Trust me, dit kan chronisch zijn. Maar ik ben er zo klaar mee. Hoop dat de wond gezond en schoon is en dat hij het dicht kan hechten, voor goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vervelend. Er zal ooit toch wel een manier zijn om het te verhelpen. Het staat namelijk niet bekend als iets chronisch. duurt alleen beetje lang voor ze er achter komen
Nee jij want Ezell zei dat sof en ik bij elkaar paste.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht. Jij ging toch met het zusje?
Wel leuk af en toe. Toch wil ik voornamelijk nog eens naar een liveshow. Niet naar Fortarock gaan is en blijft een gemiste kans.quote:
Ja nou.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee jij want Ezell zei dat sof en ik bij elkaar paste.
Is het niet al vaker dicht gehecht dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 02:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trust me, dit kan chronisch zijn. Maar ik ben er zo klaar mee. Hoop dat de wond gezond en schoon is en dat hij het dicht kan hechten, voor goed.
quote:Op woensdag 18 december 2013 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TR gemaakt, dit kun je als mod niet maken.
Believe it or not. Nope.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het niet al vaker dicht gehecht dan?
Sorry mijn vriend. Als het te pijnlijk is vergeten we de Nederlandse liefdes en zoeken we onze Zweedse echtgenotes.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk af en toe. Toch wil ik voornamelijk nog eens naar een liveshow. Niet naar Fortarock gaan is en blijft een gemiste kans.
[..]
Ja nou.godverdomme het zit mij ook nooit mee. Ik ga naar bed.
Vreemde shitquote:
Nee. Het is wel goed zo. Als echte uitkeringstrekkers ben ik niet van plan de Zweedse taal te leren dus echt praktisch zou het niet zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sorry mijn vriend. Als het te pijnlijk is vergeten we de Nederlandse liefdes en zoeken we onze Zweedse echtgenotes.
Zeg dat. In mn R&P topic zei iemand dat ik wel eens aids zou kunnen hebben omdat die wond niet geneest. Dat ik er de hele dag op zit heeft er volgens diegeen niks mee te maken.quote:
Wel een goede grap indien expres gemaaktquote:
Haha true. En slaap lekker!quote:Op woensdag 18 december 2013 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een goede grap indien expres gemaakt
En vat het vooral niet persoonlijk op maar ik ben weg.
Meer naar Zweedse BM luisteren dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Het is wel goed zo. Als echte uitkeringstrekkers ben ik niet van plan de Zweedse taal te leren dus echt praktisch zou het niet zijn.
Je kan zulke reacties op fok verwachtenquote:Op woensdag 18 december 2013 02:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg dat. In mn R&P topic zei iemand dat ik wel eens aids zou kunnen hebben omdat die wond niet geneest. Dat ik er de hele dag op zit heeft er volgens diegeen niks mee te maken.![]()
Ach gewoon triest.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan zulke reacties op fok verwachten
Ik bedoel dit niet zo vervelend als het misschien klinkt, maar ik dacht dat je hier niet meer wilde posten?quote:
Ik post hier wanneer ik daar de behoefte aan heb, dat is zeker niet meer zo veel als eerst.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet zo vervelend als het misschien klinkt, maar ik dacht dat je hier niet meer wilde posten?
Oh, oké. Duidelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik post hier wanneer ik daar de behoefte aan heb, dat is zeker niet meer zo veel als eerst.
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 18 december 2013 02:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik post hier wanneer ik daar de behoefte aan heb, dat is zeker niet meer zo veel als eerst.
En ik vat dat niet fout op hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |