abonnement Unibet Coolblue
pi_134391331


Wat is een tattoo?
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)



Voor informatie over tattoos, risico's etc. Kun je terecht bij:
BMEzine

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
BME.com
Inked Nation
Bodymod.org
Deviantart.com

Nederlandse Tattooblog met forum:
Tonsoftattoos.com

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop even een tattoo winkel binnen. Tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.

[ Bericht 6% gewijzigd door Scarface88 op 18-12-2013 01:22:24 ]
Land of the free. Home of the brave.
pi_134405429
yesshhh 22 januari staat vast O+ nu nog 4 weken geduld hebben :')
  woensdag 18 december 2013 @ 16:02:06 #3
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134407024
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
yesshhh 22 januari staat vast O+ nu nog 4 weken geduld hebben :')
Cool ^O^ Ik moet wachten tot februari. :P
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_134407093
Ik mag over iets meer dan 2 weken al voor de eerste *O*.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 18 december 2013 @ 16:10:27 #5
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134407326
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:04 schreef Chicolate het volgende:
Ik mag over iets meer dan 2 weken al voor de eerste *O*.
Wat laat je zetten? :)
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_134418001
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 00:11 schreef n0a het volgende:

[..]

Realistisch of niet? Kon me deze van Inkstitution herinneren: http://instagram.com/p/hCMUv5zbu-/.
Niet zo zeer heel realistisch, maar deze is wel erg 'cartoony' ofzo haha. Wel heel strak gezet! Maar ben toch meer op zoek naar iets als dit:
pi_134436471
Creepy zeg, die Miley Cyrus figuur in het vorige topic.
Als ik dat had gedaan met de eerste act waar ik fan van was , dan had ik nu vol Rubberen Robbie gestaan...
Toegegeven, ik was 11, maar die kerel is geestelijk ook niet echt ouder dan 11.
pi_134519782
Nou ik ben er inmiddels uit wat ik wil *) Ik wil een dreamcatcher op mijn bovenbeen!

En dan met fluffy veren zoals deze


Maar met een ander web, een andere ring, fellere accenten (wel aqua) en iets meer in deze stijl denk ik


Iemand tips voor welke artist (bij voorkeur omgeving Eindhoven) hier erg geschikt voor is (er moet dus ook nog ontworpen worden)?
  zaterdag 21 december 2013 @ 11:33:08 #9
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_134519858
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 11:28 schreef Plong het volgende:
Nou ik ben er inmiddels uit wat ik wil *) Ik wil een dreamcatcher op mijn bovenbeen!

En dan met fluffy veren zoals deze
[ afbeelding ]

Maar met een ander web, een andere ring, fellere accenten (wel aqua) en iets meer in deze stijl denk ik
[ afbeelding ]

Iemand tips voor welke artist (bij voorkeur omgeving Eindhoven) hier erg geschikt voor is (er moet dus ook nog ontworpen worden)?
Zou zelf gewoon naar Dragon in Eindhoven gaan, even overleggen. Er werken daar meer mensen, dus dan kun je kiezen.
opgezegd@fok.nl
pi_134519943
Toen ik jaren geleden bij Dragon binnenliep kreeg ik heel erg het gevoel dat het meer een fabriek is en dat enkel mensen die grote tattoos willen meetellen. Nu is het jaren geleden en het was mijn interpretatie van de sfeer en dus geen waarheid maar dit is altijd een beetje blijven hangen.
Aan de andere kant is iedereen super positief over Dragon :)
Zat mijn gevoel er zo naast die dag?

(De tip "loop gewoon eens binnen hoe je het nu ervaart" heb ik natuurlijk zelf al bedacht ;) )
  zaterdag 21 december 2013 @ 11:41:57 #11
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_134520026
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 11:37 schreef Plong het volgende:
Toen ik jaren geleden bij Dragon binnenliep kreeg ik heel erg het gevoel dat het meer een fabriek is en dat enkel mensen die grote tattoos willen meetellen. Nu is het jaren geleden en het was mijn interpretatie van de sfeer en dus geen waarheid maar dit is altijd een beetje blijven hangen.
Aan de andere kant is iedereen super positief over Dragon :)
Zat mijn gevoel er zo naast die dag?

(De tip "loop gewoon eens binnen hoe je het nu ervaart" heb ik natuurlijk zelf al bedacht ;) )
Ik ben er gewoon eens binnengelopen, kreeg wat drinken, super relaxed. Liet toen wat dingen van internet zien die ik mooi vond, er werd overlegd met verschillende artiesten, uiteindelijk bij Amar uitgekomen.

Was hier ook geweest:

http://www.tattoolines.nl/ , relaxde sfeer, aardige mensen, maar wel lange wachtlijst (vorig jaar).
opgezegd@fok.nl
pi_134520136
Gezien mijn aangeboren ongeduld (en dat ik graag voor de zon weer gaat schijnen een tattoo wil) zal een te lange wachtlijst 'm niet gaan worden ;) Ik zal bij Dragon inderdaad eens binnen lopen!
Heb ook goede verhalen gehoord van een kennis over Joey Tattoo in Geldrop, daar ook maar eens binnen lopen.

Omdat ik dus nog blanco ben qua tattoos vroeg ik me af hoe het gaat met ontwerpen. Moet je eerst iemand eigenlijk de opdracht geven en gaat diegene dan ontwerpen of kan je meerderen waar je een goed gevoel bij hebt vragen een ontwerp te maken en degene kiezen met het beste ontwerp?
Dus ontwerpt iemand pas na de opdracht of ontwerpt een artist ook om de opdracht te krijgen?
(vanzelfsprekend zou ik nooit het ontwerp van de ene door een ander laten zetten!)
pi_134521500
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 11:48 schreef Plong het volgende:
Gezien mijn aangeboren ongeduld (en dat ik graag voor de zon weer gaat schijnen een tattoo wil) zal een te lange wachtlijst 'm niet gaan worden ;) Ik zal bij Dragon inderdaad eens binnen lopen!
Heb ook goede verhalen gehoord van een kennis over Joey Tattoo in Geldrop, daar ook maar eens binnen lopen.

Omdat ik dus nog blanco ben qua tattoos vroeg ik me af hoe het gaat met ontwerpen. Moet je eerst iemand eigenlijk de opdracht geven en gaat diegene dan ontwerpen of kan je meerderen waar je een goed gevoel bij hebt vragen een ontwerp te maken en degene kiezen met het beste ontwerp?
Dus ontwerpt iemand pas na de opdracht of ontwerpt een artist ook om de opdracht te krijgen?
(vanzelfsprekend zou ik nooit het ontwerp van de ene door een ander laten zetten!)
Over het algemeen wil de artiest wel een soort van zekerheid dat hij/zij niet voor Jan Lul aan een ontwerp werkt. Dus als jij 5 artiesten zou vragen een ontwerp te maken, betekent dat dat er 4 zijn die dat in principe doen zonder dat jij ze de opdracht gaat geven.

Het is ook daarom dat veel artiesten je om een vergoeding vragen voor het maken van het ontwerp, een soort aanbetaling die ze dan weer verrekenen met de totale prijs van je tattoo. Dus je betaalt 100 euro aan, hij gaat tekenen en ontwerpen en als ie klaar is en je tattoo kost bijvoorbeeld 1000 euro betaal je op het eind de resterende 900 euro en is je ontwerp toch gratis, maar je hebt de artiest wel een vorm van zekerheid gegeven dat hij niet voor niets aan het tekenen is geweest.

Het is natuurlijk netter om met wat artiesten te praten, vervolgens kijk je naar de portfolio van degene bij wie je het beste gevoel hebt om te zien wat ie kan en al gedaan heeft. Als dat een beetje een match is met wat jij voor ogen hebt kun je het ontwerp bespreken en altijd nog laten aanpassen als er zaken zijn die je niet bevallen. Daar zou je over het algemeen gewoon goed uit moeten komen.

Niet achteraf gaan piepen over elementen die je - nu ze op je huid staan toch niet zo mooi vindt en anders wilt. Dus goed de tekening en het ontwerp bekijken, kijk naar de grote lijnen en de details, naar de fijne lijntjes, rondjes en zaken die vloeiend moeten zijn, daarna pas laten prikken :)

oh ja, last but not least. Jij bent de klant, jij gaat iets in je vel laten zetten wat er met een beetje geluk de rest van je leven staat, dus neem geen genoegen met een artiest die iets compleet anders wil dan jij voor ogen hebt....
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_134528860
Je zei het ook al maar wil het nog even extra benadrukken.. als je iets niet mooi vindt, ookal is het het kleinste detail, laat het de artist weten. Er is niks ergers dan achteraf spijt hebben dat je het niet anders hebt gedaan.
pi_134528978
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 11:48 schreef Plong het volgende:
Gezien mijn aangeboren ongeduld (en dat ik graag voor de zon weer gaat schijnen een tattoo wil) zal een te lange wachtlijst 'm niet gaan worden ;) Ik zal bij Dragon inderdaad eens binnen lopen!
Heb ook goede verhalen gehoord van een kennis over Joey Tattoo in Geldrop, daar ook maar eens binnen lopen.

Omdat ik dus nog blanco ben qua tattoos vroeg ik me af hoe het gaat met ontwerpen. Moet je eerst iemand eigenlijk de opdracht geven en gaat diegene dan ontwerpen of kan je meerderen waar je een goed gevoel bij hebt vragen een ontwerp te maken en degene kiezen met het beste ontwerp?
Dus ontwerpt iemand pas na de opdracht of ontwerpt een artist ook om de opdracht te krijgen?
(vanzelfsprekend zou ik nooit het ontwerp van de ene door een ander laten zetten!)
Tattoo Joey gaan vrienden van me naartoe, en die zijn inderdaad erg tevreden :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 21 december 2013 @ 17:59:11 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134529049
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 21 december 2013 11:48 Ik zal bij Dragon inderdaad eens binnen lopen!

Thomas Goossens *O*





Oh ja en deze Chinees vond ik via Instagram: ZhenCang tattoo: O+






In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_134529329
Bedankt voor jullie reacties!
@Fendy; klinkt ook eigenlijk wel heel logisch wat je zegt, het is meer de angst voor het onbekende denk ik maar als inderdaad de artist en zijn / haar portfolio een goed gevoel geven zou je er qua ontwerp gewoon uit moeten komen.
Bedankt voor de tip om echt alles goed en aandachtig na te kijken (ook bedankt aan Dromenvangertje!), is dat wel iets wat je op je gemak kunt doen daar?

@Debsterr; fijn te horen dat je mensen kent die er tevreden over zijn!

Ben net (per ongeluk na sluitingstijd) even kort bij Tattoo Joey binnengelopen en heb even met Rocky staan praten (die ondanks dat ze gesloten waren dus wel gewoon de tijd nam). Ik ga morgen of dinsdag terug om wat van zijn werk te bekijken en wat ideeën te bespreken en dus te bekijken of hij het eventueel mag doen.
pi_134550857
Ik heb drie jaar geleden ongeveer mijn eerste tattoo laten zetten. In een redelijk spontane, impulsieve bui. Absoluut geen spijt van, maar achteraf had ik er misschien wel iets beter over na kunnen denken.

En dat heb ik de afgelopen maanden gedaan. Ik loop al een hele tijd met een nieuw idee, voor een wat grotere tattoo. Geen sleeve o.i.d., maar zo`n 20 cm bij 20cm, ongeveer.
Ik had dus het idee, en ben op zoek gegaan naar plaatjes/ foto's die in de buurt kwamen. Deze komt het meest in de buurt:


Ik wil in plaats van de microfoon, de grote noot die je ernaast ziet in het midden hebben. Daarnaast wil ik de kleinere muzieknoten er niet in hebben, maar vervangen door andere afbeeldingen die belangrijke momenten in mijn leven voorstellen. Een icoon dat voor het overlijden van mijn beste maat staat, etc. Dit lijkt ook in een soort van baan te lopen, wat dus mooi staat voor mijn levenslijn. Ook wil ik natuurlijk een andere tekst.

Natuurlijk moet ik met mijn ideeën naar een tattoo shop, om alles in één schets te laten zetten en voor een prijsindicatie. Maar, met jullie ervaring, wat denken jullie dat het ongeveer zou kunnen gaan kosten? Het is lastig een prijsindicatie te doen, dat begrijp ik, maar een ruime schatting?
pi_134550989
Vrijdag een tekenafspraak gehad en nu staan en 3 sessies van 3 uur ingeplanned . Het fijne is dat tussen elke sessie 2 weken rust zit en ik dus redelijk snel klaar ben met alles :)
  zondag 22 december 2013 @ 10:12:28 #20
19529 Fendy
True Spirit
pi_134551661
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 07:53 schreef Levitas het volgende:
Ik heb drie jaar geleden ongeveer mijn eerste tattoo laten zetten. In een redelijk spontane, impulsieve bui. Absoluut geen spijt van, maar achteraf had ik er misschien wel iets beter over na kunnen denken.

En dat heb ik de afgelopen maanden gedaan. Ik loop al een hele tijd met een nieuw idee, voor een wat grotere tattoo. Geen sleeve o.i.d., maar zo`n 20 cm bij 20cm, ongeveer.
Ik had dus het idee, en ben op zoek gegaan naar plaatjes/ foto's die in de buurt kwamen. Deze komt het meest in de buurt:
[ afbeelding ]

Ik wil in plaats van de microfoon, de grote noot die je ernaast ziet in het midden hebben. Daarnaast wil ik de kleinere muzieknoten er niet in hebben, maar vervangen door andere afbeeldingen die belangrijke momenten in mijn leven voorstellen. Een icoon dat voor het overlijden van mijn beste maat staat, etc. Dit lijkt ook in een soort van baan te lopen, wat dus mooi staat voor mijn levenslijn. Ook wil ik natuurlijk een andere tekst.

Natuurlijk moet ik met mijn ideeën naar een tattoo shop, om alles in één schets te laten zetten en voor een prijsindicatie. Maar, met jullie ervaring, wat denken jullie dat het ongeveer zou kunnen gaan kosten? Het is lastig een prijsindicatie te doen, dat begrijp ik, maar een ruime schatting?
Leuk idee!
Prijs, tsja, hangt echt van de artiest af. De ene rekent 100 euro per uur, de ander 150 en de derde rekent een tarief voor de tattoo, ongeacht of het 5 of 7 uur gaat duren. Dan speelt het ook nog mee waar je hem laat zetten, wat voor afbeeldingen je in de plaats van de noten laat komen en hoe gedetailleerd die zijn.
De afbeelding zoals ie nu is, zou ik bij mijn artiest toch ergens richting de 5-600 euro schatten op formaat 20x20, niet gebaseerd op feiten of andere onderbouwing, pure hunch ;)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_134552136
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2013 10:12 schreef Fendy het volgende:

[..]

Leuk idee!
Prijs, tsja, hangt echt van de artiest af. De ene rekent 100 euro per uur, de ander 150 en de derde rekent een tarief voor de tattoo, ongeacht of het 5 of 7 uur gaat duren. Dan speelt het ook nog mee waar je hem laat zetten, wat voor afbeeldingen je in de plaats van de noten laat komen en hoe gedetailleerd die zijn.
De afbeelding zoals ie nu is, zou ik bij mijn artiest toch ergens richting de 5-600 euro schatten op formaat 20x20, niet gebaseerd op feiten of andere onderbouwing, pure hunch ;)
Ik ben op dit moment in Sydney, nog een weekje. Heb morgen een afspraak staan bij een tattoo artiest die echt heel goed kan tekenen. Die kan me vast wel een prijs indicatie geven, maar het laten zetten van de tattoo gaat niet lukken voordat ik weer naar NL kom. Ik hoop wel dat ze, tegen vergoeding uiteraard, m`n idee wilt schetsen.
pi_134553141
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 07:53 schreef Levitas het volgende:
Ik heb drie jaar geleden ongeveer mijn eerste tattoo laten zetten. In een redelijk spontane, impulsieve bui. Absoluut geen spijt van, maar achteraf had ik er misschien wel iets beter over na kunnen denken.

En dat heb ik de afgelopen maanden gedaan. Ik loop al een hele tijd met een nieuw idee, voor een wat grotere tattoo. Geen sleeve o.i.d., maar zo`n 20 cm bij 20cm, ongeveer.
Ik had dus het idee, en ben op zoek gegaan naar plaatjes/ foto's die in de buurt kwamen. Deze komt het meest in de buurt:
[ afbeelding ]

Ik wil in plaats van de microfoon, de grote noot die je ernaast ziet in het midden hebben. Daarnaast wil ik de kleinere muzieknoten er niet in hebben, maar vervangen door andere afbeeldingen die belangrijke momenten in mijn leven voorstellen. Een icoon dat voor het overlijden van mijn beste maat staat, etc. Dit lijkt ook in een soort van baan te lopen, wat dus mooi staat voor mijn levenslijn. Ook wil ik natuurlijk een andere tekst.

Natuurlijk moet ik met mijn ideeën naar een tattoo shop, om alles in één schets te laten zetten en voor een prijsindicatie. Maar, met jullie ervaring, wat denken jullie dat het ongeveer zou kunnen gaan kosten? Het is lastig een prijsindicatie te doen, dat begrijp ik, maar een ruime schatting?
Kleine aanvulling: dat naast de microfoon is geen muzieknoot, maar een muzieksleutel (specifieker de G-sleutel). :)
pi_134554327
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 11:35 schreef stroopwafelt het volgende:

[..]

Kleine aanvulling: dat naast de microfoon is geen muzieknoot, maar een muzieksleutel (specifieker de G-sleutel). :)
Dat wist ik inderdaad. Kwam alleen zo snel niet op het woord :')
Dat heb je ervan, als je een paar maanden in het buitenland woont. Dan verleer je je eigen taal :')
  zondag 22 december 2013 @ 13:30:18 #24
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134556418
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 17:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Thomas Goossens *O*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oh ja en deze Chinees vond ik via Instagram: ZhenCang tattoo: O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kerel op eerste foto is Sander van Artcastle Tattoo. Volgend jaar weer eens wat laten zetten bij Kordell. _O_
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  zondag 22 december 2013 @ 23:54:55 #25
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_134588540
Aardige gast thomas, die werkte bij magic in utrecht ten tijde dat Kordell er ook nog werkte.
Mooie portfolio had hij toen al.
  maandag 23 december 2013 @ 01:02:16 #26
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134591637
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:26:40 #27
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134650652
*meldt w/

Zojuist afspraak gezet om het logo in m'n UI te laten vereeuwigen. Belofte die ik mezelf deed als ik m'n droomreis zou voltooien.

Afgelopen zomer dus volbracht (verslag in sig!), en nu moet het er dus van komen. Spannend!
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:29:36 #28
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134653141
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_134653412
quote:
Tjemig! :o :X
pi_134656294
quote:
Euh ja, dat is natuurlijk ook een manier om een cover up te maken...... Toch meen ik betere te hebben gezien.....
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_134661226
quote:
Had 'm dan in monolith formaat gemaakt met vechtende apen er omheen.

niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_134670373
quote:
:D
Screw them.
We're going home.
pi_134670408
quote:
Nou da's een stuk opgeknapt!
Screw them.
We're going home.
pi_134676863
Iemand enig idee welke artist doet aan as van overleden mensen bewerken in tattoos? Ik woon in Groningen en zou het niet erg vinden om 3 uur te reizen maar het liefst zo dichtbij mogelijk.

Het gaat om tekst.
  woensdag 25 december 2013 @ 03:28:42 #35
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134677048
quote:
5s.gif Op woensdag 25 december 2013 03:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand enig idee welke artist doet aan as van overleden mensen bewerken in tattoos? Ik woon in Groningen en zou het niet erg vinden om 3 uur te reizen maar het liefst zo dichtbij mogelijk.

Het gaat om tekst.
Volgens mij was er in het vorige topic iemand die dit had laten doen.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  donderdag 26 december 2013 @ 20:05:00 #36
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_134724251
hallo mensen :W

Ik had een vraagje, ik zou graag zoiets als tattoo willen :

Iedereen heeft ze volgens mij wel eens getekend als ze verveeld waren. Zo simpel en toch zo mooi, een Typhoon die iedereen wegblaast: daarbij ben ik ook nog eens fan van de rapper Typhoon (dat is bijzaak).

Weet iemand of dit mooi is te tatoeëren, of dit kan gaan lukken. Voor de rest nog tips of mooie toevoegingen die je kunt bedenken?
Alvast bedankt :)
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
  donderdag 26 december 2013 @ 20:07:07 #37
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_134724322
plek is trouwens op mijn schouderblad of borst, niet iets wat je niet ziet als ik gewoon kleren heb
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
  donderdag 26 december 2013 @ 21:07:04 #38
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134726059
Maak er een iets duidelijkere wervelstorm van. Dit ziet er eerder uit als gekras :P
pi_134727880
?



gaat wel snel heel raar lijken als je er geen omgeving bij doet en alleen maar die tornado :')
pi_134727915
quote:
2s.gif Op donderdag 26 december 2013 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
?

[ afbeelding ]

gaat wel snel heel raar lijken als je er geen omgeving bij doet en alleen maar die tornado :')
Die koe _O- _O_

Kan natuurlijk ook met Taz erbij ;)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_134727940
quote:
2s.gif Op donderdag 26 december 2013 22:01 schreef Fendy het volgende:

[..]

Die koe _O- _O_

Kan natuurlijk ook met Taz erbij ;)
:D
pi_134727956
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_134728073
Maar zonder gekheid, ik denk dat je meer moet doen dan dat gekras (met alle respect)

Dit is al een heel stuk mooier vind ik.

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_134728143
nog steeds niet heel tof ofzo maar wel een stuk beter idd
pi_134729163
quote:
Natuurlijk geïnspireerd door Malevichs Zwarte vierkant...

*O* *O* *O* *O* POEPTOPIC!!! *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:48:52 #46
277627 Seven.
We are Borg.
pi_134740195
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:05 schreef droommoord het volgende:
hallo mensen :W

Ik had een vraagje, ik zou graag zoiets als tattoo willen :
[ afbeelding ]
Iedereen heeft ze volgens mij wel eens getekend als ze verveeld waren. Zo simpel en toch zo mooi, een Typhoon die iedereen wegblaast: daarbij ben ik ook nog eens fan van de rapper Typhoon (dat is bijzaak).

Weet iemand of dit mooi is te tatoeëren, of dit kan gaan lukken. Voor de rest nog tips of mooie toevoegingen die je kunt bedenken?
Alvast bedankt :)
Tornado, geen typhoon. Typhoon is een orkaan die in de Pacifische oceaan ontstaat.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 december 2013 @ 12:47:18 #47
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134741938
quote:
15s.gif Op donderdag 26 december 2013 22:37 schreef Spuitkak het volgende:

[..]

Natuurlijk geïnspireerd door Malevichs Zwarte vierkant...

[ afbeelding ]
Nee, het is gewoon het begin van een blackwork backpiece!
pi_134744213
Ik wil heel graag mijn 2e plaat laten zetten. Graag ruim voor mei want dan ga ik op vakantie. Dus ik ga in januari even rondkijken. Weet iemand een goede shop in Amsterdam? Mijn eerste is gezet bij Hanky Panky.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:23:54 #49
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_134745335
hmmm, het ging er eigenlijk om dat het zo lekker simpel was en dat iedereen het kon maken, een tornado zelf heb ik vrij weinig mee, dat 'krasding' vind ik gewoon iets cools
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:27:09 #50
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134745448
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef droommoord het volgende:
hmmm, het ging er eigenlijk om dat het zo lekker simpel was en dat iedereen het kon maken, een tornado zelf heb ik vrij weinig mee, dat 'krasding' vind ik gewoon iets cools
Dat wat jij liet zien is zeker wel mogelijk maar zou het je afraden en een goede tattoo artist zal het je ook afraden. Dat gaat gewoon een vlek worden na jaren. Dan kan je beter voor zoiets gaan:

My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:31:27 #51
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_134745618
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Dat wat jij liet zien is zeker wel mogelijk maar zou het je afraden en een goede tattoo artist zal het je ook afraden. Dat gaat gewoon een vlek worden na jaren. Dan kan je beter voor zoiets gaan:

[ afbeelding ]
al beter dan de posts hierboven, maar het gaat me echt omdat gekras omdat ik dat al duizenden keren in mijn schriftjes vroeger op school heb getekend. Als dat inderdaad lelijk word, wat heel goed zou kunnen, dan houd het op
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_134748766
Land of the free. Home of the brave.
pi_134752428
wtf, is dat over twintig jaar niet gewoon n grijze vlek?
pi_134760252
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef droommoord het volgende:

[..]

al beter dan de posts hierboven, maar het gaat me echt omdat gekras omdat ik dat al duizenden keren in mijn schriftjes vroeger op school heb getekend. Als dat inderdaad lelijk word, wat heel goed zou kunnen, dan houd het op
het idee achter het gekras is wel echt heel tof, als je het maar niet te groot doet kan het best leuk zijn.
hoop dat je een artist vindt de het wil doen!
  vrijdag 27 december 2013 @ 22:25:42 #55
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_134765978
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

het idee achter het gekras is wel echt heel tof, als je het maar niet te groot doet kan het best leuk zijn.
hoop dat je een artist vindt de het wil doen!
steun :) dankje, ik ga er nog heel erg over nadenken en even overleggen met mensen met verstand
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
  zaterdag 28 december 2013 @ 22:55:18 #56
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_134806963
Gister laten zetten om een kutperiode af te sluiten:



  zaterdag 28 december 2013 @ 23:02:32 #57
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134807346
Als jij er maar gelukkig mee bent...
  zaterdag 28 december 2013 @ 23:08:16 #58
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134807684
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:55 schreef Danielle83 het volgende:
Gister laten zetten om een kutperiode af te sluiten:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wel nette lijnwerk. ^O^
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  zaterdag 28 december 2013 @ 23:10:16 #59
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_134807786
Ga je 'm nog uitbreiden in de toekomst? Leent'ie zich wel voor denk w/
  zaterdag 28 december 2013 @ 23:11:51 #60
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_134807880
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:10 schreef Dekatria het volgende:
Ga je 'm nog uitbreiden in de toekomst? Leent'ie zich wel voor denk w/
Ik wil in de toekomst nog wel een groter iets ipv van alleen een tekst :)
pi_134808004
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:55 schreef Danielle83 het volgende:
Gister laten zetten om een kutperiode af te sluiten:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Was die r eigen keuze? :)
  zondag 29 december 2013 @ 13:00:37 #62
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_134822636
Jup ik vind het passen bij de rest van het lettertype.
  zondag 29 december 2013 @ 13:16:51 #63
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134823280
Het lijkt meer op de P die je vroeger als schrijfletter leerde. Net als dat ik de B er niet bij vind passen omdat dat als enige en blokletter is.
pi_134823337
Ik vind het lettertype juist wel mooi :Y
  zondag 29 december 2013 @ 14:52:36 #65
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_134827578
Ieder zn eigen mening toch?! Ik ben er blij mee en daar gaat het om :)
pi_134828011
Ik vind het lettertype ook super mooi
pi_134830142
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 13:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik vind het lettertype juist wel mooi :Y
dit
  zondag 29 december 2013 @ 17:59:24 #68
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_134836083
Mijn idee voor een eerste tattoo, waarschijnlijk zal hij gezet worden bij Rising Bastards in Nijmegen.
Wat plaatjes van internet geplukt en die in elkaar gegooid met mijn ultra Photoshop skills *ahem*. Tattoo zelf zal wel minder gedetailleerd worden, ik denk dat het anders teveel vervaagt in de loop der tijd.

Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 29 december 2013 @ 18:03:30 #69
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134836270
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 17:59 schreef Koenholio het volgende:
Mijn idee voor een eerste tattoo, waarschijnlijk zal hij gezet worden bij Rising Bastards in Nijmegen.
Wat plaatjes van internet geplukt en die in elkaar gegooid met mijn ultra Photoshop skills *ahem*. Tattoo zelf zal wel minder gedetailleerd worden, ik denk dat het anders teveel vervaagt in de loop der tijd.

[ afbeelding ]
Hoe groot wil je hem laten zetten?
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  zondag 29 december 2013 @ 18:04:18 #70
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134836303
Sowieso kleuren tattoos _O_
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  zondag 29 december 2013 @ 18:07:01 #71
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_134836407
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:03 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Hoe groot wil je hem laten zetten?
De plek is nog niet zeker, waarschijnlijk schouderblad of bovenarm. Dus grootte zal iets van 15 x 15 zijn? Gok ik?
Vandaar ook dat ik zei dat er waarschijnlijk details uit zullen gaan, omdat het anders teveel priegelwerk is aangezien hij niet zo groot wordt als m'n rug bijvoorbeeld.
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 29 december 2013 @ 18:08:57 #72
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134836508
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:07 schreef Koenholio het volgende:

[..]

De plek is nog niet zeker, waarschijnlijk schouderblad of bovenarm. Dus grootte zal iets van 15 x 15 zijn? Gok ik?
Vandaar ook dat ik zei dat er waarschijnlijk details uit zullen gaan, omdat het anders teveel priegelwerk is aangezien hij niet zo groot wordt als m'n rug bijvoorbeeld.
15x15 met alle details moet te doen zijn voor een goede artiest. :)
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  zondag 29 december 2013 @ 18:09:24 #73
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134836523
Wat is het eigenlijk?
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  zondag 29 december 2013 @ 18:11:54 #74
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_134836634
Ah ok, cool :) Nou ja, het is geen laatste versie, alleen bedoeld om de artiest een idee te geven van wat ik in m'n hoofd heb.

Het is een neuron/hersencel (de mooiste cellen in de biologie :D) en een DNA-streng (één van de mooiste structuren in de moleculaire biologie :D). Maar ik ben geen nerd verder :')
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 29 december 2013 @ 18:13:13 #75
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134836688
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:11 schreef Koenholio het volgende:
Ah ok, cool :) Nou ja, het is geen laatste versie, alleen bedoeld om de artiest een idee te geven van wat ik in m'n hoofd heb.

Het is een neuron/hersencel (de mooiste cellen in de biologie :D) en een DNA-streng (één van de mooiste structuren in de moleculaire biologie :D). Maar ik ben geen nerd verder :')
Ziet er gaaf uit. Mooie kleuren ook. ^O^
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  zondag 29 december 2013 @ 18:19:06 #76
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_134836946
Dank!
Guanine en Cytosine! *O*
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:14:46 #77
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_134982550
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Ik wil weer een nieuwe tattoo laten zetten, het kriebelt al sinds vorige maand.

Nu wil ik zoiets laten zetten:


Wel een andere tekst natuurlijk. Nu is de vraag of dat niet ontzettend veel pijn gaat doen omdat je huid daar wat dunner is? Hoe zit het met bloeden (veel/weinig?) en duurt de genezingsperiode langer of juist korter?
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
pi_134988699
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:14 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Ik wil weer een nieuwe tattoo laten zetten, het kriebelt al sinds vorige maand.

Nu wil ik zoiets laten zetten:
[ afbeelding ]

Wel een andere tekst natuurlijk. Nu is de vraag of dat niet ontzettend veel pijn gaat doen omdat je huid daar wat dunner is? Hoe zit het met bloeden (veel/weinig?) en duurt de genezingsperiode langer of juist korter?
heb daar al 5 laten zetten.

Je voelt er niets van
pi_134989119
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:14 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Ik wil weer een nieuwe tattoo laten zetten, het kriebelt al sinds vorige maand.

Nu wil ik zoiets laten zetten:
[ afbeelding ]

Wel een andere tekst natuurlijk. Nu is de vraag of dat niet ontzettend veel pijn gaat doen omdat je huid daar wat dunner is? Hoe zit het met bloeden (veel/weinig?) en duurt de genezingsperiode langer of juist korter?
Ben ik ook wel benieuwd naar! wil dit ook laten doen
pi_134990471
Er is een aflevering van Ink Master (Amerikaanse flauwe competitieshow die gaat over tattoos zetten) waarin ze inderdaad op de tong en in de mond een tattoo zetten. Misschien ook wel op YT te vinden. Kun je zien hoe het eraan toe gaat. Viel wel mee volgens mij.
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:51:19 #81
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_134991017
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:53 schreef artelligence het volgende:

[..]

heb daar al 5 laten zetten.

Je voelt er niets van
Hoi, lurker hier :W

waarom wil je nou *daar* een tattoo laten zetten?
Zodat je de hele dag aan je lip loopt te trekken om je tatooages te laten zien. :?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_134991823
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:14 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Ik wil weer een nieuwe tattoo laten zetten, het kriebelt al sinds vorige maand.

Nu wil ik zoiets laten zetten:
[ afbeelding ]

Wel een andere tekst natuurlijk. Nu is de vraag of dat niet ontzettend veel pijn gaat doen omdat je huid daar wat dunner is? Hoe zit het met bloeden (veel/weinig?) en duurt de genezingsperiode langer of juist korter?
Wat is pijn? Pijn is relatief natuurlijk.

Je vraag over genezing kan ik wel beantwoorden, zoiets geneest super snel omdat het constant vochtig is en je in feite een ideale wondomgeving hebt. Bovendien is je mond super goed doorbloed vergeleken met andere delen van je lichaam. Genezingstijd is korter dan een tattoo op je arm bijvoorbeeld.
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:39:58 #83
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_134992779
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:15 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat is pijn? Pijn is relatief natuurlijk.

Je vraag over genezing kan ik wel beantwoorden, zoiets geneest super snel omdat het constant vochtig is en je in feite een ideale wondomgeving hebt. Bovendien is je mond super goed doorbloed vergeleken met andere delen van je lichaam. Genezingstijd is korter dan een tattoo op je arm bijvoorbeeld.
Pijn is idd relatief, heb twee andere tattoo's, eentje binnenkant pols en eentje bovenarm en die waren bijna pijnloos. Vond het wel ontspannend eigenlijk, vooral dat gezoem van de 'gun' is erg rustgevend!

Ik had zelf ook al zoiets dat het genezingsproces wat sneller is, vraag me alleen af of ik niet na het zetten met een flink bloedende smoel ga rondlopen. :N
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:42:59 #84
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_134992893
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ink Master
Ja, deze heeft RTL5 toen ook uitgezonden volgens toch? Ik zal die aflevering eens opzoeken, thanks! ^O^
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
pi_134994714
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef Boy_Zonderman het volgende:

[..]

Pijn is idd relatief, heb twee andere tattoo's, eentje binnenkant pols en eentje bovenarm en die waren bijna pijnloos. Vond het wel ontspannend eigenlijk, vooral dat gezoem van de 'gun' is erg rustgevend!

Ik had zelf ook al zoiets dat het genezingsproces wat sneller is, vraag me alleen af of ik niet na het zetten met een flink bloedende smoel ga rondlopen. :N
Zoiets vervaagd toch heel erg snel?
Faka G
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:35:01 #86
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_134994971
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:28 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Zoiets vervaagd toch heel erg snel?
Dat vind ik op zich niet eens zo erg, het is toch meer voor de fun dan als een echt serieus bedoelde tattoo... Ik bedoel dat het niet een herdenkings ding is of iets anders met een emotionele lading.

En je kan het nog altijd laten bijwerken.
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:57:56 #87
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_135040648
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:35 schreef Boy_Zonderman het volgende:

[..]

Dat vind ik op zich niet eens zo erg, het is toch meer voor de fun dan als een echt serieus bedoelde tattoo... Ik bedoel dat het niet een herdenkings ding is of iets anders met een emotionele lading.

En je kan het nog altijd laten bijwerken.
Als het een niet al te serieuze tattoo is waarom dan die plek waar je hem zelf niet eens kan zien? :')
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:40:17 #88
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_135042626
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Als het een niet al te serieuze tattoo is waarom dan die plek waar je hem zelf niet eens kan zien? :')
Je hoeft alleen je onderlip naar beneden te trekken en een spiegel in de buurt te hebben...

Is wel iets makkelijker vergeleken als je iets op je rug/schouder hebt zitten :')
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:41:33 #89
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_135042695
Whehehe, heb best een flinke onderlip, dus heb eens geen spiegel nodig :{w :')
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
  zondag 5 januari 2014 @ 13:07:51 #90
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_135098653
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Als het een niet al te serieuze tattoo is waarom dan die plek waar je hem zelf niet eens kan zien? :')
Omdat het kan!
  zondag 5 januari 2014 @ 21:52:01 #91
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_135123200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Als het een niet al te serieuze tattoo is waarom dan die plek waar je hem zelf niet eens kan zien? :')
IMO logischer dan wanneer het een serieuze tattoo zou zijn.
Guanine en Cytosine! *O*
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:05:16 #92
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135284200
Vandaag dus de boel achter de rug. Viel me wel mee, was sneller voorbij dan ik dacht w/
  zaterdag 11 januari 2014 @ 07:49:15 #93
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_135346733
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef Dekatria het volgende:
Vandaag dus de boel achter de rug. Viel me wel mee, was sneller voorbij dan ik dacht w/
Pics?

8 Maart is het ontwerp klaar, 28 maart ben ik aan de beurt *O*
Guanine en Cytosine! *O*
pi_135350256
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 07:49 schreef Koenholio het volgende:

[..]

Pics?

8 Maart is het ontwerp klaar, 28 maart ben ik aan de beurt *O*
Jaa dan ben ik jarig *O* en krijg ik van vaderlief een tattoo.

Ik kan amper wachten tot de 22e man ;(
  zaterdag 11 januari 2014 @ 13:01:57 #95
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135352090
Wow:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 13 januari 2014 @ 16:34:45 #96
19529 Fendy
True Spirit
pi_135441251
Ik doe mee, wow!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 13 januari 2014 @ 21:01:53 #97
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135454019
Even crosspostje:
Een "actie"foto, maar toch :')

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 13 januari 2014 @ 21:12:53 #98
403253 Meke
after all this time? always.
pi_135454669
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Even crosspostje:
Een "actie"foto, maar toch :')

[ afbeelding ]
Hee hoe is dat nou uiteindelijk eigenlijk opgelost qua dat het niet de kleur was die je wilde? :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 13 januari 2014 @ 23:18:14 #99
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135462307
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Meke het volgende:

[..]

Hee hoe is dat nou uiteindelijk eigenlijk opgelost qua dat het niet de kleur was die je wilde? :)
Met zwart eens overheen gegaan, paar maanden later. Daarna niet meer bij laten werken, vind het wel prima zo, past prima bij de gedachte die ik erbij had.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_135468808
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Even crosspostje:
Een "actie"foto, maar toch :')

[ afbeelding ]
Gaaf, Hellboy als inspiratie toch? :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:29:24 #101
403253 Meke
after all this time? always.
pi_135472519
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:18 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Met zwart eens overheen gegaan, paar maanden later. Daarna niet meer bij laten werken, vind het wel prima zo, past prima bij de gedachte die ik erbij had.
Ik vind 'm inderdaad mooi zo ^O^
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:28:56 #102
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135473988
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:20 schreef Questular het volgende:

[..]

Gaaf, Hellboy als inspiratie toch? :)
Jup.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:29 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik vind 'm inderdaad mooi zo ^O^
Thnx.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:18:31 #103
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135478168
Even een vraagje m.b.t. nazorg - ik smeer er zoals opgedragen 2x per dag dun Bepanthen op, maar ik merk dat af en toe korstjes meekomen. Nu voel ik niet dat ze los komen ofzo, het is gewoon dat ze soms op m'n hand zitten als ik het spul erop heb gesmeerd.

Ik vroeg me af of ik dan iets verkeerd doe, en hoe ik dat dan moet tegengaan?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:53:32 #104
19529 Fendy
True Spirit
pi_135479727
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:18 schreef Dekatria het volgende:
Even een vraagje m.b.t. nazorg - ik smeer er zoals opgedragen 2x per dag dun Bepanthen op, maar ik merk dat af en toe korstjes meekomen. Nu voel ik niet dat ze los komen ofzo, het is gewoon dat ze soms op m'n hand zitten als ik het spul erop heb gesmeerd.

Ik vroeg me af of ik dan iets verkeerd doe, en hoe ik dat dan moet tegengaan?
Is op zich niet zo heel erg lijkt me. Ik gebruik zelf de dunnere variant, dus Bepanthen creme in plaats van zalf. Zelfde ingrediënten en actieve bestanddelen, alleen het smeert wat dunner omdat er minder bijenwas in zit.
Maar volgens mij geeft het niet zo dat die halflosse velletjes losgaan doordat je smeert.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_135481597
Geloof dat dat vrij normaal is inderdaad. Had vanochtend ook een zwarte stukje aan de vingers zitten na het smeren!
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:15:54 #106
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:45:45 #107
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135490782
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:18 schreef Dekatria het volgende:
Even een vraagje m.b.t. nazorg - ik smeer er zoals opgedragen 2x per dag dun Bepanthen op, maar ik merk dat af en toe korstjes meekomen. Nu voel ik niet dat ze los komen ofzo, het is gewoon dat ze soms op m'n hand zitten als ik het spul erop heb gesmeerd.

Ik vroeg me af of ik dan iets verkeerd doe, en hoe ik dat dan moet tegengaan?
Dat is heel normaal hoor.
Korstjes die zelf loslaten zijn het probleem ook niet, volgens mij zijn het ook geen korstjes maar meer inktschilfers, pas als je korstjes gaat loskrabben heb je een probleem :)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:47:54 #108
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135490889
10 april nieuwe tatoeage, eerste ideeen zijn klaar, volgende week even kijken, passen, en meten :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_135491316
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
10 april nieuwe tatoeage, eerste ideeen zijn klaar, volgende week even kijken, passen, en meten :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke dijen en een rare tiet op nr 2. Mooie benen bij nr 1 :Y
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:55:12 #110
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  dinsdag 14 januari 2014 @ 19:57:24 #111
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135491451
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:55 schreef Dekatria het volgende:
Niet inkleuren?
De pin-ups? Ja, maar dat gebeurt pas later natuurlijk. Eerst een ontwerp kiezen :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:54 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dikke dijen en een rare tiet op nr 2. Mooie benen bij nr 1 :Y
3 was naar mijn idee sowieso al afgevallen ivm rare armen :P
Ik twijfel tussen die andere 2, qua houding neig ik toch naar nummer 2, die dijen enz kunnen nog wel aangepast worden.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_135491526
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

De pin-ups? Ja, maar dat gebeurt pas later natuurlijk. Eerst een ontwerp kiezen :)

[..]

3 was naar mijn idee sowieso al afgevallen ivm rare armen :P
Ik twijfel tussen die andere 2, qua houding neig ik toch naar nummer 2, die dijen enz kunnen nog wel aangepast worden.
Ik vind 2 qua houding het leukste, maar de benen(en die ene tiet) kloppen echt niet. En ik vind de schoenen bij 1 mooier en eleganter.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:00:50 #113
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135491596
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:59 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik vind 2 qua houding het leukste, maar de benen(en die ene tiet) kloppen echt niet. En ik vind de schoenen bij 1 mooier en eleganter.
Gelukkig nog tijd zat om dingen aan te passen :)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_135491624
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Gelukkig nog tijd zat om dingen aan te passen :)
Ben benieuwd! ^O^
  dinsdag 14 januari 2014 @ 20:01:39 #115
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135491628
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:01 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ben benieuwd! ^O^
Ik ook!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_135492276
Mogelijk begin aan een nieuwe sleeve:

pi_135493509
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
10 april nieuwe tatoeage, eerste ideeen zijn klaar, volgende week even kijken, passen, en meten :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awesome! ^O^
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 16 januari 2014 @ 19:00:15 #118
420376 Eleonorator
Bitch, don't kill my vibe
pi_135571604
Ik vroeg me af of er mensen hier zijn die ervaring hebben met Peter Aurisch? Ik volg zijn werk al een tijdje en ik plan een tripje naar Berlijn aan het eind van de zomer. Ik vraag me alleen af wat voor kosten ik kan verwachten? Het word mijn eerste tattoo dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal. Ik wil er eentje op mijn oven van +- 20/25 cm. Hebben jullie enig idee wat zijn (uur)tarieven zijn ongeveer?
pi_135571768
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:00 schreef Eleonorator het volgende:
Ik vroeg me af of er mensen hier zijn die ervaring hebben met Peter Aurisch? Ik volg zijn werk al een tijdje en ik plan een tripje naar Berlijn aan het eind van de zomer. Ik vraag me alleen af wat voor kosten ik kan verwachten? Het word mijn eerste tattoo dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal. Ik wil er eentje op mijn oven van +- 20/25 cm. Hebben jullie enig idee wat zijn (uur)tarieven zijn ongeveer?
oej op je oven is altijd duur :D.
pi_135571795
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:03 schreef Take2 het volgende:

[..]

oej op je oven is altijd duur :D.
_O-
  donderdag 16 januari 2014 @ 19:07:05 #121
420376 Eleonorator
Bitch, don't kill my vibe
pi_135571915
hahahahaahah ik lees nu pas mijn berichtje na, met oven bedoel ik boven been, ik ben niet zo goed in 3 dingen te gelijk doen -.-'
  donderdag 16 januari 2014 @ 20:08:06 #122
403253 Meke
after all this time? always.
pi_135575274
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:03 schreef Take2 het volgende:

[..]

oej op je oven is altijd duur :D.
:D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_135586927
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:16 schreef YupYapYo het volgende:
Mogelijk begin aan een nieuwe sleeve:

[ afbeelding ]
Wat een gave schets al!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:49:54 #124
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_135603434
Heeft er iemand hier ervaring met (gedeeltelijk) laseren en het daarna coveren van een tattoo?
pi_135603865
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:49 schreef GimmeGore het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met (gedeeltelijk) laseren en het daarna coveren van een tattoo?
Wat heb je en wat wil je er overheen zetten? Als je bijvoorbeeld iets zwart hebt kun je meestal na 4-5 laser sessies prima iets in kleur er overheen zetten zonder dat de oude tattoo zichtbaar zal zijn.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:04:11 #126
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_135603988
Ik heb een bijna 10 jaar oude zwarte tattoo, ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik er overheen zou willen zetten, want ik heb toch voorlopig geen geld.
Maar ik wil er bijzonder graag iets overheen om persoonlijke redenen (nee, het is niet de naam van mijn ex) dus ik wil alvast eens kijken wat de opties zijn.
pi_135604189
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:04 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb een bijna 10 jaar oude zwarte tattoo, ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik er overheen zou willen zetten, want ik heb toch voorlopig geen geld.
Maar ik wil er bijzonder graag iets overheen om persoonlijke redenen (nee, het is niet de naam van mijn ex) dus ik wil alvast eens kijken wat de opties zijn.
Dat is wel je voordeel. Zwart is de makkelijkste kleur om te laseren en daarna te coveren :)
Land of the free. Home of the brave.
pi_135609068
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:16 schreef YupYapYo het volgende:
Mogelijk begin aan een nieuwe sleeve:

[ afbeelding ]
Willem of Jeroen? Of heb ik t nu helemaal mis :)
pi_135651640
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:12 schreef Licko het volgende:

[..]

Willem of Jeroen? Of heb ik t nu helemaal mis :)
Willem. Die heeft al eerder een tattoo bij mij gezet. Erg tevreden en zijn stijl vind ik echt gruwelijk.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 20:21:16 #130
56471 pinquit
oh my lama!
pi_135652314
Nieuwe van vriend :)

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_135652464
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_135652673
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:21 schreef pinquit het volgende:
Nieuwe van vriend :)

[ afbeelding ]
Die is bij Needle art gezet?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zaterdag 18 januari 2014 @ 20:26:57 #133
56471 pinquit
oh my lama!
pi_135652737
Ja :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_135652792
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:26 schreef pinquit het volgende:
Ja :D
Door Daan of niet?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zaterdag 18 januari 2014 @ 20:28:37 #135
56471 pinquit
oh my lama!
pi_135652858
Jup :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_135652878
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef pinquit het volgende:
Jup :D
Wehehe, dacht ik al.

Mijn onderarmtattoo komt ook van hem af.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zaterdag 18 januari 2014 @ 20:29:49 #137
56471 pinquit
oh my lama!
pi_135652939
Ja hoe? :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_135652964
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef pinquit het volgende:
Ja hoe? :')
Hij is een maatje van mij irl.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zaterdag 18 januari 2014 @ 20:32:08 #139
56471 pinquit
oh my lama!
pi_135653072
Ah :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_135653166
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:32 schreef pinquit het volgende:
Ah :)
Maar hij ziet er zeer clean uit, die tattoo.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_135653545
Erg tof! _O_
  zaterdag 18 januari 2014 @ 20:55:01 #142
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135654346
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:25 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Die is bij Needle art gezet?
Gorinchem? :o
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_135654366
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Gorinchem? :o
Ja.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zaterdag 18 januari 2014 @ 20:55:59 #144
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135654413
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:55 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja.
Daar woon ik!!

Maar ik ga toch naar Sliedrecht voor mn tatoeages :)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_135654465
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Daar woon ik!!

Maar ik ga toch naar Sliedrecht voor mn tatoeages :)
Ik woon in Zaandam maar ga naar Gorinchem voor mijn tattoo's :+.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zaterdag 18 januari 2014 @ 21:08:08 #146
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135655091
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:56 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik woon in Zaandam maar ga naar Gorinchem voor mijn tattoo's :+.
Ghehe nice :D

Ik heb er ooit 1 in Gorinchem bij theo laten zetten en daar zoveel spijt van gekregen. Sindsdien blijf ik mijn tatoeëerder trouw!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_135655150
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ghehe nice :D

Ik heb er ooit 1 in Gorinchem bij theo laten zetten en daar zoveel spijt van gekregen. Sindsdien blijf ik mijn tatoeëerder trouw!
Snap ik, als je met iemand een klik hebt en je bent tevreden dan is het doel toch bereikt?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zaterdag 18 januari 2014 @ 21:21:33 #148
56471 pinquit
oh my lama!
pi_135655789
Je moet ook niet naar Theo gaan :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_135662560
Iemand ervaring met Eus in Leiden? :)
  zondag 19 januari 2014 @ 00:53:37 #150
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_135663743
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 00:17 schreef BartMcCormick het volgende:
Iemand ervaring met Eus in Leiden? :)
Ja ik, heel fijn, zet mooie tattoo's.
Niet de meest sociale persoon, maar kan het wel.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_135663877
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 00:53 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ja ik, heel fijn, zet mooie tattoo's.
Niet de meest sociale persoon, maar kan het wel.
Goed om te horen! Een beetje sociaal is leuk, maar uiteindelijk gaat het toch om het plaatje hehe. Maar even kijken of ik daar een afspraak kan maken! Enig idee wat ik kan verwachten qua wachttijden?
  zondag 19 januari 2014 @ 17:52:39 #152
119606 habanero
577000 Scoville
pi_135684444
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 00:17 schreef BartMcCormick het volgende:
Iemand ervaring met Eus in Leiden? :)
20 jaar ervaring, hij heeft mij helemaal vol gezet. Heel sociale man erg kundig in wat wel en niet kan.
Hij is van de loud en clear stijl dat moet je liggen.
pi_135690864
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 17:52 schreef habanero het volgende:

[..]

20 jaar ervaring, hij heeft mij helemaal vol gezet. Heel sociale man erg kundig in wat wel en niet kan.
Hij is van de loud en clear stijl dat moet je liggen.
Toevallig ook pics van? Ben nu wel benieuwd :)
  zondag 19 januari 2014 @ 20:26:17 #154
19529 Fendy
True Spirit
pi_135691133
Was Eus niet van de verloren tekening? :P
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_135691291
quote:
2s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Fendy het volgende:
Was Eus niet van de verloren tekening? :P
Haha ik kan me ook herinneren dat ik zoiets had gelezen ja, waar maar 1 exemplaar van was ofzo... Maar goed mocht dat zo zijn is dat geen dealbreaker voor mij :p
  zondag 19 januari 2014 @ 20:29:19 #156
119606 habanero
577000 Scoville
pi_135691330
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Toevallig ook pics van? Ben nu wel benieuwd :)
pm met foto's
  zondag 19 januari 2014 @ 20:30:55 #157
19529 Fendy
True Spirit
pi_135691450
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:28 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Haha ik kan me ook herinneren dat ik zoiets had gelezen ja, waar maar 1 exemplaar van was ofzo... Maar goed mocht dat zo zijn is dat geen dealbreaker voor mij :p
Oh ja
LIF / Tattoo Artiest gezocht (Tattoo Eus Leiden was namelijk geen succes)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 20 januari 2014 @ 10:43:24 #158
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135710704
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 21:09 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Snap ik, als je met iemand een klik hebt en je bent tevreden dan is het doel toch bereikt?
Ik ken Mario al een jaar of 20, ik ben tevreden over zijn werk en ik vertrouw hem volledig dus ik blijf hem wel trouw ja :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 21:21 schreef pinquit het volgende:
Je moet ook niet naar Theo gaan :P
Dat heb ik op de pijnlijke manier ontdekt ja. Had bij hem een tatoeage laten zetten die hij te diep had gezet, daardoor heeft dat ding een week of 3 gebloed en had ik er enorme gaten in zitten. Mario heeft hem opnieuw gezet en aangepast. Ik zie het prutswerk van Theo er nog wel in maar dat is omdat ik het weet.
Toen ik de tatoeage liet zetten was internet ook nog niet zo groot, paar jaar terug heb ik Theo op internet opgezocht en toen schrok ik mij rot van de foto's op zijn site :X
Kwam toen ook allemaal verhalen tegen over onder invloed tatoeëren enz.

Morgen even naar Mario om een ontwerp te kiezen enz *O*
Nog een paar maanden en ik heb mn pin-up O+
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:14:25 #159
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_135711587
Vriendin van mij heeft een hele mooie sleeve van Eus, over hoe hij persoonlijk is weet ik niet, maar ze heeft wel een retestrakke keltische sleeve.

Ik zag dat Dragon Tattoo nu ook laser aanbiedt als ze daarna zelf coveren. Is wel een goede reden om een Thomas Goossens te laten zetten :)
pi_135725743
Omijngod woensdag O+
  maandag 20 januari 2014 @ 23:54:17 #161
19529 Fendy
True Spirit
pi_135744821
Ik mag komende donderdag weer, vermoedelijk de laatste, afrondende keer. Kan ik eindelijk hier mijn sleeve tonen.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:36:06 #162
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135746094
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Daar woon ik!!

Maar ik ga toch naar Sliedrecht voor mn tatoeages :)
Bij Mario?

quote:
17s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik ken Mario al een jaar of 20, ik ben tevreden over zijn werk en ik vertrouw hem volledig dus ik blijf hem wel trouw ja :Y


Ja zie ik nu, Mario heeft ook mijn rugtattoeage gezet, tevens ongeveer heel het lijf van mijn beste vriendin en die van haar man.
Erg vriendelijke man en heel goed in zijn werk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:43:41 #163
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135746279
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Bij Mario?

[..]

Ja zie ik nu, Mario heeft ook mijn rugtattoeage gezet, tevens ongeveer heel het lijf van mijn beste vriendin en die van haar man.
Erg vriendelijke man en heel goed in zijn werk.
Ik heb er nu een stuk of 11 van zijn hand. Dus ja, ik weet wel dat hij heel vriendelijk en goed is :)
Ik vind het gewoon zo fijn dat hij altijd zo heerlijk meedenkt over plaats en tekening.

Morgen ga ik even bij hem langs om mn pin-up te "passen" :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:48:28 #164
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135746348
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik heb er nu een stuk of 11 van zijn hand. Dus ja, ik weet wel dat hij heel vriendelijk en goed is :)
Ik vind het gewoon zo fijn dat hij altijd zo heerlijk meedenkt over plaats en tekening.

Morgen ga ik even bij hem langs om mn pin-up te "passen" :D
Gaaf, hij is heel lang met een project bezig geweest op de rug van de man van mijn beste vriendin die veel emotionele waarde heeft, Daar heeft hij ook wat prijzen mee gewonnen. ( de eerste foto onder awards)
Ook bij haar tattoes gezet die heel erg emotioneel waren ivm miskramen en hij gaat daar heel goed mee overweg.
Maar hij is zelf ook een familieman natuurlijk. ;)

Als er nog ooit een sleeve komt ga ik ook weer naar hem.

[ Bericht 1% gewijzigd door snakelady op 21-01-2014 00:55:15 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 21 januari 2014 @ 07:46:10 #165
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135748115
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:48 schreef snakelady het volgende:

[..]

Gaaf, hij is heel lang met een project bezig geweest op de rug van de man van mijn beste vriendin die veel emotionele waarde heeft, Daar heeft hij ook wat prijzen mee gewonnen. ( de eerste foto onder awards)
Ook bij haar tattoes gezet die heel erg emotioneel waren ivm miskramen en hij gaat daar heel goed mee overweg.
Maar hij is zelf ook een familieman natuurlijk. ;)

Als er nog ooit een sleeve komt ga ik ook weer naar hem.
Ik weet nog toen mijn vader ziek was had Mario tegen mij gezegd dat hij pas een tatoeage voor mijn vader zou zetten als de man overleden was. De dag dat mijn vader overleed heb ik Mario opgebeld, hij heeft 2 dagen erna de zaak eerder open gedaan voor mij. Ik wist alleen dat ik pa zn initialen wilde. Toen zei Mario: we zetten hem op je voet, dan loopt je vader altijd met je mee!!

Dat vond ik zo'n mooie gedachte!

Even die foto bekijken :)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 08:41:39 #166
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135748637
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik weet nog toen mijn vader ziek was had Mario tegen mij gezegd dat hij pas een tatoeage voor mijn vader zou zetten als de man overleden was. De dag dat mijn vader overleed heb ik Mario opgebeld, hij heeft 2 dagen erna de zaak eerder open gedaan voor mij. Ik wist alleen dat ik pa zn initialen wilde. Toen zei Mario: we zetten hem op je voet, dan loopt je vader altijd met je mee!!

Dat vond ik zo'n mooie gedachte!

Even die foto bekijken :)
Ah, dat is inderdaad een ooie gedachte.fijn dat hij zo meedacht.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:10:03 #167
56471 pinquit
oh my lama!
pi_135767927
jeej nieuwe :D

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_135773818
ohhh prettyy O+
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:48:51 #169
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135778688
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef pinquit het volgende:
jeej nieuwe :D

[ afbeelding ]
Mooi!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 21 januari 2014 @ 23:41:52 #170
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135784932
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef pinquit het volgende:
jeej nieuwe :D

[ afbeelding ]
Gave stijl vind ik dat, met strepen _O_
pi_135859261
Over 2 weken komt mijn eerste tattoo, ben steeds zenuwachtiger aan het worden ;) Dinsdag bellen voor de tekening!

Wat ik me af vroeg, is wat jullie ervaring is met autorijden na een zit van 4 uur. De tattoo komt op m'n bovenbeen en ik weet niet of het verstandig is een taxi achter de hand te houden voor de terugweg.
pi_135859913
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:08 schreef Plong het volgende:
Over 2 weken komt mijn eerste tattoo, ben steeds zenuwachtiger aan het worden ;) Dinsdag bellen voor de tekening!

Wat ik me af vroeg, is wat jullie ervaring is met autorijden na een zit van 4 uur. De tattoo komt op m'n bovenbeen en ik weet niet of het verstandig is een taxi achter de hand te houden voor de terugweg.
Lukte mij prima.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  donderdag 23 januari 2014 @ 21:15:27 #173
19529 Fendy
True Spirit
pi_135868314
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:08 schreef Plong het volgende:
Over 2 weken komt mijn eerste tattoo, ben steeds zenuwachtiger aan het worden ;) Dinsdag bellen voor de tekening!

Wat ik me af vroeg, is wat jullie ervaring is met autorijden na een zit van 4 uur. De tattoo komt op m'n bovenbeen en ik weet niet of het verstandig is een taxi achter de hand te houden voor de terugweg.
Ik heb er net weer een zit van 7 uur opzitten, autorijden ging erna prima, maar dat was niet op mijn been.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_135878583
Meh, goed dat ik er echt enorm lang over nagedacht had. Een watercolour tattoo van Koray Karagozler uit Istanbul. De bedoeling is dat ik een halve sleeve zou nemen van een kompasroos met wat kleurenelementen erbij. En iemand was mij al blijkbaar voor.



Het is niet echt dat ik ben afgeknapt omdat iemand mij voor was, maar meer dat watercolour tattoos eigenlijk niet bedoeld zijn om een sleeve van te maken. Kan iemand een beetje begrijpen wat ik bedoel? Ik bedoel, wat zou ik hier uberhaupt aan kunnen aanpassen? Een groter kompas met nog meer kleurtjes? Dat kan er best lachwekkend uitzien. Ik denk dat ik maar toch kies voor een traditionele sleeve.
pi_135879622
Die tattoo is prachtig :o
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:33:18 #176
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135884600
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef pinquit het volgende:
jeej nieuwe :D

[ afbeelding ]
Nais...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:37:09 #177
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135884716
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:27 schreef RoW_0 het volgende:
Meh, goed dat ik er echt enorm lang over nagedacht had. Een watercolour tattoo van Koray Karagozler uit Istanbul. De bedoeling is dat ik een halve sleeve zou nemen van een kompasroos met wat kleurenelementen erbij. En iemand was mij al blijkbaar voor.

[ afbeelding ]

Het is niet echt dat ik ben afgeknapt omdat iemand mij voor was, maar meer dat watercolour tattoos eigenlijk niet bedoeld zijn om een sleeve van te maken. Kan iemand een beetje begrijpen wat ik bedoel? Ik bedoel, wat zou ik hier uberhaupt aan kunnen aanpassen? Een groter kompas met nog meer kleurtjes? Dat kan er best lachwekkend uitzien. Ik denk dat ik maar toch kies voor een traditionele sleeve.
Ieder zijn ding, maar die water colour-dingen vind ik nogal tijdgevoelig.
Tis voor mij een beetje als van die wijze spreuken op je muur schilderen: tenzij je zeker bent van je zaak: niet doen.

Ik hou vooral van symboliek, thematiek. Als ik een compas zou nemen en een sleeve zou willen, zou ik in diezelfde hoek zoeken en je ontwerp aanpassen op de omtrek van je arm (bovenarm is een koker, onderarm meer een conus. Omtrek meten en plat uittekenen en daarin gaan schetsen)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_135885018
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:31 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Lukte mij prima.
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:15 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ik heb er net weer een zit van 7 uur opzitten, autorijden ging erna prima, maar dat was niet op mijn been.
Tnx voor jullie reacties! Ik vraag t volgende week ook nog wel ff in de shop wat ze adviseren en dan zal het wel loslopen :)
  vrijdag 24 januari 2014 @ 11:21:16 #179
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_135886103
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef pinquit het volgende:
jeej nieuwe :D

[ afbeelding ]
Nice!
pi_135886163
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef pinquit het volgende:
jeej nieuwe :D

[ afbeelding ]
Erg, erg tof! _O_ _O_ O+
pi_135890700
Dat was er ook weer eentje van Daan.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:57:04 #182
56471 pinquit
oh my lama!
pi_135891765
Haha jep :) O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:23:56 #183
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_135892875
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef pinquit het volgende:
jeej nieuwe :D

[ afbeelding ]
Wow, mooi zeg!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:24:58 #184
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_135892923
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef pinquit het volgende:
jeej nieuwe :D

[ afbeelding ]
Die is erg mooi. :Y
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:30:30 #185
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135895319
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:08 schreef Plong het volgende:
Over 2 weken komt mijn eerste tattoo, ben steeds zenuwachtiger aan het worden ;) Dinsdag bellen voor de tekening!

Wat ik me af vroeg, is wat jullie ervaring is met autorijden na een zit van 4 uur. De tattoo komt op m'n bovenbeen en ik weet niet of het verstandig is een taxi achter de hand te houden voor de terugweg.
Zal wel lukken toch? Ik had er wel last van, maar ja, hele rug :') En dan was het een stukje van 10 min. rijden
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_135897400
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik hou vooral van symboliek, thematiek. Als ik een compas zou nemen en een sleeve zou willen, zou ik in diezelfde hoek zoeken en je ontwerp aanpassen op de omtrek van je arm (bovenarm is een koker, onderarm meer een conus. Omtrek meten en plat uittekenen en daarin gaan schetsen)
Inderdaad ja. Ik denk dat ik het maar klein hou bij de watercolour tattoo's. Ik heb nog genoeg ideeën voor iets kleins. Maar waar ik persoonlijk meer moeite mee heb is wat er allemaal in zo'n sleeve moet? Er zit zoveel detail in dat ik zelf niet zo ingesteld ben om ze te verzinnen. Is er geen consultant die mij verder kan helpen? haha.
pi_135900992
Hier woensdag ook tekenafspraak, week daarop 1e sessie
pi_135907446
Ik ben al heel lang na aan het denken over een full sleeve. Ik hou echter niet van de bekende stijlen met draken, koi karpers, celtic of tribals. Ik heb ook echt geen idee hoe het er uit moet gaan zien. Ik wil namelijk wel dat het een betekenis heeft en niet een of andere tribal.
Ik ben echt helemaal gek van amerikaanse auto's uit de jaren '60 en '70 dus daar zou ik misschien wel iets mee willen doen, ik ben zelf automonteur.
Verder heb ik nogal een verleden met drugs en ik vroeg me af of iemand wat ideeen heeft om dat in de tattoo te verwerken.
Heeft iemand wat advies voor me?
My dials are pupillated.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:59:55 #189
56471 pinquit
oh my lama!
pi_135907740
Jeuk is killing me :x
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 24 januari 2014 @ 21:07:40 #190
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135908138
Mooi P!

Ik ben er ook uit.
Ter nagedachtenis aan mijn vader... boer en jager.
En het kan mij niet schelen dat het standaard of commercieel is, gaat op mijn onderbeen aan de binnenkant. Symboliseert gewoon wat ik wil
De linker dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog een afspraak maken, daar blijft het de hele tijd bij :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 26 januari 2014 @ 12:14:15 #191
19529 Fendy
True Spirit
pi_135956019
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:53 schreef Hendroit het volgende:
Ik ben al heel lang na aan het denken over een full sleeve. Ik hou echter niet van de bekende stijlen met draken, koi karpers, celtic of tribals. Ik heb ook echt geen idee hoe het er uit moet gaan zien. Ik wil namelijk wel dat het een betekenis heeft en niet een of andere tribal.
Ik ben echt helemaal gek van amerikaanse auto's uit de jaren '60 en '70 dus daar zou ik misschien wel iets mee willen doen, ik ben zelf automonteur.
Verder heb ik nogal een verleden met drugs en ik vroeg me af of iemand wat ideeen heeft om dat in de tattoo te verwerken.
Heeft iemand wat advies voor me?
Tsja, dit kan zo letterlijk of symbolisch in de tekening verwerkt worden als je zelf wilt. Amerikaanse auto's is een nogal breed begrip, gaat het om specifieke merken/types? GTO's. Mustangs. Chevy, Caddy? Wat voor drugs heb je een verleden mee? Acid, sos, pep, keta, etc...?

Als je symboliek wilt toepassen is het maar net waar je fantasie ophoudt. Je zou bijvoorbeeld een deel van een mooie blotter kunnen verwerken in je tat, of een cartoony tekening van een tong met een zegeltje erop. Iets met een naald misschien.
Om daar een hele sleeve op te baseren is nogal veel denk ik. Moet natuurlijk wel kunnen, maar voordat je complete auto's en big blocks gaat laten tekenen...het moet natuurlijk geen bijeengeraapte verzameling plaatjes worden maar een mooi geheel....lastig.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  zondag 26 januari 2014 @ 12:14:57 #192
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  zondag 26 januari 2014 @ 12:18:07 #193
19529 Fendy
True Spirit
pi_135956178
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:14 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]

Thuiskrasser alert!
Oef wat lelijk. En dan straks weer naar de shop gaan "maak er effe wat moois van" :')
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_135957037
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi P!

Ik ben er ook uit.
Ter nagedachtenis aan mijn vader... boer en jager.
En het kan mij niet schelen dat het standaard of commercieel is, gaat op mijn onderbeen aan de binnenkant. Symboliseert gewoon wat ik wil
De linker dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog een afspraak maken, daar blijft het de hele tijd bij :')
Tof!
pi_135958484
Yay, eindelijk in mijn hoofd de invulling van mijn sleeve compleet. Wat ooit begon als idee met een japanse sleeve met als thema "The wave of kanagawa" (maar als advies van de artiest dat er toch meer in moet anders is het zo kaal.... waar hij gelijk in had) heel lang gezocht wat er dan WEL in te doen. Een draak of koi, nee. Japanse demonen, nee. Geisha, nee.... maar toen vond ik een pinup met de goede stijl die er zo tussen in zou passen, en waar ik voor twee pinups zelfs als een blok (nou ja, voor de kunst dan he ;) ) viel. En de artiest vond het perfect als ik er mee aan de haal ging.

Dus nu nog alles uitprinten en meesjouwen naar Dragon en een tekenafspraak maken... want standaard wil ik het niet natuurlijk.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_135972016
http://www.buzzfeed.com/m(...)ity-tattoos?s=mobile


Wat een lelijkheid! De lelijkste tattoos in hollywood

[ Bericht 19% gewijzigd door Ciscus op 26-01-2014 19:01:05 (te snel) ]
  zondag 26 januari 2014 @ 19:28:48 #197
15258 Eraser127
Nijkerk Hardcore!!!
pi_135973065
Whoohoo, 27 feb tekenafspraak en 6 maart aan de bak. Best spannend voor de eerste keer :Y
pi_135976892
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef pinquit het volgende:
jeej nieuwe :D

[ afbeelding ]
wauw.. erg vet :Y
Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
pi_136006358
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef pinquit het volgende:
jeej nieuwe :D

[ afbeelding ]
Ik ben helemaal niet van de bloemen in tattoo's, maar deze is wel erg vet gezet!
don't be the same.. be better!
pi_136012349
Ik zit er aan te denken om een tekst om mijn onderarm te zetten, aan de binnenkant vanaf mijn pols naar mijn elleboog. Daartussen zeg maar.

Ik wil één van deze twee teksten laten zetten:
'I could not love, 'cause I could not love myself'
Of
'Never good enough, that was all I'd tell myself'

Ik ben vroeger erg gepest en dit heeft me achtergelaten met flink van zelfvertouwensissues. Hier ben ik langzaam overheen aan het komen dus leek het me een mooi moment om zoiets te zetten. Het feit dat de tekst in verleden tijd staat, slaat daar dan weer op.

De stijl die ik in gedachten had is zoiets:


Wat vinden jullie daarvan?
pi_136014036
Het maakt niet uit wat wij daar van vinden *O* Als jij het cool vindt moet je het doen! BAM voor zelfvertrouwen ;)
  maandag 27 januari 2014 @ 17:48:30 #202
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_136014213
Mooi lettertype. Weet wel dat zeker niet elke tattooist zulke fine lijnen netjes goed kan zetten. Detail foutjes zie je snel met dit soort plaatjes
I cannot understand how being honest can be considered improper
pi_136016778
Ik was zo boos vorige week, ik had een afspraak bij DaTonk in Groningen voor 24 januari.. na 1,5 maand wachten komt ie een nacht voor de afspraak met het design en ik was me er toch ontevreden mee :')..

Ik had een complete tekening gegeven die hij zowat letterlijk kon overtrekken maar ik kon niks van mn eigen design terugvinden in zijn design behalve de tekst :')

Dus hij verwees me vriendelijk naar een andere artist omdat hij mijn ontwerp niet wou doen.
JA ZEG DAT DAN METEEN ALS IK MIJN SCHETS INLEVER :')

Sorry, ik ben nog steeds boos.

Dus ik ben naar Smooth Sailing gegaan waar ik vaker kom en hij wil het wel doen O+ 14 februari laat ik m dan eindelijk zetten. O+
pi_136017542
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:48 schreef Sick-my-duck het volgende:
Mooi lettertype. Weet wel dat zeker niet elke tattooist zulke fine lijnen netjes goed kan zetten. Detail foutjes zie je snel met dit soort plaatjes
Waar kan ik goed terecht voor een strak gezette tekst? Zijn de artists bij Paradigm in Arnhem hier geschikt voor?
pi_136020415
Iemand een foto van iemand met een halve plus 3/4 sleeve??
  maandag 27 januari 2014 @ 20:15:22 #206
56471 pinquit
oh my lama!
pi_136021416
quote:
9s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik was zo boos vorige week, ik had een afspraak bij DaTonk in Groningen voor 24 januari.. na 1,5 maand wachten komt ie een nacht voor de afspraak met het design en ik was me er toch ontevreden mee :')..

Ik had een complete tekening gegeven die hij zowat letterlijk kon overtrekken maar ik kon niks van mn eigen design terugvinden in zijn design behalve de tekst :')

Dus hij verwees me vriendelijk naar een andere artist omdat hij mijn ontwerp niet wou doen.
JA ZEG DAT DAN METEEN ALS IK MIJN SCHETS INLEVER :')

Sorry, ik ben nog steeds boos.

Dus ik ben naar Smooth Sailing gegaan waar ik vaker kom en hij wil het wel doen O+ 14 februari laat ik m dan eindelijk zetten. O+
Sjemig wat prut zeg :{
Nouja, gelukkig heb je nu wel iemand gevonden die t wil doen. ZO raar vind ik zulke dingen. Al vroeg ik me wel af hoe dat zit als je als artiest een ontwerp gewoon butt-ugly vindt, hoe lastig moet t dan zijn om t te zetten. Maargoed, een goede artiest zou dat moeten kunnen vind ik :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 27 januari 2014 @ 21:20:55 #207
19529 Fendy
True Spirit
pi_136025466
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:54 schreef robskem het volgende:
Iemand een foto van iemand met een halve plus 3/4 sleeve??
Ik heb zelf een 3/4 sleeve, maar ik heb nog geen geschikte foto :')

-edit- fuck het ook maar. Hij is dus nog niet af enzo he...


En van meer naar achteren...

[ Bericht 11% gewijzigd door Fendy op 28-01-2014 09:32:15 ]
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 27 januari 2014 @ 21:32:51 #208
19529 Fendy
True Spirit
pi_136026249
Hmz, tijd om mijn rug weer eens te waxen zie ik :@
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_136032039
Fendy ziet er dope uit!
ik bedoelde een foto van iemand met aan een kant 3/4 en aan andere kant 1/2 sleeve.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:04:05 #210
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_136055517
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef dahippieunicorn het volgende:

[..]

Waar kan ik goed terecht voor een strak gezette tekst? Zijn de artists bij Paradigm in Arnhem hier geschikt voor?
Ik heb geen ervaring met artists uit het oosten. Mijn tip is om te vragen om een klein voorbeeld (1 woord) en daarbij op te letten of hij dit mooi kan. Verder lijkt het me handig om hier op het forum, en andere fora rond te vragen. Teksten met dunne lijntjes zijn vrij tricky. Een goede strencil is geen garantie voor een mooi resultaat dus laat je goed informeren en adviseren.
Overigens vind ik het wel een heel mooi design en als je hem hebt ben ik heel benieuwd naar het resultaat. Succes en wees geduldig met je keuze voor artist.
I cannot understand how being honest can be considered improper
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:15:24 #211
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_136056046
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef dahippieunicorn het volgende:

[..]

Waar kan ik goed terecht voor een strak gezette tekst? Zijn de artists bij Paradigm in Arnhem hier geschikt voor?
Andy zet wel strakke tattoo's. Anders kan je ook Underline proberen, die zetten ook goeie tattoo's.
pi_136057168
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef dahippieunicorn het volgende:

[..]

Waar kan ik goed terecht voor een strak gezette tekst? Zijn de artists bij Paradigm in Arnhem hier geschikt voor?
100% ja. Paradigm is top :) Mooi tattoo idee ook.
Land of the free. Home of the brave.
pi_136075318
Kan iemand mij vertellen of een tattoo op/rondom de ellebogen snel vervaagt of lelijk word? Had namelijk wel een vet idee maar sommige mensen die ik heb gevraagd zeggen dat het een slecht idee is en anderen zeggen juist weer dat het eigenlijk niet uitmaakt (op de pijn na).

Edit:

zoiets maar dan dus hoger:

[ Bericht 20% gewijzigd door NYANNYAN op 28-01-2014 22:58:53 ]
Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
  woensdag 29 januari 2014 @ 06:21:43 #214
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136082200
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:01 schreef dahippieunicorn het volgende:
Ik zit er aan te denken om een tekst om mijn onderarm te zetten, aan de binnenkant vanaf mijn pols naar mijn elleboog. Daartussen zeg maar.

Ik wil één van deze twee teksten laten zetten:
'I could not love, 'cause I could not love myself'
Of
'Never good enough, that was all I'd tell myself'

Ik ben vroeger erg gepest en dit heeft me achtergelaten met flink van zelfvertouwensissues. Hier ben ik langzaam overheen aan het komen dus leek het me een mooi moment om zoiets te zetten. Het feit dat de tekst in verleden tijd staat, slaat daar dan weer op.

De stijl die ik in gedachten had is zoiets:
[ afbeelding ]

Wat vinden jullie daarvan?
Gaaf ^O^
pi_136082640
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:36 schreef NYANNYAN het volgende:
Kan iemand mij vertellen of een tattoo op/rondom de ellebogen snel vervaagt of lelijk word? Had namelijk wel een vet idee maar sommige mensen die ik heb gevraagd zeggen dat het een slecht idee is en anderen zeggen juist weer dat het eigenlijk niet uitmaakt (op de pijn na).

Edit:

zoiets maar dan dus hoger: [ afbeelding ]
Je tatoeëerder zal het je vast ook vertellen, maar de knobbel van je elleboog kun je het beste vrij houden want dat slijt binnen no-time. Er om heen is geen probleem en dat slijt niet snel (kijk maar in mijn fobo, ik heb een open ster op mijn elleboog)


of je moet van plan zijn nooit meer op je elleboog te steunen, dat kan ook (en dat is niet leuk, ik heb ooit een eksteroog op mijn elleboog gehad).

[ Bericht 6% gewijzigd door Ordos20 op 29-01-2014 08:14:31 ]
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  woensdag 29 januari 2014 @ 08:59:40 #216
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_136083239
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:14 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]

Thuiskrasser alert!
Ik haat thuiskrassers :r

Gisteren zat ik tattoo stories te kijken. Daar was een stel die matching tattoos hadden genomen. Allebei een nogal groot rugstuk. Een kruis, een hartje ergens en vleugels. Die zat er toch lelijk op!! Niet te zuinig!

Ze verdienden ook wel zo'n lelijk ding eigenlijk want welke imbecielen zetten nou voor een zoveel maanden samenzijn een matching tatoeage? Ze waren 15 maanden samen toen ze hem door een shopartiest lieten verbeteren.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_136087082
Nog nooit gehoord over het extra slijten bij de elleboog. Dacht dat mensen dat vrij lieten ivm de pijn :D.
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:30:56 #218
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_136087229
Ik ook, maar op zich is het wel logisch, mijn eigen ellebogen zijn altijd ontzettend droog.
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik haat thuiskrassers :r

Gisteren zat ik tattoo stories te kijken. Daar was een stel die matching tattoos hadden genomen. Allebei een nogal groot rugstuk. Een kruis, een hartje ergens en vleugels. Die zat er toch lelijk op!! Niet te zuinig!

Ze verdienden ook wel zo'n lelijk ding eigenlijk want welke imbecielen zetten nou voor een zoveel maanden samenzijn een matching tatoeage? Ze waren 15 maanden samen toen ze hem door een shopartiest lieten verbeteren.
Ik kwam op de facebookpagina van deze persoon omdat een bekende een tattoo door hem had laten zetten. Ik vroeg nog of het de bedoeling was dat het zo ongelijk was, kreeg ik me toch een shitstorm over me heen onder het mom van:" als zij er maar gelukkig mee is" en "wie denk je dat je bent om zulk commentaar te leveren" en de topper "jij laat je zeker belazeren door tattooeerders die 100 euro per uur vragen"
pi_136087493
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:30 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ook, maar op zich is het wel logisch, mijn eigen ellebogen zijn altijd ontzettend droog.

[..]

Ik kwam op de facebookpagina van deze persoon omdat een bekende een tattoo door hem had laten zetten. Ik vroeg nog of het de bedoeling was dat het zo ongelijk was, kreeg ik me toch een shitstorm over me heen onder het mom van:" als zij er maar gelukkig mee is" en "wie denk je dat je bent om zulk commentaar te leveren" en de topper "jij laat je zeker belazeren door tattooeerders die 100 euro per uur vragen"
Ik krijg visioenen van de thuisprikker van de Roteb op mijn netvlies (deze lijn is uitgeschoten want mijn oom stootte me voor de gein aan toen ik hem zette)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:57:55 #220
19529 Fendy
True Spirit
pi_136088148
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:30 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ook, maar op zich is het wel logisch, mijn eigen ellebogen zijn altijd ontzettend droog.

[..]

Ik kwam op de facebookpagina van deze persoon omdat een bekende een tattoo door hem had laten zetten. Ik vroeg nog of het de bedoeling was dat het zo ongelijk was, kreeg ik me toch een shitstorm over me heen onder het mom van:" als zij er maar gelukkig mee is" en "wie denk je dat je bent om zulk commentaar te leveren" en de topper "jij laat je zeker belazeren door tattooeerders die 100 euro per uur vragen"
Linkje? :@ mag ook per dm ;)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:10:33 #221
56471 pinquit
oh my lama!
pi_136088650
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_136088731
Awesome dotwork :)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:16:57 #223
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_136088909
Dotwork is gaaf! Mijn tattoo is ook dotwork-ish, ik wil 'm laten uitbreiden, met daarin meer het echte dotwork. Maar wat ik me afvraag, worden na een aantal jaar de puntjes niet alsnog een grijs schaduwvlak?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:17:22 #224
56471 pinquit
oh my lama!
pi_136088926
Ja beetje wel
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:24:28 #225
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_136089165
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:30 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ook, maar op zich is het wel logisch, mijn eigen ellebogen zijn altijd ontzettend droog.

[..]

Ik kwam op de facebookpagina van deze persoon omdat een bekende een tattoo door hem had laten zetten. Ik vroeg nog of het de bedoeling was dat het zo ongelijk was, kreeg ik me toch een shitstorm over me heen onder het mom van:" als zij er maar gelukkig mee is" en "wie denk je dat je bent om zulk commentaar te leveren" en de topper "jij laat je zeker belazeren door tattooeerders die 100 euro per uur vragen"
Ze zat bij een shopartiest om hem opnieuw te laten zetten dus ik gok dat ze er niet gelukkig mee was :')

Maar tegenwoordig heeft iedereen die een rechte streep op een stukje papier kan zetten het idee dat ie kan tatoeëren, schandalig!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_136089956
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 08:06 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Je tatoeëerder zal het je vast ook vertellen, maar de knobbel van je elleboog kun je het beste vrij houden want dat slijt binnen no-time. Er om heen is geen probleem en dat slijt niet snel (kijk maar in mijn fobo, ik heb een open ster op mijn elleboog)

of je moet van plan zijn nooit meer op je elleboog te steunen, dat kan ook (en dat is niet leuk, ik heb ooit een eksteroog op mijn elleboog gehad).
Hm ja das wel jammer aangezien het moeilijk is met zo'n soort ontwerp een toch vrij groot stuk open te laten op de knobbel van je elleboog.
Ik heb het nog niet aan een artist gevraagd trouwens aangezien ik nog geen tattoo's heb en ik nog zoekende ben naar mooie inspiratie haha.
Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:46:24 #227
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_136154423
Net via Facebook een gesprekje gehad met Daniel Di Mattia van Calypso Tattoo (Luik). Hij wil graag m'n schouderding omzetten naar een sleeve :)

Ik ga binnenkort 's langs om te kijken, sfeer te proeven en met 'm te kletsen/brainstormen, en dan maar 's kijken wat het gaat kosten, dan sparen en dan een datum prikken! :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:48:23 #228
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_136154520
Ik wil graag een tattoo met mijn overleden kat en dan in een cameo-stijl.







Weten jullie wie er echt heel goed is in het exact natekenen van een dier? Het lijkt me nogal delicaat allemaal, bijna net als een mensenhoofd van een foto tatoeëren, wat vaak mislukt. Ik wil mijn eigen kat wel herkennen natuurlijk. Het moet dus echt een tatoeëerder zijn die hierin gespecialiseerd is.

Bedankt!

[ Bericht 8% gewijzigd door Grunge. op 30-01-2014 22:56:55 ]
pi_136155731
Joey van Tattoo Joey in Geldrop doet veel met portretten http://tattoojoey.nl/albums/Artist-Joey?page=1
Op hun Facebookpagina vind je meer werk van hem.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:45:56 #230
396062 Spuitkak
Anaal ongemak
pi_136173117
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:01 schreef dahippieunicorn het volgende:
Wat vinden jullie daarvan?
Lelijk. Ik zou überhaupt nooit een tekst nemen.
*O* *O* *O* *O* POEPTOPIC!!! *O* *O* *O* *O*
pi_136173762
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:45 schreef Spuitkak het volgende:

[..]

Lelijk. Ik zou überhaupt nooit een tekst nemen.
Oke.
Land of the free. Home of the brave.
pi_136175213
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:45 schreef Spuitkak het volgende:

[..]

Lelijk. Ik zou überhaupt nooit een tekst nemen.
Gelukkig gaat het niet om jou.
pi_136175484
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:45 schreef Spuitkak het volgende:

[..]

Lelijk. Ik zou überhaupt nooit een tekst nemen.
Ik vind het zeker niet lelijk, maar ook ik zou nooit een tekst nemen.
Ten eerste omdat ik het snel erg gezocht vind worden en ten tweede ben ik een tekst snel zat.

Maar dat neemt niet weg, dat ik de tattoo op het plaatje erg mooi vind.
BFF met GGMM
pi_136176903
Haha bedankt voor jullie mening. Ik denk sowieso nog een tijdje na voordat ik überhaupt een afspraak of iets maak.

Ik ben normaal gesproken ook meer van afbeeldingen dan van tekst, maar ik vond de tekst zó mooi en passend. Ik zou ook niet weten welk symbool dezelfde betekenis draagt.
pi_136177093
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:52 schreef dahippieunicorn het volgende:
Haha bedankt voor jullie mening. Ik denk sowieso nog een tijdje na voordat ik überhaupt een afspraak of iets maak.

Ik ben normaal gesproken ook meer van afbeeldingen dan van tekst, maar ik vond de tekst zó mooi en passend. Ik zou ook niet weten welk symbool dezelfde betekenis draagt.
Je moet doen waar je zelf achter staat en schijt hebben aan wat anderen denken. Ik vind het trouwens wel een tof idee, heb zelf ook een tekst op mn lichaam staan.
Land of the free. Home of the brave.
pi_136179224
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:58 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Je moet doen waar je zelf achter staat en schijt hebben aan wat anderen denken. Ik vind het trouwens wel een tof idee, heb zelf ook een tekst op mn lichaam staan.
Enigzins half mee eens, van de andere kant begrijp ik best dat hij 't voor de zekerheid even navraagt (ik vraag 't ook meestal aan goede vrienden wat ze van 't idee vinden). Is immers toch n keuze voor de rest van je leven, en hoef dan niet van 99 van de 100 personen te horen dat ze de tattoo niets vinden.

Enfin, weet iemand toevallig welke stijl dit is?

pi_136179442
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:05 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Enigzins half mee eens, van de andere kant begrijp ik best dat hij 't voor de zekerheid even navraagt (ik vraag 't ook meestal aan goede vrienden wat ze van 't idee vinden). Is immers toch n keuze voor de rest van je leven, en hoef dan niet van 99 van de 100 personen te horen dat ze de tattoo niets vinden.

Enfin, weet iemand toevallig welke stijl dit is?

[ afbeelding ]
Maar uiteindelijk zet je 'm toch voor jezelf, jij moet er mee rond lopen en over smaak valt te twisten.

Dat plaatje lijkt oldschool Americana, maar die praying hands past daar niet echt tussen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_136179590
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:10 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk zet je 'm toch voor jezelf, jij moet er mee rond lopen en over smaak valt te twisten.

Dat plaatje lijkt oldschool Americana, maar die praying hands past daar niet echt tussen.
Klopt, de keuze blijft uiteindelijk bij jezelf wat je met de meningen doet... :Y

Ok thanks, ben zelf ook weer met 'n idee bezig... Wil eindelijk m'n sterrenbeeld (weegschaal) gaan laten tatoeëren, maar vind het maar lastig. Is een kut sterrenbeeld vind ik zelf... Vind het eigenlijk niet zo mooi om "letterlijk" met een weegschaal te lopen. De juiste "oplossing" nog niet tegen gekomen :N
pi_136181140
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:52 schreef dahippieunicorn het volgende:
Haha bedankt voor jullie mening. Ik denk sowieso nog een tijdje na voordat ik überhaupt een afspraak of iets maak.

Ik ben normaal gesproken ook meer van afbeeldingen dan van tekst, maar ik vond de tekst zó mooi en passend. Ik zou ook niet weten welk symbool dezelfde betekenis draagt.
Mijn eerste gedachte is dat beide teksten erg negatief zijn, ik zou zelf eerder een positievere tekst gebruiken dan (je zou die teksten ook om kunnen draaien naar wat positiefs, voor het nu en de toekomst), omdat ik het niet fijn zou vinden voor de rest van mijn leven wat negatiefs op me te hebben. Maar da's mijn mening, en wat al gezegd was, tis natuurlijk jouw keuze :)
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:03:33 #240
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136184577
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:01 schreef dahippieunicorn het volgende:

Ik wil één van deze twee teksten laten zetten:
'I could not love, 'cause I could not love myself'
Of
'Never good enough, that was all I'd tell myself'

Ik ben vroeger erg gepest en dit heeft me achtergelaten met flink van zelfvertouwensissues. Hier ben ik langzaam overheen aan het komen dus leek het me een mooi moment om zoiets te zetten. Het feit dat de tekst in verleden tijd staat, slaat daar dan weer op.

Volgens mij staat 'Never good enough, that was all I'd tell myself' niet in de verleden tijd.
Volgens mij moet het dan zijn "Never good enough, that's all what I told myself".

Maar persoonlijk vind ik de teksten ook nogal negatief klinken.
Je hebt het overwonnen, kan je er dan niet beter iets positievers van maken?
Bijvoorbeeld "Wie anderen overwint is sterk, wie zichzelf overwint is machtig."
of "Als je maar lang genoeg jezelf blijft, dan wordt je vanzelf bijzonder."
Maar ja, wie ben ik ,het is ook niet mijn tattoo ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_136185316
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:14 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Klopt, de keuze blijft uiteindelijk bij jezelf wat je met de meningen doet... :Y

Ok thanks, ben zelf ook weer met 'n idee bezig... Wil eindelijk m'n sterrenbeeld (weegschaal) gaan laten tatoeëren, maar vind het maar lastig. Is een kut sterrenbeeld vind ik zelf... Vind het eigenlijk niet zo mooi om "letterlijk" met een weegschaal te lopen. De juiste "oplossing" nog niet tegen gekomen :N
Wil ik ook! Ben boogschutter, maar vind het echt lastig om daar iets goeds mee te maken.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_136186755
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:16 schreef Blistering het volgende:

[..]

Wil ik ook! Ben boogschutter, maar vind het echt lastig om daar iets goeds mee te maken.
Lijkt me inderdaad ook niet al te makkelijk... Weet ook niet wat ze in de tattooshop zeggen als ik zeg, 'wil m'n sterrenbeeld weegschaal maar niet te letterlijk'...
pi_136190170
Nogmaals bedankt voor jullie meningen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:03 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Volgens mij staat 'Never good enough, that was all I'd tell myself' niet in de verleden tijd.
Volgens mij moet het dan zijn "Never good enough, that's all what I told myself".

Nee, het klopt wel. Dat weet ik bijna zeker. Er staat namelijk: Never good enough, that was all I would tell myself. En was is natuurlijk ook gewoon verleden tijd.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:41:01 #244
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_136190171
Ik zou ook voor wat positievers gaan hoor. Anders draag je juist dat negatieve altijd mee. Terwijl ik dan liever iets zou meedragen waar uit blijkt dat jij dat "overwonnen" hebt, waar je kracht uit blijkt.
Daarom heb ik gekozen om toch niet voor de tekst "always the hard way" te gaan, maar voor Per Ardua Ad Astra (door tegenslagen naar de sterren, vrij vertaald)
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:42:41 #245
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_136190252
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:05 schreef Exterminator het volgende:


Enfin, weet iemand toevallig welke stijl dit is?

[ afbeelding ]
Heet dat niet Chicano?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:48:21 #246
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136190489
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef dahippieunicorn het volgende:
Nogmaals bedankt voor jullie meningen.

[..]

Nee, het klopt wel. Dat weet ik bijna zeker. Er staat namelijk: Never good enough, that was all I would tell myself. En was is natuurlijk ook gewoon verleden tijd.
Ohw ja , nou sorry het is nogal laat :+
Rayen 2½ jaar!
pi_136190615
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:03 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Volgens mij staat 'Never good enough, that was all I'd tell myself' niet in de verleden tijd.
Volgens mij moet het dan zijn "Never good enough, that's all what I told myself".

Maar persoonlijk vind ik de teksten ook nogal negatief klinken.
Je hebt het overwonnen, kan je er dan niet beter iets positievers van maken?
Bijvoorbeeld "Wie anderen overwint is sterk, wie zichzelf overwint is machtig."
of "Als je maar lang genoeg jezelf blijft, dan wordt je vanzelf bijzonder."
Maar ja, wie ben ik ,het is ook niet mijn tattoo ;)
Het komt uit een nummer van Gotye. Misschien dat het volledige nummer een bepaald gevoel weerspiegelt voor hem/haar.
BFF met GGMM
pi_136190808
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ohw ja , nou sorry het is nogal laat :+
No problemo :*

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het komt uit een nummer van Gotye. Misschien dat het volledige nummer een bepaald gevoel weerspiegelt voor hem/haar.
Klopt :) Het nummer zelf is eigenlijk niets eens zo negatief haha. Maar het nummer zelf heeft inderdaad een erg grote gelijkenis met gevoelens die ik vroeger had.
pi_136191084
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:55 schreef dahippieunicorn het volgende:

[..]

No problemo :*

[..]

Klopt :) Het nummer zelf is eigenlijk niets eens zo negatief haha. Maar het nummer zelf heeft inderdaad een erg grote gelijkenis met gevoelens die ik vroeger had.
Ik kwam er achter toen ik de tekst googlede omeen plaatje voor je te zoeken. De foto die je postte was trouwens een tekst van Tupac. :)
BFF met GGMM
  zaterdag 1 februari 2014 @ 08:55:10 #250
277627 Seven.
We are Borg.
pi_136197981
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef dahippieunicorn het volgende:
Nogmaals bedankt voor jullie meningen.

[..]

Nee, het klopt wel. Dat weet ik bijna zeker. Er staat namelijk: Never good enough, that was all I would tell myself. En was is natuurlijk ook gewoon verleden tijd.
Grammaticaal klopt het misschien, maar een Engelsman/Amerikaan zou het nooit op die manier zeggen. Je 'all I would tell myself' komt over alsof je het uit een Nederlands boek hebt want je zegt feitelijk 'dat is alles dat ik tegen mezelf zou zeggen'. Dat zeg je in het dagelijks leven-Nederlands ook niet. Verder is de omkering in zowel Nederlands als Engels niet logisch, ook niet als je graag je focus legt op het niet goed genoeg zijn.

I used to tell myself that I wasn't good enough
I always told myself that I wasn't good enough
All I told myself was that I wasn't good enough
Resistance is futile.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 09:00:50 #251
277627 Seven.
We are Borg.
pi_136198031
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:55 schreef dahippieunicorn het volgende:

[..]

No problemo :*

[..]

Klopt :) Het nummer zelf is eigenlijk niets eens zo negatief haha. Maar het nummer zelf heeft inderdaad een erg grote gelijkenis met gevoelens die ik vroeger had.
Gaat het je vooral om het liedje of de tekst. Indien tekst, negeer mijn vorige post maar probeer na te denken over manieren om het liedje herkenbaarder te maken.
Resistance is futile.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 23:36:24 #252
396062 Spuitkak
Anaal ongemak
pi_136223460
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Gelukkig gaat het niet om jou.
Dat zeg ik ook niet.
*O* *O* *O* *O* POEPTOPIC!!! *O* *O* *O* *O*
pi_136229716
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zondag 2 februari 2014 @ 08:18:25 #254
2738 Knut
Loyal Dog
pi_136229729
quote:
Die kwam ik hier net laten zien!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  zondag 2 februari 2014 @ 08:57:59 #255
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_136229964
Ik had voor de grap een plakplaatje op mijn voetzool laten zetten maar goffer wat slijt dat snel, de helft is er al af :P
  zondag 2 februari 2014 @ 21:45:51 #256
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_136261899
Hoevaak smeren jullie je net gezette tattoo eigenlijk in?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_136263189
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:45 schreef leeroy het volgende:
Hoevaak smeren jullie je net gezette tattoo eigenlijk in?
ik deed het een keer of 4 per dag de eerste dagen.. daarna nog 2x per dag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 2 februari 2014 @ 22:05:38 #258
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_136263619
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik deed het een keer of 4 per dag de eerste dagen.. daarna nog 2x per dag
Thanks dan hou ik dat ook een beetje aan want heb gisteren mijn eerste laten zetten en toen werd er ook 2x per dag gezegd maar ik wilde het even zeker weten
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  maandag 3 februari 2014 @ 06:39:45 #259
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_136274361
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:45 schreef leeroy het volgende:
Hoevaak smeren jullie je net gezette tattoo eigenlijk in?
Eerste keer netjes gesmeerd volgens advies van de studio, flinke (allergische?) reactie op het zetten danwel de zalf. Tweede keer vooral de eerste dag gesmeerd en daarna alleen na het douchen een dun laagje.

"Liever te dun dan te dik" gaven ze me ook mee, tweede keer genas het als geheel ook veel sneller.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 3 februari 2014 @ 10:33:03 #260
129836 withxhonor
straight edge
pi_136276826
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 06:39 schreef Skull-splitter het volgende:
"Liever te dun dan te dik" gaven ze me ook mee, tweede keer genas het als geheel ook veel sneller.
dit
high fives and stagedives
pi_136277651
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 06:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eerste keer netjes gesmeerd volgens advies van de studio, flinke (allergische?) reactie op het zetten danwel de zalf. Tweede keer vooral de eerste dag gesmeerd en daarna alleen na het douchen een dun laagje.

"Liever te dun dan te dik" gaven ze me ook mee, tweede keer genas het als geheel ook veel sneller.
Dit
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 3 februari 2014 @ 15:24:34 #262
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_136286896
Hier kan ik wat mee :) vanavond na het douchen de 2e keer smeren
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  maandag 3 februari 2014 @ 15:53:18 #263
19529 Fendy
True Spirit
pi_136287965
Als je bepanthen zalf gebruikt inderdaad dunnetjes opbrengen omdat dat nogal vet is. Ik moest dat 3 keer per dag doen, gedurende de eerste 5 dagen.

Ik gebruikte zelf Bepanthen creme, die smeert makkelijker, is wat minder vet en kun je dus rustig wat ruimer opsmeren. (de creme gebruikte ik voor het naar bed gaan omdat die gedurende de nacht lekker blijft zitten)

Verder, 1 keer per dag douchen, als je het wilt wassen gebruik je unicura desinfecterende wascreme, droogdeppen met een schone handdoek.

Na 5 dagen ga je regelmatig insmeren met een geurloze, verzorgende, vochtinbrengende bodylotion. Ik gebruik daarvoor Vaseline intensive rescue.

Zoiets doe ik altijd :P
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_136288114
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:53 schreef Fendy het volgende:
Als je bepanthen zalf gebruikt inderdaad dunnetjes opbrengen omdat dat nogal vet is. Ik moest dat 3 keer per dag doen, gedurende de eerste 5 dagen.

Ik gebruikte zelf Bepanthen creme, die smeert makkelijker, is wat minder vet en kun je dus rustig wat ruimer opsmeren. (de creme gebruikte ik voor het naar bed gaan omdat die gedurende de nacht lekker blijft zitten)

Verder, 1 keer per dag douchen, als je het wilt wassen gebruik je unicura desinfecterende wascreme, droogdeppen met een schone handdoek.

Na 5 dagen ga je regelmatig insmeren met een geurloze, verzorgende, vochtinbrengende bodylotion. Ik gebruik daarvoor Vaseline intensive rescue.

Zoiets doe ik altijd :P
In die creme zit toch geen dexpanthenol? Dat is juist het bestandsdeel dat zorgt voor snelle huidherstel. Mij is altijd verteld dat die creme niks toevoegt en alleen de zalf nuttig is.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 3 februari 2014 @ 18:36:52 #265
19529 Fendy
True Spirit
pi_136294103
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:57 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

In die creme zit toch geen dexpanthenol? Dat is juist het bestandsdeel dat zorgt voor snelle huidherstel. Mij is altijd verteld dat die creme niks toevoegt en alleen de zalf nuttig is.
Volgens de site:

quote:
Bepanthen Crème bevat Dexpanthenol of wel pro-vitamine B5 (2,5%). Deze stof dringt in de huid door en speelt een belangrijke rol bij de productie van energie. Het helpt het natuurlijke herstel van de huid.
Het enige verschil is dat in de zalf extraveel bijenwas zit, om het vetter te maken, voor de rest is het identiek. De creme werkt voor mij erg verkoelend en maakt mijn huid een stuk rustiger, in ieder geval meer dan de zalf...

Ik heb ze beide in huis en de ingredienten met elkaar vergeleken ;)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_136294242
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:36 schreef Fendy het volgende:

[..]

Volgens de site:

[..]

Het enige verschil is dat in de zalf extraveel bijenwas zit, om het vetter te maken, voor de rest is het identiek. De creme werkt voor mij erg verkoelend en maakt mijn huid een stuk rustiger, in ieder geval meer dan de zalf...

Ik heb ze beide in huis en de ingredienten met elkaar vergeleken ;)
Heb ook even op google gezocht. Er zit blijkbaar minder werkzame stof in de creme. De concentratie dexpanthenol in de zalf is hoger. Overigens als je op google zoekt raadt elke tattooshop de creme versie ook af en zeggen ze dat je specifiek de zalf moet hebben. De creme schijnt je huid juist uit te drogen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_136295115
Ik smeerde in het begin met een speciale tattoozalf/vaseline, gekocht in de shop. Daarna met bepanthen.
wassen 2x per dag met neutral babydouchespul
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_136295789
Ik heb echt weer kriebels om wat te gaan halen. Heb op de binnenkant van m'n bovenarm van m'n oksel tot aan m'n elleboog een langwerpig stuk dat nog blanco is, maar heb eigenlijk geen flauw idee wat ik er zou willen hebben. maar ik wil er wel iets, en snel. je kent het wel...
  maandag 3 februari 2014 @ 19:21:19 #269
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_136296076
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:03 schreef Vicky het volgende:
Ik smeerde in het begin met een speciale tattoozalf/vaseline, gekocht in de shop. Daarna met bepanthen.
wassen 2x per dag met neutral babydouchespul
Die shit die ze je aansmeren in de shop kan je beter laten liggen. Dat is vaak troep waar ze een flink extra centje aan verdienen door misbruik te maken van je vertrouwen. Gewoon beginnen met Bepanthen. Wel eerst met een blok unicura zeep een beetje schoonmaken, droog deppen, eerste 2 dagen 3 - 4 x met bepanthen daarna 2x per dag.
I cannot understand how being honest can be considered improper
pi_136299292
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:21 schreef Sick-my-duck het volgende:

[..]

Die shit die ze je aansmeren in de shop kan je beter laten liggen. Dat is vaak troep waar ze een flink extra centje aan verdienen door misbruik te maken van je vertrouwen. Gewoon beginnen met Bepanthen. Wel eerst met een blok unicura zeep een beetje schoonmaken, droog deppen, eerste 2 dagen 3 - 4 x met bepanthen daarna 2x per dag.
het was vaseline met nog iets. Ik vond het prima spul.

mijn tattoo is erg netjes geworden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 3 februari 2014 @ 20:25:50 #271
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_136299380
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef Vicky het volgende:

[..]

het was vaseline met nog iets. Ik vond het prima spul.

mijn tattoo is erg netjes geworden.
Das mooi, maar het spul is compleet overbodig. Gewoon Bepanthen gebruiken, die andere zooi is zonde van je geld
I cannot understand how being honest can be considered improper
  maandag 3 februari 2014 @ 20:41:06 #272
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_136300240
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:25 schreef Sick-my-duck het volgende:

[..]

Das mooi, maar het spul is compleet overbodig. Gewoon Bepanthen gebruiken, die andere zooi is zonde van je geld
Alles wat net aan vettig blijft of netjes opgenomen wordt is acceptabel gast, mijn tweede laag heb ik na de eerste paar keer douchen eigenlijk gewoon uit laten drogen en heelde perfect uit zichzelf.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 4 februari 2014 @ 09:43:05 #273
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_136314409
Het ligt toch ook wel een beetje aan je eigen huid wat je en hoe vaak je moet smeren hoor.
Mijn ex had een nogal droge huid en die moest echt veel meer smeren terwijl ik makkelijk met 1x per dag door kon.

Bepanthen vind ik toch wel het beste, gebruik het ook overal voor.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_136314453
Nou:

De basis inspiratie voor de sleeve :D
Japanese%20pin-up.jpg

Met nog een aanvulling, en wat spullen er af enzovoorts. Was al bij Dragon geweest maar het was te druk en er miste iemand. Dus binnenkort maar even terug en even door de week gaan babbelen
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:31:17 #275
19529 Fendy
True Spirit
pi_136319759
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:40 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Heb ook even op google gezocht. Er zit blijkbaar minder werkzame stof in de creme. De concentratie dexpanthenol in de zalf is hoger. Overigens als je op google zoekt raadt elke tattooshop de creme versie ook af en zeggen ze dat je specifiek de zalf moet hebben. De creme schijnt je huid juist uit te drogen.
Ja klopt, in de zalf zit 5% en in de creme 2.5%. Van de creme smeer ik dus ook ruimer en vaker op dan de zalf, dus per saldo zal er ongeveer hetzelfde in mijn huid terechtkomen.

Voor de rest niet bijzonder interessant, ik vertelde gewoon wat ik prettig vind en wat voor mij goed werkt....

Wel tevreden met het feit dat mijn shop de verzorgingsspulletjes gewoon meegeeft, zonder allerlei andere middeltjes aan te willen smeren. Ligt ook een enorme voorraad aan Bepanthen op de plank daar...zouden ze allemaal moeten doen. Je geeft honderden euro's uit aan een tattoo en een tube'tje zalf van 4 euro kan er niet af :D
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:52:43 #276
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_136327134
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:46 schreef Ordos20 het volgende:
Nou:

De basis inspiratie voor de sleeve :D
[ afbeelding ]

Met nog een aanvulling, en wat spullen er af enzovoorts. Was al bij Dragon geweest maar het was te druk en er miste iemand. Dus binnenkort maar even terug en even door de week gaan babbelen
ik vind 'm moooooi :*
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_136328096
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:52 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

ik vind 'm moooooi :*
:) en terecht, samen met het enthousiasme van de Japanse artieste die het resultaat heel graag wil zien
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_136355940
Zo, in maart een freehand tekenafspraak staan :). Plaatsen van tattoo zal waarschijnlijk in mei gebeuren.

Hoe zit het eigenlijk met het hebben van een tattoo en fitness/krachttraining? Rekt dit eventueel netjes mee of...?
  woensdag 5 februari 2014 @ 11:24:03 #279
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_136356788
Dat ligt aan de mate waarin je het wil trainen.
Als jij bijv van slappe armpjes naar bodybuilder armen wil, dan gaat het waarschijnlijk niet mooi mee rekken.
pi_136356841
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:24 schreef GimmeGore het volgende:
Dat ligt aan de mate waarin je het wil trainen.
Als jij bijv van slappe armpjes naar bodybuilder armen wil, dan gaat het waarschijnlijk niet mooi mee rekken.
Dat snap ik, tijd geleden gestopt ivm rugblessures etc. Zijn inmiddels weer slappe armpjes, maar wil er nu een fatsoenlijk niet al te macho achtig bultje/vormpje van maken
pi_136365348
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:53 schreef Exterminator het volgende:
Zo, in maart een freehand tekenafspraak staan :). Plaatsen van tattoo zal waarschijnlijk in mei gebeuren.

Hoe zit het eigenlijk met het hebben van een tattoo en fitness/krachttraining? Rekt dit eventueel netjes mee of...?
Ik heb jarenlang bodybuilding gedaan, het hangt er echt puur van af wat voor tattoo je hebt. Iets met heel veel detail zal lichtelijk vervormen, daarom kun je het dan beter laten zetten als je op je gewenste eindgewicht zit. Maar tenzij je 40kg aan spiermassa aankomt zal het reuze meevallen en ga je door fitness echt geen zwaar vervormde tattoo krijgen hoor.
Land of the free. Home of the brave.
pi_136365590
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:56 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik heb jarenlang bodybuilding gedaan, het hangt er echt puur van af wat voor tattoo je hebt. Iets met heel veel detail zal lichtelijk vervormen, daarom kun je het dan beter laten zetten als je op je gewenste eindgewicht zit. Maar tenzij je 40kg aan spiermassa aankomt zal het reuze meevallen en ga je door fitness echt geen zwaar vervormde tattoo krijgen hoor.
Mjah: ik denk dat ik wel veilig zit met mijn armen: of ik nu veel train (ooit gedaan) of op de bank hang. Qua volume (niet kracht) neemt er niks toe of af aan mijn armen (lang leve mijn genen).
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_136367239
Hoppa daar ga ik weer, zal straks wel foto posten
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:07:02 #285
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_136372160
Gisteren wezen kijken naar de tekeningen, aangegeven welke tekening ik wil en ook welke aanpassingen er nog aan die tekening moeten komen.
Nu nog een keer terug om te kijken of ik het eens ben met de aanpassingen :P

Nog 64 dagen en dan krijg ik mijn nieuwe tatoeage O+
Ik kan niet wachten!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_136372451
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:46 schreef Ordos20 het volgende:
Nou:

De basis inspiratie voor de sleeve :D
[ afbeelding ]

Met nog een aanvulling, en wat spullen er af enzovoorts. Was al bij Dragon geweest maar het was te druk en er miste iemand. Dus binnenkort maar even terug en even door de week gaan babbelen
Mooi! :Y

quote:
17s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Gisteren wezen kijken naar de tekeningen, aangegeven welke tekening ik wil en ook welke aanpassingen er nog aan die tekening moeten komen.
Nu nog een keer terug om te kijken of ik het eens ben met de aanpassingen :P

Nog 64 dagen en dan krijg ik mijn nieuwe tatoeage O+
Ik kan niet wachten!!
Voor welke heb je nu gekozen?
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:27:34 #287
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_136373262
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Mooi! :Y

[..]

Voor welke heb je nu gekozen?
Tekening 2 (rechtsboven).
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_136375224
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Tekening 2 (rechtsboven).
Tof :Y Ben benieuwd!
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:03:15 #289
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_136378540
Dit is mijn tattoo geworden trouwens :Y



You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:08:37 #290
403253 Meke
after all this time? always.
pi_136378864
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:03 schreef leeroy het volgende:
Dit is mijn tattoo geworden trouwens :Y
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VET! _O_
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_136381295
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:03 schreef leeroy het volgende:
Dit is mijn tattoo geworden trouwens :Y
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel vet!!
  woensdag 5 februari 2014 @ 22:04:56 #292
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_136382275
Thanks :) ik ben er ook heel erg blij mee, het is ook mijn eerste dus het was gelijk een goede vuurdoop
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_136388866
De eerste lijntjes staan er weer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 februari 2014 @ 07:37:43 #294
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_136390877
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Tof :Y Ben benieuwd!
IK ook :D
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:03 schreef leeroy het volgende:
Dit is mijn tattoo geworden trouwens :Y
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 00:39 schreef robskem het volgende:
De eerste lijntjes staan er weer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf!!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 6 februari 2014 @ 09:38:56 #295
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136392447
quote:
Nog meer in die stjil.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 6 februari 2014 @ 10:09:35 #296
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_136393184
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nog meer in die stjil.

[ afbeelding ]
het wordt steeds beter in Rusland, eerst Oleg Turyanskyi en nu Sasha Unisex. nou kom je Turyanskyi vaak genoeg tegen op beurzen maar die Sasha Unisex nog nooit gezien.... wellicht een tripje naar Rusland waard ;)
pi_136416607
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:03 schreef leeroy het volgende:
Dit is mijn tattoo geworden trouwens :Y
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldige tattoo.
pi_136432115
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:03 schreef leeroy het volgende:
Dit is mijn tattoo geworden trouwens :Y
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!!!
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:31:53 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136439866
Aankomende donderdag gaat mijn tattoo op mijn been.
Het kon morgen al maar dan moet ik helaas werken, daar baal ik nu stevig van :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136444109
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:11:37 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136447499
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:03 schreef leeroy het volgende:
Dit is mijn tattoo geworden trouwens :Y
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is werkelijk waar prachtig O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')