Als je met hem mee naar huis gaat na een avondje stappen schat ik de kans dat je terugkomt op 40%.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Met zijn geluiddichte kelder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Als je met hem mee naar huis gaat na een avondje stappen schat ik de kans dat je terugkomt op 40%.
En homo's kunnen niet rock & roll zijn?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, kappers zijn homo. De haararchitect is rock en roll.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef alors het volgende:
Slechte post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap wel waarom jij de Barbara Barend award niet hebt.
Te irritant.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:53 schreef Uccie het volgende:
Ohja...die vrouwen/vriendinnen van die dj's die doen alsof ze 6 jr gegijzeld hebben gezeten bij de Taliban
Ja, dat is pas betrokkenheid in deze!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:53 schreef Latert het volgende:
Ik vind dat de DJ's dit jaar 6 dagen lang aan de laxeerpillen moeten.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slechte post.
Snap wel waarom jij de Barbara Barend award niet hebt.
Maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ben trouwens afgehaakt bij P&W, ten faveure van Politiek 24. Even kijken naar dat debat in de Eerste Kamer.
Ik geloof dat Duivesteijn nét de draai heeft gemaakt. Mompelde zoiets als "PvdA-fractie kan ermee leven"...quote:
Het antwoord staat al in de spoiler aan het begin van dit topic. Het is echt een flopshow.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ben trouwens afgehaakt bij P&W, ten faveure van Politiek 24. Even kijken naar dat debat in de Eerste Kamer.
Hij heeft Carmen ook geneukt, held.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Eric is een stiekeme pedofiel die zich vergrijpt aan Afrikaanse kindertjes #feit.
Bedankt voor de info weer, Freek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Luther had hem om moeten brengen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:55 schreef Trebo het volgende:
[..]
Hij heeft Carmen ook geneukt, held.
Heb ik nog een award gewonnen johannes?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je merkt dat ik gefrustreerd ben over het missen van de je bent zelf een award award.
Freek?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedankt voor de info weer, Freek.
Een nachtje op de Megalomaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:57 schreef Grunge. het volgende:
De kussentjes van Witteman misschien?
Hij doet Diana Sno.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:55 schreef Trebo het volgende:
[..]
Hij heeft Carmen ook geneukt, held.
Nee. Je begrijpt wel dat ik er flink de pest in heb!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb ik nog een award gewonnen johannes?
Het is vergeven Johannes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je merkt dat ik gefrustreerd ben over het missen van de je bent zelf een award award.
Ik haat die GGMM, nee echt zonder dollen. Wat een irritante kinderachtige mongool is dat. Maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee. Je begrijpt wel dat ik er flink de pest in heb!
Terwijl GGMM gewoon gescoord heeft met de Higler, Mathijsen, Waterreus en Wijnaldem award. Allemaal negatief, maar hij was er maar wat blij mee.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik haat die GGMM, nee echt zonder dollen. Wat een irritante kinderachtige mongool is dat. Maar dat geheel terzijde.
Ik neem aan dat P&W zo nog wel even schakelt met Den Haag.twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 23:57:34Timing hoor: 4 minuten voor middernacht ging Duivesteijn om, dus geen 'nacht van..' #woonakkoord reageer retweet
Zonder het bruggetje had ik je post ook gedoogd.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik neem aan dat P&W zo nog wel even schakelt met Den Haag.twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 23:57:34Timing hoor: 4 minuten voor middernacht ging Duivesteijn om, dus geen 'nacht van..' #woonakkoord reageer retweet
Geforceerd bruggetje om deze opmerking enigszins on-topic te maken.
Omdat dat ook zo is.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Uccie het volgende:
Waarom ziet Rob Oudkerk eruit alsof hij tegenwoordig op perron 0 slaapt?
gelukt!quote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Geforceerd bruggetje om deze opmerking enigszins on-topic te maken.
Nou dat is een mooie gedachte om mee te gaan slapenquote:
Komt die in je conference?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind trouwens dat ze kappers moeten laten bieden om de coupe van Paul Rabbering aan te passen. Wie het hoogste bod doet, mag zich uitleven.
Dit.quote:
Ik vind het mooi.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Racoon heeft weer een huilnummer gemaakt.
Ik heb geen conference in de maak. Specularium en Tem wel, naar verluidt.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond Oceaan wel heel goed trouwens, maar ik was volgensmij de enigste.
Dit slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beter dan Dance vinden Marco en ik.
Oud-PvdA, SP en Serious Request.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef Latert het volgende:
Waar heb ik nou eigenlijk naar gekeken vandaag, het ging echt nergens over.
Business as usual.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef Latert het volgende:
Waar heb ik nou eigenlijk naar gekeken vandaag, het ging echt nergens over.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oud-PvdA, SP en Serious Request.
Trance valt onder het Dance genre ja, maar wat moet ik met deze onzin? Neem er nog eentje johannes.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of was het Trance, weet ik veel, hoe heette je ook al weer TranceWaveSambucca
quote:
als ik de tafel hier zo bekijk denk ik: wie zijn er hier toch in godsnaam allemaal op bezoek geweest?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Trance valt onder het Dance genre ja, maar wat moet ik met deze onzin? Neem er nog eentje johannes.
Hij is te vroeg gedraaid. Ik had me verheugd op een nachtje Politiek24.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een grotere flopshow was, P&W of dat.
Ken jou dat nou verrotte joh! Alcoholistje, niks mis mee. Ja toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als ik de tafel hier zo bekijk denk ik: wie zijn er hier toch in godsnaam allemaal op bezoek geweest?
Eén van de beste tracks van Chicane vind ik deze. Komt van z'n album "Easy To Assemble" dat nooit echt officieel is uitgebracht...quote:
Kende ik nog niet, klinkt heerlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén van de beste tracks van Chicane vind ik deze. Komt van z'n album "Easy To Assemble" dat nooit echt officieel is uitgebracht...
Bazennummer.quote:
Speciaal voor jou: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/459/quote:Op woensdag 18 december 2013 00:49 schreef Lemans24 het volgende:
Het Glazen huis promoot de laatste jaren alleen maar provinciale steden, waar verder nooit wat gebeurt.
Het hoort toch gewoon in Utrecht.
Kan beide, maar is inderdaad beter zonder komma hier.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/459/
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik haat die GGMM, nee echt zonder dollen. Wat een irritante kinderachtige mongool is dat. Maar dat geheel terzijde.
Kan jij even heel snel normaal gaan doen tegen mijn vriend GGMM, mannetjequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom ziet Paul er niet uit en heeft die Eric Corton wél recht op z'n uiterlijk?quote:Op woensdag 18 december 2013 06:02 schreef klabbakus het volgende:
Die Chiel en Paul zien er toch gewoon niet uit met dat haar en kleding, kom op![]()
Coen is nog de enige normale van de 3 dj's
Eric is de enige echte baas en heeft recht op z'n uiterlijk
Was maar een VI-quotje joh. Ken jou dat nou verrotten man, VI-quotje. Mooi man.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij even heel snel normaal gaan doen tegen mijn vriend GGMM, mannetje
Ah joh laat gaan Knutje ja toch. GGMM, modje ha! Niks mis mee pik.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij even heel snel normaal gaan doen tegen mijn vriend GGMM, mannetje
Niemand weet meer wie Siebert was.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Dit is een soort Seabert met baardgroei.
Die arme sporters worden heel verdrietig als er geen politici hen aan komen moedigen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:22 schreef thettes het volgende:
Wat een non argument van dat vvd wijf. Dit is juist de enige manier om een statement te maken zonder de sporters te raken.
Ze doen het altijd goed op de zwarte piste.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:22 schreef Boldface het volgende:
Mugabe? Lijkt me sterk dat die bij de Winterspelen komt opdagen.
Of Zimbabwe moet ineens ontzettend goede skiërs hebben?
Ja, ik zag Seedorf in beeld staan op een bordje. Ik moest ineens aan penalty's denken, heel raar.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze doen het altijd goed op de zwarte piste.
Het enige dat in Zimbabwe nog harder naar beneden gaat dan de skiërs is de economie.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze doen het altijd goed op de zwarte piste.
Hadden ze de witten er maar niet uit moeten gooien, eigen schuld.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:28 schreef Boldface het volgende:
[..]
Het enige dat in Zimbabwe nog harder naar beneden gaat dan de skiërs is de economie.
De puddingbuks van Pauw is gevaarlijker dan 20 JSF's bij elkaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef OProg het volgende:
Pauw kan een stukje harde structuur bieden aan Jeanine.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
De puddingbuks van Pauw is gevaarlijker dan 20 JSF's bij elkaar.
Geheim wapen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Puddingbuksquote:Op woensdag 18 december 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Maastricht? Kan -ie daar mooi de drugsproblematiek aanpakken.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
Zo'n burgemeester hebben meer steden nodig.
Zou raar zijn. Als er al een kindervriend Person of the Year moet worden, is het Zwarte Piet wel. Daar is pas écht veel over gepraat dit jaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
Sinterklaas is Time person of the year?
Black Pete zou het dan zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou raar zijn. Als er al een kindervriend Person of the Year moet worden, is het Zwarte Piet wel. Daar is pas écht veel over gepraat dit jaar.
Wat is er eigenlijk met Ursul gebeurd? Hij was op tv, het was allemaal redelijk succesvol en ineens is hij van de radar verdwenen. Het lijkt Rolf Wouters wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
Tis hier fantasties was wel een leuk programma trouwens
Blijkbaar wat meer werk achter de schermen in plaats van zelf op tv.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met Ursul gebeurd? Hij was op tv, het was allemaal redelijk succesvol en ineens is hij van de radar verdwenen. Het lijkt Rolf Wouters wel.
Nee, maar dat gaat eigenlijk op voor de hele uitzending en toch blijf ik kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef luxerobots het volgende:
Is er iemand geïnteresseerd in dit verhaal?
Ik heb ooit Edwin Rutten op een terras zien zitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar wat meer werk achter de schermen in plaats van zelf op tv.
Ik zag hem van de zomer nog op een terrasje zitten hier in de buurt .
/stom feitje
Laatst botste ik bijna tegen Jack Spijkerman aan bij de sigarenboerquote:Op woensdag 18 december 2013 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ooit Edwin Rutten op een terras zien zitten.
Wat moest je daar? Toch geen sigaretten kopen, hoop ik?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatst botste ik bijna tegen Jack Spijkerman aan bij de sigarenboer
TOEN niet nee, maar dat was toeval. Normaal welquote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat moest je daar? Toch geen sigaretten kopen, hoop ik?
Hij had een grote envelop in zijn hand dus ik denk dat hij dat ging versturen, dus ik kan je helaas niet helpen met je vraagquote:
en terecht. wat een pedo kop heeft die vent tochquote:Op woensdag 18 december 2013 23:54 schreef Latert het volgende:
Ze neemt Siebert met een baard niet serieus
Zonde dat je rookt. Je moet niet roken. Roken is voor domme mensen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
TOEN niet nee, maar dat was toeval. Normaal wel
Familie van mij had een sigarenwinkel in Amsterdam. Spijkerman, Youp van 't Hek, Van Zuydewijn schenen daar wel eens langs te komen.quote:
Tja misschien ben ik wel een beetje dom dan ...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zonde dat je rookt. Je moet niet roken. Roken is voor domme mensen.
Van helemaal niet roken ga je posten als Elflettering.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zonde dat je rookt. Je moet niet roken. Roken is voor domme mensen.
Ik dacht het ook al jaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Verkocht aan de Finnen. Rijden de Marokkanen straks in Amsterdam in tanks rond.
Jawel hij houdt niet van roken, so what?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef arjan1112 het volgende:
Hij stampt jou zo in de verbrandingsoven.
Hij is helemaal niet aardig.
Van NWS-mod zijn ga je spelnfouten maken en overnal onnnodige n's tussenn proppen, Specunlarium.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van helemaal niet roken ga je posten als Elflettering.
Kun je nagaan.
Het is weer tijd voor je seroxat.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef arjan1112 het volgende:
Het zal me een rotzorg zijn of je rookt. Ik wilde even weten of arjan1112 zou happen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel hij houdt niet van roken, so what?
Marokkanen die hun subsidie jarenlang opgespaard hebben, om dan die tanks te kopen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al ja![]()
Zou wel een typische faal zijn weer van de overheid.
Nou nou nou, je kan hem ook gewoon een kutlul noemen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef arjan1112 het volgende:
Kijk dat is nou weer niet zo aardig hequote:Op donderdag 19 december 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zal me een rotzorg zijn of je rookt. Ik wilde even weten of arjan1112 zou happen.
En ja hoor, hij hapt.
Ik ook altijd zo "quote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik moet elke keer lachen om dat 'het was weer gezellig'.
Tegen mij wordt over het algemeen ook niet aardig gedaan. Zie bijvoorbeeld dit topic dat die zwakbegaafde heeft geopend: NWS / elfletterig je bent een lulquote:Op donderdag 19 december 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat is nou weer niet zo aardig he
En tuurlijk hapt ie
Ach als iemand tegen mij niet aardig doet dan negeer ik het.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tegen mij wordt over het algemeen ook niet aardig gedaan. Zie bijvoorbeeld dit topic dat die zwakbegaafde heeft geopend: NWS / elfletterig je bent een lul
Dus waarom zou ik dan wél aardig doen?
Vooral pijnlijk als de gasten 5 jaar later totaal niet meer rullevant zijn, zoals Lange Frans vorig jaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:02 schreef Latert het volgende:
5 jaar later... daar wordt je altijd zo triest van.
Tja, ook daar hebben ze internetverbindingen. Hij heette eerst iets van arjan1212, maar wist z'n wachtwoord niet meer.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Fokt arjan vanuit een long stay? Ik vind hem een beetje maniakaal.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:02 schreef Latert het volgende:
5 jaar later... daar wordt je altijd zo triest van.
Wat is een kutlul?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nou nou, je kan hem ook gewoon een kutlul noemen.
Die komt niet bij dat Linkse bolwerk.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:52 schreef n00b13 het volgende:
Geertje is vanavond zeker niet bij P&W?
Echt stom.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die komt niet bij dat Linkse bolwerk.
Bij Knevel en Tijs wil ie nog wel langskomen.
Ergerlijk inderdaad. Volgevreten, verwende mensen.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:27 schreef Kenju het volgende:
Iets van deze tijd hè, mensen die de wijsheid in pact denken te hebben op basis van niets, die een hekel hebben aan de overheid en ondertussen overal van profiteren. Niet alleen onder de moslims...
Iedereen zit bij die eigenpijpers van 3FM.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Levendige discussie in het topic.
Zal er wat van zeggen als ik ze zie.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Iedereen zit bij die eigenpijpers van 3FM.
Nee hoor wij zaten bij Hansie.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb het doorgegevenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb mezelf maar geintroduceerd.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze kennen je niet Marco
Ik heb je nu geïntroduceerd als Dirkie Kuyt hooligan
Zometeen gaat marco ook nog SR volgen.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Huize Katwijk kon wel wat spanning gebruiken vanavond.
Ik volg het ook gewoon. Voor zover het kan.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Zometeen gaat marco ook nog SR volgen.
Fort Alpha.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef arjan1112 het volgende:
Eind jaren 80 begin jaren 90 is er ook een keer een docusoap over een 4-havo klas geweest
dat speelde op een school in hoorn. daar kwamen ook alle probleemgevallen voorbij, de spijbelaar degene met leerproblemen enz enz.
Het is gewoon een remake
Ow omdat je het eigenpijperij noemde had ik het idee dat je het niet volgde.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik volg het ook gewoon. Voor zover het kan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, Heartbreak High.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
De beste schoolserie was natuurlijk Degrassi High. Of Fame.
Ze mogen niet eens roken in dat hok.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:55 schreef arjan1112 het volgende:
Dat Serious Request boeit me geen reet, ik het echt nog nooit gevolgd
Ik mis iets.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Dolf die praat over eten.
[ afbeelding ]
Hij eet alleen een krekkertje.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Dolf die praat over eten.
[ afbeelding ]
Vapen mag overal.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze mogen niet eens roken in dat hok.
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:57 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nee, bij dat plaatje van Specularium, bedoel ik
Negende geworden, kampioen van de armoede.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
De beste prestatie, AnoukKom op nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |