Ja. Je bent Varg. Varg heeft op iedereen een slechte invloed.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben ik ook een slechte invloed dan?
Ik zie mijzelf als een rechtvaardig persoon.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Je bent Varg. Varg heeft op iedereen een slechte invloed.
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Wat is die hele hype rondom dat Eat, sleep rave repeatWat een fucking aidsnummer zeg.
Nee, dit vind ik niet veel beter. Sorry.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt echt nergens naar. Happie en ik stellen je dit album voor
Jouw smaak doet er niet toe.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dit vind ik niet veel beter. Sorry.
Tutututquote:
Een goede nachtrust gewenst.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga maar mijn ogen sluiten terwijl ik muziek luister. Welterusten en tot morgen.
Aju.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga maar mijn ogen sluiten terwijl ik muziek luister. Welterusten en tot morgen.
De waarheid doet soms pijn. Maar niemand is perfect Fok-itquote:
Mijn oren deden ook pijnquote:Op woensdag 18 december 2013 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aju.
[..]
De waarheid doet soms pijn. Maar niemand is perfect Fok-it
Voor 2 uur is ook niet echt een moment om te slapenquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof wil dat al. De sociale regelingen uitbuiten vanuit een mooi rood houten huisje in het bos in een goed klimaat.
Perfect. Al zou jij in deze een concurrent van mij zijn.
half 4quote:Op woensdag 18 december 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor 2 uur is ook niet echt een moment om te slapen
was 7.45 al op voor het ziekenhuisquote:Op woensdag 18 december 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor 2 uur is ook niet echt een moment om te slapen
Nog nieuws?quote:Op woensdag 18 december 2013 02:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
was 7.45 al op voor het ziekenhuis
Ja. De plastisch chirurg weet het OOK niet. Die wil de wond weer openhalen en schoonmakenquote:
Tjacka denkt nu hij mod is dat hij zomaar alles even kan zeggen, maar zo is het niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TR gemaakt, dit kun je als mod niet maken.
Dus wanneer eerste afspraak?quote:
Vervelend. Er zal ooit toch wel een manier zijn om het te verhelpen. Het staat namelijk niet bekend als iets chronisch. duurt alleen beetje lang voor ze er achter komenquote:Op woensdag 18 december 2013 02:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja. De plastisch chirurg weet het OOK niet. Die wil de wond weer openhalen en schoonmakenheb ik geweigerd, is al te vaak voor niets gebeurd. Hij zei dat het geen enorme snee is maar hij kan niet zien hoe diep het gat onder de snee is. Wellicht krijg ik daar nog een MRI-scan voor dus. Hij heeft ook een huidkweek afgenomen want hij wil wetem of er bacterien in de wond zitten. Bij een gezond iemand moet een wond namelijk gewoom sluiten.. Men vergeet dat ik er de hele dag spanning op heb staan. Mja. Hij belt me nog over hoe nu verder. Ik ben vrij boos geworden en zei dat hij het maar dicht moet hechten. Hij zei dat als het geen enorm gat is en niet ontstoken is hij terughoudend zal zijn qua operatie en het wel wil hechten.
Als dat helpt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |