Gewicht is prima, beter werk je aan je lengte vrind.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
Ik ben 1.75 en weeg 75kg. Op zich niets mis mee al is 70kg denk ik iets netter
Ik ben even lang als jij en 20 kilo lichterquote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
Ik ben 1.75 en weeg 75kg. Op zich niets mis mee al is 70kg denk ik iets netter
Gewenning denk ik. Ook wel zo handig als je later grote verslagen/scripties moet uittypen. Op zich is er ook weinig mis met grammar nazi'squote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef supersof het volgende:
ik snap niet dat jullie het kunnen opbrengen om met hoofdletters te typen enzo
Het is te laatquote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewicht is prima, beter werk je aan je lengte vrind.
wat schattigquote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn homoseksualiteit zit nog in een hele prille fase. Hier durf ik nog geen uitspraken over te doen.
[..]
Je weet waar ik ben zaterdag.
Wow, dat is wel erg lichtquote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben even lang als jij en 20 kilo lichter
kloptquote:
Ik ben Nederland ontvlucht. Hier zijn de mensen gemiddeld niet zo intimiderend grootquote:
Zolang je je maar goed voeltquote:
Zal er nog over nadenkenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn homoseksualiteit zit nog in een hele prille fase. Hier durf ik nog geen uitspraken over te doen.
[..]
Je weet waar ik ben zaterdag.
Normaal gesproken haal je dat nietquote:
daaromquote:Op woensdag 18 december 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang je je maar goed voelt
Beter iets te licht dan te zwaar
hé halloquote:
nee, verre vanquote:Op woensdag 18 december 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Normaal gesproken haal je dat niet
alcoholist in spequote:
helaas?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou.Nee ik kan helaas toch niet mee in de "ik ben misschien bi SC-spirit"
How come? 2 liter inclusief thee, orange juice, water allesquote:
iets minder baardquote:
Stuart, zet mij eens wat hoger op de kerstboomquote:
quote:
Ik ging Home Alone maar gelijk kijkenquote:
Tjakkie, waar was je gebleven vannacht?quote:
maak een nieuwequote:
Okayquote:Op woensdag 18 december 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuart, zet mij eens wat hoger op de kerstboom
Mijn internet had het begeven.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjakkie, waar was je gebleven vannacht?
ik dronk nooit wat op schoolquote:Op woensdag 18 december 2013 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
How come? 2 liter inclusief thee, orange juice, water alles
Jaja. 11 minuten geloof ikquote:Op woensdag 18 december 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi lekker ding. Heb je nou nog de timer stilgezet bij het leegdrinken van je bier?
Ik snap je antwoord niet ;s ik vroeg helaasquote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best efficiënt toch, tenzij het je leven beheerst.
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuart, zet mij eens wat hoger op de kerstboom
[..]
[..]
Ik ging Home Alone maar gelijk kijken![]()
Verzin wat leuksquote:
Wel goed bedacht, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Voor je reageert: "Verzin wat leuks"
Sterk. Dit wordt een kwaliteitsbooster.
Ja. maar New York is dan ookquote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Deel 2 vind ik het leukst hoe die in New York zit en allesEn sowieso dikke plakken sneeuw
Ik weet niet of het sneller kan hoor. Dan moet ik echt het Guiness world book of records bellen.quote:
Hm nee, alleen aan kerst. 2 dagen later ben ik jarig dusquote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
fokit, doe je ook aan nieuwjaars cadeautjes?
omg wat is ditquote:
0:43, de donkere mevrouw met okselhaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef Divje het volgende:
Kudos voor degene die de tepel spot.[ afbeelding ]
Helaas in de zin van.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik snap je antwoord niet ;s ik vroeg helaas
gewoon in een keer wegwerkenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet of het sneller kan hoor. Dan moet ik echt het Guiness world book of records bellen.
is voor jouquote:
Oh zo. Ik snap je. Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas in de zin van.
Het wel zijn zou best efficiënt kunnen zijn aangezien je keuze tweemaal zo groot wordt.
Poeh wat een ingewikkelde zin.
jammerquote:Op woensdag 18 december 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, alleen aan kerst. 2 dagen later ben ik jarig dus
Jij wel?quote:
Nee ik ook nietquote:
Niet naar gekeken. Hij zit er alleen altijd als sof er ook zit.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
0:43, de donkere mevrouw met okselhaar.
Tepels zijn verboden, is een tepelverwijzing dat ook? Ik wil geen ban.
Nooit geweest, lijkt me wel tof.quote:
hij is eng manquote:Op woensdag 18 december 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet naar gekeken. Hij zit er alleen altijd als sof er ook zit.
Ze hebben in Utrecht een nieuw restaurant waar ze hele rare combi serverenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
gewoon in een keer wegwerken
[..]
is voor jou
Ik ga er dit jaar heen waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nooit geweest, lijkt me wel tof.
vertelquote:Op woensdag 18 december 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben in Utrecht een nieuw restaurant waar ze hele rare combi serveren
Toen ik naar buiten liep stond ie daar ook ineens en zei hij ''Ze is van mij"quote:
ik wil graag nog een reactiequote:Op woensdag 18 december 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben in Utrecht een nieuw restaurant waar ze hele rare combi serveren
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toen ik naar buiten liep stond ie daar ook ineens en zei hij ''Ze is van mij"
btje raar :s
Luxe hamburgers schijnbaar, met wijnquote:
Jaloersquote:Op woensdag 18 december 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga er dit jaar heen waarschijnlijk
Dat je dat vol wist te houdenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dronk nooit wat op school
laatste tijd wel
Uh, we hebben je gemist.quote:
is dat raar dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luxe hamburgers schijnbaar, met wijn
Nou ja, wijn en hamburgers?quote:
doegquote:Op woensdag 18 december 2013 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weet nog niet wie, gok op jeniffer lawrence, maar dat zien we in dromenland
Bijna elke sterrenrestaurant heeft wel eigen variant op een broodje hamburger. Totale verspilling van je geld natuurlijk maar dat mag de pret niet drukken. En bij luxe hoort die wijn gewoonquote:Op woensdag 18 december 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luxe hamburgers schijnbaar, met wijn
jij en je maagquote:Op woensdag 18 december 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, wijn en hamburgers?Lijkt me niet heel lekker
![]()
Sowieso is die zaak niks voor mij want ze gooien er 10 soorten groenten op
Voor mij graag Morgan Saylor, Kaya Scodelario en Emma Watson in mijn bed graag. Omdat het bijna kerst isquote:Op woensdag 18 december 2013 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weet nog niet wie, gok op jeniffer lawrence, maar dat zien we in dromenland
trustequote:Op woensdag 18 december 2013 00:37 schreef Rodawa het volgende:
Ik gooi nog even wat speculaasbrokken in mijn mik en ga daarna slapen.
Nouja, eerst nog even de tanden goed afraggen met aquafresh, natuurlijk.
Welterusten allemaal.
geen ideequote:
Neequote:
Ik ben trots op je. Onze band is nog pril maar ik wil je nu al het beste toewensen deze nacht.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:37 schreef Rodawa het volgende:
Ik gooi nog even wat speculaasbrokken in mijn mik en ga daarna slapen.
Nouja, eerst nog even de tanden goed afraggen met aquafresh, natuurlijk.
Welterusten allemaal.
doe een nieuwequote:
watjequote:Op woensdag 18 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeIk en m`n dramaeter zijn
Ik lust geen sla dus
Als we het zo bekijken zal de vloer onder de boom leeg blijven hierquote:Op woensdag 18 december 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor mij graag Morgan Saylor, Kaya Scodelario en Emma Watson in mijn bed graag. Omdat het bijna kerst is
Er waren vanmiddag/avond weer wat users ongesteld. Wellicht had ik toch beter hier de OP kunnen veranderen in een stuk tekst over de vrouwelijke menstruatie in plaats van op VBL.quote:
#FreeJimboquote:
Ja, ik ben echt ergquote:
doequote:
Zo oud als het internet zelf, maar wel geniaalquote:Op woensdag 18 december 2013 00:37 schreef supersof het volgende:
kijk dit
https://www.facebook.com/(...)90571&type=2&theater
Nee, dan zet ik dat zelf neer.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
doe
Tjacka is de beste mod x grtd
oud maar goudquote:Op woensdag 18 december 2013 00:37 schreef supersof het volgende:
kijk dit
https://www.facebook.com/(...)90571&type=2&theater
doe danquote:Op woensdag 18 december 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, dan zet ik dat zelf neer.
Dat doe ik mijzelf niet aan.
Ze speelt in Homeland. En daar in die serie is ze knapper dan in het echt jaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
Ik ging Morgan Saylor googlen omdat haar naam geen belletje deed rinkelen.
Make-up verpest dat kind.
ik doe wel supersof is een debielquote:Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
doe dan
xcachet, ezell en sof zijn lief
ja doequote:Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik doe wel supersof is een debiel
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik doe wel supersof is een debiel
Ik herkende haar. Maar wel echt zonde.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze speelt in Homeland. En daar in die serie is ze knapper dan in het echt ja
jammerquote:
Ik heb altijd praatjes. Die praatjes gaan mij nog eens de kop kosten hier.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:42 schreef Divje het volgende:
Tjacka gaat aan het bier en krijgt direct praatjes
Wel lieve praatjes. En je hebt gelijk denk ikquote:Op woensdag 18 december 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb altijd praatjes. Die praatjes gaan mij nog eens de kop kosten hier.
Inderdaad, klootzak. Je hebt mijn band met Mirjan en Yvonne grondig verziekt.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb altijd praatjes. Die praatjes gaan mij nog eens de kop kosten hier.
en nu?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg het niet echt warm of koud van Morgan Saylor en dat nog los van hoe jong ze eruit ziet.
Haar moeder in de serie is ook niet verkeerd hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg het niet echt warm of koud van Morgan Saylor en dat nog los van hoe jong ze eruit ziet.
Sowieso.quote:
Trustenquote:
Ik zou haar niet veel ouder dan 13 inschatten. Hoeft niet uit te maken, maar als ik dan toch naar perfecte, onbereikbare vrouwen zoek.quote:
Truste weifeiquote:
Het zegt me nietsquote:Op woensdag 18 december 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
Laten we het aan Stuart vragen. Die heeft hier wel verstand van.
Stuart, wat vind jij van Morgan Saylor?
Nou 13 is wel erg overdrevenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou haar niet veel ouder dan 13 inschatten. Hoeft niet uit te maken, maar als ik dan toch naar perfecte, onbereikbare vrouwen zoek.
[..]
Truste weifei
19 is ze toch inmiddels?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou 13 is wel erg overdreven![]()
Maar laat jouw perfecte onbereikbare vrouw eens zien.
Jupquote:
Voor viertienjarigen jaquote:Op woensdag 18 december 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij gaat alleen voor viertienjarigen?
Dan zul je Elle Fanning moeten hosselen.quote:
zou doenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zul je Elle Fanning moeten hosselen.
Hmm ik zag net Salma Hayek een dansje doen in mijn filmquote:Op woensdag 18 december 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou 13 is wel erg overdreven![]()
Maar laat jouw perfecte onbereikbare vrouw eens zien.
quote:
Erg jammer inderdaadquote:Op woensdag 18 december 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik niet meer maken opleidingsgebonden
Ze ziet eruit alsof ze 18 is, minstensquote:
Bijna legaal.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Erg jammer inderdaad
[..]
Ze ziet eruit alsof ze 18 is, minstens
quote:
Wat niet weet wat niet deert.quote:
Hmm, fout is een te groot woord. Al moet je het wel heel zeker weten gezien alle kritiek welke je over je heen krijgt.quote:
Ja dat bedoel ik niet. Dat je meteen zegt dat dat fout klinkt. Spelen wel heel wat meer factoren mee dan die 2 getallenquote:
Present.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik niet. Dat je meteen zegt dat dat fout klinkt. Spelen wel heel wat meer factoren mee dan die 2 getallen![]()
Hij kan net 20 zijn geworden, zij kan bijna 16 zijn. Hij kan kinderlijker zijn mentaal en zij volwassener zodat ze nog op redelijk dezelfde golflengte zitten.
En ook al is dat ook nog niet het geval. Who cares
Wanneer is je verjaardag?quote:Op woensdag 18 december 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil deze mok.
[ afbeelding ]
JA HET GAAT NIET ALLEEN MAAR OVER JOU HEURRquote:
ALSOF DE WERELD NIET ALLEEN OM MIJ DRAAIT JEZUSquote:Op woensdag 18 december 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JA HET GAAT NIET ALLEEN MAAR OVER JOU HEURR
Al denkt 80% daar anders over waardoor je er wel echt achter moet staan zoals ik al stelde. Om over ouders nog maar te zwijgenquote:Op woensdag 18 december 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
Mensen zouden zich daar wat minder druk om moeten maken, als het nou echt een proportioneel groot verschil is a la. Maar die paar jaartjes. Maakt echt niet uit.
Baasquote:
oh dan kunnen ze weer terugquote:Op woensdag 18 december 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BaasZe vallen wel klein uit, dus
Dat je het weet
Ja klopt. Ik heb altijd jongere vriendinnen gehad, nooit echt problemen. Leeftijdsverschil viel meestal ook wel meequote:Op woensdag 18 december 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al denkt 80% daar anders over waardoor je er wel echt achter moet staan zoals ik al stelde. Om over ouders nog maar te zwijgen
Geen ervaring mee overigens, een goede vriend wel.
Ik zal het onthouden, wacht nog met kopen van mok x.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
16 april. 4 dagen voor Hitler, 8 na Xcachet.
Nah, moet je er gewoon uitlopenquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, wacht nog met kopen van mok x.
16 april, maakt mij dat ouder of jonger dan jij?quote:Op woensdag 18 december 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb altijd jongere vriendinnen gehad, nooit echt problemen. Leeftijdsverschil viel meestal ook wel mee
Sofie is een antroposofische muts die denkt iets te weten over filosofie.quote:
Post eens preview.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:06 schreef Ezell het volgende:
De wereld van Ezell
Dat zou echt een verdomd goede film zijn.
Jonger.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
[..]
16 april, maakt mij dat ouder of jonger dan jij?
Juist niet toch? Herinner mij die film nauwelijks. Ooit met filosofie gekeken. Laatste uur op vrijdag.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sofie is een antroposofische muts die denkt iets te weten over filosofie.
FiloSofie hihaho
Over tien maanden pas.quote:
Ik heb mijn kaarten alvast besteld.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Juist niet toch? Herinner mij die film nauwelijks. Ooit met filosofie gekeken. Laatste uur op vrijdag.
[..]
Over tien maanden pas.
Mijn verhalen worden gek genoeg altijd zwartgallig na verloop van tijd net als mijn tekeningenquote:
Nee ik lul maar watquote:Op woensdag 18 december 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Juist niet toch? Herinner mij die film nauwelijks. Ooit met filosofie gekeken. Laatste uur op vrijdag.
[..]
Over tien maanden pas.
Oh ik bedoelde of je nog wou?quote:Op woensdag 18 december 2013 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amstel helaas, was in de aanbieding.
liefquote:Op woensdag 18 december 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik zag net Salma Hayek een dansje doen in mijn film
[..]
[ afbeelding ]Hier nog wat puppy's voor het slapen dan.
Graag.quote:
Graagquote:Op woensdag 18 december 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
Ik heb wijn hier op tafel staan. Kan opdrinken. Zal ik doen? Alcoholist in spé.
Gaat je goed af dat slapen zo te zienquote:
Jij gaat helemaal de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
Ik heb wijn hier op tafel staan. Kan opdrinken. Zal ik doen? Alcoholist in spé.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal de verkeerde kant op.
Ik heb al een afspraak gemaakt bij de kliniek, je kan morgen terechtquote:
Natuurlijk, want ze is whatsappen met mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat je goed af dat slapen zo te zien
Je rebelse levenswijze heeft nu dus ook al een slechte invloed op anderequote:Op woensdag 18 december 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Natuurlijk, want ze is whatsappen met mij.
ik lig al in bed met mobiel. Het is een vooruitgangquote:Op woensdag 18 december 2013 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graag.
[..]
Graag
[..]
Gaat je goed af dat slapen zo te zien
Duracellquote:Op woensdag 18 december 2013 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je rebelse levenswijze heeft nu dus ook al een slechte invloed op andereHet is dat mijn batterij zojuist is overleden.
laad hem weer opquote:Op woensdag 18 december 2013 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je rebelse levenswijze heeft nu dus ook al een slechte invloed op andereHet is dat mijn batterij zojuist is overleden.
Ik kan dit niet meer goedkeuren. Ik stel een interventie voor.quote:
Man, ga toch je moeder pesten.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan dit niet meer goedkeuren. Ik stel een interventie voor.
Tjacka zullen wij dan ook maar even whatsappen. We moeten toch meedoen met de menigte. Oplader is inmiddels gepakt.quote:
De mooie clip compenseert de muziek welquote:Op woensdag 18 december 2013 01:16 schreef Divje het volgende:
Ik ga helemaal kapot hier
Bomberjacks, hond + skippybal, vage shit
oke whatsapp maar als je klaar bentquote:
De kans dat ik bij jou uitkom is niet heel groot alleen. Er zijn best veel beschikbare nummerquote:Op woensdag 18 december 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
oke whatsapp maar als je klaar bent
ga op je gevoel afquote:Op woensdag 18 december 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kans dat ik bij jou uitkom is niet heel groot alleen. Er zijn best veel beschikbare nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ga op je gevoel afLr is een knappe boySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Die zangeres bevalt me heel erg qua uiterlijk. Mohquote:Op woensdag 18 december 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De mooie clip compenseert de muziek wel
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er was eens iemand die was zó lelijk dat iedereen doodging, einde.
Ahhquote:Op woensdag 18 december 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet. Tjacka heeft liefde nodig.
jij past bij sofquote:Op woensdag 18 december 2013 01:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga maar richting bed verplaatsen
wel met telefoon
kleine stapjes mensen
ik weet niet hoe ik hier op moet reageren zonder autistisch over te komenquote:
Volmondige "JA" en je laten koppelen is een begin. Al zouden onze Zweden plannen wel in duigen vallen.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik hier op moet reageren zonder autistisch over te komen
Ik zorg er dan wel voor dat Zweden haar tweede liefde wordt.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volmondige "JA" en je laten koppelen is een begin. Al zouden onze Zweden plannen wel in duigen vallen.
Jij bent wel snel met een ander als ik even geen duidelijkheid geef over mijn wensen.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zorg er dan wel voor dat Zweden haar tweede liefde wordt.
Sof wil dat al. De sociale regelingen uitbuiten vanuit een mooi rood houten huisje in het bos in een goed klimaat.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zorg er dan wel voor dat Zweden haar tweede liefde wordt.
Sorry, ik wil gewoon echt duidelijkheid in mijn relaties, geen misschien gewoon ja of nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel snel met een ander als ik even geen duidelijkheid geef over mijn wensen.
Misschien heeft ze een zus. Anders kunnen we nog wel wat in Zweden vinden. Ben ik jouw ultieme wingman.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof wil dat al. De sociale regelingen uitbuiten vanuit een mooi rood houten huisje in het bos in een goed klimaat.
Perfect. Al zou jij in deze een concurrent van mij zijn.
Ik wil je.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel snel met een ander als ik even geen duidelijkheid geef over mijn wensen.
Heb je wel een goed verhaal op feestjes hoe we nader tot elkaar zijn gekomen.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een zus. Anders kunnen we nog wel wat in Zweden vinden. Ben ik jouw ultieme wingman.
Giechelquote:
Niet bepaald romantisch neequote:Op woensdag 18 december 2013 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je wel een goed verhaal op feestjes hoe we nader tot elkaar zijn gekomen.
"Ja, nou, ehm... we postte dus beide op een internetforum..."
Tevens Sargeist
Ben ik ook een slechte invloed dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Tot een maand wist niemand wat van mij op Fok!
Deze SC heeft een slechte invloed op mij
Ja. Je bent Varg. Varg heeft op iedereen een slechte invloed.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben ik ook een slechte invloed dan?
Ik zie mijzelf als een rechtvaardig persoon.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Je bent Varg. Varg heeft op iedereen een slechte invloed.
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Wat is die hele hype rondom dat Eat, sleep rave repeatWat een fucking aidsnummer zeg.
Nee, dit vind ik niet veel beter. Sorry.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt echt nergens naar. Happie en ik stellen je dit album voor
Jouw smaak doet er niet toe.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dit vind ik niet veel beter. Sorry.
Tutututquote:
Een goede nachtrust gewenst.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga maar mijn ogen sluiten terwijl ik muziek luister. Welterusten en tot morgen.
Aju.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga maar mijn ogen sluiten terwijl ik muziek luister. Welterusten en tot morgen.
De waarheid doet soms pijn. Maar niemand is perfect Fok-itquote:
Mijn oren deden ook pijnquote:Op woensdag 18 december 2013 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aju.
[..]
De waarheid doet soms pijn. Maar niemand is perfect Fok-it
Voor 2 uur is ook niet echt een moment om te slapenquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof wil dat al. De sociale regelingen uitbuiten vanuit een mooi rood houten huisje in het bos in een goed klimaat.
Perfect. Al zou jij in deze een concurrent van mij zijn.
half 4quote:Op woensdag 18 december 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor 2 uur is ook niet echt een moment om te slapen
was 7.45 al op voor het ziekenhuisquote:Op woensdag 18 december 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor 2 uur is ook niet echt een moment om te slapen
Nog nieuws?quote:Op woensdag 18 december 2013 02:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
was 7.45 al op voor het ziekenhuis
Ja. De plastisch chirurg weet het OOK niet. Die wil de wond weer openhalen en schoonmakenquote:
Tjacka denkt nu hij mod is dat hij zomaar alles even kan zeggen, maar zo is het niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TR gemaakt, dit kun je als mod niet maken.
Dus wanneer eerste afspraak?quote:
Vervelend. Er zal ooit toch wel een manier zijn om het te verhelpen. Het staat namelijk niet bekend als iets chronisch. duurt alleen beetje lang voor ze er achter komenquote:Op woensdag 18 december 2013 02:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja. De plastisch chirurg weet het OOK niet. Die wil de wond weer openhalen en schoonmakenheb ik geweigerd, is al te vaak voor niets gebeurd. Hij zei dat het geen enorme snee is maar hij kan niet zien hoe diep het gat onder de snee is. Wellicht krijg ik daar nog een MRI-scan voor dus. Hij heeft ook een huidkweek afgenomen want hij wil wetem of er bacterien in de wond zitten. Bij een gezond iemand moet een wond namelijk gewoom sluiten.. Men vergeet dat ik er de hele dag spanning op heb staan. Mja. Hij belt me nog over hoe nu verder. Ik ben vrij boos geworden en zei dat hij het maar dicht moet hechten. Hij zei dat als het geen enorm gat is en niet ontstoken is hij terughoudend zal zijn qua operatie en het wel wil hechten.
Als dat helpt...
Trust me, dit kan chronisch zijn. Maar ik ben er zo klaar mee. Hoop dat de wond gezond en schoon is en dat hij het dicht kan hechten, voor goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vervelend. Er zal ooit toch wel een manier zijn om het te verhelpen. Het staat namelijk niet bekend als iets chronisch. duurt alleen beetje lang voor ze er achter komen
Nee jij want Ezell zei dat sof en ik bij elkaar paste.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht. Jij ging toch met het zusje?
Wel leuk af en toe. Toch wil ik voornamelijk nog eens naar een liveshow. Niet naar Fortarock gaan is en blijft een gemiste kans.quote:
Ja nou.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee jij want Ezell zei dat sof en ik bij elkaar paste.
Is het niet al vaker dicht gehecht dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 02:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trust me, dit kan chronisch zijn. Maar ik ben er zo klaar mee. Hoop dat de wond gezond en schoon is en dat hij het dicht kan hechten, voor goed.
quote:Op woensdag 18 december 2013 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TR gemaakt, dit kun je als mod niet maken.
Believe it or not. Nope.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het niet al vaker dicht gehecht dan?
Sorry mijn vriend. Als het te pijnlijk is vergeten we de Nederlandse liefdes en zoeken we onze Zweedse echtgenotes.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk af en toe. Toch wil ik voornamelijk nog eens naar een liveshow. Niet naar Fortarock gaan is en blijft een gemiste kans.
[..]
Ja nou.godverdomme het zit mij ook nooit mee. Ik ga naar bed.
Vreemde shitquote:
Nee. Het is wel goed zo. Als echte uitkeringstrekkers ben ik niet van plan de Zweedse taal te leren dus echt praktisch zou het niet zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sorry mijn vriend. Als het te pijnlijk is vergeten we de Nederlandse liefdes en zoeken we onze Zweedse echtgenotes.
Zeg dat. In mn R&P topic zei iemand dat ik wel eens aids zou kunnen hebben omdat die wond niet geneest. Dat ik er de hele dag op zit heeft er volgens diegeen niks mee te maken.quote:
Wel een goede grap indien expres gemaaktquote:
Haha true. En slaap lekker!quote:Op woensdag 18 december 2013 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een goede grap indien expres gemaakt
En vat het vooral niet persoonlijk op maar ik ben weg.
Meer naar Zweedse BM luisteren dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Het is wel goed zo. Als echte uitkeringstrekkers ben ik niet van plan de Zweedse taal te leren dus echt praktisch zou het niet zijn.
Je kan zulke reacties op fok verwachtenquote:Op woensdag 18 december 2013 02:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg dat. In mn R&P topic zei iemand dat ik wel eens aids zou kunnen hebben omdat die wond niet geneest. Dat ik er de hele dag op zit heeft er volgens diegeen niks mee te maken.![]()
Ach gewoon triest.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan zulke reacties op fok verwachten
Ik bedoel dit niet zo vervelend als het misschien klinkt, maar ik dacht dat je hier niet meer wilde posten?quote:
Ik post hier wanneer ik daar de behoefte aan heb, dat is zeker niet meer zo veel als eerst.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet zo vervelend als het misschien klinkt, maar ik dacht dat je hier niet meer wilde posten?
Oh, oké. Duidelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik post hier wanneer ik daar de behoefte aan heb, dat is zeker niet meer zo veel als eerst.
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 18 december 2013 02:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik post hier wanneer ik daar de behoefte aan heb, dat is zeker niet meer zo veel als eerst.
En ik vat dat niet fout op hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |