quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Gelukkig hebben we in Nederland twee kerstdagen, ik denk speciaal voor al die moeilijke situaties. En voor de echt ingewikkelde toestanden hebben we nog het weekend er na!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee precies. Gelukkig zijn mijn ouders op dit moment zover dat ze de kerstdagen samen kunnen vieren (en dat ook gedaan hebben in de vorige jaren). Maar ja, nu komt zij er dus bij en moet ik me toch echt gaan opsplitsen of tegen familie nee gaan zeggen...
Daden? Haar kerstboom optuigen bedoel je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Lemans24 het volgende:
Ik denk dat uit je daden wel blijkt dat je wat voor d'r voelt, toch?
Ja, en haar mee naar de bioscoop vragen, kerst bij d'r gaan vieren, überhaupt aandacht schenken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daden? Haar kerstboom optuigen bedoel je?
Dat dus!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het al wat dat ze je heeft gevraagd voor de 2e kerstdag, lijkt me dat de interesse wederzijds is?
Die gaan we zeker kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Lemans24 het volgende:
De eerste reviews zeiden dat American Hustle niet heel bijzonder was, maar de casting en acteerprestaties wel. Nu staat ie op 96% op Rotten Tomatoes!
En pas 27 maart in Nederland
Nee, nog niet!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:09 schreef Waaghals het volgende:
Oh ik moet nog een punt geven aan Sasquatch geloof ik
of is dit inmiddels al gedaan?
Nee ik zit niet in bitcoins zelfquote:Op woensdag 18 december 2013 14:31 schreef Lemans24 het volgende:
Online kijk ik die niet.
Sands, zit je nog in de bitcoins?
Was wel een hele korte hype, zeg!
Volgens mij is het helemaal niet stil in jou. Ik denk eerder dat je van binnen juicht.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat wilde ik eerst typen... stil in mij. Maar dan krijg je weer allemaal van die bezorgde berichten...
Een beetjequote:Op donderdag 19 december 2013 12:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal niet stil in jou. Ik denk eerder dat je van binnen juicht.
Daar hebben meer mensen last van in deze donkere maanden...quote:
Mijn probleem is dat ik wat dogecoins heb en die zijn nu iets in waarde gestegen, zal ik ze verkopen of niet verkopen?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar hebben meer mensen last van in deze donkere maanden...
Wat ik heb is nu 10.000 euro waardquote:Op donderdag 19 december 2013 18:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Tja, ik heb geen verstand van geld. Of het nou echt of nep is...
Verkopen die sh*t voor het niks meer waard is...quote:Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat ik heb is nu 10.000 euro waard
Dit bedoel ik dusquote:Op donderdag 19 december 2013 18:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar als je gaat verkopen en het is volgende week 20000 waard moet je niet bij mij gaan zeuren
Hoe is het met de docu? Puntjes op de i aan het zetten?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je gaat er toch geen einde aan maken hè?
Hij is af!quote:Op donderdag 19 december 2013 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe is het met de docu? Puntjes op de i aan het zetten?
Alleen jijquote:Op donderdag 19 december 2013 21:39 schreef wyccie het volgende:
Joepie!![]()
Krijgen we het morgen te zien?
- Film kijken (duh)quote:
Meen je dat?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat ik heb is nu 10.000 euro waard
Ik heb het net verkocht, morgen staat het op mijn rekening.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Meen je dat?
Is het liquide, of kan het zijn dat het dagen in de verkoop staat?
Dat is snel verdiend.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb het net verkocht, morgen staat het op mijn rekening.
Maar jij had weinig geld en nu heb je 10.000 door een riskante belegging? 't is maar wat je weinig noemt.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb het net verkocht, morgen staat het op mijn rekening.
De hype voor zijn, ik heb de hele dag in paniek gezetenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Maar jij had weinig geld en nu heb je 10.000 door een riskante belegging? 't is maar wat je weinig noemt.
Ik heb nog nooit wat verdiend door beleggen, heeft alleen maar geld gekost...
Ja...quote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef wyccie het volgende:
Wacht even, die lelijke meme is geld waard? Je hebt nu serieus 10.000 echte grotemenseneuro's?
Ga uit huis. Nu.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef wyccie het volgende:
Wacht even, die lelijke meme is geld waard? Je hebt nu serieus 10.000 echte grotemenseneuro's?
Ga uit huis. Nu.
quote:
Ik was de hype van een aandeel eens zó erg voor, dat ik het al weer verkocht had (met verlies), net voordat het verdubbelde in waarde.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:14 schreef Sands het volgende:
[..]
De hype voor zijn, ik heb de hele dag in paniek gezeten![]()
2k ongeveer, maar die die zit niet bij de 10 inbegrepen want in totaal is het 12quote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoeveel heb je trouwens geinvesteerd om die coins te krijgen sands?
Ja ok ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind het leuk dat je met "niks" geld hebt kunnen verdienen. Geef je het wel netjes op bij de belasting?
Ik vind het verontrustend. Maar leuk voor Sands natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind het leuk dat je met "niks" geld hebt kunnen verdienen. Geef je het wel netjes op bij de belasting?
Het is letterlijk wat de gek er voor geeftquote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik vind het verontrustend. Maar leuk voor Sands natuurlijk.
Hij hoeft niks aan de belasting op te geven, in Nederland zijn resultaten uit beleggingen onbelast.
Wat Sands zegt: het is letterlijk wat de gek er voor geeft.quote:
Er zit op dit moment voor $ 10,167,183 in dogecoin alleenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat Sands zegt: het is letterlijk wat de gek er voor geeft.
Voor iets dat niets is, puur speculatie. Je moet er op tijd uitstappen, meer is het niet. De mensen die te laat zijn, zijn alles kwijt.
Kaboooooom!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Er zit op dit moment voor $ 10,167,183 in dogecoin alleen
Daarom dus: verontrustendquote:Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik snap niet dat mensen het willen hebben. Wat kun je er mee?
Waar dan? Ik heb nog niet op een website gezien dat je kunt betalen ermee...quote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Daarom dus: verontrustend
Je kan er in theorie mee betalen, maar dat is bijzaak.
Dat komt door de hype, en de stijging komt doordat het gisteren werd losgelaten op een exchange website.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:38 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Kaboooooom!
Dat het niet geklapt is, toen bitcoin instortte, snap ik niet.
Mensen hopen er allemaal rijk mee te worden, soms heb je geluk door lang te wachten...maar dat risico was ik niet van plan om te gaan nemen, zeker niet met het hele China probleem van dit momentquote:Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik snap niet dat mensen het willen hebben. Wat kun je er mee?
Hoe kwam je er voor die tijd dan aan?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat komt door de hype, en de stijging komt doordat het gisteren werd losgelaten op een exchange website.
Via een hele kleine exchange, ook een aantal kunnen minenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hoe kwam je er voor die tijd dan aan?
Er was nog zo'n munt die 19 december 'live' ging, geloof ik...
Ik kan het zelf nog steeds niet helemaal bevattenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:06 schreef Desunoto het volgende:
Ik snap dat hele doge niet. Maar leuk dat je er wat aan hebt kunnen verdienen.
En dat in een dagquote:Op donderdag 19 december 2013 23:19 schreef Lemans24 het volgende:
'wat' is een understatement. Zes keer over de kop is gigantisch!
Ik zei ook niet dat het niks was, en ik had wel wat afwegingen gemaaktquote:Op donderdag 19 december 2013 23:21 schreef wyccie het volgende:
Een 2000 euro investering voor een 25-jarige jongen die nog thuis woont en fulltime voor een minimumloon werkt 'niks' noemen ....![]()
Als ik in jouw situatie zat, had ik echt nooit van mijn leven 2000 euro in zoiets gestoken.
Heel veel geluk gehad dat je daar nu goed mee hebt verdient, maar ik vind het eigenlijk best onverstandig.
Oh, en nu alsjeblieft niet meer zielig gaan doen over je situatie. Als je 2000 euro durft te vergokken, dan is dat blijkbaar helemaal niet zo'n issue.
Met bitcoins kan je al auto's kopen en eten bestellenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef Desunoto het volgende:
dyon bedoelde met 'niks' waarschijnlijk dat zo'n virtuele munt op niets anders leunt dan mensen als Sands die er geld mee willen verdienen. Buiten dat dient het vooralsnog geen enkel doel.
Je kan het niet vasthouden, het heeft geen praktisch nut, het heeft geen esthetische waarde... het is eigenlijk niets.
verjaardagscadeautje voor mijn broertje denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:46 schreef wyccie het volgende:
Wat wordt je eerste aankoop van dat geld?
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef Desunoto het volgende:
dyon bedoelde met 'niks' waarschijnlijk dat zo'n virtuele munt op niets anders leunt dan mensen als Sands die er geld mee willen verdienen. Buiten dat dient het vooralsnog geen enkel doel.
Je kan het niet vasthouden, het heeft geen praktisch nut, het heeft geen esthetische waarde... het is eigenlijk niets.
Waar dan? Het praktische nut zie ik nog niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:46 schreef Sands het volgende:
Met bitcoins kan je al auto's kopen en eten bestellen
Als we het echt over Nederland hebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar dan? Het praktische nut zie ik nog niet.
En wat voor cadeau koop je voor hem?
Zijn borgtocht?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:47 schreef Sands het volgende:
[..]
verjaardagscadeautje voor mijn broertje denk ik.
NEE, SLECHT IDEE! STOP! NIET DOEN.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog eentje van 9
Die krijgt een headset voor de Xbox 360
Sorryquote:Op donderdag 19 december 2013 23:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
NEE, SLECHT IDEE! STOP! NIET DOEN.
Kleine kinderen die door de headset schreeuwen.
Een wat?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:01 schreef wyccie het volgende:
Koop een setje miniLoco voor dat jochie.
Wat een verstandige woorden. Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 19 december 2013 23:21 schreef wyccie het volgende:
Een 2000 euro investering voor een 25-jarige jongen die nog thuis woont en fulltime voor een minimumloon werkt 'niks' noemen ....![]()
Als ik in jouw situatie zat, had ik echt nooit van mijn leven 2000 euro in zoiets gestoken.
Heel veel geluk gehad dat je daar nu goed mee hebt verdient, maar ik vind het eigenlijk best onverstandig.
Oh, en nu alsjeblieft niet meer zielig gaan doen over je situatie. Als je 2000 euro durft te vergokken, dan is dat blijkbaar helemaal niet zo'n issue.
Heb jij dat nooit op school gedaan?quote:
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit op school gedaan?
Damn. Het laatste jaar krijg ik ook alleen maar antirimpel- en antiagingproefmonsters in drogisterijen en parfumerieën.
Omdat ik destijds van een collega hoorde dat je veel meer rente kon krijgen bij bijvoorbeeld de Japi Kredi Bank of de Andaloubank, of whatever. Dat klonk allemaal weinig betrouwbaar, maar IceSave wel. En ik deed natuurlijk toen ook al aan vergelijkingen op internet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:27 schreef wyccie het volgende:
Voor dat hele gedoe had ik nog nooit van IceSave gehoord. Ik vraag me af hoe men ervan wist.
Ik wil hem ook wel zienquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:00 schreef Robby87 het volgende:
Hij is af, ik ben hem nu aan het exporteren zodat hij online kan, maar ik ga niet de link hier neerzetten. Degene die hem willen zien zal ik wel een linkje sturen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:58 schreef Robby87 het volgende:
Nog een momentje, YouTube is aan het zeuren.
Op straat, we kwamen hem tegen en wisten dat hij een actieve buurtbewoner was.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby hoe ben je bij die man gekomen? En wat wil je ons vertellen met je docu?
Dat komt wel over. Is dit nou je afstudeer project? Of gewoon voor studie? Of helemaal vrijwillig?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Op straat, we kwamen hem tegen en wisten dat hij een actieve buurtbewoner was.
Tsja, wat ik wil vertellen met de docu? Ik denk de liefde voor hem, en het respect voor hetgeen hij doet.
Dit was een 2e jaars opdrachtquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat komt wel over. Is dit nou je afstudeer project? Of gewoon voor studie? Of helemaal vrijwillig?
Mooi, gefeliciteerd. Ik doe het je niet naquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dit was een 2e jaars opdracht, korte wijkdocu
Thanks! Ik ben er ook heel blij mee, en ik kijk er ook heel erg naar uit om de film aan hem te laten zien met z'n allenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mooi, gefeliciteerd. Ik doe het je niet na
Jij toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:26 schreef drakin het volgende:
Wanneer komen Wyccie en Sands nou in je docu? En wie ook alweer zou er nog meer in voorkome?
Weet je zeker dat je je opleiding dan wel haalt? Je bent de 2e al vandaag trouwens die me iets naakt wil zien doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij toch?
Ik heb nog wat naaktmodellen nodig voor een 3e jaarsfilm.
Oh?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:32 schreef drakin het volgende:
Je bent de 2e al vandaag trouwens die me iets naakt wil zien doen
Het was een man van 71 trouwens die dat zei, vanavond waar ik vrijwilligerswerk deed.quote:
Jou naakt zien moet inderdaad vrijwillig gaan... toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was een man van 71 trouwens die dat zei, vanavond waar ik vrijwilligerswerk deed.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was een man van 71 trouwens die dat zei, vanavond waar ik vrijwilligerswerk deed.
Je weet dat ze echt dom zijn als ze air guitaren op een dnb liedjequote:Op zaterdag 21 december 2013 05:05 schreef Lemans24 het volgende:
Dit was dat filmpje trouwens. Binnen vier uur van Facebook verwijderd, door die preutse mensen daar, maar op vimeo geen probleem. Het is ook behoorlijk onschuldig allemaal, dus op FOK ook geen probleem, hoop ik.
http://vimeo.com/m/81920667
De originele video blijkt op Radar Love van Golden Earring te zijn (met google te vinden: het is Katee Owen), het ging op Facebook alleen maar om het aandacht trekken voor die dnb mix van Manu Chao. En dat is ze geluktquote:Op zaterdag 21 december 2013 06:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je weet dat ze echt dom zijn als ze air guitaren op een dnb liedje
Hahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 06:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je weet dat ze echt dom zijn als ze air guitaren op een dnb liedje
Hey, dat wil ik wel zien!quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:00 schreef Robby87 het volgende:
Hij is af, ik ben hem nu aan het exporteren zodat hij online kan, maar ik ga niet de link hier neerzetten. Degene die hem willen zien zal ik wel een linkje sturen.
Nee hoor ik ben er nog! Alle tijd voor Fok hier.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:02 schreef Lemans24 het volgende:
Mensen fokken alleen op het werk en het is nu vakantie?
Op het hoogtepunt verkochtquote:
Nee hoor, halverwege 2014 ofzoquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:06 schreef Lemans24 het volgende:
In dit tempo gaat het forum dood in 2015...
Das waar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:52 schreef drakin het volgende:
gaat dood is iets anders dan is al doodgegaan.
Ik dacht van de rabobank.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Das waar.
Maar het is de schuld van Facebook.* En dat gaat ook dood in 2014, dus het kan nog interessant worden.
*Bron: alles is de schuld van Facebook. Behalve de crisis, dat is de schuld van Hyves.
Jij hebt humor!quote:
Iedereen kent die toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jij hebt humor!
Wilde eerst de Rabobank zeggen, maar dacht dat die grap te onbekend was, buiten AEX (subforum).
Financiële situatie... don't ask.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:15 schreef wyccie het volgende:
Huh? Wat is er gebeurd? Waarom ga je weg uit Hilversum?
Ja zal wel moetenquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Lijkt me gezellig, maar hoe zit het dan met je studie? Ga je op een neer reizen elke dag?
btw, waarom maar een beetje voor mij? Je wil gewoon daten met wyccie dus?
Volgend jaar?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja zal wel moeten
Een beetje omdat wijchen het net niet is, of helemaal niet.
Wanneer gaan we?
Ja volgende week al.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgend jaar?En... 5 minuten met de auto en ik ben in Nijmegen... ook al is het dan maar Dukenburg, maar das dan wel alweer nijmegen
Waar kom je te wonen in Nimma?
In de buurt van waar je woonde dusquote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja volgende week al.
Midden in de stad, vlakbij de lux.
Klopt jaquote:Op zondag 22 december 2013 00:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In de buurt van waar je woonde dus
Neequote:Op zondag 22 december 2013 00:36 schreef wyccie het volgende:
Dichtbij Lux is natuurlijk wel ideaal voor jou. Je hebt nog wel OV hoop ik?
Zoals ik al zei, don't askquote:Op zondag 22 december 2013 01:38 schreef wyccie het volgende:
Jeetje, dan snap ik niet hoe dit je financiële situatie beter maakt.![]()
Je kunt wel zo'n trajectkaart halen, kan best wat schelen.
Ik wil het graag levend houden, het is zo leuk hier. Aardige mensen, geen geklaag, heerlijk!quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom wil je FMT zo graag dood hebben... Das het enige dat ik je hoor zeggen...
Haha indd jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Haha indd jaZo hoort het. Slecht weer gewoon negeren, dan bestaat het niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben toch wat beters aan het doen, nieuwe pc samenstellen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zo hoort het. Slecht weer gewoon negeren, dan bestaat het niet!
Ik ben nog even aan het kijken welke videokaart ik wil hebben. Dit gaat mijn duurste pc tot nu toe wordenquote:Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, een echte PC, die heb ik al lang niet meer gehad. Wat ga je er mee doen? Je kon wel wat toponderdelen kopen zeker
Een tweedehands Cray supercomputer kun je wel krijgen voor een mooi prijsje, denk ikquote:Op zondag 22 december 2013 15:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het kijken welke videokaart ik wil hebben. Dit gaat mijn duurste pc tot nu toe worden
Ik ben nog niet rijkquote:Op zondag 22 december 2013 15:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een tweedehands Cray supercomputer kun je wel krijgen voor een mooi prijsje, denk ik
Dat is dan wel weer zoquote:Op zondag 22 december 2013 16:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je kan nu een jaar leven zonder werken, dat is een rijk gevoel!
De meeste mensen weten niet zoveel, maar ik ga gelijk op met ene Crystalquote:Op zondag 22 december 2013 16:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
ken ik niet.
Oh, dat is songpop 2.0 zie ik!
Met Crystal aan de Crystal Meth.quote:Op zondag 22 december 2013 17:03 schreef Sands het volgende:
[..]
De meeste mensen weten niet zoveel, maar ik ga gelijk op met ene Crystal
21-22 nu
Zoals?quote:Op zondag 22 december 2013 15:33 schreef Sands het volgende:
Maar ik heb de pc vooral om mijn programma's te gebruiken.
Maya en 3dsmax zijn meer de algemene 3d pakketten (ze hebben allebei voor en nadelen)quote:Op zondag 22 december 2013 18:01 schreef Lemans24 het volgende:
Maar één van de vijf en ik van naam. Allemaal specialistisch rendering spul?
Ik heb geen skillsquote:Op zondag 22 december 2013 23:26 schreef Robby87 het volgende:
Nou, laat eens wat van je skills zien dan.
Was het maar zo makkelijk. En negeerde het slechte weer mij maar.quote:[b]Op zondag 22 december 2013 15:03 schreef Lemans24 het volgende:[/b
Zo hoort het. Slecht weer gewoon negeren, dan bestaat het niet!
Ga slapen joh.quote:Op maandag 23 december 2013 03:22 schreef wyccie het volgende:
Sorry, Robby. Vandaag ook geen tijd gehad om je filmpje te bekijken.
Slaap lekker!quote:Op maandag 23 december 2013 03:51 schreef wyccie het volgende:
Dat zou ik wel willen. Ik ga zo een poging doen, maar waarschijnlijk lig ik weer de hele nacht wakker.
Wil je dat ze kan slapen? Of moet ze verschrikkelijke nachtmerries krijgen...quote:Op maandag 23 december 2013 04:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Als het niet lukt, denk dan gerust aan mij![]()
Wel handjes boven de dekens hè
Maar het knappe eraan is dat ze qua karakter dus totaal niet geil is imho. Manipulatief en uiteindelijk zelfs zielig omdat ze zelf niet doorheeft hoe kortzichtig ze is...En die stem de hele tijd! En dat smakken... Jerseyquote:Op maandag 23 december 2013 10:46 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zeker! Scarlett in haar geilste rol tot op heden
Ik vond het juist leuk dat ze uit het hele Hollywood-stigma stapten en lekker ordinair waren. Scarlett speelde dat heel goed vond ik zelf.quote:Op maandag 23 december 2013 10:48 schreef hornage het volgende:
[..]
Maar het knappe eraan is dat ze qua karakter dus totaal niet geil is imho. Manipulatief en uiteindelijk zelfs zielig omdat ze zelf niet doorheeft hoe kortzichtig ze is...En die stem de hele tijd! En dat smakken... Jersey
Heb jij Ruby Sparks (2012) - IMDb al gezien?quote:Op maandag 23 december 2013 11:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha inderdaad, juist om die redenen vond ik haar niet zo aantrekkelijk in Don Jon.
Gordon-Levitt was ook een stuk minder leuk dan normaal
Mee eens, maar daardoor vond ik haar dus minder geil dan normaalquote:Op maandag 23 december 2013 11:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik vond het juist leuk dat ze uit het hele Hollywood-stigma stapten en lekker ordinair waren. Ze speelde dat heel goed vond ik zelf.
Ja vond ik ook. Vond het echt een verrassende film ook, mooi debut van Gordon levitt.quote:Op maandag 23 december 2013 11:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik vond het juist leuk dat ze uit het hele Hollywood-stigma stapten en lekker ordinair waren. Scarlett speelde dat heel goed vond ik zelf.
quote:Op maandag 23 december 2013 11:07 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Heb jij Ruby Sparks (2012) - IMDb al gezien?
Ja, erg leuk iddquote:
Patch was me voorquote:Op maandag 23 december 2013 11:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja, erg leuk idd
Dacht meteen aan jou, met je opleiding. Heb je de fmt-vraag al beantwoord btw?
quote:
Ik hoorde er zoveel mensen over... en ondanks dat ik geen horror kijk heb ik em toch maar opgezet...quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:50 schreef hornage het volgende:
Nog niet gezien, maar hij staat genoteerd voor mijn volgende filmnacht
true...quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:50 schreef hornage het volgende:
Daarover gesproken, die pico heeft nog steeds geen doodle/datumprikker aangemaakt of wel?
Ik zet zo vaak opstarters neer... daarnaast is er helemaal niemand die de opstarters beantwoordt, dus why bother, brother?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:28 schreef hornage het volgende:
[..]ipv saai roepen opstarters neerzetten verdorie!
Niet alleen jij... maar als we er allemaal zo over denken...quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:54 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik zet zo vaak opstarters neer... daarnaast is er helemaal niemand die de opstarters beantwoordt, dus why bother, brother?
Jouw ondertoontje altijd he. Ik zeg toch ook niet dat ik het als enige doe? Alleen dat ik het zo vaak doe. En dat er niemand online is om de vragen te beantwoorden zijn al 2 geldige redenen om het te laten. Fijne kerst allen, I'm off!quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet alleen jij... maar als we er allemaal zo over denken...
mijn ondertoontje?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Jouw ondertoontje altijd he. Ik zeg toch ook niet dat ik het als enige doe? Alleen dat ik het zo vaak doe. En dat er niemand online is om de vragen te beantwoorden zijn al 2 geldige redenen om het te laten. Fijne kerst allen, I'm off!
zegt me niets....quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:41 schreef Lemans24 het volgende:
Melissa McFucking Carthy weten jullie toch wel?
(Bah, vies wijf is dat)
En in Gilmore Girls is ze best schattig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:21 schreef wyccie het volgende:
Inside Llewyn Davis heb ik gezien. Mooi, maar meer niet. Prima bioscoopavondje gehad.
Ik zou wel de soundtrack willen hebben.
Waarom is Melissa McCarthy zo'n vies wijf, Lemans? Ik ken haar ook alleen van de serie Mike & Molly.
Klopt, maar ik heb echt een hekel aan mensen die stereotype doen en dan gaan zeggen dat je ze niet als stereotype mag zien. Eigen schuld van haar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:14 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet wat ze in de media deed. Maar ze is natuurlijk wel een actrice. Soms horen stereotypes daarbij. Haar in een rol van topmodel zetten is natuurlijk erg ongeloofwaardig.
Ik vind haar een leuke uitstraling hebben. Niks mis met wat dikkere mensen.
Dude, dikke meisjes!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:24 schreef wyccie het volgende:
Heeft ze 25 donuts zitten schranzen in de media, heeft ze vijf Happy Meals naar binnen zitten werken, heeft ze de Olvaritprutjes van haar neefje afgepakt en zelf opgeslurpt? Wat heeft ze gedaan dat je haar zo haat?
Haar mond open gedaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:24 schreef wyccie het volgende:
Heeft ze 25 donuts zitten schranzen in de media, heeft ze vijf Happy Meals naar binnen zitten werken, heeft ze de Olvaritprutjes van haar neefje afgepakt en zelf opgeslurpt? Wat heeft ze gedaan dat je haar zo haat?
Familie rondje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat gaan we allemaal doen de komende dagen mensen
2 dagen lang?quote:
Leuk toch? Of is dat voor jou een hel?quote:
Geen hel, de vervelende helft van mijn familie zie ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
2 dagen lang?
[..]
Leuk toch? Of is dat voor jou een hel?
Zitten die vast?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Geen hel, de vervelende helft van mijn familie zie ik sowieso niet.
Wat kun jij af en toe toch gemeen zijn...quote:
Gelukkig, dan ben ik niet de enige idioot die moet werken met kerstquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik moet ook nog werken en slapen.
Gelukkig alleen 1ste kerstdag tot 15 en oudjaarsdag tot 15quote:
Wablief?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:38 schreef ArtistA het volgende:
Robby87, wat ben jij een pretentieuze internetheld zeg.
Ik denk dat ie een slechte dag heeft...quote:
Wat moet je weten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:08 schreef Sands het volgende:
Iemand hier een slimme pc hardware meneer?
Ik wil ook film kijken, maar wil ook de uitslag van Serious Request kijken...quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef wyccie het volgende:
Lucht.
En een zak chips bij een filmpje.
Ik heb Doubt op staan.
Waarom lucht?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef wyccie het volgende:
Lucht.
En een zak chips bij een filmpje.
Ik heb Doubt op staan.
Omdat water voor show off's is?quote:
Oh dan heb je de kast nog niet gezien die ik heb uitgekozenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat water voor show off's is?
Show off dus...quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dan heb je de kast nog niet gezien die ik heb uitgekozen
Dat kan ik nog niet betalenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Show off dus...![]()
Ga dan voor de echte show off met zo iets![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat valt nog best wel mee met het niveau show off
Dat je een grote mond hebt als je achter je computertje zit, maar in het echte leven niks durft.quote:
Waar heb jij vandaag last van zeg...quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:13 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat je een grote mond hebt als je achter je computertje zit, maar in het echte leven niks durft.
Van Robby.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar heb jij vandaag last van zeg...
Weet je zeker dat dat het is? Je viel vanmiddag ook al tegen mij uit... Tis niet erg als je een slechte dag hebt ofzo. Maar tis jammer dat je dat dan op ons moet afreageren...quote:
Nee inddquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar ja, je gaat em niet zo open zetten. Dan word het nog meer een stofzuiger...
Al weet je bij jou maar nooit natuurlijk...quote:
Noem je dat uitvallen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat het is? Je viel vanmiddag ook al tegen mij uit... Tis niet erg als je een slechte dag hebt ofzo. Maar tis jammer dat je dat dan op ons moet afreageren...
Nou ja... digitaal.. het was zeker geen compliment dat je gafquote:
Nee, ik zei dat je af en toe een ondertoontje hebt. Bij deze mn excuses als dat je zo raakte.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja... digitaal.. het was zeker geen compliment dat je gaf
Nog steeds op vrijdagquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Al weet je bij jou maar nooit natuurlijk...
BTW... Rob heeft zijn filmpje van de week al getoond. Jij zou ook vrijdag klaar zijn met je animatie en die hebben we nog niet gezien... waar blijft ie?
Leuk was anders, vooral omdat ik het niet bedoelde zoals jij het blijkbaar opvatte...quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat je af en toe een ondertoontje hebt. Bij deze mn excuses als dat je zo raakte.
Maar ik zeg er niet bij op welke vrijdag....quote:
Kom je daar nu pas achter?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:13 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat je een grote mond hebt als je achter je computertje zit, maar in het echte leven niks durft.
Vrijdag...3 januariquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk was anders, vooral omdat ik het niet bedoelde zoals jij het blijkbaar opvatte...
[..]
Maar ik zeg er niet bij op welke vrijdag..... Heb je al een animatie ingezonden naar dat animatie festival?
Het draait ook niet meer om het goede doelquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
netjes, toch weer 12 miljoen opgehaald
Waarom dan wel?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Het draait ook niet meer om het goede doel
Maar als die show geen geld meer opbrengt dan stopt ie ook wel een keer....quote:
Oh dat ze geld inzamelen is verder wel goed hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar als die show geen geld meer opbrengt dan stopt ie ook wel een keer....
Wat Robby zegt. Waarom kom je er nu opeens mee?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:13 schreef ArtistA het volgende:
Ja, dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heeft een van jullie iets aan Serious Request gegeven?
Ik vind het ook een show, dj-verering, maar ik denk wel dat ze juist de stedenroulatie doen om hun luisteraars tegemoet te komen eigenlijk. Misschien zelfs wel om Utrecht te ontzien.
Ik heb genoten!quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:09 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, een bekende. Hoe was de film?
Nee, al langer, veel langer zelfs. Kun je nagaan hoeveel geduld ik heb dat ik er nu pas iets van zeg.quote:
Waarom zit je dan op fok?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:08 schreef ArtistA het volgende:
Als er iets is waar ik niet tegen kan, zijn het wel mensen die zich anders voordoen dan ze zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |