Van Robby.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar heb jij vandaag last van zeg...
Weet je zeker dat dat het is? Je viel vanmiddag ook al tegen mij uit... Tis niet erg als je een slechte dag hebt ofzo. Maar tis jammer dat je dat dan op ons moet afreageren...quote:
Nee inddquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar ja, je gaat em niet zo open zetten. Dan word het nog meer een stofzuiger...
Al weet je bij jou maar nooit natuurlijk...quote:
Noem je dat uitvallen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat het is? Je viel vanmiddag ook al tegen mij uit... Tis niet erg als je een slechte dag hebt ofzo. Maar tis jammer dat je dat dan op ons moet afreageren...
Nou ja... digitaal.. het was zeker geen compliment dat je gafquote:
Nee, ik zei dat je af en toe een ondertoontje hebt. Bij deze mn excuses als dat je zo raakte.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja... digitaal.. het was zeker geen compliment dat je gaf
Nog steeds op vrijdagquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Al weet je bij jou maar nooit natuurlijk...
BTW... Rob heeft zijn filmpje van de week al getoond. Jij zou ook vrijdag klaar zijn met je animatie en die hebben we nog niet gezien... waar blijft ie?
Leuk was anders, vooral omdat ik het niet bedoelde zoals jij het blijkbaar opvatte...quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat je af en toe een ondertoontje hebt. Bij deze mn excuses als dat je zo raakte.
Maar ik zeg er niet bij op welke vrijdag....quote:
Kom je daar nu pas achter?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:13 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat je een grote mond hebt als je achter je computertje zit, maar in het echte leven niks durft.
Vrijdag...3 januariquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk was anders, vooral omdat ik het niet bedoelde zoals jij het blijkbaar opvatte...
[..]
Maar ik zeg er niet bij op welke vrijdag..... Heb je al een animatie ingezonden naar dat animatie festival?
Het draait ook niet meer om het goede doelquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
netjes, toch weer 12 miljoen opgehaald
Waarom dan wel?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Het draait ook niet meer om het goede doel
Maar als die show geen geld meer opbrengt dan stopt ie ook wel een keer....quote:
Oh dat ze geld inzamelen is verder wel goed hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar als die show geen geld meer opbrengt dan stopt ie ook wel een keer....
Wat Robby zegt. Waarom kom je er nu opeens mee?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:13 schreef ArtistA het volgende:
Dat je een grote mond hebt als je achter je computertje zit, maar in het echte leven niks durft.
Ja, dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heeft een van jullie iets aan Serious Request gegeven?
Ik vind het ook een show, dj-verering, maar ik denk wel dat ze juist de stedenroulatie doen om hun luisteraars tegemoet te komen eigenlijk. Misschien zelfs wel om Utrecht te ontzien.
Ik heb genoten!quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:09 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, een bekende. Hoe was de film?
Nee, al langer, veel langer zelfs. Kun je nagaan hoeveel geduld ik heb dat ik er nu pas iets van zeg.quote:
Waarom zit je dan op fok?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:08 schreef ArtistA het volgende:
Als er iets is waar ik niet tegen kan, zijn het wel mensen die zich anders voordoen dan ze zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |