abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135171175
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:?
Een conservatief deel van Nederland wat 20 jaar achterliep op een groot deel van het land. Strenge kerken en al in die buurt waar je verplicht naar toe moest, niet iets om vrolijk van te worden. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_135171204
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een conservatief deel van Nederland wat 20 jaar achterliep op een groot deel van het land.
Maar daar zou toch jagen juist nog heel gewoon moeten zijn?

Ben wel benieuwd welk deel; Urk?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135171249
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar daar zou toch jagen juist nog heel gewoon moeten zijn?

Ben wel benieuwd welk deel; Urk?
Erger: Limburg. Ik moet zeggen dat ik Urk best leuk vond toen ik het bezocht maar daar wonen zal heel anders zijn dan daar als toerist komen.
#NoDAPL
pi_135171303
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:16 schreef betyar het volgende:

[..]

Halve maisvelden de hond injagen links of rechts. andere kant opwachten en de konijnen zijn zo moe dat het prijsschieten is :P :P :P
De drijfjacht lijkt me dan niet zo interessant. Ik ben wel van plan om ooit zelf een jachtvergunning te halen, om minder -of nog beter: niet- afhankelijk van de bio-industrie te moeten zijn, maar hoop dan vooral gewoon de edele "sport" van de voetjacht te beoefenen :P. Beetje rondbanjeren door het platteland. Is het ook niet erg als je een middagje niets schiet :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 23:28:33 (zo) ]
pi_135171332
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Erger: Limburg. Ik moet zeggen dat ik Urk best leuk vond toen ik het bezocht maar daar wonen zal heel anders zijn dan daar als toerist komen.
Limburg, sja. Het hoort nergens echt bij en zelf is het ook geen geheel.

Maar jagen lijkt me daar juist nog prima actief.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_135171346
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Is Limburg niet juist het bourgondische Nederland waar hazenrug en hertenbiefstuk tot de dagelijkse kost behoren? :P
pi_135171373
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:26 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Is Limburg niet juist het bourgondische Nederland waar hazenrug en hertenbiefstuk tot de dagelijkse kost behoren? :P
Dadaggikookja.

pi_135171391
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:26 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Dat werd inderdaad voorgeschoteld bij dergelijke feestjes maar tegelijkertijd merkte je dat het ook best wel wat gevoelig lag om wild te eten, vraag me niet waarom.
#NoDAPL
  maandag 6 januari 2014 @ 23:27:31 #159
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_135171415
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

De drijfjacht lijkt me dan niet zo interessant. Ik ben wel van plan om ooit zelf een jachtvergunning te halen, om minder -of nog beter: niet- afhankelijk van de bio-industrie te moeten zijn, maar hoop dan vooral gewoon de edele "sport" van de voetjacht te beoefenen :P. Beetje rondbanjeren door het platteland. Is het ook niet erg als je een middagje niets schiet :P
Nogmaals ik zie jagen niet als een sport. Met sporten dien je geen dieren te verwonden cq. te doden. Je jaagt om te vreten niks meer en niks minder.
pi_135171431
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Limburg, sja. Het hoort nergens echt bij en zelf is het ook geen geheel.
Inderdaad, het is een soort van niet-autonoom niemandsland. Het is daar trouwens politiek gezien ook heel lang een zooitje geweest (failliete gemeentes).
#NoDAPL
pi_135171464
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef betyar het volgende:

[..]

Nogmaals ik zie jagen niet als een sport. Met sporten dien je geen dieren te verwonden cq. te doden. Je jaagt om te vreten niks meer en niks minder.
Sport moet dan ook tussen aanhalingstekens worden gelezen. Weet je wat, ik ga er aanhalingstekens omheen zetten.
  maandag 6 januari 2014 @ 23:28:49 #162
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_135171484
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Inderdaad, het is een soort van niet-autonoom niemandsland. Het is daar trouwens politiek gezien ook heel lang een zooitje geweest.
Nu nog, een of andere geblondeerde gek komt er vandaan en Maastricht heeft een burgemeester die zijn leuter maar al te graag in jonge mannen stopt.
pi_135171504
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat het een nobele sport is maar in ieder geval is het beter dan fokvlees. ;)
#NoDAPL
  maandag 6 januari 2014 @ 23:29:17 #164
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_135171515
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:28 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Sport moet dan ook tussen aanhalingstekens worden gelezen. Weet je wat, ik ga er aanhalingstekens omheen zetten.
Quote ik hem opnieuw :D
pi_135171532
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:28 schreef betyar het volgende:

[..]

Nu nog, een of andere geblondeerde gek komt er vandaan en Maastricht heeft een burgemeester die zijn leuter maar al te graag in jonge mannen stopt.
Tja, dat kan ik met de beste wil van de wereld niet verdedigen. :)
#NoDAPL
pi_135171600
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat werd inderdaad voorgeschoteld bij dergelijke feestjes maar tegelijkertijd merkte je dat het ook best wel wat gevoelig lag om wild te eten, vraag me niet waarom.
Vreemd. Ik heb zelf in ieder geval nooit gemerkt dat wild eten ergens gevoelig ligt. Hooguit als je aan kleine Mies uit moet leggen dat dat inderdaad een konijn is -"net als Flappie, ja"- die daar gaargestoofd en afgeblust met een goede rode wijn, op een bedje van gefruite sjalotten en sinaasappel ligt te wachten om in je maag te verdwijnen.
pi_135171668
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Tja, dat kan ik met de beste wil van de wereld niet verdedigen. :)
Hoe iemand zijn haar draagt en wat ie in zijn vrije tijd doet, is volslagen irrelevant, misschien?

pi_135171751
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:29 schreef betyar het volgende:

[..]

Quote ik hem opnieuw :D
:D
  maandag 6 januari 2014 @ 23:35:01 #169
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_135171834
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe iemand zijn haar draagt en wat ie in zijn vrije tijd doet, is volslagen irrelevant, misschien?
Daar ben ik het niet mee eens, een burgemeester heeft een voorbeeldfunctie, 24 uur per dag. Had ik toen ik in dienst zat ook. Je hebt je te gedragen!
pi_135171896
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:30 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Vreemd. Ik heb zelf in ieder geval nooit gemerkt dat wild eten ergens gevoelig ligt. Hooguit als je aan kleine Mies uit moet leggen dat dat inderdaad een konijn is -"net als Flappie, ja"- die daar gaargestoofd en afgeblust met een goede rode wijn, op een bedje van gefruite sjalotten en sinaasappel ligt te wachten om in je maag te verdwijnen.
Er zaten meerdere kinderen aan tafel dus dat zou best wel eens de kloof kunnen verklaren tussen het enerzijds populair zijn en het anderzijds gevoelig liggen. ;)
#NoDAPL
pi_135171926
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:35 schreef betyar het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, een burgemeester heeft een voorbeeldfunctie, 24 uur per dag. Had ik toen ik in dienst zat ook. Je hebt je te gedragen!
Zolang die burgemeester niet direct gekozen kan worden, lijkt me dat niet.

Iedereen gedraagt zich anders, dat lijkt me nu juist een mooi liberaal (zowel Hoes als Geurt hebben de V in hun partijnaam -niet dat ie veel voorstelt, maar goed-) uitgangspunt. ^O^

maandag 6 januari 2014 @ 23:38:42 #172
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_135172012
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zolang die burgemeester niet direct gekozen kan worden, lijkt me dat niet.

Iedereen gedraagt zich anders, dat lijkt me nu juist een mooi liberaal (zowel Hoes als Geurt hebben de V in hun partijnaam -niet dat ie veel voorstelt, maar goed-) uitgangspunt. ^O^
Nooit, je kiest voor een functie of beroep en daar zitten de nodige normen en waarden aan vast. Het maakt geen zak uit of je nu gekozen bent of niet.
pi_135172030
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Er zaten meerdere kinderen aan tafel dus dat zou best wel eens de kloof kunnen verklaren tussen het enerzijds populair zijn en het anderzijds gevoelig liggen. ;)
Tja, persoonlijk vind ik dat je dat soort moeilijke gesprekken met kinderen niet uit de weg hoeft te gaan. Het "depersonaliseert" het supermarktvlees. Alsof daar geen schattig diertje voor is doodgemaakt. Maar kan me voorstellen dat ouders liever hun kinderen in die waan laten :P
pi_135172057
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:38 schreef betyar het volgende:

[..]

Nooit, je kiest voor een functie of beroep en daar zitten de nodige normen en waarden aan vast. Het maakt geen zak uit of je nu gekozen bent of niet.
Dat vind jij ja. Gelukkig de meeste mensen niet.

Ik gun Onno zijn strakke jongensbilletjes en Geert zijn unieke kapsel.

Over hun politieke standpunten en beleid valt genoeg te zeggen, hoef je geen uiterlijkheden of hobby's voor te misbruiken.

maandag 6 januari 2014 @ 23:41:20 #175
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_135172135
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vind jij ja. Gelukkig de meeste mensen niet.

Ik gun Onno zijn strakke jongensbilletjes en Geert zijn unieke kapsel.

Over hun politieke standpunten en beleid valt genoeg te zeggen, hoef je geen uiterlijkheden of hobby's voor te misbruiken.
Ik heb zo mijn vermoeden dat een meerderheid achter mijn gedachte staat, al helemaal in het geval van een volksvertegenwoordiger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')