mogguhquote:
oepsquote:Op woensdag 18 december 2013 09:13 schreef xcachet het volgende:
Bijna vergeten dat ik 3 uur eerder op school moest zijn
koop een nieuwequote:Op woensdag 18 december 2013 09:20 schreef xcachet het volgende:
Irriteer me er wel echt mateloos aan dat de home-knop van m'n iPhone het niet meer doet.
ja, maar jij was toch stinkend rijk?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar vind zo duur voor iets waar ik ook zonder mee kan leven
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar jij was toch stinkend rijk?
dat heb jij hier ooit beweerdquote:
daarom: sim onlyquote:Op woensdag 18 december 2013 09:35 schreef xcachet het volgende:
Ik zit nog aan een enorm duur telefoon abonnement vast. En heb deze iPhone pas sinds april (over gekocht) dus de garantie is al verlopen..
okequote:
Ja had toen een abo afgesloten bij een van de nieuwste telefoonsquote:Op woensdag 18 december 2013 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom: sim only
[..]
oke
ben je al op school?
have funquote:Op woensdag 18 december 2013 09:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja had toen een abo afgesloten bij een van de nieuwste telefoonsAlles wat in mijn abo is is nu erg duur vergeleken nu..
Nee over 1 min
Inderdaadquote:Op woensdag 18 december 2013 09:19 schreef Stuart het volgende:
De Bitcoin zakt lekker. Tjacka zal blij zijn dat hij heeft gewacht
op hoeveel staat het nu dan?quote:
dan is die inderdaad al aardig gezaktquote:
ruim 6-700quote:Op woensdag 18 december 2013 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is die inderdaad al aardig gezakt
Oké en dat meldt je hier omdat?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:06 schreef sararaats het volgende:
vanmiddag werken en vanavond Lucky Stars vouwen (misschien voor Music For Life)
CRE / Lucky Stars
Ja, iets met een nieuw verbod in China lees ik netquote:
Nummer 39 met witte lijst?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, iets met een nieuw verbod in China lees ik net
heb laatst een stuk van een aflevering gezien, maar begreep er ondanks mijn slimheid ook niet veel van. Waarom begin je niet bij seizoen 1 dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:02 schreef supersof het volgende:
Ik kijk een serie maar heb seizoen een niet gezien dus snap er niet veel van ;s maar het is wel leukOverspel, van de vara
Omdat ik die niet kan zien op uitzending gemistquote:Op woensdag 18 december 2013 11:03 schreef Muto het volgende:
[..]
heb laatst een stuk van een aflevering gezien, maar begreep er ondanks mijn slimheid ook niet veel van. Waarom begin je niet bij seizoen 1 dan?
Lig in bed honger te hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:57 schreef Muto het volgende:
superhard gestudeerd vandaag. nu even lunchen. gr.gr.
Downloadenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik die niet kan zien op uitzending gemist
geen zin inquote:
dat is niet meer dan 2 minuten werkquote:
watquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat is niet meer dan 2 minuten werk
gewoonquote:
jij hebt duidelijk last van clinomaniaquote:
wat is datquote:Op woensdag 18 december 2013 11:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk last van clinomania
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk last van clinomania
Dat je geobsedeerd bent met je bedquote:
maar ik zit nu op schoolquote:Op woensdag 18 december 2013 11:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je geobsedeerd bent met je bed
zou je nu liever op school willen zitten of in je bed?quote:
bedquote:Op woensdag 18 december 2013 11:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zou je nu liever op school willen zitten of in je bed?
laatst lag je ook nog tot 2 uur in bedquote:
nee dat kan ik wel zijn geweestquote:Op woensdag 18 december 2013 11:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
laatst lag je ook nog tot 2 uur in bed
of dat was iemand anders hier
mijn bed is lekkerder dan after eightquote:
terecht wel, ligt heerlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat kan ik wel zijn geweest
Dat moet wel een verdomd lekker bed zijn danquote:Op woensdag 18 december 2013 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn bed is lekkerder dan after eight
Dekens, kussens, boeken, laptop.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kussen
Dekens
meeehhhh
Ja of iemand die er naast wil liggenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat moet wel een verdomd lekker bed zijn dan
Mijn nieuwe bed is helaas niet zijn fijn als mijn oude bed, maarja. Het is wel fijn.
[..]
Dekens, kussens, boeken, laptop.
Het enige wat mist, is een voorraadje eten en drinken.
Meh, alleen als die boemlekker is.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja of iemand die er naast wil liggen
Nouja vooral lievquote:Op woensdag 18 december 2013 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, alleen als die boemlekker is.
Kom hier kijken. Ik download het in de tussentijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik die niet kan zien op uitzending gemist
nee geen zin inquote:Op woensdag 18 december 2013 11:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Kom hier kijken. Ik download het in de tussentijd.
ik moet straks werken voor mijn geld godverdommequote:Op woensdag 18 december 2013 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lig in bed honger te hebben.
Saaierd.quote:
Ook belangrijk, maar ik moet er wel mee willen knuffelen.quote:
Arme jongen.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:50 schreef Muto het volgende:
[..]
ik moet straks werken voor mijn geld godverdomme
Ja maar dan hoeft ze niet boem lekker te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook belangrijk, maar ik moet er wel mee willen knuffelen.
Van werken word je rijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook belangrijk, maar ik moet er wel mee willen knuffelen.
[..]
Arme jongen.![]()
Ik heb hoge standaarden.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan hoeft ze niet boem lekker te zijn.
Geen trainwreck natuurlijk maarja
Ik weet. Ik mag vrijdag weer.quote:
Laatste dag voor mij. Daarna vakantie.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hoge standaarden.
[..]
Ik weet. Ik mag vrijdag weer.
Nice.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Laatste dag voor mij. Daarna vakantie.
Nee, ik ben een kleine chubby.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom?Ben je zo hawt?
Kaneelstokje is een lekkertjequote:Op woensdag 18 december 2013 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom?Ben je zo hawt?
Jeetje.quote:
Wat een liefde!quote:Op woensdag 18 december 2013 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje.
Die moet ik maar even in mijn fobo gaan zetten denk ik.
oh dat heb ik dan juist nietquote:Op woensdag 18 december 2013 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Ga je nog relaxen, of is het allemaal familie bezoeken?
[..]
Nee, ik ben een kleine chubby.
Geen idee waarom ik zulke hoge standaarden heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |