Zin gewijzigd, woorden niet aangepast. Maar laten we het er op houden dat ik dat niet ga doenquote:
Ik dacht, oh shit, snel een nieuwe aanmaken. Voordat iedereen gaat schelden dat het lang duurt.quote:
Eigen connecties.quote:
Was niet op jou of de SP gericht. betyar loopt altijd te verkondigen dat er Westerse propaganda wordt verspreid als het om Noord-Korea gaat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat lul je nou? De SP is gewoon sociaal-democratisch.
Dat gezwets altijd.
Het beeld dat de SP zo extremistisch is, dat is echt al een poosje achterhaald.
Al probeerd rechts dat beeld uiteraard zorgvuldig in stand te houden.
Maar als je echt wilt dat er wat veranderd, er zijn genoeg mensen binnen de PvdA die met wat gelonk zo om zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zin gewijzigd, woorden niet aangepast. Maar laten we het er op houden dat ik dat niet ga doen
Niet zo zuur en zielig doen zeg.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
Ach, ja kan nog wel 20 jaar huurverhogingen aan hoor, maar ik wil ooit een mooi huis kunnen bewonen.... en dat zal er niet in zitten meer, ben ik bang.
Dus over een tijdje betaal ik de huurprijs van een mooie woning voor een krot...
Nee, dan liever een partij die al jaren achtereen de eigen beginselen en principes verkwanseld hé? Daar heb je veel meer aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zin gewijzigd, woorden niet aangepast. Maar laten we het er op houden dat ik dat niet ga doen
twitter:JosHeymans twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 22:09:37Woordfetisjisme: belangrijke opening is iets anders dan belangrijke toezegging. Opening zegt niet veel, toezegging wel. #woonakkoord reageer retweet
Dat de SP en de SP-stemmers maanden bleven jammeren en mokken???quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een drogreden, sorry hoor.
Kwam overigens ook door die "strategische" stemmers.
Ah op die manier. Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was niet op jou of de SP gericht. betyar loopt altijd te verkondigen dat er Westerse propaganda wordt verspreid als het om Noord-Korea gaat.
Ik ga maar weer eens Yes Minister kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Tocadisco het volgende:
Heymans plaatst er al een 'maar' bij:twitter:JosHeymans twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 22:09:37Woordfetisjisme: belangrijke opening is iets anders dan belangrijke toezegging. Opening zegt niet veel, toezegging wel. #woonakkoord reageer retweet
Meer dan een partij die sinds jaar en dag achter zijn eigen principes en beginselen staat en er nog nooit één van heeft weten door te voeren in het beleid denk ik?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dan liever een partij die al jaren achtereen de eigen beginselen en principes verkwanseld hé? Daar heb je veel meer aan.
Er is nog niet gestemd, hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef venomsnake het volgende:
Anti climax.
Maar goed, was te verwachten natuurlijk. Blijft een PvdA'er.
Ik maak mijn keuzes, jij de jouwe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dan liever een partij die al jaren achtereen de eigen beginselen en principes verkwanseld hé? Daar heb je veel meer aan.
Kom op man, bovenmodalen zullen worden uitgeknepen, elk jaar kleine 10% erbij, en kunnen nergens naar toe...quote:
Ligt er maar aan welke bovenmodalenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom op man, bovenmodalen zullen worden uitgeknepen, elk jaar kleine 10% erbij, en kunnen nergens naar toe...
Yes ministerquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens Yes Minister kijken.
Hier staat een lijstje met zomaar een greep uit maatregelen, initiatieven, wetsontwerpen en voorstellen, die (mede) op initiatief en dankzij de SP zijn genomen:quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Meer dan een partij die sinds jaar en dag achter zijn eigen principes en beginselen staat en er nog nooit één van heeft weten door te voeren in het beleid denk ik?
Sterker nog: Ik ben van mening dat als je (in de politiek!) niet bereid bent tot het sluiten van compromissen je je beginselen en idealen nog veel meer verkwanselt.
Heeft ie natuurlijk wel gelijk in, maar of Adri het ook zo bedoeld...quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Tocadisco het volgende:
Heymans plaatst er al een 'maar' bij:twitter:JosHeymans twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 22:09:37Woordfetisjisme: belangrijke opening is iets anders dan belangrijke toezegging. Opening zegt niet veel, toezegging wel. #woonakkoord reageer retweet
Dan verhuis je toch? Bovenmodalen die in de sociale huur zitten hebben in de regel een alternatief, ondermodalen niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom op man, bovenmodalen zullen worden uitgeknepen, elk jaar kleine 10% erbij, en kunnen nergens naar toe...
Ja, de gewone man bovenmodalen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ligt er maar aan welke bovenmodalen![]()
![]()
![]()
He, VVD?
Waarom denk je dat ik zo pleit voor een kleinere overheid? Precies, dan hou je zelf meer geld over om leuke dingen mee te kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dat, beste man, is nou VVD beleid.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, 2 x zoveel betalen dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan verhuis je toch? Bovenmodalen die in de sociale huur zitten hebben in de regel een alternatief, ondermodalen niet.
Waren dat niet toevallig moties die zijn ingediend die de rest ook wel OK vond?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hier staat een lijstje met zomaar een greep uit maatregelen, initiatieven, wetsontwerpen en voorstellen, die (mede) op initiatief en dankzij de SP zijn genomen:
http://www.sp.nl/overzicht/successen/
Ook in de oppositie kun je eea bereiken, maar goed, dat zien we vaak genoeg.
Zal ik een TR maken voor de TT?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En dat, beste man, is nou VVD beleid.
De allerrijkste worden rijker en rijker. En de 3 maal modalen, 2 maal modalen en alles daaronder, die mogen daarvoor dokken.
Dat is in essentie waar kapitalisme op draait.
Dit soort kapitalisme.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En dat, beste man, is nou VVD beleid.
De allerrijkste worden rijker en rijker. En de 3 maal modalen, 2 maal modalen en alles daaronder, die mogen daarvoor dokken.
Dat is in essentie waar kapitalisme op draait.
Mag hoor!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zal ik een TR maken voor de TT?
Kopen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, 2 x zoveel betalen dan.
En ook wachtlijst tot sint juttemis...
Ik vind het overigens belachelijk dat bovenmodalen in de sociale huur zitten. Ruim meer dan de modus verdienen en dan toch nog in een sociale huurwoning, als dat geen ongezonde situatie is weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan verhuis je toch? Bovenmodalen die in de sociale huur zitten hebben in de regel een alternatief, ondermodalen niet.
Het recht van de sterkste is in wezen kapitalisme.quote:
Dat is waar. Daar is sociale huur niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het overigens belachelijk dat bovenmodalen in de sociale huur zitten. Ruim meer dan de modus verdienen en dan toch nog in een sociale huur, als dat geen ongezonde situatie is weet ik het ook niet meer.
Te oud, had ik 20 jaar geleden onder zelfde condities wel gedaan, maar ja dan had je nu weer onder water gestaan...quote:
Moeilijk te zeggen aangezien de modale inkomensgrens helemaal niet meer de modus is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het overigens belachelijk dat bovenmodalen in de sociale huur zitten. Ruim meer dan de modus verdienen en dan toch nog in een sociale huurwoning, als dat geen ongezonde situatie is weet ik het ook niet meer.
Done.. Of er nog een mod op zit te letten weet ik nietquote:
Je kan het bagatelliseren, maar in principe gaat het toch altijd om voorstellen die worden ingediend waarvoor je dan medestanders vindt die zich daar ook in kunnen vinden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waren dat niet toevallig moties die zijn ingediend die de rest ook wel OK vond?
Brainstormsessiequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:19 schreef sonnyspek het volgende:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het debat is uitgesteld omdat ze er in de PvdA niet uitkomen. Of zodat ze nog meer redenen kunnen verzinnen waarom ze het wel zouden doen.
Moet je maar kunnen (ik kan het niet (meer))quote:
Dat heb ik helemaal niet gezegd. (denk ik)quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je kan het bagatelliseren, maar in principe gaat het toch altijd om voorstellen die worden ingediend waarvoor je dan medestanders vindt die zich daar ook in kunnen vinden?
Feit is dat je er redelijk naast zit met je standpunt dat de SP nooit wat bereikt en overal alleen maar 'tegen' is.
Klopt, dat is mijn invulling. Maar dat proefde ik uit jouw commentaren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd. (denk ik)
Die POL mods, die letten altijd op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Done.. Of er nog een mod op zit te letten weet ik niet
Onzin, als je twintig jaar geleden had gekocht had je nu een flinke overwaarde. En kopen kun je best, maar daar moet spaargeld tegenover staan. Dat kan een belemmering zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Te oud, had ik 20 jaar geleden onder zelfde condities wel gedaan, maar ja dan had je nu weer onder water gestaan...
Kan wel redelijke woningen kopen met mijn salaris.
Waarom kan jij dat niet, je bent toch niet zo oud?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je maar kunnen (ik kan het niet (meer))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |