Gewicht is prima, beter werk je aan je lengte vrind.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
Ik ben 1.75 en weeg 75kg. Op zich niets mis mee al is 70kg denk ik iets netter
Ik ben even lang als jij en 20 kilo lichterquote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
Ik ben 1.75 en weeg 75kg. Op zich niets mis mee al is 70kg denk ik iets netter
Gewenning denk ik. Ook wel zo handig als je later grote verslagen/scripties moet uittypen. Op zich is er ook weinig mis met grammar nazi'squote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef supersof het volgende:
ik snap niet dat jullie het kunnen opbrengen om met hoofdletters te typen enzo
Het is te laatquote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewicht is prima, beter werk je aan je lengte vrind.
wat schattigquote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn homoseksualiteit zit nog in een hele prille fase. Hier durf ik nog geen uitspraken over te doen.
[..]
Je weet waar ik ben zaterdag.
Wow, dat is wel erg lichtquote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben even lang als jij en 20 kilo lichter
kloptquote:
Ik ben Nederland ontvlucht. Hier zijn de mensen gemiddeld niet zo intimiderend grootquote:
Zolang je je maar goed voeltquote:
Zal er nog over nadenkenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn homoseksualiteit zit nog in een hele prille fase. Hier durf ik nog geen uitspraken over te doen.
[..]
Je weet waar ik ben zaterdag.
Normaal gesproken haal je dat nietquote:
daaromquote:Op woensdag 18 december 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang je je maar goed voelt
Beter iets te licht dan te zwaar
hé halloquote:
nee, verre vanquote:Op woensdag 18 december 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Normaal gesproken haal je dat niet
alcoholist in spequote:
helaas?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou.Nee ik kan helaas toch niet mee in de "ik ben misschien bi SC-spirit"
How come? 2 liter inclusief thee, orange juice, water allesquote:
iets minder baardquote:
Stuart, zet mij eens wat hoger op de kerstboomquote:
quote:
Ik ging Home Alone maar gelijk kijkenquote:
Tjakkie, waar was je gebleven vannacht?quote:
maak een nieuwequote:
Okayquote:Op woensdag 18 december 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuart, zet mij eens wat hoger op de kerstboom
Mijn internet had het begeven.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjakkie, waar was je gebleven vannacht?
ik dronk nooit wat op schoolquote:Op woensdag 18 december 2013 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
How come? 2 liter inclusief thee, orange juice, water alles
Jaja. 11 minuten geloof ikquote:Op woensdag 18 december 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi lekker ding. Heb je nou nog de timer stilgezet bij het leegdrinken van je bier?
Ik snap je antwoord niet ;s ik vroeg helaasquote:Op woensdag 18 december 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best efficiënt toch, tenzij het je leven beheerst.
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuart, zet mij eens wat hoger op de kerstboom
[..]
[..]
Ik ging Home Alone maar gelijk kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |