Gelukkig, dan ben ik niet de enige idioot die moet werken met kerstquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik moet ook nog werken en slapen.
Gelukkig alleen 1ste kerstdag tot 15 en oudjaarsdag tot 15quote:
Wablief?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:38 schreef ArtistA het volgende:
Robby87, wat ben jij een pretentieuze internetheld zeg.
Ik denk dat ie een slechte dag heeft...quote:
Wat moet je weten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:08 schreef Sands het volgende:
Iemand hier een slimme pc hardware meneer?
Ik wil ook film kijken, maar wil ook de uitslag van Serious Request kijken...quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef wyccie het volgende:
Lucht.
En een zak chips bij een filmpje.
Ik heb Doubt op staan.
Waarom lucht?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef wyccie het volgende:
Lucht.
En een zak chips bij een filmpje.
Ik heb Doubt op staan.
Omdat water voor show off's is?quote:
Oh dan heb je de kast nog niet gezien die ik heb uitgekozenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat water voor show off's is?
Show off dus...quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dan heb je de kast nog niet gezien die ik heb uitgekozen
Dat kan ik nog niet betalenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Show off dus...![]()
Ga dan voor de echte show off met zo iets![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat valt nog best wel mee met het niveau show off
Dat je een grote mond hebt als je achter je computertje zit, maar in het echte leven niks durft.quote:
Waar heb jij vandaag last van zeg...quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:13 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat je een grote mond hebt als je achter je computertje zit, maar in het echte leven niks durft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |