Zo ben ik.quote:
Jij bent meer van: een gat is een gat?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dat heb ik dan juist niet
Nee dat ook weer niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo ben ik.
[..]
Jij bent meer van: een gat is een gat?
Pics van je smaak?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet.
Is lastigquote:
Daar zit je dus foutquote:
Oh jawel.quote:
Ware woorden.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is lastigIk herken een cute meisje als ze voor me staat zeg maar
Alleen in uiterlijk, niet in gedrag.quote:
Ik sta gewoon niet open voor de opvattingen van anderen.quote:
Het is een gevoel, kan het niet uitleggen.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is lastigIk herken een cute meisje als ze voor me staat zeg maar
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is een gevoel, kan het niet uitleggen.
samequote:Op woensdag 18 december 2013 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar zou ik wel een knuffel geven.
Zo van achter haar omhelsen, hand op haar buik en kusje geven in de nek.quote:
Ik smelt een beetje hierquote:Op woensdag 18 december 2013 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo van achter haar omhelsen, hand op haar buik en kusje geven in de nek.
Voel je mijn liefde?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik smelt een beetje hier
Niet bromoseksueel zijnquote:
wat doen?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, liedje afluisteren en dan maar eens naar buiten.
Ja, wat moet, dat moet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Such is life.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
mooie tijd zo op de woensdagmiddag
Jij bent toch pas 17?quote:
Niet direct gehoord of je mag komen?quote:
kaneel aan de hosselquote:Op woensdag 18 december 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent toch pas 17?
Mag je dan al wel drinken?
Maar uiteraard mag je mee.
[..]
Niet direct gehoord of je mag komen?
okquote:Op woensdag 18 december 2013 13:12 schreef Toto69 het volgende:
Er loopt bloed door de straten,
De Chinezen zijn verloren.
De Amerikanen krijgen de schrik van hun leven als ze wakker worden.
Bitcoin is gecrasht.
Ik herhaal, bitcoin is gecrasht.
De geit is gemolken.
Nu gaan we weer wat anders vertolken.
Dit rijmpje is nu voorbij
ei ei ei
Mehquote:Op woensdag 18 december 2013 13:12 schreef Toto69 het volgende:
Er loopt bloed door de straten,
De Chinezen zijn verloren.
De Amerikanen krijgen de schrik van hun leven als ze wakker worden.
Bitcoin is gecrasht.
Ik herhaal, bitcoin is gecrasht.
De geit is gemolken.
Nu gaan we weer wat anders vertolken.
Dit rijmpje is nu voorbij
ei ei ei
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul...
hoe harder jhali zuigt op je lulquote:Op woensdag 18 december 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat weet ik nietquote:Op woensdag 18 december 2013 13:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
hoe harder jhali zuigt op je lul
Ik prefereer dames van boven de 20.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jeetje. Wat een deceptiequote:Op woensdag 18 december 2013 07:26 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
He wat. Ik heb geen zus(je).
Dat wordt dus verder zoeken. Ik zet Shining - V - Halmstad even op.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Meer naar Zweedse BM luisteren dus.
Nu ga ik echt slapen xx
Hou oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik prefereer dames van boven de 20.
heb wel broertjesquote:Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. Wat een deceptie
[..]
Dat wordt dus verder zoeken. Ik zet Shining - V - Halmstad even op.
Ik mag allesquote:Op woensdag 18 december 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent toch pas 17?
Mag je dan al wel drinken?
Maar uiteraard mag je mee.
[..]
Niet direct gehoord of je mag komen?
nee, ik ontbreek nog.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb ik mooie mannen in mijn topic staan?
Alweer een DM ontvangen met een complimentje? De mentaliteit begint te verharden in KPD.quote:
quote:
Ik vraag mij af he.quote:
Mij niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vraag mij af he.
Als je dan eenmaal toch zover gaat als het plaatsen van je eigen lustspier op een openbaar forum. Maakt het dan uberhaupt nog uit of de complimenten van een man of een vrouw komen?
Dat lijkt mij niet. Al vind je het van vrouwen wel leuker natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vraag mij af he.
Als je dan eenmaal toch zover gaat als het plaatsen van je eigen lustspier op een openbaar forum. Maakt het dan uberhaupt nog uit of de complimenten van een man of een vrouw komen?
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Daarnaast zullen homo's waarschijnlijk meer verstand hebben van piemels dan vrouwen.
Denk niet dat ik die gezien hebquote:Op woensdag 18 december 2013 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik kreeg een Seinfeld flashback over waarom je een homo nooit meer hetero krijgt.
Jij bent een leuke user.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Denk niet dat ik die gezien hebOndanks dat Seinfeld best een leuk programma is.
Dank jequote:
Oh.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dank jeJij bent een succesvol mod.
Sorry, ik kan niet met complimentjes omgaan.quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:55 schreef Jhali het volgende:
"oh"
je kan echt goed met complimenten omgaan tjack![]()
27.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hou oud ben jij eigenlijk?
Okok.quote:
Complimenteus ben je weer.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:55 schreef Jhali het volgende:
"oh"
je kan echt goed met complimenten omgaan tjack![]()
nou wel iets langer haha maar gaat wel goed. Jij lang geslapen?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer een DM ontvangen met een complimentje? De mentaliteit begint te verharden in KPD.
[..]
En hoe energiek ben je na 3 uur slaap?
Oh dan snap ik hetquote:Op woensdag 18 december 2013 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
27.
[..]
Okok.
Veel succes dan straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |