quote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef Guard het volgende:
het "softtippen", zou zomaar in urban dictionary kunnen staan
De rest zei hij ookquote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef Nober het volgende:
Ja een vraag die op tv komt, Peter Evison (2002, 2003) en toen??
Straks maar even Pipe - Monk terugkijken, van Mardle (2x) en Lewis wist ik nog wel.quote:
Goeie nachtrust gegarandeerd!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:27 schreef MolFan het volgende:
Ik vind deze wedstrijd zo spannend, denk dat ik hem vannacht nog een keer ga kijken.
Ja hij is ook mastercaller he en doet ook demonstraties met de grote mannen etc. Die heeft een zeer ruim inkomenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef QuistNix20 het volgende:
Maar wat is Jacques Nieuwlaat van beroep? Kun je leven van darts becommentariëren in Nederland?
We zitten al op 27 minuten en 56 seconden na 2 sets (exclusief reclame).quote:Op woensdag 18 december 2013 22:27 schreef MolFan het volgende:
Ik vind deze wedstrijd zo spannend, denk dat ik hem vannacht nog een keer ga kijken.
Werd het sowieso want de vrouw haar vagijn is vochtigquote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Max23 het volgende:
Hierna nog 2 partijen. Dat wordt nachtwerk.
Kan je beter nu al beginnen, voordat je van deze wedstrijd in slaap valt en pas morgenochtend wakker wordt.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Werd het sowieso want de vrouw haar vagijn is vochtig
Ok bedankt voor de vierkantjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |