SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
Let op, de streams zijn nog niet allemaal online
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Brievenbus
› Callcenter / Buiten
› DJ
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden!
[ Bericht 0% gewijzigd door Pino112 op 17-12-2013 22:02:45 ]
Had je alleen jezelf maar mee gehad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste SR OP topic. Was net te laat met kapen
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had je alleen jezelf maar mee gehad.
Vond je dat de vorige jaren ook niet mooi?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:59 schreef Pandaplint het volgende:
Header alleen ook naar links uitlijnen?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:59 schreef Pandaplint het volgende:
Header alleen ook naar links uitlijnen?
En dat heb je de vorige jaren niet gezegd omdat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Wat betreft die OP, één dingetje: Het is '3FM Serious Request', niet 'Serious Request'.
Viel wel mee, iedereen bedankt enzo. In the morning als laatste nummer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Cee het volgende:
Oh shit nu heb ik de laatste minuten van MetMichiel gemist.Werd het nog emotioneel?
Verrek we zijn een SR topic nu.
Omdat ik niet overal op kan letten, en de marketingmensen het elk jaar harder beginnen te roepen (omdat er blijkbaar mensen zijn die denken dat het 'het glazen huis van 538' isquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dat heb je de vorige jaren niet gezegd omdat?
538.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat ik niet overal op kan letten, en de marketingmensen het elk jaar harder beginnen te roepen (omdat er blijkbaar mensen zijn die denken dat het 'het glazen huis van 538' is).
Dus het is gewoon naamsverbredingquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat ik niet overal op kan letten, en de marketingmensen het elk jaar harder beginnen te roepen (omdat er blijkbaar mensen zijn die denken dat het 'het glazen huis van 538' is).
Het is ook gewoon de naam van het evenement natuurlijk, net als dat het niet 'de awards' is maar 'de 3FM Awards' en ga zo maar door. Probleem is dat de afgekorte naam in de loop der jaren bij veel mensen nogal ingesleten is... en dat gaat er moeilijk uit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus het is gewoon naamsverbreding
Helder.
Brace yourselfquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:06 schreef Cee het volgende:
Oh nee, het is weer de tijd van het jaar dat ik Mexicanobakker en Pino met elkaar ga verwarren.
En Luna en BBQ en Franklop en vast nog wel een paar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:06 schreef Cee het volgende:
Oh nee, het is weer de tijd van het jaar dat ik Mexicanobakker en Pino met elkaar ga verwarren.
Gewoon afwachten!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:06 schreef Cee het volgende:
Zijn zeker dezelfde mannetjes die NPO 1, NPO3FM enz hebben verzonnenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is ook gewoon de naam van het evenement natuurlijk, net als dat het niet 'de awards' is maar 'de 3FM Awards' en ga zo maar door. Probleem is dat de afgekorte naam in de loop der jaren bij veel mensen nogal ingesleten is... en dat gaat er moeilijk uit.
Dat is wel echt heel matig jaquote:
Ik vind het nu al spannend.quote:
ik ga er zondag op maandag heenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het nu al spannend.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Het moordt en helpt tegen een zere strot.
Een Kill Bastille.
hahaha ik moest te hard lachenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Een Kill Bastille.
Jezusquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Een Kill Bastille.
Imageshackquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:45 schreef Rockiejj het volgende:
[ http://img20.imageshack.us/img20/1827/tzas.png (copy/paste deze link) ]
Hmm.. Zeker te doen!
Ja godverdomme. Ik doe via prntscr.. Maar dat is dus blijkbaar via IS.quote:
Zie OP.quote:
xdquote:
cams punt nlquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
waar kan ik linkjes naar de webcams vinden? xd
Zondermichiel want hij was emoboiquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
OP![]()
Hoe was de laatste MetMichiel?
Wel leuk, Ekdom en Domienie kwamen nog even langs. Afgesloten met In the morning en verder kwamen wat klassiekers langs zoals Badeend enzo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
OP![]()
Hoe was de laatste MetMichiel?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef Cee het volgende:
Ik dacht dat Sassenheim in Groningen ligt.
Mintjequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Zwaai even als je in Zwolle overstapt
Duitsland zou ik ook geloven, triest genoeg...quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef Cee het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef Cee het volgende:
godallemachtigquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Duitsland zou ik ook geloven, triest genoeg...
Wat een liefde weer!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mintje
Voor jou maak ik een uitzondering en kom ik hier ook even kijken tijden SR
zoals ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommige mensen hebben geen topokennis
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een liefde weer!!
Denk niet dat ik hier heel erg veel te vinden ben, dat post-tempo trekt m'n mobiel niet.
Ikzelf overigens ook niet
Ja goddomme, daar kom ik toch nooit! En aan topografie heb ik een broertje doodquote:
Wie ben jij nou weer?quote:
Daar ben ik (gegokt) zo'n driemaal geweest in m'n hele levenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
Sassenheim is zelfs van de provincie Zuid-Holland
Het moet niet gekker worden, als ze lang genoeg wachten komt het vanzelf in Zeeland terecht en dan wat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
Wofljequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
Dan hetzelfde als bij Limburg. Afsteken en weg ermee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, als ze lang genoeg wachten komt het vanzelf in Zeeland terecht en dan wat?![]()
Ksssst.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan hetzelfde als bij Limburg. Afsteken en weg ermee.
Het is een kwestie van geduldquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan hetzelfde als bij Limburg. Afsteken en weg ermee.
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta ik eigenlijk in jouw sig?![]()
Dat halen we nu bij lange Naniquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef zeefje het volgende:
Dit topic gaat ineens hard. Belooft wat voor de komende dagen.
10 Minuten per topic of zo iets?
Wat draaien ze op je werk dan? Kan dat niet aangepast worden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef Sersjee het volgende:
Laatste stuk van de laatste MetMichiel even teruggeluisterd. Was geen vaste luisteraar meer (huiswerkradio ligt al even achter me, zeg maar), maar ik ga het programma missen. Het was toch de show waar ik altijd m'n requests kwijt kon, dat producers m'n telefoonnummer herkenden en waar ik een paar keer op visite ben geweest. De badeendsleutelhangers doen nog steeds dienst, de badeendjes staan her en der door het huis en Maricha's "*poing* Telefoon!" blijft voorlopig nog wel even m'n ringtone.
Door de zenderkeuze op m'n werk ga ik de ochtendshow missen en dat vind ik jammer. Michiel blijft een van m'n favoriete dj's.
Ohja jij zit ook altijd op de iPad he? Zelfde 'probleem' hier.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja zo vaak zie ik je hier niet en als dat mobiel is zijn er geen sigs
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef Sersjee het volgende:
Laatste stuk van de laatste MetMichiel even teruggeluisterd. Was geen vaste luisteraar meer (huiswerkradio ligt al even achter me, zeg maar), maar ik ga het programma missen. Het was toch de show waar ik altijd m'n requests kwijt kon, dat producers m'n telefoonnummer herkenden en waar ik een paar keer op visite ben geweest. De badeendsleutelhangers doen nog steeds dienst, de badeendjes staan her en der door het huis en Maricha's "*poing* Telefoon!" blijft voorlopig nog wel even m'n ringtone.
Door de zenderkeuze op m'n werk ga ik de ochtendshow missen en dat vind ik jammer. Michiel blijft een van m'n favoriete dj's.
Nu 538. En nee. Althans, niet naar 3FM, ik denk da'k de enige ben die dat wil.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat draaien ze op je werk dan? Kan dat niet aangepast worden?
Ja of telefoon, omdat overdag stage.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ohja jij zit ook altijd op de iPad he? Zelfde 'probleem' hier.
Daarom, Tjitse is een grote kracht achter Michiel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer?
Oh je bent een chickie![]()
* SilentChaos checkt direct fobo
Niet in het "standaard" 3FM topic, anders had ik je wel gekendquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik post.hier bijna elk.jaar hoor
Niet.zoveel als de meeste, maar ben er wel regelmatig
Maar hoe veel is het op een srdag dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat halen we nu bij lange Nani
nee daar nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet in het "standaard" 3FM topic, anders had ik je wel gekend
Dan lopen we elkaar telkens mis!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee daar nietWel eens gepost maar niet veel.
Met SR ben ik er meestal wel
Voor Michiel vind ik het mooi dat ie op het oude Arbeidsvitaminen-tijdstip terecht komt, hij ontgroeit qua leeftijd het huiswerkradio-principe, dat is gewoon een feit. Dat kan Domien veel beter invullen, denk ik. En ach, Michiel en ik zullen elkaar altijd vinden in onze liefde voor CH.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik ben juist blij dat ie verhuist naar de ochtend, overdag staat meestal 3fm op het werk aan en 's avonds heb ik weinig tijd/zin om radio te luisteren. Michiel is een van m'n favoriete DJ's dus ik ben meer dan tevree dat ik 'm nu iedere dag van de week kan luisteren.Maar, sorry for your loss Sersj.
Eens, maar ik blijf het jammer vinden dat Maricha weg moest.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Daarom, Tjitse is een grote kracht achter Michiel.
2 pagina's per 40-45 seconden als je 'm op standaard hebt staanquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar hoe veel is het op een srdag dan?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef Sersjee het volgende:
welterustenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan lopen we elkaar telkens mis!
Dat is vast een teken
Ik denk dat ik maar moet gaan slapen
Ciao allemaal
Lol.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 pagina's per 40-45 seconden als je 'm op standaard hebt staan
Marichaquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens, maar ik blijf het jammer vinden dat Maricha weg moest.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:10 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
GIELTJE WEER IN HET GLAZENHUIS
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Slaap ze!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan lopen we elkaar telkens mis!
Dat is vast een teken
Ik denk dat ik maar moet gaan slapen
Ciao allemaal
Precies! Toen ze bij m'n eerste bezoek (mini-gig van GEM) hoorde dat ik dé Sersjee was, moest ik gelijk blijven hangen (samen met on-air) terwijl de rest van het volk weg moest. En al die telefoongesprekken, sms-jes én de bij haar afscheid spontaan opgestuurde door haar gesigneerde badeend (collecters item!)... Marichaquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Maricha
Toen ik een prijs won bij MM en toen ik off-air was en ik haar weer aan de telefoon kreeg, ze "Hoooooiiii Ceeeeeee!" zei.
Mja, omroepen en het niet zo nauw nemen met de bedoeling achter de flexwet...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens, maar ik blijf het jammer vinden dat Maricha weg moest.
Minigig GEM... op de gang bij de studio? Volgens mij was ik daar ook bij, en kenden we elkaar toen nog niet eens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Precies! Toen ze bij m'n eerste bezoek (mini-gig van GEM) hoorde dat ik dé Sersjee was, moest ik gelijk blijven hangen (samen met on-air) terwijl de rest van het volk weg moest. En al die telefoongesprekken, sms-jes én de bij haar afscheid spontaan opgestuurde door haar gesigneerde badeend (collecters item!)... Maricha
Die ja. Als ik me niet vergis hebben wij elkaar nooit IRL ontmoet. Was jij ook bij die nieuwjaarsreceptie met Alain Clark en the Jeremy's?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Minigig GEM... op de gang bij de studio? Volgens mij was ik daar ook bij, en kenden we elkaar toen nog niet eens.
Op de 5e etage van het Net3-gebouw met die gigantische badeend bij de ingang? Zou best kunnen dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die ja. Als ik me niet vergis hebben wij elkaar nooit IRL ontmoet. Was jij ook bij die nieuwjaarsreceptie met Alain Clark en the Jeremy's?
Zal wel van Krystl moeten. 100% voorkomen dat een andere dame op 'm valt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Er valt zo veel van te maken van die jongen maar hij maakt het zo moeilijk.
Ik vind het een mager showtjequote:
Correctquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de 5e etage van het Net3-gebouw met die gigantische badeend bij de ingang? Zou best kunnen dan.
Heb net in mijn vorige post een filmpje van die nieuwsjaarsreceptie-avond erbij ge-edit (zelf gemaakt toendertijd in Windows Movie Makerquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct![]()
O, en ik zie net dat ik bij die 2e mini-gig van ze was.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal wel van Krystl moeten. 100% voorkomen dat een andere dame op 'm valt.
Heel weinig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
Wat heeft Paul met zijn haar gedaan?
Ik zie mezelf zo gauw niet, maar ik stond toen ook redelijk achter in een hoekje flink bier te tanken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb net in mijn vorige post een filmpje van die nieuwsjaarsreceptie-avond erbij ge-edit (zelf gemaakt toendertijd in Windows Movie Maker). Wellicht dat je jezelf daarin kan ontdekken.
Ik vind z'n bril erger tbh.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef Pino112 het volgende:
Krijgen we een week gehaat op z'n haar zeker.
Oh ik haat het niet hoor, ik vind het wel amusant eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef Pino112 het volgende:
Het is eens wat anders dan het reguliere gehaat hier.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef Pino112 het volgende:
Ik ook. Want Paulgodquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ik haat het niet hoor, ik vind het wel amusant eigenlijk.
Gielquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is eens wat anders dan het reguliere gehaat hier.
quote:
Ga es doorquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Giel
SR
Ze moeten es denken aan de NL'ers die het slecht hebben ipv die negers in Afrika
Ja, er zitten 50% van de gezinnen onder de leeftijdsgrens die hebben geen kont om hun rug mee te krabben en zitten met een schamele uitkentering iedere dag bij de voedselbanket.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Giel
SR
Ze moeten es denken aan de NL'ers die het slecht hebben ipv die negers in Afrika
Dat zijn de mensen die elk jaar doneren, die houden geen geld meer over.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, er zitten 50% van de gezinnen onder de leeftijdsgrens die hebben geen kont om hun rug mee te krabben en zitten met een schamele uitkentering iedere dag bij de voedselbanket.
Vast.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
Is er al gemekkerd over "ons belastinggeld"??
Relaxt, vrij rustig, hakkuuuuuhhquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef IPA het volgende:
Ik vroeg dit ook in het Paul topic, maar daar word ik genegeerd. Ik ken Paul niet, wat maakt hem leuk/goed?
Zijn stemgeluid, uiterlijk, HAKKUHHH, muzieksmaak.. Allround gewoon een leuke DJquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef IPA het volgende:
Ik vroeg dit ook in het Paul topic, maar daar word ik genegeerd. Ik ken Paul niet, wat maakt hem leuk/goed?
Hij heeft een affiniteit met hakkuh!-platen. Verder laat hij zich graag in de zeik zetten door andere DJ's vanwege zijn immens grote bril. Hij doet 't met Krystl. Hij heeft leuke items in z'n show. Fijn om te luisteren. En hij heeft bij vlagen leuke nieuwe plaatjes maar (en dat vind ik minder) bij nog grotere vlagen echt een ongelofelijke baggersmaak qua muziek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef IPA het volgende:
Goed bezigquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Woflje
Ik heb heerlijk LaChouffe gedronken
Vroeg op stage moeten zijnquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeg op stage moeten zijn![]()
ik herken mij in die strategiequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie mezelf zo gauw niet, maar ik stond toen ook redelijk achter in een hoekje flink bier te tanken.
hij is technisch best goed, en qua muzieksmaak mag ik hem ook wel. Maar hij moet niet proberen leuk te doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef IPA het volgende:
dat is zeker een pluspunt bij Paul vind ik, mooie radiostemquote:
heb hier nog N'Ice Chouffe liggen van de Sintquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Woflje
Ik heb heerlijk LaChouffe gedronken
Daar sta ik om bekend.quote:
Zal ik zeker doen!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Zwaai even als je in Zwolle overstapt
Zo zou ik het ook zeggen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:16 schreef Sersjee het volgende:
Kolere, wat spreekt ie m'n naam verrot uit.
Het is radio.quote:
Is er al bekend welke slaapgast welke dag komt ?quote:Op woensdag 18 december 2013 02:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
De laatste normale nacht...![]()
OPquote:Op woensdag 18 december 2013 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is er al bekend welke slaapgast welke dag komt ?
Uiteraard had ik daar niet gekeken, maar de slaap gasten die ik interessant vind zitten wel in mijn weekend en kan ik dus ook laat blijvenquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is er al bekend welke slaapgast welke dag komt ?
Bruce is een baas.quote:Op woensdag 18 december 2013 07:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind een kerstnummer leuk
Werkze ceetjequote:Op woensdag 18 december 2013 07:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Bruce Springsteen - Merry Christmas Baby.
Ik ga zum Arbeit, viel spass und bis später.
Ik ga misschien ook nog even dit luisteren.quote:Op woensdag 18 december 2013 07:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga deze morgen Bruce luisteren
pomtiedomptiedom.
Ook geen repetitie meer met de band?quote:Op woensdag 18 december 2013 07:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 1x My Bloody Valentine aanslingeren deze ochtend, sorta laatste keer eigen muziek tot de jaarwisseling.
Dat wel, morgenavond.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook geen repetitie meer met de band?
Genoeg eigen muziek hier, morgen- en dinsdagavond kerstmuziek spelen
luna.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:06 schreef DeLuna het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes, horen jullie de fluiten de vogeltjes en de klingelende kerstklokjes al?
Dat laatste al een paar weken ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:06 schreef DeLuna het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes, horen jullie de fluiten de vogeltjes en de klingelende kerstklokjes al?
quote:It's going down, I'm yelling timber
You better move, you better swim
Let's make a race you will remember
I'll be the lane you won't forget
<1 minuut?quote:Op woensdag 18 december 2013 08:17 schreef DeLuna het volgende:
Doe toch Timber maar als anthem dan
[..]
Ergens tussen 20.30 en 20.45.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:39 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ah, dit is het Serious Request live topic? Hoe laat worden de dj's opgesloten vandaag?
OP.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:39 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ah, dit is het Serious Request live topic? Hoe laat worden de dj's opgesloten vandaag?
Doe ik er zoveel moeite voor..quote:Op woensdag 18 december 2013 09:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je weet toch dat mensen die niet lezen
Je weet toch dat er ook mensen zijn die dat wel waarderenquote:
OP.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:13 schreef F.Begbie het volgende:
Doen Coen & Paul hun shows vandaag nog?
Kijk eens in de OP.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:13 schreef F.Begbie het volgende:
Doen Coen & Paul hun shows vandaag nog?
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je weet toch dat er ook mensen zijn die dat wel waarderen
hmm, ik ga de sms balk maar weer in de gaten houden.quote:
Dat lees ik toch allemaal niet johquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
hmm, ik ga de sms balk maar weer in de gaten houden.
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:22 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Dat lees ik toch allemaal niet joh
Juist.quote:
Dat was het toch al?quote:Op woensdag 18 december 2013 09:34 schreef DeLuna het volgende:
Brengt Maastricht in diskrediet? Want Maastricht is nu kut ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |