Je leest niet goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja en dat bepaald hoe iemand is? Hoe kkdebiel kun je zijnAls er 1 opperbaas is dan is het Lewis, altijd interviews ook na verlies (kan Barney nog een puntje aan zuigen), nooit onsportief en zelden gejank na een partij.
Lewis wil iedereen graag kussen. Opdonderen met die mafkees.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
En altijd respectvol naar zijn tegenstander, daar kan Phil nog wat van leren. Vroeger was het elke wedstrijd die Lewis speelde raak met het publiek, met als dieptepunt tegen Anderson in Schotland. Wat een blamage was dat.
Phil is naar mijn idee een man met vele gezichten. Heb hem ook in het eggie gezien en wat een zure nare vent. Dat incident met Painter, Barney noem ze maar op. Lachen voor de camera maar ernaast is het een heel ander persoon. Hij is ook geen maatjes met Barney zoals die weleens zei.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
En altijd respectvol naar zijn tegenstander, daar kan Phil nog wat van leren. Vroeger was het elke wedstrijd die Lewis speelde raak met het publiek, met als dieptepunt tegen Anderson in Schotland. Wat een blamage was dat.
Ja toen won Lewis ook nog. Anderson was er meer van slag door dan Lewis zelf. Echt hele bierglazen en aanstekers gingen het podium op.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Nee Lewis klaagt om het gebrek aan respect voor hem wat terecht is. Die man is een fenomeen en nog eens zeer sympathiek ook, maar niemand heeft t over hem met Sky als dieptepunt. Die horen objectief te zijn, maar zijn gewoon voor MVG.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef Monolith het volgende:
Maar wat wil je nou zeggen, dat sky een finale mvg - taylor in de hand probeert te werken?
quote:Op woensdag 18 december 2013 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
Lewis is een briljante darter maar ik vind hem nou niet echt een sympathieke jongen, de uitstraling van hem is een beetje arrogant en jankerig.
Die haat op hem is idd nergens op gebaseerd. Echt triest. Gelukkig word t wat minder.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Sky is Taylor he. Taylor is zo verzuurd dat hij Lewis het licht nog niet gunt, ook al is hij de leermeester van hem.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee Lewis klaagt om het gebrek aan respect voor hem wat terecht is. Die man is een fenomeen en nog eens zeer sympathiek ook, maar niemand heeft t over hem met Sky als dieptepunt. Die horen objectief te zijn, maar zijn gewoon voor MVG.
Het is voor de camera ook lang niet altijd lachen. Zeker niet wanneer meneer verliest, hoewel dat niet zo vaak gebeurt waardoor het minder opvalt.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Phil is naar mijn idee een man met vele gezichten. Heb hem ook in het eggie gezien en wat een zure nare vent. Dat incident met Painter, Barney noem ze maar op. Lachen voor de camera maar ernaast is het een heel ander persoon. Hij is ook geen maatjes met Barney zoals die weleens zei.
King ook zoiets. Is nooit onsportief geweest, wel aantal incidentjes, maar telkens had hij wel gelijk. Ook uiterst aardig. Je kan als complete nono gewoon met hem gaan gooien op een baantje etc. Allemaal geen probleem/quote:Op woensdag 18 december 2013 00:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die haat op hem is idd nergens op gebaseerd. Echt triest. Gelukkig word t wat minder.
Klopt ook. De enige op wie het terecht zou zijn zijn Barney en Phil, maar die aanbidden zequote:Op woensdag 18 december 2013 00:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
King ook zoiets. Is nooit onsportief geweest, wel aantal incidentjes, maar telkens had hij wel gelijk. Ook uiterst aardig. Je kan als complete nono gewoon met hem gaan gooien op een baantje etc. Allemaal geen probleem/
Gino Vos gooide op z'n 12de al 9 darters op bestelling, makkie dus!quote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef MolFan het volgende:
Royden Lam vs mn oude teamgenoot Gino en die Royden is een partij goedKijk maar eens het WK softtip terug, wat een baas
Wat een freakshow man dat soft tip.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef MolFan het volgende:
Royden Lam vs mn oude teamgenoot Gino en die Royden is een partij goedKijk maar eens het WK softtip terug, wat een baas
Haha mocht die willenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Gino Vos gooide op z'n 12de al 9 darters op bestelling, makkie dus!
Dat geluidquote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een freakshow man dat soft tip.
Dat niveau is beestachtig. Je mag gewoon niks missen, constante druk.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik snap alleen de bedoeling erniet vanquote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat niveau is beestachtig. Je mag gewoon niks missen, constante druk.
Vroeger was dit ook op Eurosport.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon darts alleen op topniveau nog een tandje moeilijker aangezien je de bull gewoon niet mag missen dat betekend leg kwijt.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap alleen de bedoeling erniet van
Ik vond het wel leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vroeger was dit ook op Eurosport.
Ja maar soms gaan ze ineens naar de trippels.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gewoon darts alleen op topniveau nog een tandje moeilijker aangezien je de bull gewoon niet mag missen dat betekend leg kwijt.
Wat de neuk is ditquote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb er even naar gekeken, maar ik snap het doel ook niet zo.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat niveau is beestachtig. Je mag gewoon niks missen, constante druk.
Men speelt 701 dan Cricket dan 701 dan Cricket etc.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb er even naar gekeken, maar ik snap het doel ook niet zo.
Dan was het iemand anders, Vos moet gewoon de eerste ronde kunnen halen tegen Hashimoto en dan hopelijk Newton naar huis gooien want daar heb ik niks mee.quote:
Newton kan die ook hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders, Vos moet gewoon de eerste ronde kunnen halen tegen Hashimoto en dan hopelijk Newton naar huis gooien want daar heb ik niks mee.
White Horse is 3 Triples raken dus 3 getallen dichtgooien met 3 pijlen.quote:
Mensen die Gino heten kan ik niet serieus nemen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:36 schreef MolFan het volgende:
Vergeet niet dat Vos tijdens zijn debuut op het PDC WK bijna Lewis eraf gooide in de eerste ronde 2-3 jaar terug
Was vorig jaarquote:Op woensdag 18 december 2013 00:36 schreef MolFan het volgende:
Vergeet niet dat Vos tijdens zijn debuut op het PDC WK bijna Lewis eraf gooide in de eerste ronde 2-3 jaar terug
Winmau onder andere ver gekomen, ook tijdens debuut etc. Jongen heeft lang geen sponsor gehad etc en studeert nog geloof ik en werk etc etc. Neemt het leven wel serieus zeg maar.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was vorig jaarMaar Lewis was toen wel slecht. Bij de BDO heeft die nooit heel veel gepresteerd toch? Al zegt dat niet veel, want Ronny had dat ook niet
Das wel goed niet iedereen word er rijk meequote:Op woensdag 18 december 2013 00:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Winmau onder andere ver gekomen, ook tijdens debuut etc. Jongen heeft lang geen sponsor gehad etc en studeert nog geloof ik en werk etc etc. Neemt het leven wel serieus zeg maar.
83.14 Adrian Lewis 3-1 Gino Vos 79.90quote:Op woensdag 18 december 2013 00:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was vorig jaarMaar Lewis was toen wel slecht. Bij de BDO heeft die nooit heel veel gepresteerd toch? Al zegt dat niet veel, want Ronny had dat ook niet
Spoanse was gewoon een klare lamonkel.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
zo jammer dat die spoanse voorgoe wegga
De bonte hont neemt geen kut voor de mondquote:Op woensdag 18 december 2013 00:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Spoanse was gewoon een klare lamonkel.
Ook geen bord.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De bonte hont neemt geen kut voor de mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |