ook alleen op zijn foutjequote:Op woensdag 18 december 2013 02:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat niet overal?
VBL kent ook topmomenten volgende moment maakt iedereen elkaar weer af.
terug je kast inquote:Op woensdag 18 december 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik wees Tjacka ook alleen op zijn foutje
Jouw toetsenbord instellingen staan op Chineesquote:
Sorry meester.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw toetsenbord instellingen staan op Chinees
Wat voor topic had hij gemaakt?quote:Op woensdag 18 december 2013 02:32 schreef Elan het volgende:
Al was de cul topic van Knut dichtmaken een doodzonde
Tot zoquote:
Sowiesoquote:
Ik heb ook wel zin eigenlijk. Gaat vast leuk worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SowiesoIk baal er alleen van dat ik me moet in houden met alles
quote:Op woensdag 18 december 2013 02:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin eigenlijk. Gaat vast leuk worden.
Buiten sushi om is Japans eten sowieso een plus.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:35 schreef Elan het volgende:
[..]
5 favoriete Japanse gerechten.
Yvonne heeft hem weer open gedaan
Hoezo? Ins en Cachie doen het wel toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 02:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon drinken anders hoor. Voor jullie ook leuker.
Cachie twijfelt. En bij twijfel niet doen tochquote:Op woensdag 18 december 2013 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ins en Cachie doen het wel toch?
Zekerquote:Op woensdag 18 december 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten sushi om is Japans eten sowieso een plus.
Geen idee. Teriyaki is echt heerlijk inderdaadquote:Op woensdag 18 december 2013 02:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker
Teriyaki is goed te eten, of die dure biefstuk. Al is dat niet echt japans zeker?
Nee sowieso. En als je je slecht voelt ook niet trouwens.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Cachie twijfelt. En bij twijfel niet doen toch
Nooit last van gehad.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee sowieso. En als je je slecht voelt ook niet trouwens.
Ze zeggen hetquote:
Geen idee maar hij is sinds 4 december al afwezigquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 02:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij?
Ik niet, ik kan niet slapen
Ook en tong ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij?
Ik niet, ik kan niet slapen
Er was iemand ernstig ziek in zijn naaste omgeving postte hij.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee maar hij is sinds 4 december al afwezig
Tong is best een kutuserquote:Op woensdag 18 december 2013 02:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was iemand ernstig ziek in zijn naaste omgeving postte hij.
Misschien even flink naar de fles gegrepen?
Tong = FOK!
Mooie post elan.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was iemand ernstig ziek in zijn naaste omgeving postte hij.
Misschien even flink naar de fles gegrepen?
Tong = FOK!
Chill voor julliequote:
Dit staat genoteerd. Bereid je maar voor wanneer Tong terugkomtquote:Op woensdag 18 december 2013 02:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tong is best een kutuser
Ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tong is best een kutuser
Ach dat weet hij wel van mijquote:Op woensdag 18 december 2013 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit staat genoteerd. Bereid je maar voor wanneer Tong terugkomt
En nu slapen. Dag vrinden.
Dat wel maar toch mis je zijn aanwezigheid en rare topics.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tong is best een kutuser
Sja voornamelijk kuttopics. En verder zit hij in VBL en als ik ergens niet te vinden ben is het daar welquote:Op woensdag 18 december 2013 02:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat wel maar toch mis je zijn aanwezigheid en rare topics.
Alleen maar hooligans daar ook. Ik zou daar ook niet komen.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sja voornamelijk kuttopics. En verder zit hij in VBL en als ik ergens niet te vinden ben is het daar wel
VBLquote:Op woensdag 18 december 2013 02:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sja voornamelijk kuttopics. En verder zit hij in VBL en als ik ergens niet te vinden ben is het daar wel
Sowieso praten over voetbalquote:Op woensdag 18 december 2013 02:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen maar hooligans daar ook. Ik zou daar ook niet komen.
Ik zit de laatste tijd heeel weinig op fok want druk met studie enz. Ik zat heel veel in radio49 en TVSC . En ik ben webloggerquote:Op woensdag 18 december 2013 02:54 schreef Elan het volgende:
[..]
VBL
Kutste gedeelte van Fok
Waar post jij zoal dan? Of geen sc?
Raar ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sowieso praten over voetbalDat spel is altijd hetzelfde hoe kan je dat boeiend blijven vinden
[..]
Ik zit de laatste tijd heeel weinig op fok want druk met studie enz. Ik zat heel veel in radio49 en TVSC . En ik ben weblogger
Ik mis het niet zoveel. ik mis eerder jellereppe die kutmocroquote:Op woensdag 18 december 2013 02:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat wel maar toch mis je zijn aanwezigheid en rare topics.
Gewoon zwemmen voor conditie. Sport kijken vind ik niks aanquote:Op woensdag 18 december 2013 02:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Raar ja.
Wat doe je dan voor sport? Ik zit op curling best tof.
Je bent zelf kutmocro.quote:Op woensdag 18 december 2013 03:00 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik mis het niet zoveel. ik mis eerder jellereppe die kutmocro
Van november tot maart ja. Gewoon bij de plaatselijke ijsbaan. Het is echt leuk hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 03:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon zwemmen voor conditie. Sport kijken vind ik niks aan
En kun je op curling zitten
Welke mocro?quote:Op woensdag 18 december 2013 03:00 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik mis het niet zoveel. ik mis eerder jellereppe die kutmocro
Overdag wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 03:01 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Hallotjes zijn er mooie dames aanwezig?
tijdje geweest sinds ik was in de date-scene
Hoe regel ik er een zonder te betalen?quote:Op woensdag 18 december 2013 03:06 schreef Tjacka het volgende:
Er zijn echt heeel veel knape chicks hier, serieus.
Crack. Dan verschillen wij duidelijk van smaak.quote:Op woensdag 18 december 2013 03:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ownee die is mod nu.
Weet haar naam ff niet vriendin van Tschok?
Crack is niet lelijk gekkie.quote:Op woensdag 18 december 2013 03:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Crack. Dan verschillen wij duidelijk van smaak.
Blijkbaarquote:Op woensdag 18 december 2013 03:32 schreef De_uitblinker het volgende:
yvonne was ooit ook zo'n nachtbraker, blijkbaar heeft die nu andere prioriteiten [ afbeelding ]
quote:
He wat. Ik heb geen zus(je).quote:Op woensdag 18 december 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht. Jij ging toch met het zusje?
goeiemorgen gianquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 08:06 schreef supersof het volgende:
[..]
goeiemorgen gian
Bijna vakantie?
Vrijdag laatste lesdagjequote:Op woensdag 18 december 2013 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst deze week nog door komen.
en jij?
Wat naarquote:
mogguhquote:
jij werkt in de horeca?quote:Op woensdag 18 december 2013 08:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Vrijdag laatste lesdagjewel paar keer werken met kerst denk ik.
ik slaap vrijwel altijd goed. Maar ben vier keer wakker geworden. Kan ik beter nachtbraken. Dan slaap ik goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat naarik slaap altijd wel lekker, maar ik doe het niet lang
zelfs mij. Bedankt.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:26 schreef Muto het volgende:
Ik ben weer weg. Ik wens jullie een fijne dag! Zelfs jou, sof.
Jou in het bijzonder, bedoel ik.quote:
mogguhquote:
oepsquote:Op woensdag 18 december 2013 09:13 schreef xcachet het volgende:
Bijna vergeten dat ik 3 uur eerder op school moest zijn
koop een nieuwequote:Op woensdag 18 december 2013 09:20 schreef xcachet het volgende:
Irriteer me er wel echt mateloos aan dat de home-knop van m'n iPhone het niet meer doet.
ja, maar jij was toch stinkend rijk?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar vind zo duur voor iets waar ik ook zonder mee kan leven
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar jij was toch stinkend rijk?
dat heb jij hier ooit beweerdquote:
daarom: sim onlyquote:Op woensdag 18 december 2013 09:35 schreef xcachet het volgende:
Ik zit nog aan een enorm duur telefoon abonnement vast. En heb deze iPhone pas sinds april (over gekocht) dus de garantie is al verlopen..
okequote:
Ja had toen een abo afgesloten bij een van de nieuwste telefoonsquote:Op woensdag 18 december 2013 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom: sim only
[..]
oke
ben je al op school?
have funquote:Op woensdag 18 december 2013 09:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja had toen een abo afgesloten bij een van de nieuwste telefoonsAlles wat in mijn abo is is nu erg duur vergeleken nu..
Nee over 1 min
Inderdaadquote:Op woensdag 18 december 2013 09:19 schreef Stuart het volgende:
De Bitcoin zakt lekker. Tjacka zal blij zijn dat hij heeft gewacht
op hoeveel staat het nu dan?quote:
dan is die inderdaad al aardig gezaktquote:
ruim 6-700quote:Op woensdag 18 december 2013 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is die inderdaad al aardig gezakt
Oké en dat meldt je hier omdat?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:06 schreef sararaats het volgende:
vanmiddag werken en vanavond Lucky Stars vouwen (misschien voor Music For Life)
CRE / Lucky Stars
Ja, iets met een nieuw verbod in China lees ik netquote:
Nummer 39 met witte lijst?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, iets met een nieuw verbod in China lees ik net
heb laatst een stuk van een aflevering gezien, maar begreep er ondanks mijn slimheid ook niet veel van. Waarom begin je niet bij seizoen 1 dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:02 schreef supersof het volgende:
Ik kijk een serie maar heb seizoen een niet gezien dus snap er niet veel van ;s maar het is wel leukOverspel, van de vara
Omdat ik die niet kan zien op uitzending gemistquote:Op woensdag 18 december 2013 11:03 schreef Muto het volgende:
[..]
heb laatst een stuk van een aflevering gezien, maar begreep er ondanks mijn slimheid ook niet veel van. Waarom begin je niet bij seizoen 1 dan?
Lig in bed honger te hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:57 schreef Muto het volgende:
superhard gestudeerd vandaag. nu even lunchen. gr.gr.
Downloadenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik die niet kan zien op uitzending gemist
geen zin inquote:
dat is niet meer dan 2 minuten werkquote:
watquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat is niet meer dan 2 minuten werk
gewoonquote:
jij hebt duidelijk last van clinomaniaquote:
wat is datquote:Op woensdag 18 december 2013 11:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk last van clinomania
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk last van clinomania
Dat je geobsedeerd bent met je bedquote:
maar ik zit nu op schoolquote:Op woensdag 18 december 2013 11:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je geobsedeerd bent met je bed
zou je nu liever op school willen zitten of in je bed?quote:
bedquote:Op woensdag 18 december 2013 11:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zou je nu liever op school willen zitten of in je bed?
laatst lag je ook nog tot 2 uur in bedquote:
nee dat kan ik wel zijn geweestquote:Op woensdag 18 december 2013 11:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
laatst lag je ook nog tot 2 uur in bed
of dat was iemand anders hier
mijn bed is lekkerder dan after eightquote:
terecht wel, ligt heerlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat kan ik wel zijn geweest
Dat moet wel een verdomd lekker bed zijn danquote:Op woensdag 18 december 2013 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn bed is lekkerder dan after eight
Dekens, kussens, boeken, laptop.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kussen
Dekens
meeehhhh
Ja of iemand die er naast wil liggenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat moet wel een verdomd lekker bed zijn dan
Mijn nieuwe bed is helaas niet zijn fijn als mijn oude bed, maarja. Het is wel fijn.
[..]
Dekens, kussens, boeken, laptop.
Het enige wat mist, is een voorraadje eten en drinken.
Meh, alleen als die boemlekker is.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja of iemand die er naast wil liggen
Nouja vooral lievquote:Op woensdag 18 december 2013 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, alleen als die boemlekker is.
Kom hier kijken. Ik download het in de tussentijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik die niet kan zien op uitzending gemist
nee geen zin inquote:Op woensdag 18 december 2013 11:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Kom hier kijken. Ik download het in de tussentijd.
ik moet straks werken voor mijn geld godverdommequote:Op woensdag 18 december 2013 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lig in bed honger te hebben.
Saaierd.quote:
Ook belangrijk, maar ik moet er wel mee willen knuffelen.quote:
Arme jongen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:50 schreef Muto het volgende:
[..]
ik moet straks werken voor mijn geld godverdomme
Ja maar dan hoeft ze niet boem lekker te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook belangrijk, maar ik moet er wel mee willen knuffelen.
Van werken word je rijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook belangrijk, maar ik moet er wel mee willen knuffelen.
[..]
Arme jongen.![]()
Ik heb hoge standaarden.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan hoeft ze niet boem lekker te zijn.
Geen trainwreck natuurlijk maarja
Ik weet. Ik mag vrijdag weer.quote:
Laatste dag voor mij. Daarna vakantie.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hoge standaarden.
[..]
Ik weet. Ik mag vrijdag weer.
Nice.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Laatste dag voor mij. Daarna vakantie.
Nee, ik ben een kleine chubby.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom?Ben je zo hawt?
Kaneelstokje is een lekkertjequote:Op woensdag 18 december 2013 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom?Ben je zo hawt?
Jeetje.quote:
Wat een liefde!quote:Op woensdag 18 december 2013 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje.
Die moet ik maar even in mijn fobo gaan zetten denk ik.
oh dat heb ik dan juist nietquote:Op woensdag 18 december 2013 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Ga je nog relaxen, of is het allemaal familie bezoeken?
[..]
Nee, ik ben een kleine chubby.
Geen idee waarom ik zulke hoge standaarden heb.
Zo ben ik.quote:
Jij bent meer van: een gat is een gat?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dat heb ik dan juist niet
Nee dat ook weer niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo ben ik.
[..]
Jij bent meer van: een gat is een gat?
Pics van je smaak?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet.
Is lastigquote:
Daar zit je dus foutquote:
Oh jawel.quote:
Ware woorden.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is lastigIk herken een cute meisje als ze voor me staat zeg maar
Alleen in uiterlijk, niet in gedrag.quote:
Ik sta gewoon niet open voor de opvattingen van anderen.quote:
Het is een gevoel, kan het niet uitleggen.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is lastigIk herken een cute meisje als ze voor me staat zeg maar
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is een gevoel, kan het niet uitleggen.
samequote:Op woensdag 18 december 2013 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar zou ik wel een knuffel geven.
Zo van achter haar omhelsen, hand op haar buik en kusje geven in de nek.quote:
Ik smelt een beetje hierquote:Op woensdag 18 december 2013 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo van achter haar omhelsen, hand op haar buik en kusje geven in de nek.
Voel je mijn liefde?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik smelt een beetje hier
Niet bromoseksueel zijnquote:
wat doen?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, liedje afluisteren en dan maar eens naar buiten.
Ja, wat moet, dat moet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Such is life.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
mooie tijd zo op de woensdagmiddag
Jij bent toch pas 17?quote:
Niet direct gehoord of je mag komen?quote:
kaneel aan de hosselquote:Op woensdag 18 december 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent toch pas 17?
Mag je dan al wel drinken?
Maar uiteraard mag je mee.
[..]
Niet direct gehoord of je mag komen?
okquote:Op woensdag 18 december 2013 13:12 schreef Toto69 het volgende:
Er loopt bloed door de straten,
De Chinezen zijn verloren.
De Amerikanen krijgen de schrik van hun leven als ze wakker worden.
Bitcoin is gecrasht.
Ik herhaal, bitcoin is gecrasht.
De geit is gemolken.
Nu gaan we weer wat anders vertolken.
Dit rijmpje is nu voorbij
ei ei ei
Mehquote:Op woensdag 18 december 2013 13:12 schreef Toto69 het volgende:
Er loopt bloed door de straten,
De Chinezen zijn verloren.
De Amerikanen krijgen de schrik van hun leven als ze wakker worden.
Bitcoin is gecrasht.
Ik herhaal, bitcoin is gecrasht.
De geit is gemolken.
Nu gaan we weer wat anders vertolken.
Dit rijmpje is nu voorbij
ei ei ei
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul...
hoe harder jhali zuigt op je lulquote:Op woensdag 18 december 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat weet ik nietquote:Op woensdag 18 december 2013 13:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
hoe harder jhali zuigt op je lul
Ik prefereer dames van boven de 20.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jeetje. Wat een deceptiequote:Op woensdag 18 december 2013 07:26 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
He wat. Ik heb geen zus(je).
Dat wordt dus verder zoeken. Ik zet Shining - V - Halmstad even op.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meer naar Zweedse BM luisteren dus.
Nu ga ik echt slapen xx
Hou oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik prefereer dames van boven de 20.
heb wel broertjesquote:Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. Wat een deceptie
[..]
Dat wordt dus verder zoeken. Ik zet Shining - V - Halmstad even op.
Ik mag allesquote:Op woensdag 18 december 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent toch pas 17?
Mag je dan al wel drinken?
Maar uiteraard mag je mee.
[..]
Niet direct gehoord of je mag komen?
nee, ik ontbreek nog.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb ik mooie mannen in mijn topic staan?
Alweer een DM ontvangen met een complimentje? De mentaliteit begint te verharden in KPD.quote:
quote:
Ik vraag mij af he.quote:
Mij niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vraag mij af he.
Als je dan eenmaal toch zover gaat als het plaatsen van je eigen lustspier op een openbaar forum. Maakt het dan uberhaupt nog uit of de complimenten van een man of een vrouw komen?
Dat lijkt mij niet. Al vind je het van vrouwen wel leuker natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vraag mij af he.
Als je dan eenmaal toch zover gaat als het plaatsen van je eigen lustspier op een openbaar forum. Maakt het dan uberhaupt nog uit of de complimenten van een man of een vrouw komen?
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Daarnaast zullen homo's waarschijnlijk meer verstand hebben van piemels dan vrouwen.
Denk niet dat ik die gezien hebquote:Op woensdag 18 december 2013 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik kreeg een Seinfeld flashback over waarom je een homo nooit meer hetero krijgt.
Jij bent een leuke user.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Denk niet dat ik die gezien hebOndanks dat Seinfeld best een leuk programma is.
Dank jequote:
Oh.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dank jeJij bent een succesvol mod.
Sorry, ik kan niet met complimentjes omgaan.quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:55 schreef Jhali het volgende:
"oh"
je kan echt goed met complimenten omgaan tjack![]()
27.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hou oud ben jij eigenlijk?
Okok.quote:
Complimenteus ben je weer.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:55 schreef Jhali het volgende:
"oh"
je kan echt goed met complimenten omgaan tjack![]()
nou wel iets langer haha maar gaat wel goed. Jij lang geslapen?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer een DM ontvangen met een complimentje? De mentaliteit begint te verharden in KPD.
[..]
En hoe energiek ben je na 3 uur slaap?
Oh dan snap ik hetquote:Op woensdag 18 december 2013 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
27.
[..]
Okok.
Veel succes dan straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |