quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Eigen Huis & Tuin kan wel inpakken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ongelofelijke special effects
Zij is gewoon nep.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef editoor het volgende:
Daar hebben we die blonde weerDie kan maar 1 gezicht trekken
Zou ze kkhard doen al staat Wade erbij te jankenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef editoor het volgende:
Dat krijg je nou eenmaal van botox.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef editoor het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef editoor het volgende:
Caven-Klaasen had dan ook 13 legs, Baxter-Evans maar 12.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Gingen de partijen altijd maar zo snel.
![]()
Dit gaat nog harder als de torpedo van Jelle.
Ach de meeste winnaars van een toernooi gooien wel eens mindere wedstrijden. Daarbij gooide hij heel geroutineerd steeds een hoge finish als het nodig was.quote:
Deze torpedo van Jelle?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Gingen de partijen altijd maar zo snel.
![]()
Dit gaat nog harder als de torpedo van Jelle.
Klaassen is een pedo die doen alles op de automatisch piloot.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Caven-Klaasen had dan ook 13 legs, Baxter-Evans maar 12.
twitter:BobbiEden twitterde op woensdag 18-12-2013 om 00:01:14Live fan chat right now at http://t.co/vQu71irGWY & http://t.co/B5BrGCPzBX Let's Partyyyyyyy reageer retweet
Bobbiquote:Op woensdag 18 december 2013 00:04 schreef Nober het volgende:
Shit, Whitlock kijken of....twitter:BobbiEden twitterde op woensdag 18-12-2013 om 00:01:14Live fan chat right now at http://t.co/vQu71irGWY & http://t.co/B5BrGCPzBX Let's Partyyyyyyy reageer retweet
Als dat model op ware grootte is, dan verklaart dat in ieder geval zijn voorkeur voor minderjarige meisjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:04 schreef MolFan het volgende:
[..]
Deze torpedo van Jelle?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
BobbiOp de Kamasutra beurs gezien hoe ze een champagnefles op het podium naar binnen schoof
Wat een debiel.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef hafcfan het volgende:
Everyone should go home!! they just want Phil-MVG final #sky
Geretweet door Adrian Lewis
Hij is boos
En terecht. Lewis is een zeer sympathieke vent die totaal niet het respect etc krijgt wat hij zou moeten verdienen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef hafcfan het volgende:
Hij is boos
Blijft een beetje een jankerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
En terecht. Lewis is een zeer sympathieke vent die totaal niet het respect etc krijgt wat hij zou moeten verdienen.
Sympathieke vent straalt hij nou niet echt uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
En terecht. Lewis is een zeer sympathieke vent die totaal niet het respect etc krijgt wat hij zou moeten verdienen.
Geweldige kerel, en in vorm bijna door niemand te stoppen. Die 180ers van hemquote:Op woensdag 18 december 2013 00:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij kan beter gaan trainen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef hafcfan het volgende:
Hij is boos
Dit.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ook een paar keer geweest, ik weet nu alles van de dildo show met Wendy Somer.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
BobbiOp de Kamasutra beurs gezien hoe ze een champagnefles op het podium naar binnen schoof
Als je die kop ziet blijft het een beetje een huilbaby, kan er ook niks aan doen.quote:
Hij is gewoon dik. Klaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
Lewis is een briljante darter maar ik vind hem nou niet echt een sympathieke jongen, de uitstraling van hem is een beetje arrogant en jankerig.
Hij was de enige topper in NL die voor iedereen de tijd nam en met iedereen een praatje maakte. Heerlijke kerel.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je die kop ziet blijft het een beetje een huilbaby, kan er ook niks aan doen.
Het lijkt me ook een beste kerel verder hoor, hij heeft zijn hoofd gewoon niet mee.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij was de enige topper in NL die voor iedereen de tijd nam en met iedereen een praatje maakte. Heerlijke kerel.
En altijd respectvol naar zijn tegenstander, daar kan Phil nog wat van leren. Vroeger was het elke wedstrijd die Lewis speelde raak met het publiek, met als dieptepunt tegen Anderson in Schotland. Wat een blamage was dat.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij was de enige topper in NL die voor iedereen de tijd nam en met iedereen een praatje maakte. Heerlijke kerel.
Ja en dat bepaald hoe iemand is? Hoe kkdebiel kun je zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook een beste kerel verder hoor, hij heeft zijn hoofd gewoon niet mee.
Je leest niet goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja en dat bepaald hoe iemand is? Hoe kkdebiel kun je zijnAls er 1 opperbaas is dan is het Lewis, altijd interviews ook na verlies (kan Barney nog een puntje aan zuigen), nooit onsportief en zelden gejank na een partij.
Lewis wil iedereen graag kussen. Opdonderen met die mafkees.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
En altijd respectvol naar zijn tegenstander, daar kan Phil nog wat van leren. Vroeger was het elke wedstrijd die Lewis speelde raak met het publiek, met als dieptepunt tegen Anderson in Schotland. Wat een blamage was dat.
Phil is naar mijn idee een man met vele gezichten. Heb hem ook in het eggie gezien en wat een zure nare vent. Dat incident met Painter, Barney noem ze maar op. Lachen voor de camera maar ernaast is het een heel ander persoon. Hij is ook geen maatjes met Barney zoals die weleens zei.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
En altijd respectvol naar zijn tegenstander, daar kan Phil nog wat van leren. Vroeger was het elke wedstrijd die Lewis speelde raak met het publiek, met als dieptepunt tegen Anderson in Schotland. Wat een blamage was dat.
Ja toen won Lewis ook nog. Anderson was er meer van slag door dan Lewis zelf. Echt hele bierglazen en aanstekers gingen het podium op.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Nee Lewis klaagt om het gebrek aan respect voor hem wat terecht is. Die man is een fenomeen en nog eens zeer sympathiek ook, maar niemand heeft t over hem met Sky als dieptepunt. Die horen objectief te zijn, maar zijn gewoon voor MVG.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef Monolith het volgende:
Maar wat wil je nou zeggen, dat sky een finale mvg - taylor in de hand probeert te werken?
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
Lewis is een briljante darter maar ik vind hem nou niet echt een sympathieke jongen, de uitstraling van hem is een beetje arrogant en jankerig.
Die haat op hem is idd nergens op gebaseerd. Echt triest. Gelukkig word t wat minder.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Sky is Taylor he. Taylor is zo verzuurd dat hij Lewis het licht nog niet gunt, ook al is hij de leermeester van hem.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee Lewis klaagt om het gebrek aan respect voor hem wat terecht is. Die man is een fenomeen en nog eens zeer sympathiek ook, maar niemand heeft t over hem met Sky als dieptepunt. Die horen objectief te zijn, maar zijn gewoon voor MVG.
Het is voor de camera ook lang niet altijd lachen. Zeker niet wanneer meneer verliest, hoewel dat niet zo vaak gebeurt waardoor het minder opvalt.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Phil is naar mijn idee een man met vele gezichten. Heb hem ook in het eggie gezien en wat een zure nare vent. Dat incident met Painter, Barney noem ze maar op. Lachen voor de camera maar ernaast is het een heel ander persoon. Hij is ook geen maatjes met Barney zoals die weleens zei.
King ook zoiets. Is nooit onsportief geweest, wel aantal incidentjes, maar telkens had hij wel gelijk. Ook uiterst aardig. Je kan als complete nono gewoon met hem gaan gooien op een baantje etc. Allemaal geen probleem/quote:Op woensdag 18 december 2013 00:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die haat op hem is idd nergens op gebaseerd. Echt triest. Gelukkig word t wat minder.
Klopt ook. De enige op wie het terecht zou zijn zijn Barney en Phil, maar die aanbidden zequote:Op woensdag 18 december 2013 00:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
King ook zoiets. Is nooit onsportief geweest, wel aantal incidentjes, maar telkens had hij wel gelijk. Ook uiterst aardig. Je kan als complete nono gewoon met hem gaan gooien op een baantje etc. Allemaal geen probleem/
Gino Vos gooide op z'n 12de al 9 darters op bestelling, makkie dus!quote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef MolFan het volgende:
Royden Lam vs mn oude teamgenoot Gino en die Royden is een partij goedKijk maar eens het WK softtip terug, wat een baas
Wat een freakshow man dat soft tip.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef MolFan het volgende:
Royden Lam vs mn oude teamgenoot Gino en die Royden is een partij goedKijk maar eens het WK softtip terug, wat een baas
Haha mocht die willenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Gino Vos gooide op z'n 12de al 9 darters op bestelling, makkie dus!
Dat geluidquote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een freakshow man dat soft tip.
Dat niveau is beestachtig. Je mag gewoon niks missen, constante druk.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik snap alleen de bedoeling erniet vanquote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat niveau is beestachtig. Je mag gewoon niks missen, constante druk.
Vroeger was dit ook op Eurosport.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon darts alleen op topniveau nog een tandje moeilijker aangezien je de bull gewoon niet mag missen dat betekend leg kwijt.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap alleen de bedoeling erniet van
Ik vond het wel leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vroeger was dit ook op Eurosport.
Ja maar soms gaan ze ineens naar de trippels.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gewoon darts alleen op topniveau nog een tandje moeilijker aangezien je de bull gewoon niet mag missen dat betekend leg kwijt.
Wat de neuk is ditquote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb er even naar gekeken, maar ik snap het doel ook niet zo.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat niveau is beestachtig. Je mag gewoon niks missen, constante druk.
Men speelt 701 dan Cricket dan 701 dan Cricket etc.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb er even naar gekeken, maar ik snap het doel ook niet zo.
Dan was het iemand anders, Vos moet gewoon de eerste ronde kunnen halen tegen Hashimoto en dan hopelijk Newton naar huis gooien want daar heb ik niks mee.quote:
Newton kan die ook hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders, Vos moet gewoon de eerste ronde kunnen halen tegen Hashimoto en dan hopelijk Newton naar huis gooien want daar heb ik niks mee.
White Horse is 3 Triples raken dus 3 getallen dichtgooien met 3 pijlen.quote:
Mensen die Gino heten kan ik niet serieus nemen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:36 schreef MolFan het volgende:
Vergeet niet dat Vos tijdens zijn debuut op het PDC WK bijna Lewis eraf gooide in de eerste ronde 2-3 jaar terug
Was vorig jaarquote:Op woensdag 18 december 2013 00:36 schreef MolFan het volgende:
Vergeet niet dat Vos tijdens zijn debuut op het PDC WK bijna Lewis eraf gooide in de eerste ronde 2-3 jaar terug
Winmau onder andere ver gekomen, ook tijdens debuut etc. Jongen heeft lang geen sponsor gehad etc en studeert nog geloof ik en werk etc etc. Neemt het leven wel serieus zeg maar.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was vorig jaarMaar Lewis was toen wel slecht. Bij de BDO heeft die nooit heel veel gepresteerd toch? Al zegt dat niet veel, want Ronny had dat ook niet
Das wel goed niet iedereen word er rijk meequote:Op woensdag 18 december 2013 00:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Winmau onder andere ver gekomen, ook tijdens debuut etc. Jongen heeft lang geen sponsor gehad etc en studeert nog geloof ik en werk etc etc. Neemt het leven wel serieus zeg maar.
83.14 Adrian Lewis 3-1 Gino Vos 79.90quote:Op woensdag 18 december 2013 00:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was vorig jaarMaar Lewis was toen wel slecht. Bij de BDO heeft die nooit heel veel gepresteerd toch? Al zegt dat niet veel, want Ronny had dat ook niet
Spoanse was gewoon een klare lamonkel.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
zo jammer dat die spoanse voorgoe wegga
De bonte hont neemt geen kut voor de mondquote:Op woensdag 18 december 2013 00:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Spoanse was gewoon een klare lamonkel.
Ook geen bord.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De bonte hont neemt geen kut voor de mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Brownquote:Op woensdag 18 december 2013 14:34 schreef Nober het volgende:
Wednesday December 18 (7pm)
Andy Smith 3-1 Steve Brown
Morihiro Hashimoto 3-4 Paul Lim (P)
Justin Pipe 3-1 Arron Monk
Michael Smith 1-3 Paul Lim
Adrian Lewis 3-1 Dennis Smith
- Lim gooit een 9 darter.
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:36 schreef heywoodu het volgende:
Tja, als ik altijd de favorieten pak win ik de WK-poultjes ook wel.Ik doe niet mee aan een WK poule, maar ik denk dat de favorieten/geplaatste spelers op Michael Smith na doorgaan vanavond. Smith is volgens mij niet veel, staat ook maar als 32ste op de plaatsingslijst en ik hoop dat Lim de 2de ronde haalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Mooiquote:Op woensdag 18 december 2013 17:10 schreef HulkHeld het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/video/2004
Vanaf 0:29 seconde!
Wat een prachtige vent!
Smith kan echt een fenomeen worden. Niveau Lewis, MVGquote:Op woensdag 18 december 2013 15:20 schreef Nober het volgende:
Head-to-Head
Andy Smith 4-2 Steve Brown
http://www.dartsdatabase.(...)laKey=21&plbKey=3624
Justin Pipe 3-1 Arron Monk
http://www.dartsdatabase.(...)aKey=6494&plbKey=791
Adrian Lewis 4-1 Dennis Smith
http://www.dartsdatabase.co.uk/HeadToHead.aspx?plaKey=5&plbKey=31
[..]
Ik doe niet mee aan een WK poule, maar ik denk dat de favorieten/geplaatste spelers op Michael Smith na doorgaan vanavond. Smith is volgens mij niet veel, staat ook maar als 32ste op de plaatsingslijst en ik hoop dat Lim de 2de ronde haalt.
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Max23 het volgende:
Domme Marcel: "Andy Smith stond in 2000 al in de halve finale van het WK"
Stompé: "Vreemd want ik heb toen op de embassy nog tegen hem gespeeld"
Marcel had het natuurlijk weer fout, want het was Dennis Smith die in de halve finale stond in 2000
Twee weken geleden nog live gezienquote:
Gelukkig maakt Smiffy dat wel goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef MolFan het volgende:
Andy Smith is een smoothie nergens haar
Well heerlijke zelfspot om op te komen met weird Al Yankovic inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef Keano het volgende:
[..]
Twee weken geleden nog live gezien
Say whutquote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef MolFan het volgende:
Denk dat de onthulling van Maik de Boer dat hij al jaren zaaddonor is, ook in Engeland is ingeslagen en dan ook echt als een bom.
Zo lang Ted Hankey niet op dit idee komt vind ik het prima.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef MolFan het volgende:
Denk dat de onthulling van Maik de Boer dat hij al jaren zaaddonor is, ook in Engeland is ingeslagen en dan ook echt als een bom.
En dan zitten Stompé en Scholten nog thuis.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:01 schreef Nober het volgende:
Van der Gijp heeft gelijk, meer deelnemers gaat ten koste van kwaliteit.
Omdat Marcel Maijer een debiel is.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef QuistNix20 het volgende:
Waarom is nooit iemand het eens met Marcel Maijer?
Die vent trekt echt constant de verkeerde conclusies. Om gek van te worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef QuistNix20 het volgende:
Waarom is nooit iemand het eens met Marcel Maijer?
En heeft zijn feitenkennis ook niet op orde.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef Keano het volgende:
[..]
Die vent trekt echt constant de verkeerde conclusies. Om gek van te worden.
En is er derhalve in de verste verte geen sprake van kennisquote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Hashimoto utututtututu
[..]
En heeft zijn feitenkennis ook niet op orde.
Lekker Lewis trollenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hopelijk over een paar uurtjes ook in de laatste partij![]()
[ afbeelding ]
Oh god jaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hopelijk over een paar uurtjes ook in de laatste partij![]()
[ afbeelding ]
heeft ie niet want hij komt uit Japanquote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Hee Hashimoto mag ik een 39 met rijst? Haha!
Dat is toch allemaal hetzelfde man.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
heeft ie niet want hij komt uit Japan
Hij gooit al sinds 1852, hij weet niet beterquote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef MolFan het volgende:
Let op Lim als die achter Hashimoto staat, steeds die arm heen en weer als een echte FOK autist
Ook nog mee in het team gegooid?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef MolFan het volgende:
Let op Lim als die achter Hashimoto staat, steeds die arm heen en weer als een echte FOK autist
Nr 39 kan er dus wel wat vanquote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Arron Monk kan er helemaal niets van.
Daar denk je dan wel aan als je dat ziet.quote:
twitter:Chris_Minivlaar twitterde op woensdag 18-12-2013 om 22:08:14Hoe komt het dat je nooit iets hoort over vrouwelijke darttoernoois? #rtl7darts reageer retweet
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef Guard het volgende:
het "softtippen", zou zomaar in urban dictionary kunnen staan
De rest zei hij ookquote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef Nober het volgende:
Ja een vraag die op tv komt, Peter Evison (2002, 2003) en toen??
Goeie nachtrust gegarandeerd!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:27 schreef MolFan het volgende:
Ik vind deze wedstrijd zo spannend, denk dat ik hem vannacht nog een keer ga kijken.
Ja hij is ook mastercaller he en doet ook demonstraties met de grote mannen etc. Die heeft een zeer ruim inkomenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef QuistNix20 het volgende:
Maar wat is Jacques Nieuwlaat van beroep? Kun je leven van darts becommentariëren in Nederland?
We zitten al op 27 minuten en 56 seconden na 2 sets (exclusief reclame).quote:Op woensdag 18 december 2013 22:27 schreef MolFan het volgende:
Ik vind deze wedstrijd zo spannend, denk dat ik hem vannacht nog een keer ga kijken.
Werd het sowieso want de vrouw haar vagijn is vochtigquote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Max23 het volgende:
Hierna nog 2 partijen. Dat wordt nachtwerk.
Kan je beter nu al beginnen, voordat je van deze wedstrijd in slaap valt en pas morgenochtend wakker wordt.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Werd het sowieso want de vrouw haar vagijn is vochtig
Ok bedankt voor de vierkantjes.quote:
Je hebt dat lettertype blijkbaar niet. Maar goed de wedstrijd is gelukkig bijna ten eindequote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ok bedankt voor de vierkantjes.
#viesdikquote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef QuistNix20 het volgende:
Zal ik nog een grote kapsalon gaan halen? Of gewoon 2?
Hashimoto ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee want Smith kan Taylor goed tegenstand bieden.
Keep on dreaming.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee want Smith kan Taylor goed tegenstand bieden.
Engelsen en talenten bombarderenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Grootste talent na MvG van de PDC he
M Smith is echt een geniale speler jaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Engelsen en talenten bombarderen. Wat een intens treurige zooi is dat toch dan. Monk is een geniale speler, Hubbard is een geniale speler etc.
Dat geloof en weet ik ook wel hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
M Smith is echt een geniale speler jaLet nou maar op
Heeft hem zelfs al paar keer verslagen in zijn eerste jaar bij de eckte mannenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat geloof en weet ik ook wel hoor. Alleen geloof ik niet dat hij Taylor aan het zweten krijgt.
Een geniale speler begint niet al met lopen als hij zijn 3e pijl nog aan het gooien is.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
M Smith is echt een geniale speler jaLet nou maar op
Op het podium is het toch anders. Bij winst vandaag wat aannemelijk is, klimt hij naar de 30e plek op de wereldranglijst.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heeft hem zelfs al paar keer verslagen in zijn eerste jaar bij de eckte mannenop de vloer dan.
Vloer is qua niveau moeilijker hequote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het podium is het toch anders. Bij winst vandaag wat aannemelijk is, klimt hij naar de 30e plek op de wereldranglijst.
Moet het allemaal nog maar zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vloer is qua niveau moeilijker heNiveau is veel hoger alleen de spanning ietwat minder. Doet niets af aan zulke prestaties.
Taylor heeft aandelen in de PDC dus bepaalt mede de regels hequote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet het allemaal nog maar zien.
Vind het sowieso intens treurig dat Taylor al sinds vrijdag niet meer gegooid heeft en dan vrijdag weer moet, en smith maar 2 dagen rust heeft.
Als het gewoon eerlijk is, schalen ze de spelers een beetje dicht bij elkaar in. Had Smith imo op zaterdagmiddag/avond moeten gooien.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Taylor heeft aandelen in de PDC dus bepaalt mede de regels he
quote:
Mooi man, Pipequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |