Zin gewijzigd, woorden niet aangepast. Maar laten we het er op houden dat ik dat niet ga doenquote:
Ik dacht, oh shit, snel een nieuwe aanmaken. Voordat iedereen gaat schelden dat het lang duurt.quote:
Eigen connecties.quote:
Was niet op jou of de SP gericht. betyar loopt altijd te verkondigen dat er Westerse propaganda wordt verspreid als het om Noord-Korea gaat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat lul je nou? De SP is gewoon sociaal-democratisch.
Dat gezwets altijd.
Het beeld dat de SP zo extremistisch is, dat is echt al een poosje achterhaald.
Al probeerd rechts dat beeld uiteraard zorgvuldig in stand te houden.
Maar als je echt wilt dat er wat veranderd, er zijn genoeg mensen binnen de PvdA die met wat gelonk zo om zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zin gewijzigd, woorden niet aangepast. Maar laten we het er op houden dat ik dat niet ga doen
Niet zo zuur en zielig doen zeg.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
Ach, ja kan nog wel 20 jaar huurverhogingen aan hoor, maar ik wil ooit een mooi huis kunnen bewonen.... en dat zal er niet in zitten meer, ben ik bang.
Dus over een tijdje betaal ik de huurprijs van een mooie woning voor een krot...
Nee, dan liever een partij die al jaren achtereen de eigen beginselen en principes verkwanseld hé? Daar heb je veel meer aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zin gewijzigd, woorden niet aangepast. Maar laten we het er op houden dat ik dat niet ga doen
twitter:JosHeymans twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 22:09:37Woordfetisjisme: belangrijke opening is iets anders dan belangrijke toezegging. Opening zegt niet veel, toezegging wel. #woonakkoord reageer retweet
Dat de SP en de SP-stemmers maanden bleven jammeren en mokken???quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een drogreden, sorry hoor.
Kwam overigens ook door die "strategische" stemmers.
Ah op die manier. Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was niet op jou of de SP gericht. betyar loopt altijd te verkondigen dat er Westerse propaganda wordt verspreid als het om Noord-Korea gaat.
Ik ga maar weer eens Yes Minister kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Tocadisco het volgende:
Heymans plaatst er al een 'maar' bij:twitter:JosHeymans twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 22:09:37Woordfetisjisme: belangrijke opening is iets anders dan belangrijke toezegging. Opening zegt niet veel, toezegging wel. #woonakkoord reageer retweet
Meer dan een partij die sinds jaar en dag achter zijn eigen principes en beginselen staat en er nog nooit één van heeft weten door te voeren in het beleid denk ik?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dan liever een partij die al jaren achtereen de eigen beginselen en principes verkwanseld hé? Daar heb je veel meer aan.
Er is nog niet gestemd, hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef venomsnake het volgende:
Anti climax.
Maar goed, was te verwachten natuurlijk. Blijft een PvdA'er.
Ik maak mijn keuzes, jij de jouwe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dan liever een partij die al jaren achtereen de eigen beginselen en principes verkwanseld hé? Daar heb je veel meer aan.
Kom op man, bovenmodalen zullen worden uitgeknepen, elk jaar kleine 10% erbij, en kunnen nergens naar toe...quote:
Ligt er maar aan welke bovenmodalenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom op man, bovenmodalen zullen worden uitgeknepen, elk jaar kleine 10% erbij, en kunnen nergens naar toe...
Yes ministerquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens Yes Minister kijken.
Hier staat een lijstje met zomaar een greep uit maatregelen, initiatieven, wetsontwerpen en voorstellen, die (mede) op initiatief en dankzij de SP zijn genomen:quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Meer dan een partij die sinds jaar en dag achter zijn eigen principes en beginselen staat en er nog nooit één van heeft weten door te voeren in het beleid denk ik?
Sterker nog: Ik ben van mening dat als je (in de politiek!) niet bereid bent tot het sluiten van compromissen je je beginselen en idealen nog veel meer verkwanselt.
Heeft ie natuurlijk wel gelijk in, maar of Adri het ook zo bedoeld...quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Tocadisco het volgende:
Heymans plaatst er al een 'maar' bij:twitter:JosHeymans twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 22:09:37Woordfetisjisme: belangrijke opening is iets anders dan belangrijke toezegging. Opening zegt niet veel, toezegging wel. #woonakkoord reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |