Als je met hem mee naar huis gaat na een avondje stappen schat ik de kans dat je terugkomt op 40%.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Met zijn geluiddichte kelder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Als je met hem mee naar huis gaat na een avondje stappen schat ik de kans dat je terugkomt op 40%.
En homo's kunnen niet rock & roll zijn?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, kappers zijn homo. De haararchitect is rock en roll.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef alors het volgende:
Slechte post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap wel waarom jij de Barbara Barend award niet hebt.
Te irritant.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:53 schreef Uccie het volgende:
Ohja...die vrouwen/vriendinnen van die dj's die doen alsof ze 6 jr gegijzeld hebben gezeten bij de Taliban
Ja, dat is pas betrokkenheid in deze!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:53 schreef Latert het volgende:
Ik vind dat de DJ's dit jaar 6 dagen lang aan de laxeerpillen moeten.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slechte post.
Snap wel waarom jij de Barbara Barend award niet hebt.
Maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ben trouwens afgehaakt bij P&W, ten faveure van Politiek 24. Even kijken naar dat debat in de Eerste Kamer.
Ik geloof dat Duivesteijn nét de draai heeft gemaakt. Mompelde zoiets als "PvdA-fractie kan ermee leven"...quote:
Het antwoord staat al in de spoiler aan het begin van dit topic. Het is echt een flopshow.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ben trouwens afgehaakt bij P&W, ten faveure van Politiek 24. Even kijken naar dat debat in de Eerste Kamer.
Hij heeft Carmen ook geneukt, held.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Eric is een stiekeme pedofiel die zich vergrijpt aan Afrikaanse kindertjes #feit.
Bedankt voor de info weer, Freek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Luther had hem om moeten brengen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:55 schreef Trebo het volgende:
[..]
Hij heeft Carmen ook geneukt, held.
Heb ik nog een award gewonnen johannes?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je merkt dat ik gefrustreerd ben over het missen van de je bent zelf een award award.
Freek?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedankt voor de info weer, Freek.
Een nachtje op de Megalomaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:57 schreef Grunge. het volgende:
De kussentjes van Witteman misschien?
Hij doet Diana Sno.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:55 schreef Trebo het volgende:
[..]
Hij heeft Carmen ook geneukt, held.
Nee. Je begrijpt wel dat ik er flink de pest in heb!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb ik nog een award gewonnen johannes?
Het is vergeven Johannes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je merkt dat ik gefrustreerd ben over het missen van de je bent zelf een award award.
Ik haat die GGMM, nee echt zonder dollen. Wat een irritante kinderachtige mongool is dat. Maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee. Je begrijpt wel dat ik er flink de pest in heb!
Terwijl GGMM gewoon gescoord heeft met de Higler, Mathijsen, Waterreus en Wijnaldem award. Allemaal negatief, maar hij was er maar wat blij mee.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik haat die GGMM, nee echt zonder dollen. Wat een irritante kinderachtige mongool is dat. Maar dat geheel terzijde.
Ik neem aan dat P&W zo nog wel even schakelt met Den Haag.twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 23:57:34Timing hoor: 4 minuten voor middernacht ging Duivesteijn om, dus geen 'nacht van..' #woonakkoord reageer retweet
Zonder het bruggetje had ik je post ook gedoogd.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik neem aan dat P&W zo nog wel even schakelt met Den Haag.twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 23:57:34Timing hoor: 4 minuten voor middernacht ging Duivesteijn om, dus geen 'nacht van..' #woonakkoord reageer retweet
Geforceerd bruggetje om deze opmerking enigszins on-topic te maken.
Omdat dat ook zo is.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Uccie het volgende:
Waarom ziet Rob Oudkerk eruit alsof hij tegenwoordig op perron 0 slaapt?
gelukt!quote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Geforceerd bruggetje om deze opmerking enigszins on-topic te maken.
Nou dat is een mooie gedachte om mee te gaan slapenquote:
Komt die in je conference?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind trouwens dat ze kappers moeten laten bieden om de coupe van Paul Rabbering aan te passen. Wie het hoogste bod doet, mag zich uitleven.
Dit.quote:
Ik vind het mooi.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Racoon heeft weer een huilnummer gemaakt.
Ik heb geen conference in de maak. Specularium en Tem wel, naar verluidt.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond Oceaan wel heel goed trouwens, maar ik was volgensmij de enigste.
Dit slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beter dan Dance vinden Marco en ik.
Oud-PvdA, SP en Serious Request.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef Latert het volgende:
Waar heb ik nou eigenlijk naar gekeken vandaag, het ging echt nergens over.
Business as usual.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef Latert het volgende:
Waar heb ik nou eigenlijk naar gekeken vandaag, het ging echt nergens over.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oud-PvdA, SP en Serious Request.
Trance valt onder het Dance genre ja, maar wat moet ik met deze onzin? Neem er nog eentje johannes.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of was het Trance, weet ik veel, hoe heette je ook al weer TranceWaveSambucca
quote:
als ik de tafel hier zo bekijk denk ik: wie zijn er hier toch in godsnaam allemaal op bezoek geweest?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Trance valt onder het Dance genre ja, maar wat moet ik met deze onzin? Neem er nog eentje johannes.
Hij is te vroeg gedraaid. Ik had me verheugd op een nachtje Politiek24.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een grotere flopshow was, P&W of dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |