Kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 18 december 2013 11:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar buiten. Mijn gordijnen zitten altijd dicht.
Je hebt echt geen sociaal leven hè?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zitten jullie ook wel eens naar buiten te kijken, tot je een leuk meisje ziet langslopen en dan stel je je voor hoe je heel je leven met haar zou spenderen?
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Je hebt echt geen sociaal leven hè?
Preciesquote:
Snel, open GIRO 555. GUN DONNIE EEN LEVEN!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Je hebt echt geen sociaal leven hè?
Alsof ik daar geld voor hebquote:Op woensdag 18 december 2013 11:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Snel, open GIRO 555. GUN DONNIE EEN LEVEN!
Waarschijnlijkquote:PAS OP: Bij de volgende handelingen moet je extra netjes werken want
monomeren van arcylamide zijn neurotoxisch en waarschijnlijk carcinogeen.
Draag handschoenen en zorg dat je de omgeving niet besmet! Gooi de
handschoenen direct na gebruik weg.
Ik doneerde gisteren een euro aan de Europarun van het lyceum, nu weer tijd voor bier en ballen ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:59 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Alsof ik daar geld voor heb![]()
Heb gister al een kranten jongen 2 euro gegeven ik ben klaar met goede doelen nu kan hij weer lekker alcohol en wiet kopen
Neemt toch niet weg dat je gewoon sowieso handschoenen moet dragen en weggooien na gebruik?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
WaarschijnlijkFijn hoor, zulke nauwkeurige info.
Onze karma's zijn goed gquote:Op woensdag 18 december 2013 12:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doneerde gisteren een euro aan de Europarun van het lyceum, nu weer tijd voor bier en ballen ja.
Ja, maar als er dan een ongeluk plaatsvindt, en iemand krijgt het op z'n huid, weet je niet of hij mutaties krijgt of niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neemt toch niet weg dat je gewoon sowieso handschoenen moet dragen en weggooien na gebruik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom dus ook die waarschuwing, om ongelukken te voorkomen.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar als er dan een ongeluk plaatsvindt, en iemand krijgt het op z'n huid, weet je niet of hij mutaties krijgt of niet.
Ja joh kut autiquote:Op woensdag 18 december 2013 12:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daarom dus ook die waarschuwing, om ongelukken te voorkomen.
Ik weet niet eens wat dat betekent.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
WaarschijnlijkFijn hoor, zulke nauwkeurige info.
Valse profetie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:02 schreef smegmanus het volgende:
Waarschijnlijk krijgt hij voor de 18e een unban, let op mijn woorden.
Carcinogeen is kankerverwekkend.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat betekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |