Oja nieuwe tijden shit, even checken.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:57 schreef Rezania het volgende:
Waar de neuk komen al die ouwe treinen vandaan, ik heb nog geen enkele moderne trein gezien op Leiden CS.
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik serieus elke keer
Jippie.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
Vandaag komt Tong terug van vakantie.
Niet zo zeuren, het rijdt iig.quote:
Fietsenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan had ik net zo goed kunnen fietsen.
quote:
Nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zitten jullie ook wel eens naar buiten te kijken, tot je een leuk meisje ziet langslopen en dan stel je je voor hoe je heel je leven met haar zou spenderen?
Je was toch bang voor relaties?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zitten jullie ook wel eens naar buiten te kijken, tot je een leuk meisje ziet langslopen en dan stel je je voor hoe je heel je leven met haar zou spenderen?
En toch dagdromen over meiden.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben bang voor orka's, in relaties heb ik geen interesse.
Ik kijk nooit naar buiten. Mijn gordijnen zitten altijd dicht.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |